Suomen Big Brother 2012

  • 297 697
  • 646

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Olisi vaan voinut olla vähän arvattavissa tuo touhu, jos vaikka Samuli Edelmann olisi kävellyt taloon sisään.

Joo siis meinasin tyyliin näyttelijäopiskelijaa tai muuten "tuntemattomampaa tapausta".
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Sama, Tomi taisi olla nimi ja ääni oli jotain niin rasittavaa kuunneltavaa ja varsinkin kun kyseinen henkilö oli jatkuvasti äänessä.

Melkoinen ADHD-kaveri. Antaisivat vielä buustina amfetamiinia ja sitten kaverille joku salatehtävä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Miehistä se kirjailtu jamppa (Jouko) vaikutti tervepäisimmältä. Tomi voi alkaa ärsyttämään nopeastikin, vaikka aina tuollainen tapetit voittaa. Enon miehen kohdalla voisi kysyä että oletko tosissasi, varsin miehekäs harrastus - NOT! Sitä yhtä jampesteria en edes muista, taisi olla Hämeenlinnasta ja puheet oli sen verran suuret että ilmeisesti kyseessä on jälleen yksi lahja maailman naisille, ei tosin niin suuri kuin BigBenQ.

24/7 puolella Milla vetää taas näyttelijän suoritustaan, jos ei tietäisi niin voisi tulkita että Milla flirttaa aikalailla Enon miehen ja Joukon kanssa, puhuivat musiikista. Ja sitten Milla ehdotti Markusta (Enon mies) kokeilemaan uutta näppäily ennätystä ja ilmeisesti meinaavat saada Joukon näppäilemään. Kun homma oltiin saatu puhutuksi siihen että ennätystehdas olisi ollut valmis niin BB käski Millan vetämään homman puihin ja ehdottaa siirtoa seuraaviin bileisiin ohjelmanumeroksi - ja näin sovittiin.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
24/7 puolella Milla vetää taas näyttelijän suoritustaan, jos ei tietäisi niin voisi tulkita että Milla flirttaa aikalailla Enon miehen ja Joukon kanssa, puhuivat musiikista. Ja sitten Milla ehdotti Markusta kokeilemaan uutta näppäily ennätystä ja ilmeisesti meinaavat saada Joukon näppäilemään.

Sai hienosti Markuksen lähtemään mukaan ja Joukonkin vielä näppäilijäksi. :D Sainio tosin käski Millaa pyytämään poikia odottamaan bileisiin asti jossa se toimisi hyvänä ohjelmanumerona. Nyt Sainio käski Millan ja Markuksen päiväkirjahuoneeseen.

Selvennetään nyt vielä, että tuo näpyttely on siis luunappien antamista kiveksiin. Ennätys on kuulemma 355 ja Markus on itse koittanut tuota kolme kertaa vaki näpyttäjänsä kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

kepardi

Jäsen
Todella hyvin ja pokalla Milla noita tehtäviä toteuttaa mutta menee mielestäni vähän liian rajoilla että muut alkavat epäillä jotain. Ja olihan jo epäiltykin. Toivottavasti ei liian nopeasti pilata hyvää ideaa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Pakko myöntää, että Milla vetää todella hyvin tuotannon ohjaamaa roolia ja hän tulee tuomaan viihdettä taloon (luonnollisesti kunnes paljastuu)!

Hyvä!
 

kutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko
Tervehdys.



Pakko kait täällä on taas koittaa ruotia tulevaa/käynnissä olevaa kautta parhaimpansa mukaan.
aloitetaan tuosta Millasta...
On tuotannolta taas todella puusilmäistä ja hyvinkin "keltaisenlehdistön" kautta pelaavaa taktiikkaa, sillä Milla on seiskan toimittaja, joka on usein myös "hostina" noilla surullisenkuuluisilla risteilyillä. Näistä nykyisistä talonasukkaistakin on useampi ollut risteilemässä kyseisen tahon kautta jo ennen taloon menemistään, joten hieman menee plörinäksi sinänsä hauska ajatus kätyristä.
Myös se jaksaa allekirjoittanutta ihmetyttää vuodesta toiseen että miksi tuotanto on valinnut onnelabimbot ja "mä otan silarit ja meen hymyn juttuihin" tyylin omakseen?
Miehistä taas kelpaavat vittu mä pokaan sitä ja mä pokaan tätä ja mä muuten viel vähän pokaan! Tyypit joilla on toivoa onnistua tulemaan uudeksi kurhisen antiksi.
Missä on alkuaikojen Ollit ja Kakit todelliset persoonat jotka omana itsenään pystyvät tuomaan jotain sisältöä ohjelmaan, muutakin kuin itsensä odottelemaan mitähän se bb nyt keksii ja koska tulee sitä keijoa ja pääsispä täältä nyt vittuun et vois olla hetken feimi.
Minusta bb on tuotteistettu aivan väärin ja tuotannolla ei ole mitään aikomustakaan muuttaa valittua polkua.

Niin ja nyt kukaan ei voi kälättää päätään kun soppaan heitetään joka vuosi 1 sivistymätön yli 40 vuotias läski enemmän kun edellisellä kaudella " no mutta onhan siellä nyt ennätysmäärä vähän varttuneempaakin näkökulmaa"

Sekavaa ja ei mulla muuta, Piis ja pysykää mustina!
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
aloitetaan tuosta Millasta...
On tuotannolta taas todella puusilmäistä ja hyvinkin "keltaisenlehdistön" kautta pelaavaa taktiikkaa, sillä Milla on seiskan toimittaja, joka on usein myös "hostina" noilla surullisenkuuluisilla risteilyillä. Näistä nykyisistä talonasukkaistakin on useampi ollut risteilemässä kyseisen tahon kautta jo ennen taloon menemistään, joten hieman menee plörinäksi sinänsä hauska ajatus kätyristä.

Minusta noista muista asukkaista kukaan ei ole vaikuttanut siltä että olisi tunnistanut Millan jostain aikasemmin, joko osaavat pitää suunsa kiinni (ai noi vai, anna mun nauraa) tai sitten kosketuspinta Millan kanssa on ollut sen verran pieni ettei Milla ole vain jäänyt mieleen.
 

kutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko
Minusta noista muista asukkaista kukaan ei ole vaikuttanut siltä että olisi tunnistanut Millan jostain aikasemmin, joko osaavat pitää suunsa kiinni (ai noi vai, anna mun nauraa) tai sitten kosketuspinta Millan kanssa on ollut sen verran pieni ettei Milla ole vain jäänyt mieleen.

Ainakin Milla ja Pia ovat ystäviä ulkomaailmassa. Saas nähdä onko ohjeistettu hiljenemään asiasta vaiko täräyttääkö totuuden jossainvaiheessa ilmoille :D
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Onko tällä kaudella vielä mukana viikkotehtävissä perinteinen prosenttiluku jolla asukkaat ovat mukana tehtävässä? Onko rahaa käytössä ylipäätään vai onko se korvattu jollain muulla systeemillä?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ainakin Milla ja Pia ovat ystäviä ulkomaailmassa. Saas nähdä onko ohjeistettu hiljenemään asiasta vaiko täräyttääkö totuuden jossainvaiheessa ilmoille :D

Tuon olin jo lukenut, en mä sitä epäile etteikö Pia olisi tunnistanut Millaa mutta puhuin noin yleisellä tasolla kaikkia asukkaita koskien. Eikä Piankaan tarvitse tietää Millan tehtävästä, vaikkakin jos Milla käyttäytyy tuolla BB:n ohjeistuksella jotenkin luonteensa vastaisesti (jonka ystävä tietää) niin aika vaikea Pian olisi asiaa olla huomaamatta. En tiedä miten Milla käyttäytyy siviilissä joten vaikea sanoa kuinka luonteva tuo on ollut roolissaan. Ja Pia voi tietää yleisellä tasolla että BB:ltä tulee tehtäviä jotka ei saa paljastua joten ehkä kaverin käräyttäminen ei ole ihan ensimmäisenä mielessä, tämä siis jo ihan ilman ohjeistusta ja ulkopuolista ohjausta. Sinä tosin tiedät käytännön tasolla millaista se meille katsojille näkymätön ohjailu on.

Onko tällä kaudella vielä mukana viikkotehtävissä perinteinen prosenttiluku jolla asukkaat ovat mukana tehtävässä? Onko rahaa käytössä ylipäätään vai onko se korvattu jollain muulla systeemillä?

Ei ole. Tässä infoa palkintosysteemistä, Big Brother tiedottaa: Palkinnot.

Olenko muuten ainoa jota harmitti ettei Millasta ollut kick offissa ollenkaan esittelyvideota?
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
BB sulki pihan noin puolituntia sitten. Tytöt meikkasi pojat naisiksi. Jouko ja Tommi varsinkin edustavan näköisinä rintaliiveissä ja täydessä tällinkissä. Joukolla lisäksi hiuspidennyksiä ja pelkät sukkahousut jalassa. :D Tytöt on pukenu vastavuoroisesti lippiksiä, löysiä housuja ja kravatteja. Varsinkin Jonna A menee täydellisesti jostain amiksesta murteensa kanssa.

Nyt porukka ahtautuu päiväkirjahuoneeseen pyytämään bileitä.

Edit. Ei bileitä. HV tuottajat.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Toi BB:n nerokas ääni päiväkirjahuoneessa alkoi ärsyttämään kerrasta. Sen verran sekavan kuuloista robottipuhetta, että pitää puhua hi-taas-ti että saa selvää. Ei ehkä paras idea tv:seen.

Sen homppelijuontajan saisi heittää ripsimeikeistään mäkeen. Kiintiöhomopaikka tänä vuonna juontajantontilla?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toi BB:n nerokas ääni päiväkirjahuoneessa alkoi ärsyttämään kerrasta. Sen verran sekavan kuuloista robottipuhetta, että pitää puhua hi-taas-ti että saa selvää. Ei ehkä paras idea tv:seen.

Tossa on pakko olla joku pointti että se on sellanen. Olisko niin että se robottiääni on nyt kaikilla sama? Ettei erota millon siellä puhuu Sainio, millon se väsyny naisääni jne. Kolmessa kuukaudessa vois kuitenkin kuvitella että syntyy jonkinlainen side tiettyjen henkilöiden välille. Huomaat esim. että Sainiolta on helpompi saada tampooni kun muilta. Ja siks olis vaihdettu tollaseen robottiin.

edit. Osittain osuin näköjään oikeeseen. Linkki subin sivuille.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Huono uudistus. Huono uudistus. Kyllä musta ainakin toimi hyvin että sielä välillä myös nainen jakeli vähän lempeämmällä kädellä ohjeita. En huomannut mitään tottelemattomuutta sen suhteen. Ja eiköhän Sainio päätä aina ratkaisut kunkin päiväkirjakävijän kysymykseen vaikka kuka olisi "robottivuorossa".

Muutenkin päiväkirjahuone on taatusti asukkaille sellainen intiimi avautumispaikka niin kiva sielä olisi kuulla muuta kuin jotain robottiääntä.

Edit. Katsoin hetken naisten makkarin 24/7 kuvaa ja ei tuota herranjestas voi äänet päällä katsoa. Järjetön kuorsaus. Miesten makkarissa kuuluu sen sijaan vain ihan pikkasen korinaa.

Kaksi vanhempaa naikkosta, Teija ja Irina, ovat nousseet jo ja nauttivat kahvia pöydän ääressä.
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Amfetamiini tuppaa rauhoittamaan ADHD-tapauksia, ei sita kannata antaa jos painvastaisia tuloksia haluaa.

Totta, auttaa keskittymään. Kahvi taasen väsyttää.

Ihan hyvä idea tuotannolta laittaa vain muutama mies tuonne ja monta ilmeisesti tavarastaan kovin huolimatonta naista. Tuollaiset naiset kun tuppaavat inhoamaan jos joku muu muija vie miesten huomion. Kissatappeluja odotellessa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tylsä viikko heti kärkeen sitten, kuten viikkotehtävän kuullessani pelkäsinkin. Eivätpä nuo muuta tee, kuin istu ja pölise. Juttujakaan jaksa kuunnella, kun tänään jo pari tuntia jauhettu paskasta, kuinka kunkin asukkaan kaverit käy paskalla/miten paskoo/mitä asukkaiden paskassa on, jne.

Mutta ehkäpä tämä tästä vielä tulevina viikkoina pääsee käyntiin.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Mitä se Cristal selitti eilen että olisi ollut pari päivää armeijassa, lähtikö se sieltä sitten pikavauhdilla Lapinjärvelle ?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä se Cristal selitti eilen että olisi ollut pari päivää armeijassa, lähtikö se sieltä sitten pikavauhdilla Lapinjärvelle ?

Seitsemän päivää oli Tapio intissä. Sivarin käynyt.
Cristal Snow'n Salattu elämä
"Ennen New Yorkiin lähtöä olin käynyt Suomessa armeijaa seitsemän päivää. Ne seitsemän päivää menivät tosi hyvin. Sitten mä sanoin, että lähden nyt täältä vittuun, tämä ei ole yhtään mun juttu. Nyt vanhempana mua ehkä kiinnostaisikin itsensä rajoille asettaminen, mutta silloin pelkäsin hirveästi, että mun identiteetti kärsii siitä. Että ne lannistaa mun identiteetin, sen että olen erilainen. Katsoin sitä riviä ja kaikilla oli samat kengät ja samat vaatteet!"

Cristal olisi kai halunnut, että maanpuolustus järjestettäisiin Love Parade -tyyliin, ja kun sitä ei vielä ollut tajuttu, hän joutui jättämään puolustusleikin kesken esteettisistä syistä. New Yorkin vuosien lopulla Pohjois-Satakunnan alueopisto otti isänmaan toivoon varovaisesti yhteyttä – ettei mies vain järkyttyisi – ja kertoi, että heillä on teatteripiiri lapsille, ja haluaisiko miehemme tulla sinne suorittamaan siviilipalvelusta, lasten teatteriharrastuksen ohjaajana. Cristal palasi kotiin.

"En mä siviilipalveluksessa meikannut, mutta mulla oli violetti tukka -vaihe. Kaikki tiesivät, että tein dragia. Yksi lapsi haettiin pois. Vanhemmat olivat saaneet tietää. Silloin tuli Villi Pohjola -fiilis. Sitä nöyrtymisen määrää Kankaanpäässä, herran jumala!"
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onneksi Kiekkopesässä saa linkitellä tissikuviakin. Tosin ei niitäkään oo vasta kun yksi.

Saas nähdä paljonko tulee tätä kautta seurattua.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nyt kun on jo yhden jakson nähnyt tämän vuotista BB:ia, niin voi jo todeta, että onpas saakelin tylsiä jätkiä. Tomi nyt sentään vähän hörhöilee, mutta muut ovat sitä harmaata tapettia.
Mimmejä en vielä oikein erota toisistaan, mutta etiäinen kertoo, että tästä voi tulla vielä myötähäpeän ja vahingonilon juhlaa.

Sunnuntain äänestyksestä sen verran, että äänesti lähtijöitä yleisö tai talon asukkaat, niin veikkaan, että tulos on aika sama. Nimiä en osaa sanoa, kun en niitä muista. Tarkoittaa kuitenkin sitä, että talon keski-ikä laskee roimasti. Oliko se alunperin jotain 27 luokkaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Onneksi Kiekkopesässä saa linkitellä tissikuviakin. Tosin ei niitäkään oo vasta kun yksi.

Saas nähdä paljonko tulee tätä kautta seurattua.

Ja FutisForumilla ei saa BB:tä edes seurata ja ketju lukotettiin heti avauspäivänä. Pilaa potkupallohulikaanien maineen ilmeisesti. :D

FutisForum nyt on muutenkin niin sisäsiittoinen ja lapsellinen paikka että oksat pois. Sielä moderaattorit ovat kirjoittajien tiedossa, ja osa modeista trollaa ja vittuilee muille kirjoittajille. Jatkoaika on 100 kertaa laadukkaampi paikka mm. moderoinnin suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös