Suomen Big Brother 2014

  • 200 542
  • 499

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Toisaalta niin kauan tämä hömppä varmaan jatkuu Suomessa, kun tuotantoyhtiö osaa tehdä sillä massia.

Mutta kait tuossakin nyt joku raja on, että millaisia katsojamääriä ohjelman pitää kerätä, että sponssit lähtevät mukaan ja että ohjelmaa on taloudellisesti tehdä 24/7 kuukausien ajan?

Minä en tunne yhtä ainutta ihmistä, joka tätä enää olisi jaksanut katsella, muutos on hämmästyttävä entisaikoihin, kun osa puhui ohjelmasta aktiivisesti ja moni katsoi myös salaa. Nyt jengi on ihan vilpittömästi sitä mieltä, että who cares.

Olen jäänyt myös miettimään, että ottikohan osa katsojista vähän huonosti tuon viime kauden "julkkis" BB:n, joka nyt oli ihan naurettava, eikä oikeita julkkiksia juuri talossa näkynyt.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Olen jäänyt myös miettimään, että ottikohan osa katsojista vähän huonosti tuon viime kauden "julkkis" BB:n, joka nyt oli ihan naurettava, eikä oikeita julkkiksia juuri talossa näkynyt.
Mielestäni heikko suosio johtuu suurimmaksi osaksi huonosta tuotannosta. Eilen pitkästä aikaa katselin taas väkisin yhden jakson, mutta järkyttävää paskaa se taas kerran oli. Päivätehtävät ovat jotain purkkapussien keräämistä, niin ketä tuollainen oikeasti kiinnostaa? Talossa ei tapahdu siis yhtään mitään. Vika ei ole asukkaissa, vaan huonossa tuotannossa. Missä vanhat kunnon "Stuff my Skoda":n tyyppiset tehtävät, joissa olisi oikeasti jotain ideaa. Ei mitään tuollaisia nelivuotiaiden suunnittelemia tehtäviä.

Onko muuten myös niin, että nykyään talossa ei näytetä lainkaan kun asukkaat käyvät esimerkiksi suihkussa? Olen hyvin satunnaisesti katsonut, mutta kertaakaan ei ole osunut siten, että joku olisi käynyt suihkussa. Eipä ole kyllä näkynyt missään tuutissa otsikoitakaan, että "X:n suihkukuvat levisivät nettiin!" tms.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vika ei ole asukkaissa, vaan huonossa tuotannossa. Missä vanhat kunnon "Stuff my Skoda":n tyyppiset tehtävät, joissa olisi oikeasti jotain ideaa. Ei mitään tuollaisia nelivuotiaiden suunnittelemia tehtäviä.

+1.

En muista oliko eilen kun koostetta katselin ja kitisin vaimolle siitä, kun nuo asukkaat kokosivat laput silmillä jotain torneja tavaroista, jotka ilmeisesti oli kerätty jossain aiemmassa tehtävässä tjtn. Aiemmin näin sen tehtävän, jossa asukkaat työnsivät päänsä johonkin höyhenpussiin ja kermakakkuihin. Todella, todella viihdyttävää. Eiku.

Mun vaatimaton näkemys on, että tehtävien pitäisi olla yksinkertaisempia ja paremmin suunniteltuja, kuitenkin ohjelman tarkoitus on viihdyttää katsojia. Helppohan se täältä sohvalta on huudella, ei siinä. Tuotanto kuitenkin alisuorittaa vahvasti ja saa ainakin tämän katsojan mielenkiinnon katoamaan noilla lapsellisilla "ota sähköisku ja syö kermakakkua" -tehtävillä. Jossain esikoulussako nämä suunnitellaan?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tehtävien pitäisi olla viihdyttäviä, välillä hauskoja ja myöskin sellaisia joissa koetellaan asukaita. Tietenkään näiden ei tarvitse olla yhdessä ja samassa tehtävässä vaan osa saisi olla rankkoja ja osa sitten niin asukkaille kuin katsojillekin hauskempia, koettelemukset voisi olla henkisiä ja fyysisiä, niissä voitaisiin välillä katsoa asukkaiden kekseliäisyyttä ja älyä ja kokeilla pulman ratkomiskykyjä yms. Ja ennen kaikkea tehtävien pitäisi olla sellaisia joissa on katsojille selvät tavoitteet mihin asukkaiden pitäisi pyrkiä niin se helpottaisi seuraamista. Salatehtäviäkin saisi olla tarjolla kunhan niitä ei yliannostella jolloin niitä aletaan jo lähtökohtaisesti odottamaan. Sen lisäksi tuotantotiimillä pitäisi olla selvät sävelet miten hommat etenee ja ns käsikirjoitus jossa on selkeä jatkumo.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Sen lisäksi tuotantotiimillä pitäisi olla selvät sävelet miten hommat etenee ja ns käsikirjoitus jossa on selkeä jatkumo.

Oletko sä flintti muuten jaksanut yhä katsoa ohjelmaa, siis säännöllisesti? Luulisi että sinun makuusi myös varsin vähän mitään kauniita naisia.. ainakin omaan makuun talon "kauniimpi sukupuoli" on varsin kauheaa katsottavaa. Tämä ensimmäisen kahden lähetyksen perusteella, jonka jälkeen en ohjelmasta kokonaisia lähetyksiä ole seurannut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Erittäin huonosti on tullut seuratuksi, en mä oikein edes ehdi mutta kun myös kiinnostus on vähän heikonlaista niin katsominen on ollut heikkoa ja jos tuonne taloon sattuu vilkaisemaan niin siellä ei tapahdu mitään. Sinällään se ei ole mulle ollut ongelma jos asukkaat on olleet mielenkiintoisia ja olen löytänyt suosikin niin se on auttanut seuraamaan jolloin tietenkin asukkaat on tulleet tutummiksi. Nyt näin ei ole. Ja olet oikeassa että kauniinpaa sukupuolta tuolla ei ihan näin esteettisessä mielessä kyllä ole mitenkään erityisen hyvin edustettuna, Jenna oikeastaan ainoa kivan näköinen tapaus mutta ei siellä juu kukaan saa sukkia pyörimään jaloissa. Eli eilen katsoin pitkästä aikaa koosteen ja Kadin ansiosta olen nyt katsonut yhden Extran. Tänään pitää ilmeisesti koittaa vilkaista tuota subin erikoislähetystä sen mitä nyt sitä jää Jokereiden KHL-matsin tauoilla ja loputtua katsottavaksi. Ja talk showt olen sentään katsonut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Big Brotherin 10v juhlalähetys menossa ja ei näemmä ole Kadi muuttunut mihinkään. Sama juoppolalli se on edelleen mitä talossaakin kun joi suuvedet ja kompuroi naama edellä pihatuliin jne. Aivan jäätävä myötähäpeä tuli tuosta sen haastattelusta ohjelmassa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Big Brotherin 10v juhlalähetys menossa ja ei näemmä ole Kadi muuttunut mihinkään. Sama juoppolalli se on edelleen mitä talossaakin kun joi suuvedet ja kompuroi naama edellä pihatuliin jne. Aivan jäätävä myötähäpeä tuli tuosta sen haastattelusta ohjelmassa.

Mahtavuutta! Kai Kätlin oli kuitenkin saatu paikalle sanomaan ei-yhtään-vitun-mitään ja heiluttamaan persettään? Siinä kanssa yksi klassikkotapaus joka ei täytä yhtäkään kriiteriä mitä BB-asukkaasta joskus aikanaan tuotanto sanoi. Pelkkä ulkonäkö ja perustouhu kun kuulemma eivät riitä.

Agentti Anniina "eniro 0100100" Mustajärvi on myös mainittava.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
LIVEWAU: Nyt sielä lisäännytään todenteolla. Dani pääsi juuri hetki sitten korkkaamaan Jennan. Ensin hinkattiin pitkään vissiin jotain kuivapeliä, mutta nyt on menossa kunnon kyntöhommat, Dani päällä, Jenna alla ja siementä laitetaan vakoon.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
LIVEWAU: Nyt sielä lisäännytään todenteolla. Dani pääsi juuri hetki sitten korkkaamaan Jennan. Ensin hinkattiin pitkään vissiin jotain kuivapeliä, mutta nyt on menossa kunnon kyntöhommat, Dani päällä, Jenna alla ja siementä laitetaan vakoon.

Eikös tuo Dani sanonut ennen taloon tuloaan, että seksiä ei aio missään nimessä harrastaa.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Eikös tuo Dani sanonut ennen taloon tuloaan, että seksiä ei aio missään nimessä harrastaa.
Toisin kävi. YouTubesta löytyy aina yhtä laadukas pätkä nimellä Big Brother Suomi - Dani ja Jenna panee! Peiton allahan nuo nylpyttää, ei ole alastomuutta tyrkyllä. En uskalla laittaa linkkiä kun siitä aiheutuu peppukipeyttä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Big Brotherin 10v juhlalähetys menossa ja ei näemmä ole Kadi muuttunut mihinkään. Sama juoppolalli se on edelleen mitä talossaakin kun joi suuvedet ja kompuroi naama edellä pihatuliin jne. Aivan jäätävä myötähäpeä tuli tuosta sen haastattelusta ohjelmassa.

Kun otetaan niin otetaan kunnolla, vai miten se meni? No ei ollut Kadi ihan edustavimmillaan tuossa haastattelussa, silti edelleen Kadi on yksi parhaista asukkaista joka talossa on ollut. Kätliniä sen sijaan ei tuossa juhlassa paikan päällä nähty, sentään joissakin muistelo videoklipeissä nähtiin. Oli se Käpä vain talossa ollessaan ihana ja suloinen. Ihan parhautta. <3 Ja kävihän siellä talossa tuossa lähetyksessä Suffeli, eli Suvi (BB Suomi 2007) ja "älä huuta!" Tamer viemässä sinne BB:n 10v synttärikakut.

Eilen sitten häädettiin Markku, joka olisi saanut mun puolesta lähteä jo viime viikolla. Ja talkkarin perusteella Dani ja Jenna heiluttivat peittoa, vaikka kysyttäessä kielsivätkin asian. Molemmat oli tainneet luvata ennen taloon menoa ettei tuota tulisi tapahtumaan. Niin ja kellari näytti voittaneen viikkotehtävän joten osat vaihtui jälleen kun kellari siirtyi kartanoon ja kartano kellariin, saa nähdä onko sähkö ja lämminvesi yhtä kortilla tällä alkavalla viikolla kuin oli viime viikolla kun noilla ilmeisesti oli varsin riitaisa viikko.
 
Tuotanto on käsittämättömän surkea. Tehtävät todella vammaisia ja tuotannolta puuttuu pelisilmä. Esim. nyt on spekuloitu Danin ja Jennan panemisella kaksi päivää. Dani sanoo, että voidaan vaikka katsoa tapahtumat isolta tv:ltä. Andte komppaa ja pyytää BB:tä toteuttamaan tämän. Mitään ei tapahdu. Tuhannen taalan paikka viihdyttää katsojia ja asukkaita, eikä sitä käytetä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pari kertaa on siis peittoa nyt heilutettu. Olenko mä ainoo joka kiinnittää huomioo siihen, miten "akti" on päättyny molemmilla (oon nähny vaan kaks kertaa) kerroilla? Dani lopettaa painamisen, pierasee äänekkäästi ja Jenna sanoo "hyi v**u". Onko toi kuinkakin yleistä? Itsekin oon joskus päässy peittoa heiluttaan ja jos mun muistini ei petä, niin oon koittanu kuitenkin sulkijalihaksen pitää kiinni kun homman oon lopettanu. Vai pääseekö teiltä kaikilta muilta aina pieni ilopaukku?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari kertaa on siis peittoa nyt heilutettu...
Eilisessä koosteessa tuli hyvin selväksi, että nussittu on. Jenna aluksi vaikutti siltä, että kiusaantuu kun muut asiaa ääneen spekuloivat, mutta loppujen lopuksi mulle jäi eiliseltä fiilis, että tämä mimmi tahtoo olla huomion kohteena, vaikka näennäisesti siitä kiusaantuukin. Ihan kuin joku keskenkasvuinen teinityttö, "eei älkää nyt", ja seuraavana viittaus tuohon nussimiseen, jotta se varmasti pysyy spekuloinnin aiheena. Toisaalta näkemykseni ei ole kovin objektiivinen, koska pidän häntä keskenkasvuisena pissiksenä ja mua vituttaa ihan äärettömästi se jatkuva huutaminen.

Vähän oli jo nähtävissä, että muita alkaa nyppimään tuo kaksikon jatkuva toisissaan kiinni oleminen ja nyhjääminen ja toivonkin kovasti, että nimeämispisteitä Danille ja Jennalle annetaan runsaasti, mikä toivottavasti johtaisi ainakin toisen häipymiseen talosta.

Mitä tulee kysymykseesi piereskelystä sängyssä, niin henkilökohtaisesti en kyseistä toimintaa harrasta. Danin kaltaisesta itseään täynnä olevasta nilkistä tuo sen sijaan on varsin helppo uskoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
BB-talossa alkamassa ilmeisesti änäripäivätehtävä. Ainakin äsken olivat tunnin ulkona ja ennen kuin ovet aukesivat, pärähti soimaan den glider in ja nyt pöydälle on ilmestynyt Xbox One. Olisihan tuo hauska ajatuksena nähdä, kun joku Tuulikki pistää kärkikynää Crosbylla jotain Dania vastaan.

Edit: Pöydällä änäri, joten sitähän nuo kohta jauhaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kellarin asukkaat voittivat viikkotehtävän ja saivat kuin saivatkin valitsemansa Bilepakin. Kaljaa, siideriä, viiniä, skumppaa, energiajuomaa, karkkia, pepsiä, jaffaa, vissyä, sipsiä, dippiä, musiikkia ja saunavuoro. Saa nähdä mitä tästä vielä kehkeytyy.

Edit. Ja heti meni vituiksi alkoholin jakaminen kun pissikset sekoilivat ja kiljuivat omiaan ympäri kämppää eivätkä kuunnelleet. Todennäkösesti tuosta tulee vielä riitaa kuka on juonut mitäkin.

Edit 2. 0.5 litran juomia (kaljaa+siideriä) on yhteensä 28, nyt on ensimmäiset juotu ja porukalle on mahdoton tehtävä laskea paljonko kaikki saa kun juojia on 7. Kaljat siiderit ja energiajuomat on ympäri huonetta pöydillä ja lattioilla ja kaikki ihmettelee mikä on kenenkin. On se vaikea jakaa ne sängyille ja säilyttää siellä,
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Hienoa ohjaajat! Dani painaa Jennaa niin että lätinä käy, ähkyminen kuuluu ja sänky huutaa armoa. Ohjaaja kuitenkin kuvaa aivan kaikkea muuta talossa vaikka mitään ei tapahdu. Mistä vitusta minä teille maksan!?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo o. Tämäkin ketju ei paljon täyty kirjotuksista ja eipä ihme. Ei ole tullut edes sunnuntain lähetystä enää katsottua. Lähinnä amppareista välillä katsonut jos jotain olisi tapahtunut. Jenna ja Dani paneskelleet pari kertaa, siinäpä se. Taitaa olla BB-ajat kohta ohi, eiköhän tämä vetele viimeisiään.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mä jopa unohdin koko formaatin hetkeksi. Ei ole iltaroskien sivuilla edes otsikoita talon tapahtumista (siellä ei siis vissiin tapahdu mitään) ja tuntuu ettei tuota edes joka mainoskatkolla joka kanavalla mainosteta viittä kertaa katkon aikana. Tai sitten olen vain välttänyt senkin jotenkin tai vetänyt aivot mutelle.

Jenna on edelleen talon ainoa muodollisesti pätevä, minua kiinnosta katsoa ohjelmaa, joka muutenkin keskittyy pinnallisuuteen, jos siellä on vain rumia ihmisiä ja tylsiä persoonia. Taitaa tosiaan olla tämän kauden jälkeen edessä se hetki, kun viimeinen sammuttaa valot ja lukitsee ovet... lopullisesti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä jopa unohdin koko formaatin hetkeksi...

Heh, sama ;)

Siis muistin ohjelman olemassaolon äsken, kun näin tämän ketjun otsikon. Telkkarissa on aika paljon parempaa viihde- ja asiaohjelmaa tarjolla tällä hetkellä, itse ennustan nimimerkki @Stevie :n tapaan, että ei jatku enää tämä "show" kauaa Suomessa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Taitaa tosiaan olla tämän kauden jälkeen edessä se hetki, kun viimeinen sammuttaa valot ja lukitsee ovet... lopullisesti.

Ei nyt sentään. Eiköhän ennen loppua pyöräytetä vielä yksi kausi teemalla BB-Allstars.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei nyt sentään. Eiköhän ennen loppua pyöräytetä vielä yksi kausi teemalla BB-Allstars.

Ketäs näitä voittajia nyt onkaan? Perttu, Sari, Sauli, Anniina, Aso, Niko N, Janica, Teija sekä Jori.

Tuosta kattauksesta ei oikein mitään saisi irti ellei nyt sellaiseksi haluaisi laskea Janican strippaamista tai Teijan ihmisperseilyä. Tämä viisas kansamme on valinnut ihan hyviä voittajia kautta bb-historian. Oikeastaan ollaan aika hyvin vältetty pahimmat pommit kun voittajia valittu. Muuta tusinakamaahan tuonne taloon olisi varsin turha enää kaivaa.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BB ei näytä enää Jatkiksella kiinnostavan.. Harmi sinänsä, sillä omasta mielestäni tänä vuonna asukkaat jopa joutuvat tekemään koko ajan jotakin. Olen ollut 24/7- tilaaja jo monta vuotta peräkkäin, ja tämä vuosi on ainoa, kun 90% ajasta asukkaat eivät vaan makoile hiljaa.

Tässä omat ajatukseni vielä talossa olevista asukkaista tähän mennessä:
-Danista saa alkuun ihan hyvä kuvan, mutta en vaan pääse yli siitä tunteesta, että esittää jotain, mitä ei oikeasti ole. Tähän mennessä ei ole saanut häätöääniä kuin Annalta, ja senkin perustelu oli vain se ettei Anna ole päässyt tutustumaan Daniin kunnolla.
- Jonathanille on pakko antaa plussaa siitä, ettei yhtään peittele tunteitaan: Jos inhoaa jotakuta, niin näyttää sen hyvin selvästi. Silti vaikuttaa todella katkeralta, eikä osoita yhtään empatiaa muita ihmisiä kohtaan. Pomottaa ja neuvoo koko ajan kaikkia pyytämättäkin, mutta ei halua muka johtajaksi.
- Joni on onneksi päässyt yli esittämisvaiheestaan, ja nyt vasta on alkanut näkyä Jonin todelliset luonteenpiirteet. Pojot siitä, ettei kumartele ketään, eikä mielistele. Yllättää joka kerta tehtävissä, erityisesti fyysisissä. Jonista irtoaa edelleen paljon viihdettä.
- Anna herätti alkuun vain myötätuntoa hölmöytensä ja heikkoutensa takia. Kuitenkin erityisesti PK-huoneen puheiden perusteella on yllättävänkin fiksun oloinen, erityisesti koskien ihmisten sosiaalisia suhteita. Ei ole niin helposti johdateltavissa, kuin miltä päälle päin vaikuttaa. Silti rasittava hihittäminen häiritsee tosi paljon.
- Joonas kuluttaa aikansa tanssimalla sitä outoa tanssiaan ja heittelemällä nuuskapurkkia. Jutut liikkuu lähinnä viina- ja seksi- akselilla. Selvästikin yrittää kovasti näillä jutuillaan luoda itsestään kuvaa naistenkaatajana ja kovasta ryyppääjästä. Tylsin asukki kaikista.
- Andtessa on kyllä voittaja-ainesta. Hauska, touhukas ja ystävällinen kaikille olematta kuitenkaan yhtään mielistelevä. Saanut tähän mennessä häätöääniä vain Jonilta kerran. Onneksi tuotanto on pitänyt Andten ja Tuijan eri puolilla (tätähän Tuijakin itse toivoi), etteivät sulkeudu kaksistaan jonnekin nurkkaan nyhväämään. Nyt kyllä vähän on ollut havaittavissa merkkejä siitä, ettei ainakaan Tuijaa sitten kuitenkaan ihan hirveästi kiinnosta mikään syvällisempi suhde Andteen. Andtesta en ole oikein vielä ottanut selvää, mitä ajattelee. Kännissä Andtesta kuoriutuu se baarin ällöttävin mies, joka kuhnailee joka naisen kyljessä.
- Tuija aina välillä väläyttää sitä aitoa landepuoltaan, ja siinä on kyllä Tuijan ehdottomasti paras puoli. Harmi, että on ollut liikaa Jonathanin possessa - No, onneksi nyt heidätkin erotettiin toisistaan. Todella rempseä ja puhelias nainen.
- Jonna kuuluu myös rempseä ja puhelias- tyyppiin. On vaan mun makuun IHAN LIIAN KOVAÄÄNINEN. Muuten kyllä hauska ja aktiivinen asukki.
- Jarno on oma inhokkini tällä hetkellä talossa, mutta joka tapauksessa sellainen, jota ei mielestäni kannattaisi häätää pois. Johtajana lähes diktaattori, ei kuunnellut muiden mielipiteitä ollenkaan. Ei myöskään osoita minkäänlaista empatiaa tai tunteita muita asukkeja kohtaan. Vääntää ja vänkää koko ajan jostakin. Aina jaksaa ihmetyttää nämä ihmiset, jotka nirsoilevat ruoan kanssa.
- Armi ei oikein ole antanut itsestään mitään. Tekee ruokaa ja siivoaa. Toivoisin enemmän aktiivisuutta ja mielipiteitä, koska vaikuttaa kuitenkin selvästi hyvin voimakastahtoiselta naiselta.
- Tuulikki ärsyttää talossa monia. Sille ei tunnu oikein kelpaavan mitkään muitten tekemiset, aina neuvomassa ja kommentoimassa. Silti ei itse pysty huonon fyysisen kuntonsa (ja ilmeisesti jokin jalkavammakin vaivaa) takia osallistumaan juuri mihinkään tehtäviin. Laittaa koko ajan ruokaa tai leipoo. Mollaa Annaa jatkuvalla syötöllä.
- Jenna on toinen inhokkini talossa, mutta en toivoisi häntäkään häädettävän vielä. On muistaakseni saanut häätöääniä vain Markulta. Kuuluu myös sarjaan IHAN SAIRAAN ÄRSYTTÄVÄ JA KOVA ÄÄNI. Kiron Kivikossa käyttäytynyt ylidramaattisesti ja näytellen turtaa ja lannistunutta. Ei vieläkään tajua, että on joutunut Kiron Kivikkoon omien sääntörikkeittensä takia, eli lähinnä kuiskaamisen ja käsiin kirjoittelun takia. Luulee siis nyt lusivansa pääosin muiden asukkaiden rikkeiden takia. Ei ota mitään vastuuta mistään, ei halua olla johtaja, vaan sivustaseuraaja. Ihan liikaa tarrautunut Daniin, ja tekee mitä tahansa Dani ikinä käskee. Ei osallistu talossa oikeastaan mihinkään kotitöihin.
- Nimolle on tehnyt todella hyvää joutua Kivikkoon. On vihdoinkin häätöön joutumisen ja Kivikon myötä alkanut ymmärtää omia virheitään. Juttuja on myös paljon helpompi kuunnella ilman niitä kirosanoja. On ilmiselvän ihastunut Andteen, ja myöntänytkin sen useasti Andtellekin (eikä näytä Andtea haittaavan). Mielestäni on siitä esimerkillinen 19- vuotias nuori nainen, ettei häpeä omaa ulkonäköään tai mollaa itseään, kuten tuon ikäisillä yleensä on tapana tehdä ärsyttävyyksiin saakka. Lisäksi sanoo suoraan, mitä ajattelee, eikä pelkää olla väärässä. Silti yleissivistys on tasoa: "Mitä on penisillinniini?"

Täällä moni on arvostellut tämän vuoden BB:a siitä, että ihmiset ovat liian rumia. TV on pullollaan Martina ja hengenpelastajat- ja Viidakon tähtöset- tasoisia tosiTV-ohjelmia. Ne mielestäni riittävät liiankin hyvin. BB:n historiassa ne kauneimmat asukkaat (paria poikkeusta lukuunottamatta) ovat olleen liian usein myös tylsimpiä asukkaita. Olen tosi tyytyväinen, ettei tänä vuonna lähdetty etsimään asukkaita ulkonäön perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös