Suomen Big Brother 2010

  • 776 012
  • 2 145

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harvoin on kyllä osunut näin hyvin kaikki paskimmat asukkaat samaan aikaan häätöäänestykseen.

So many assholes... so few bullets! Tuo Mia-Mari -kaksikko on kyllä sitä luokkaa ärsyttäviä että melkein toivoisi että huomenna tulisi tuplahäätö. Vaan toisaalta, sekin on aina mielenkiintoista että kun joku Marin tai Mian kaltainen ihminen selviää yhdestä häätöäänestyksestä, niin kovin monesti saattaa käydä niin että tämä ihminen alkaa leijumaan ja pudotus seuraavalla viikolla tulee vielä astetta korkeammalta. Sen verran on kyllä molemmat ärsyttäneet ihmisiä sekä talossa että talon ulkopuolella, että putoaminen on vain ajan kysymys. Harmi on vaan sekin että tapetti-Habib todennäköisesti saa näin aika monta lisäviikkoa talossa.
 
Sellainen aavistus on, että saattaa olla jotain julkimoita. Tavalliset Sedulan jonosta revityt pintaliitäjät tuskin toisivat ohjelmaan enää mitään lisäarvoa.

Nimenomaan. Ja juuri siksi uudet asukkaat ovatkin näitä samasta puusta veistettyjä metriksiä. Se, ettei tuo lisäarvoa on enemmänkin etu kuin heikkous, ainakin tuotannon mielestä.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Marin harrastama avoin kiusaaminen Marikaa kohtaan saa ainakin allekirjoittaneen vittuuntumaan ihan täysin tähän "lapsineroon".
Miaa vissiin tarkoitat? Olen tietyllä tavalla aiemmin pitänyt Miasta, mutta noi lapselliset kiukuttelu- ja itkukohtaukset osoittivat, että pitäisi lähteä kotiin kasvamaan. Ei kuitenkaan vielä, sillä turhaakin turhempi Habib pitää saada tuolta huomenna helvettiin.
Harvoin on kyllä osunut näin hyvin kaikki paskimmat asukkaat samaan aikaan häätöäänestykseen.
Mikä siinä Marikassa on vikana? Sympaattinen nuori nainen, ei valita mistään, ei jauha muista paskaa ja jatkuvasti iloinen. Vähän hömelöhän se on, mutta viihdearvon kannalta se on pelkkää plussaa.

Vaikka Mari on selkeästi rasittavin asukas, pitäisi sieltä ensin saada nämä turhimmat habibit, elisat ja villet pihalle. Elisankin pisteet ovat laskeneet koko ajan, vaikka eivät ne mulla missään vaiheessa kovin korkealla edes olleet, johtuen alkuun lähinnä käsittämättömästä Michael Jackson-intoilusta.
 

J.Petke

Jäsen
Mikä siinä Marikassa on vikana? Sympaattinen nuori nainen, ei valita mistään, ei jauha muista paskaa ja jatkuvasti iloinen. Vähän hömelöhän se on, mutta viihdearvon kannalta se on pelkkää plussaa.

Tuossa esso-lesbossa välillä ärsyttää se kun ei ole hiljaa hetkeäkään vaan kimittää aina täysin tyhjänpäiväistä konekivääritahdilla. Tuo hyperaktiivisuus siis. Ja eniten vituttaa hänessä tuo "vittu"-sanan käyttö. Tosin hän on ollut viihdyttävä ja olen oppinut hänestä jo ns. pitämään.

Mari saisi lähteä Sunnuntaina kotia kohti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Marin lähtöä voisi toivoa jo ihan pelkästään sen eilisen kommentin takia. Marihan oli sanonut jotenkin että "Enhän mä mitenkään voi noille hävitä äänestyksessä!". On vaan niin mukavaa katsoa tuon kaltaisten ihmisten tippuvan korkealta, vaikka Mari ehkä tarjoisikin viihdettä enemmän kuin esim. Habib. Tämä likka varmaan ihan oikeasti kuvittelee olevansa niin mahtava persoona että kaikki katsojat rakastavat häntä, hänen kun näyttää olevan niin vaikeaa huomata itsestään mitään vikaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Satu on selkeesti ollu silmät auki kuluneen viikon perustelujensa kanssa, fiksu muija täytyy sanoo. Alkaa saamaan mun suosioo kyllä jos pysyy noin hyvin paketti kasassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Satu on selkeesti ollu silmät auki kuluneen viikon perustelujensa kanssa, fiksu muija täytyy sanoo. Alkaa saamaan mun suosioo kyllä jos pysyy noin hyvin paketti kasassa.

Satun ihmistuntemus näyttäisi olevan kyllä parhaasta päässä tuolla talossa. Satuhan sanoi jo ensimmäisellä viikolla Miasta että yrittää näytellä kovaa mutta on oikeasti talon herkin ihminen, ja tämän viikon hajoamiset aika pitkälti vahvistivat tuon Satun huomion.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Tuo trio Mia-Mari-Elisa on kovaa vauhtia tekemässä Marikasta "yleisön" suosikkia. Kyllähän omatkin sympatiapisteet menee ehdottomasti Marikalle. Uskomatonta jatkuvaa vittuilua/kiusaamista tuolta triolta. Toivottavasti tämä trio lentää talosta mahdollisimman nopeasti vittuun.

Mari on 100% yksi sunnuntain lähtijöistä, jos useampia lähtee niin seuraavana onkin Mia/Habib. Huominen jakso on kyllä pakko nähdä, jos ei muuten niin Marin häädön takia.

EDIT: Miksihän talosta ei löydy ikinä sitä tyyppiä, joka sanoisi oikeasti suorat sanat näille Mari-tyyppisille ihmisille? Hirveää narinaa ja paskanpuhumista muista ihmisistä ja itsestä löytyy 100x pahempana ne ominaisuudet, joista muita kritisoi. Miten ihminen voi olla noin sokea omaa toimintaa kohtaan?
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jäi vähän epäselväksi, että munasiko noi muijat tahallaan sen viikkotehtävän ja jättivät nuotion vartioimatta? Jos noin oli kuin ymmärsin, niin voisiko tuotanto ystävällisesti poistaa koko sakin? Aika helvetin pehmeetä touhua...
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Täytyy sanoa että Ninon pisteet nousee kohisten äsköisen läksytyksen jälkeen, jonka kohteena oli Mari. Ja aiheenahan tietysti tuo Marikaan kohdistuva kimpassa dissaaminen.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tyhmyyttään ne sen mokas. Ajattelivat, että nyt voi ottaa slunkimmin. Yhdestäkään ei ollut vastuunkantajaksi tai johtajaksi, joka olisi määrännyt vahtivuorot.
No, Sadusta ehkä olisi ollut, mutta olisiko väsymys iskenyt. Ei jaksanut enää.

Nikosta on muuten tullut jonkinlainen piilovittuilija. Huomauttelee asioista, joissa muut ovat joskus mokanneet.
Tarkoitan sitä, että ilmoitteleekohan esim. huomenaamulla ihmisille joillekin, että: Olit muuten aika humalassa eilen.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Mari kertoi olevansa erittäin pettynyt jos häviää Habibille tai Marikalle häätöäänestystä. Kommentti meni jotenkin silleen että "Vittu ollaanko minä ja Habib muka samalla viivalla". Tämän jälkeen Nino piti pikkutytölle pienen oppitunnin, loistavaa juttua kyllä. Toivottavasti nämä keskustelut näytetään huomisessa talk show -lähetyksessä. Ninon pisteet tosiaan nousi kohisten, kun avautui esimerkiksi Marikan kiusaamisesta. Nino selkeästi aavistaa sen, miten huomenna tulee käymään..
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt on henkevää keskustelua 24/7:ssa, saattaa huomenna olla morkkikset yhellä jos toisella. Satu se vaan osaa kännissäkin olla järkevä. Tai kännissä ja kännissä mutta on se nyt vähän huppelissa. Elisabet oli yks mun suosikeista alusta mutta voi helvetti, nyt alkaa neitonen laskee pisteitään vaikka mun mielestä onkin aika kaunis pakkaus.

Omat suosikit: Nino ja Satu ---- Petri ja Elisabet (Niko pienellä varauksella kun on liian fiksu tähän leikkiin), loput on aika ilmaa mulle.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Elisabet hautaa itteänsä kaksneljäsepossa... Hannu on kuulemma niin täydellinen ihminen, että se ei voi olla mahdollista, joten sitä on syytä vihata. Aika pettämätön päättelyketju. Ja sitten oli vielä jotain energioita lisäperusteluina.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Elisabet hautaa itteänsä kaksneljäsepossa... Hannu on kuulemma niin täydellinen ihminen, että se ei voi olla mahdollista, joten sitä on syytä vihata. Aika pettämätön päättelyketju. Ja sitten oli vielä jotain energioita lisäperusteluina.

Joo ja aijai miten Ville puhuu nyt ittensä pihalle. Veikkaan että muutaman minuutin kuluttua kaikki 24/7:n katsojat tajuaa että Ville esittää... Mokas jo.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Joo ja aijai miten Ville puhuu nyt ittensä pihalle. Veikkaan että muutaman minuutin kuluttua kaikki 24/7:n katsojat tajuaa että Ville esittää... Mokas jo.

No mitäs se selittää? Ei kumminkaan näytetä huomenna, joten ihan mielenkiinnosta...
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo ja aijai miten Ville puhuu nyt ittensä pihalle. Veikkaan että muutaman minuutin kuluttua kaikki 24/7:n katsojat tajuaa että Ville esittää... Mokas jo.

Mitäs se hmv Ville sielä nyt puhelee?

Kertoo ehkä jopa omia mielipiteitä ilman minkäänlaista perseen nuolentaa?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mitäs se hmv Ville sielä nyt puhelee?

Kertoo ehkä jopa omia mielipiteitä ilman minkäänlaista perseen nuolentaa?

Meni Ninon jutulle ja kyseli että haluatko avautua mulle. Olettaen että Ninolla on huolia ja murheita. Lähestulkoon myönsi että sillä on rooli päällä kysymällä Ninolta että mitä roolia mun pitäis sun mielestä vetää täällä (että pääsis mahdollisimman pitkälle). Suluissa oleva mun tekstiä. Sit kun Nino totes että esität mitä vaan niin sä lähdet vittuun täältä niin Ville seivas tilanteen sillä että kai sä tiedät että tarkotin sitä että yks meistä täällä on kokkimies, yks se hauska heppu ja loput muuta, "mä oon kans löytäny talosta oman roolini".


edit. Nyt on Elisabet ja Hannu sanasotasilla paljussa. Kerron kohta mitä tulee jos tulee mitään, BB soittaa musiikkia kiusallisiin väleihin ja "riidat" jää kesken.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ääh, Hannu tajus että Securitas-beibe on liian känässä ja sukelsi tilanteesta pois. Elisabet kiehu sille että sä oot täällä ainoo kenen kans en tuu vaan toimeen ja Hannu selitteli siihen jotain, vaikeutti vähän toi mikkien puute tätä keskustelua.

edit. Ksenia on ihan rikki kun Petri paukautti sille että näytät vähän mun exältä ja tekis mieli polkasta. Tai jotenkin vertas sitä exäänsä ja Ksennu otti siitä pultit.

Huomasko muuten kukaan miten Elisabet sekos kun M. Jackson alko pauhata kajareista, voi hyvää päivää.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kyllähän tuossa näkee mitä roolia kokemus esittää tässäkin pelissä. Nino on nöyränä edellisen visiitin jälkeen ja sanoi Villelle naureskellen kuinka vain täytyy olla oma itsensä kun Ville mietti, että "mä pelaan tätä peliä yllättävän hyvin". Kukko taisi päästä yllättämään, kulissit kaatuu.

Nikon tuskin tarvitsee miettiä tekemisiään, koska tietää jo, että omana itsenään pärjää. Tuossa on ehkä suurin etu noilla vanhoilla asukkailla.

Ville: "Se on mun pelitaktiikka. Mä oo vaaka."

Mitä sitte?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mä nyt höpöttelen täällä yksin, lukekaa aamulla tai skipatkaa.

Mia on nyt vetäny about 6-7 åttå drinkeroo tai kaljaa, ihan sama. Mut muijan katse on sellanen että hakee ihan kohta leipäveitsen ja puukottaa jonkun. Todella pelottavan näkönen ilmestys. Katohan, Habibbi on kans hereillä, hetken luulin että se nukkuu jo. Mari näköjään on vähän vapautunu kun sai viinaa, sen käytös ei juurikaan ärsytä nyt. Niko on edelleen taktisempi kun tuotanto, osaa olla just sen verran esillä että näkyy mutta ei ärsytä ketään. Nino on yllättävän puutunu tällä hetkellä, istuu hiljaksiin vaan sivussa ja miettii tamperelaista ystäväänsä jota lupas tulla moikkaan heti kun pääsee pihalle.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Satu on selkeesti ollu silmät auki kuluneen viikon perustelujensa kanssa, fiksu muija täytyy sanoo. Alkaa saamaan mun suosioo kyllä jos pysyy noin hyvin paketti kasassa.
Satu puhui täysin mun suulla. Nimeämiset meni juuri oikeille henkilöille ja juuri oikeilla perusteilla. Satussa on voittaja-ainesta. Toki Ksenia oli ainut asukas, joka ei saanut yhtään ääntä, mutta Ksenian tyyppinen kisaaja on neljän parhaan joukossa, muttei voita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös