Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 063
  • 1 513

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Näkkäri kirjoitti:
Siis kuka sanoi ja mitä? Miksi käytät Antti S:stä termia "he"? Oon ihan pihalla..


Antti A ja Antti S totesi Terhin painosta. Tosin Antti S:llä on myös ylipainoa, what ever, viddu menee tiukaksi tuo äänestys tai sitten se taas sub-maiseen tyyliin repeää viimeisellä vartilla.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei oo reiluu. Harmittaa ihan hirveesti.Tiesin etten ole viihdyttäjä.

Sanompa, että nyt tulee huikea haastis. Kunnon itseruoskintaa Kakon haastattelussa.
 

peikko#13

Jäsen
Jo joutikin tuo itsesäälissä rypevä hippo vehreimmille maille. Niinku tosi reiluu kun tyypit äänesti ulos.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Pahoin pelkään että Antti vie voiton. Enkä kyllä ymmärrä miksi. Ei Antti ole tuolla talossa ollessaan oikein mitenkään erottunut. Miehistä sekä Lintsi että Perttu ovat persoonia, samaa ei Antista voi sanoa. Antti on ollut neutraali "varma valinta" joka ei oikein mihinkään ole ottanut kantaa. Ok, vähän räväyttänyt nakuilullaan mutta millä Antin voittoa perustellaan? Sillä että tulee toimeen kaikkien kanssa? Ei hitto, kyllä voitto mun mielestä kuuluu sille joka tarjoaa viihdettä sillä siitähän tässä on kyse.

Ja edelleen, kuka/ketkä ovat äänestäneet Terhiä voittoon ja miksi?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mikään yllätys, että Terhi tippui. Terhi taitaa muuten olla eka, joka rehellisesti heti tuloksen kuultuaan kertoi, että harmittaa, vietävästi. Ja kyllä tuo "voi vittu" tuli todella sydämestä :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onneksi tuo liikkuva lihatiski saatiin pois talosta, muuten olisi mennyt usko Suomen kansaan lopullisesti.

Ensi lauantain Avara Luonto -ohjelmassa voitaisiin esittää kotimainen dokumentti arktisesta virtahevosta jossa luontokuvaaja seuraa Terhin elämistä urbaanissa betoniviidakossa ja miten hän välttää jokapäiväiset vaarat kuten vähärasvaiset ruoat, hissien painorajoitukset ja krooniset itsesäälikohtaukset.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Just tuommosta selittelyy tuolla! voi jeesus miksi olet vaan niin ärsyttävä. Ihan oikein ett lähet pois eetteristä, liian myöhään mutta kuitenkin. Hyvä loppukolmikko jäljellä, jonka voittaja on joko Antti tai Perttu. Kehtaa kattoo torstaina finaalin. Korkkaan viimeisen oluen, tää on voiton päivä.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeesus mitkä "parhaat palat". Hyvästi, ei jäädä niinku kaipaamaan sua. Akka on yhtä kiinnostava kuin tepsi tällä kaudella, vittu.

Edit: "En oo kauheen hyvä taktikoija"
No kyllä jotain meni "oikein" kun tollanen akka melkein kolisuttelee top-kolmosta.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikku kirjoitti:
Just tuommosta selittelyy tuolla! voi jeesus miksi olet vaan niin ärsyttävä. Ihan oikein ett lähet pois eetteristä, liian myöhään mutta kuitenkin. Hyvä loppukolmikko jäljellä, jonka voittaja on joko Antti tai Perttu. Kehtaa kattoo torstaina finaalin. Korkkaan viimeisen oluen, tää on voiton päivä.

Selittelyä ja selittelyä. Tottahan tuo on, Terhi ei ole viihdyttäjä, minkä olemme myös tästä ketjusta saaneet lukea. Huono itsetuntohan Terhillä on, mitä sitten? Eihän siinä mitään pahaa ole.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lakaisija kirjoitti:
Nyt se rypee itsesäälissä tuolla, mee jo!
Terhille voisi ehkä tehdä hyvää käydä juttelemassa jonkun psykiatrin kanssa. Tuollainen itsesäälissä kieriskely ja negaation kautta ajattelu on kyllä rasittavaa sekä itselle, että ympäristölle.

No, niiku, "mä en oo viihdyttäjä"
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eino_Mies kirjoitti:
Terhille voisi ehkä tehdä hyvää käydä juttelemassa jonkun psykiatrin kanssa. Tuollainen itsesäälissä kieriskely ja negaation kautta ajattelu on kyllä rasittavaa sekä itselle, että ympäristölle.

No, niiku, "mä en oo viihdyttäjä"

Höpö, höpö. Tuo on ihan normaalia itsesääliä. Tosin, normaalia ei ole hokea sitä jatkuvasti.

edit: sana vaihdettu
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ei mun mielestä aikuisen ihmisen jatkuva itsensä vähättely ja naurettavuuksiin menevä itsesäälissä rypeminen ole ihan normaalia. Toisaalta, mistäs minä mitään tiedän, me espoolaisethan olemme pumpulissa kasvaneet.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
Ei mun mielestä aikuisen ihmisen jatkuva itsensä vähättely ja naurettavuuksiin menevä itsesäälissä rypeminen ole ihan normaalia. Toisaalta, mistäs minä mitään tiedän, me espoolaisethan olemme pumpulissa kasvaneet.

Ei tietenkään jatkuva rypeminen ole normaalia. Joillakin naisilla, varsinkin tietyssä vaiheessa kuukautta tuollainen itsesäälissä rypeminen on hyvinkin tavallista :)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ice Hockey kirjoitti:
Toi on kaukanan normaalista. Onkohan Terhi joku vammanen? Nolasi itsensä ainakin aivan täysin tolla marttyyriasenteella. Huono häviäjä!

En mä pitäisi Terhiä huonona häviäjänä. Vai olivatko jotkut Terhin mainitsemat syyt putoamiseen vääriä? Ei, aivan tottahan ne olivat.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Terhin kaltaisen persoonallisuuden omaavat ihmiset eivät ymmärrä sitä, että heidän käyttäytymisensä polttaa joka ikisen ihmissuhteen loppuun ennemmin tai myöhemmin. Tällaiset ihmiset kuvittelevat saavansa itsesäälillään ihmisten myötätunnon, mutta myötätunnon tuntemisellakin on rajansa. Kukaan ei jaksa kuunnella kuukausitolkulla samaa vanhaa laulua siitä, että "miksi kukaan ei ymmärrä mua", koska tällä valittamisellaan nämä ihmiset aina implisiittisesti syyllistävät myös keskustelukumppaninsa.

Toivottavasti Terhi onnistuu kehittämään itseänsä ihmisenä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Slite kirjoitti:
Terhin kaltaisen persoonallisuuden omaavat ihmiset eivät ymmärrä sitä, että heidän käyttäytymisensä polttaa joka ikisen ihmissuhteen loppuun ennemmin tai myöhemmin. Tällaiset ihmiset kuvittelevat saavansa itsesäälillään ihmisten myötätunnon, mutta myötätunnon tuntemisellakin on rajansa. Kukaan ei jaksa kuunnella kuukausitolkulla samaa vanhaa laulua siitä, että "miksi kukaan ei ymmärrä mua", koska tällä valittamisellaan nämä ihmiset aina implisiittisesti syyllistävät myös keskustelukumppaninsa.

Tuo on niin täysin totta kuin olla ja voi! Kun nyt noita Antin ja Pertun juttuja kuuntelee, niin kyllähän niistä sen käsityksen saa, että talon ilmapiiri on jo nyt paljon vapautuneempi. Antti tuossa vielä totesi, että nyt voi normaaliin tapaan laukoa vitsejä, kun Tiina on ilman Terhiä läsnäoloa paljon rennompi ja huumorintajuisempi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Gellner kirjoitti:
Tuo on niin täysin totta kuin olla ja voi! Kun nyt noita Antin ja Pertun juttuja kuuntelee, niin kyllähän niistä sen käsityksen saa, että talon ilmapiiri on jo nyt paljon vapautuneempi. Antti tuossa vielä totesi, että nyt voi normaaliin tapaan laukoa vitsejä, kun Tiina on ilman Terhiä läsnäoloa paljon rennompi ja huumorintajuisempi.

Ja Tiina vaikutti siinä lyhyessä pätkässä mitä talosta kerittiin Terhin haastattelun jälkeen vielä näyttämään taas paljon vapautuneemmalta ja iloisemmalta. Minusta Tiina on myös paljon Terhiä paremmin osannut pelata (kiusotella) poikien kanssa, eikä kaikki poikien sanoma ole heti tarttunut korvaan negatiivisessa mielessä. Eiköhän koko talossa ole mukavampi ilmapiiri näiden neljän viimeisen päivän aikana kun Terhi ei ole enää synkistelemässä ja vetämässä hernemaissipaprikoita sieraimiinsa kun joku jotain sanoo.

Olen kaiken kaikkiaan hämmästynyt (jälleen kerran) kuinka tiukoille äänestys meni, viimeksi edellisenä sunnuntaina Tiina yllätti pysymällä lähes tasoissa Mikan ja Pertun kanssa ja nyt sitten Terhi olikin hyvin lähellä säilyä talossa. Vaikka olen äärettömän huono veikkaamaan näitä, niin veikkaisin että Perttu oli se joka johti 35% äänisaaliilla, Antilla oli 25% äänistä ja Tiina oli se jolla oli 20% ääniä. Saa nähdä äänestääkö Terhiä äänestäneet vielä ja jos äänestävät niin kelle ne äänet silloin suurimmaksi osaksi menee.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Eipä voi muuta, kuin tuuletella uskon palautumista Suomalaisiin. Ei tää kansa sittenkään läpensä tyhmää voi olla, kun "Niiku" saatiin ulos heti kun siihen oli mahdollisuus.

Hyvästi tuulenpesä!

-ipa rules
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös