Suomen Big Brother 2008

  • 1 244 028
  • 4 325

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Itseäni mietitytti se onko Cheryll vieläkään hyväksynyt Adea?? Jos Cheryll olisi hyväksynyt aikanaan Aden, olisi kaikelta läyhäämiseltä vältytty.

Oletko sä tosissasi? Näytä mulle että Chipa antoi jatkuvasti Adelle 2 pistettä, näytätkö? Oletko sä edes katsonut tätä ohjelmaa?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oletko sä tosissasi? Näytä mulle että Chipa antoi jatkuvasti Adelle 2 pistettä, näytätkö?

Ei vaan syytti Adea perusteettomasti kiusaamisesta. Tällä perusteella voidaan päätellä, että Chippendale suhtautui negatiivisesti Adeen. Tämä Chevroletin negatiivisen suhtautumisen takia Ade ajautui pimeälle puolelle vaikka on pohjimmiltaan itse positiivisuus. Chupachupan itkevän bulldog naaman takana on siis negatiivinen ihminen.
 

J.Petke

Jäsen
Ei vaan syytti Adea perusteettomasti kiusaamisesta. Tällä perusteella voidaan päätellä, että Chippendale suhtautui negatiivisesti Adeen. Tämä Chevroletin negatiivisen suhtautumisen takia Ade ajautui pimeälle puolelle vaikka on pohjimmiltaan itse positiivisuus. Chupachupan itkevän bulldog naaman takana on siis negatiivinen ihminen.


Jep jep. Perusteettomasti.. Ade ajauti pimeälle puolelle.. Ei ole reilua kun et oo tosissas vaan yrität rakentaa Flintille jotain kuoppaa.

Hyvin näyttää uudet päässeen mukaan porukkaan. Alex hieman vaikuttaa turhan kiiltokuvapojulta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei vaan syytti Adea perusteettomasti kiusaamisesta. Tällä perusteella voidaan päätellä, että Chippendale suhtautui negatiivisesti Adeen. Tämä Chevroletin negatiivisen suhtautumisen takia Ade ajautui pimeälle puolelle vaikka on pohjimmiltaan itse positiivisuus. Chupachupan itkevän bulldog naaman takana on siis negatiivinen ihminen.

Eli et ole katsonut ohjelmaa, ok. Turha tästä asiasta on sitten sun kanssa jatkaa. Enpä olisi uskonut että se DartAder olikin Cheryllin luomus.

Tuuli muuten ainoana keksi nimetä uuden asukkaan, oho.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tällä hetkellä talossa sohvalla istuessaan Cheryll huomasi että vieressä istuva Tuuli on surullinen (molemmat on häätöäänestyksessä). Cheryll sanoi että Tuulilla on tosi surullisen näköiset silmät ja pyysi Tuulin tulemaan kainaloonsa ja lohdutteli Tuulia ja kannustaa kokoajan tosi paljon. Cheri myös sanoi Tuulille että antaa kyynelten tulla jos siltä tuntuu ja se helpottaa.

Cheryll pyysi myös tuota lohduttelua katsomaan tullutta Annaa sinne mutta Anna ei halunnut tulla.

Tässä oli jälleen mielestäni hyvä osoitus Chipan hyväsydämisyydestä, vaikka on itsekin uhan alla niin silti kannustaa ja lohduttaa toista.

Olen entistä vakuuttuneempi että Anna saisi lähteä kotiin syömään suklaata ja halailemaan sitä jääkiekkolevaa suklaajoulupukkia, eiku siis poikaystäväänsä.
 
Viimeksi muokattu:

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Jep jep. Perusteettomasti.. Ade ajauti pimeälle puolelle.. Ei ole reilua kun et oo tosissas vaan yrität rakentaa Flintille jotain kuoppaa.

Hyvin näyttää uudet päässeen mukaan porukkaan. Alex hieman vaikuttaa turhan kiiltokuvapojulta.

Piti tarttua tuohon perusteettomuuteen, mut kerkesit ennen mua. Mut juu, nyt Anna tai Tuuli ulos, seuraavaks Anna tai Tuuli...helpommin sanottu et molemmat ulos 2 viikon sisään. Seuraavaks Alex(vai mikä hän oli) Jäljelle jää Cheryll, Tero, Johan, Anniina ja Jarmo. Näistä ensin pihalle Tero...niinkö näin. Sitten Jarmo. Finaaliiin jää (jos kolmella mennään) Cheryll, Johan ja Anniina. AIvan sama kuka noista voittaa, itseäni vähiten ärsyttävät ihmiset tuol talossa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä hetkellä talossa sohvalla istuessaan Cheryll huomasi että vieressä istuva Tuuli on surullinen (molemmat on häätöäänestyksessä). Cheryll sanoi että Tuulilla on tosi surullisen näköiset silmät ja pyysi Tuulin tulemaan kainaloonsa ja lohdutteli Tuulia ja kannustaa kokoajan tosi paljon. Cheri myös sanoi Tuulille että antaa kyynelten tulla jos siltä tuntuu ja se helpottaa.

Cheryll pyysi myös tuota lohduttelua katsomaan tullutta Annaa sinne mutta Anna ei halunnut tulla.

Tässä oli jälleen mielestäni hyvä osoitus Chipan hyväsydämisyydestä, vaikka on itsekin uhan alla niin silti kannustaa ja lohduttaa toista.
Kiitos taas raportista.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä oli jälleen mielestäni hyvä osoitus Chipan hyväsydämisyydestä, vaikka on itsekin uhan alla niin silti kannustaa ja lohduttaa toista.
Tähän muuten joku kyynikko voisi sanoa, että juuri sen vuoksi.
 

tutzba

Jäsen
Heh, eilen näytetyssä koostelähetyksessä asukkaat kertoivat millaisia heidän esittämänsä hahmot ovat. Anniinan hahmo söi luomuruokaa, osti vaatteet kirpputorilta ja muutenkin piti huolta luonnosta. Tytön omien sanojen mukaan on oikea egoisti!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuuli muuten ainoana keksi nimetä uuden asukkaan, oho.
Jep, ihan vahingossa tosin. Oli muuten hienot perustelut Jarmon nimeämiseen: "Mitä!? Voiko uusiakin nimetä? Sehän on epäreilua niitä kohtaan, kun ne vasta tuli. Noh, annan yhden pisteen sitten Jarmolle, kun en tunne sitä vielä ollenkaan."
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Helppo olla tästä asiasta eri mieltä Moglyn kanssa. Samoin kuin Rudy25:n kanssa tuossa pari viestiä aiemmin. Ymmärtävätköhän nämä ihmiset mitään tositeeveedraamasta?
Olisi todellakin mielenkiintoista nähdä,minkälaisia ihmisiä he itse valitsisivat.

Eivät. Vain sinä ymmärrät.

Todennäköisesti olisin itsekin valinnut aika samanlaisia ihmisiä, vaikka valintoja kritisoinkin. Ehkäpä selkeästi negatiivista ilmapiiriä tuovia ihmisiä olisin jättänyt pois. (Niko, Mia, Paskasäkki). Ymmärrän kyllä, että draama vaatii tietyt ainekset, mutta silti tietyt ihmiset talossa ärsyttävät. Se on toki tarkoituskin. Ai niin, tositeevedraaman tarkoituksen lienee kuitenkin kerätä paljon katsojia ja vasta sitten herättää tunteita? On kyllä muna vai kana luokkaa kumpi tulee ensin, katsojien kautta tunteet vai päin vastoin. Kiinnostusta voi kuitenkin herättää ilman negatiivista ilmapiiriä ja ärsyttämistä.

Negatiivisuuden kautta on hommia tehty ennenkin. Esim. Hollannissa (?) oli tositeeveohjelma, jossa raskaana oleva nainen kilpailutti tulevia adoptiovanhempia. Voittaja saa lapsen. Herätti tunteita ja keskustelua, mutta oliko se oikein? Koko homma taisikin sitten olla tekaistu ja juuri shokeerausmielessä pystyyn laitettu. Joku toinen tietänee faktat tästä paremmin ja voi tarkentaa.
 
Kyllä se Flintstone vaan jaksaa. Flintti, Flintsu, Flipa, Viltsu, F, tai mitä vaan. "Rakkaalla" BB-diggarilla on monta nimeä, kuten on hänen suosikkiasukkaallaankin. Turhia molemmat.

Nimimerkin Eino_Mies viesti vasta turha onkin.

Muillekin kirjoittajille tiedoksi ja noudatettavaksi, että tämän ketjun aiheena ei ole käyttäjä flintstone. Jos tämä on päässyt unohtumaan, niin ketjun aiheen voi tarkistaa otsikosta.

Moderaattorit
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tähän muuten joku kyynikko voisi sanoa, että juuri sen vuoksi.

Arvasin että joku alkaa tuollaista vihjailemaan. Minusta Cheryll on ollut aika hyvä lukemaan talon sisäisiä tuntoja, tuo tapahtuma oli ihan vain osoitus Chipan empatiasta. Ja olen mä käsittääkseni kertonut muistakin talon tapahtumista, jos siis olen tuota 24/7 seurannut. Ja voittehan te muut raportoida myöskin jos mun jutut pyörii liikaa Cherin ympärillä. Kaapelissa mä en pysty muutenkaan valitsemaan mitä kameraa mä seuraan, vaan mä seuraan ihan sitä mitä ohjaaja sattuu tarjoaa ja tällä kertaa se oli Chipa lohduttelemassa surullista Tuulia.

Ja tuo ajatusten ja mielipiteiden Tonava, Eino_Mies, voisi koittaa vaikka ihan itse tuoda tänne keskusteluun jotain keskustelun aiheita. Kuten vaikka jotain tapahtumia talosta, mielipiteitä asukkaista ja niiden teoista - siis muistakin kuin siitä Tsipukasta, kai sulla joku tai jokin syy on että tätä edes katselet? Onko siellä tai tapahtuuko talossa jotain mielenkiintoista mitä haluat nähdä? Kuten vaikka Anna ahmimassa kaksin käsin suklaata? Tai Anna unelmoimassa suklaasta? Tai...
 
Viimeksi muokattu:

Betoz

Jäsen
Äsken Terppa kertoi asukkaille ilmeisesti jotain murreperäisiä sanoja kotipaikkakunnaltaan. Muut ihmettelivät ja pyysivät Tertsiä toistamaan esimerkiksi sanan "pahki" monta kertaa.

Cheryll puolestaan esitti ymmärtävänsä, mutta antaessaan esimerkin sanan käyttötarkoituksesta, osoitti myös olevansa täysin epätietoinen. Teronator pyöritteli silmiään, kun Cheryll jauhoi "pahki, heh. Melkein kuin puhki mutta pahki. hitsi."

Mielestäni tämä oli hyvä esimerkki siitä, miten Cheryll jatkuvasti esittää tajuavansa muiden asukkaiden jutut. Miksei voi vaan myöntää, ettei tiennyt koko sanaa? Miksi pitää aina esittää olevansa kiinnostunut jokaisesta pienestä asiasta?

Ärsyttävää, kun joku yrittää väkisin etsiä yhteisiä kiinnostuksen kohteita muiden kanssa.

Nyt Ansku ja Cheryll selvittävät taannoista riitaansa koskien miniläppärin koristelua. Cheryll on taas loukannut muita itsekkyydellään - tällä kertaa kohteena Anskuliini. Nyt Annuli yritti mennä pahoittelemaan tilannetta, mutta Cheryll puhuu jälleen kokoajan päälle. "Mut MUN mielestä sä sitä.." ja "mun mielestä sä tätä". Anniina heitteli koristeluehdotuksiaan, mutta Cheryllin mielestä HÄNEN mielipiteitään ei otettu huomioon. Mutta salaliittohan Cheryllia kohtaan on.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt Ansku ja Cheryll selvittävät taannoista riitaansa koskien miniläppärin koristelua. Cheryll on taas loukannut muita itsekkyydellään - tällä kertaa kohteena Anskuliini. Nyt Annuli yritti mennä pahoittelemaan tilannetta, mutta Cheryll puhuu jälleen kokoajan päälle. "Mut MUN mielestä sä sitä.." ja "mun mielestä sä tätä". Anniina heitteli koristeluehdotuksiaan, mutta Cheryllin mielestä HÄNEN mielipiteitään ei otettu huomioon. Mutta salaliittohan Cheryllia kohtaan on.

Oliko sillä pikku-Anniinalla ihan ensimmäistä kertaa joku OMA mielipide eikä vain komppaillut jonkun toisen mielipidettä? Ohoh, taitaa olla ihan hurraa-huutojen paikka. Anniinalla on MIELIPIDE! Hurraa! Hurraa! Hurraa! Mahtaakohan pikku-Anniina tietää edes mikä on mielipide?

Kerrotko myös miten Cheryllin itsekkyys on näkynyt talossa aikasemmin ja kuinka Cheryll on itsekkyydellään aikasemmin loukannut muita? Kerrotko myös lisää tuosta esiin nostamastasi Cheryllin vastaisesta salaliitosta? Miten se toimii ja kuka sitä ylläpitää?
 

d2uce

Jäsen
Kerrotko myös lisää tuosta esiin nostamastasi Cheryllin vastaisesta salaliitosta? Miten se toimii ja kuka sitä ylläpitää?

Tuotanto kuulemma valitsee uusiksi asukkaiksi taloon valmiiksi ennakkoluuloja Cheryllistä omaavia henkilöitä. Näin kertoi tällä palstalla eräs sarjaa aktiivisesti seuraava nimimerkki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuotanto kuulemma valitsee uusiksi asukkaiksi taloon valmiiksi ennakkoluuloja Cheryllistä omaavia henkilöitä. Näin kertoi tällä palstalla eräs sarjaa aktiivisesti seuraava nimimerkki.

Minä en halua taloon asukkaita joilla on valmiita ennakkoluuloja ketään talon asukasta kohtaan, en Cherylliä enkä edes suklaasyöppö-Annaa kohtaan. Se kun ei ole reilua talossa jo olevia kohtaan, varsinkin kun Jarmo ja Alex otettiin talossa avoimin sydämin vastaan.

Mistä Cheryll ja Anniina sai riidan aikaiseksi tuossa läppärin koristelussa? Miksi se läppäri edes piti koristella, eikös se koristeltu jo eilen?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en halua taloon asukkaita joilla on valmiita ennakkoluuloja ketään talon asukasta kohtaan, en Cherylliä enkä edes suklaasyöppö-Annaa kohtaan. Se kun ei ole reilua talossa jo olevia kohtaan, varsinkin kun Jarmo ja Alex otettiin talossa avoimin sydämin vastaan.

Kuten sanoin aiemmin, noita "varapaikalla" olevia ei ole mahdollisuutta pitää viikkokaupalla tynnyrissä, joten käytännössä näillä taloon kesken kauden tulevilla on väkiselläkin jonkinlaisia ennakkoluuloja jotain tai kaikkia alkuperäisiä asukkaita kohtaan. Vaikka miten yrittäisi suhtautua avoimesti ja ennakkoluulottomasti niin jos on katsonut yhtään BB:tä ennen taloon menoaan niin jonkinlaisia ennakkoluuloja muodostuu ihan 100% varmasti. Ja tosiaan kun näillä kesken kauden tulevilla on todella vaikea tilanne siinä suhteessa että katsojat mielellään äänestävät voittajaksi näitä alkuperäisiä, ja yleensäkin jälkeenpäin tulevilla on vaikeampaa päästä tuohon porukkaan sisälle, niin suotakoon heille edes se etu että tietävät noista alkuperäisistä vähän enemmän ja pystyvät ehkä sillä pelaamaan vähän.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jaahas ja lisää asukkaita tulossa taas taloon, ei hyvää päivää. Tällä kertaa uusi asukas on joku blondi.

Tässä kyseinen uutinen.

Mä alan olemaan tällä menolla valmis uskomaan siihen että finaaliviikolle tuodaan vielä uusia asukkaita taloon. Väsynyttä, niin väsynyttä mutta ei mitään uutta tältä tuotatoryhmältä, todellisia kuningasideoiden Einsteineja näkyy olevan koko ryhmä täynnä. Bläääh!
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas ja lisää asukkaita tulossa taas taloon, ei hyvää päivää. Tällä kertaa uusi asukas on joku blondi.

Tässä kyseinen uutinen.

Mä alan olemaan tällä menolla valmis uskomaan siihen että finaaliviikolle tuodaan vielä uusia asukkaita taloon. Väsynyttä, niin väsynyttä mutta ei mitään uutta tältä tuotatoryhmältä, todellisia kuningasideoiden Einsteineja näkyy olevan koko ryhmä täynnä. Bläääh!

Vai oikein blondi. Veikkaan, että jollain/joillain talon naisilla naama venähtää, kun taloon astelee blondi naikkonen. En kyllä näe mitään järkeä tässä, että taas tulee uusi asukki. Kait sinne sitten finaalipäivänäkin otetaan pari uutta asukasta..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vai oikein blondi. Veikkaan, että jollain/joillain talon naisilla naama venähtää, kun taloon astelee blondi naikkonen.

Veikkaan että Cherillä ja Annalla. Molemmat on häätöäänestyksessä ja kokevat että uusi asukas on tullut heidän mahdollista lähtöään paikkaamaan. Joka mielestäni on myös ihan odotettava reaktio näille häätöäänestyksessä oleville tytöille.

Tosi järkevää ja äärettömän mielenkiintoista se että uusia asukkaita lappaa sisään muutama viikko ennen ohjelman loppua niin että ovet tuskin kerkeää sulkeutumaan edellisten jälkeen, tai ei ehkä sittenkään ole niin mielenkiintoista ja nämä viime hetken sisääntulijat sotii muutenkin ohjelman eristettynä ulkomaailmasta ideaa vastaan. Tosin tuntien tuotantotiimin mielikuvituksettomuuden niin tämän parempaa ei tietenkään voi odottaakaan. Jos on lusikalla saatu niin on turha kauhalla vaatia.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti tänään saadaan taas nähdä se tosihauska tööttijumppa. Hienoa, että Sami Aaltoselle maksetaan palkkaa käsikirjoittamisesta, niin saadaan noin hulvattomia juttuja taloon. Vai olikohan joku leikki-ikäinen päästetty näpelöimään sumutorvia edellisten tullessa taloon?

Vähän myöhäistä ottaa uusia asukkaita, mutta katsotaan nyt millainen sieltä tulee. Odotukset eivät ole kovin korkealla tuotannon aikaisemmat valinnat huomioiden. Pääasia, että ei olisi mikään Anna2.

Aika kiire tulee pistää jengiä tuolta pihalle, kun tänään siellä on 9 asukasta ja jos finaalissa on 4. Ensi sunnuntain ja finaalin välissä pitäisi siis 4 vielä häätää.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän finaaliin ole enää kuin reilut kolme viikkoa? On tämä hiton väsynyttä hommaa, kun väkeä lappaa sisään ovista ja kohta varmaan ikkunoistakin. Paitsi uusia asukkaita, tällä kaudella on ulkopuolistakin väkeä päästetty taloon ihan älyttömästi. Varmaan jo toistakymmentä henkilöä, avustajia, sponsorien edustajia jne on nähty kilpailijoiden lisäksi. Tämän(kin) kauden tuotanto on flopannut jo niin moneen kertaan, että enää ei mikään "käänne" yllättä. Ainoastaan asukasvaihdosta voi antaa tuotannolle kehuja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aika kiire tulee pistää jengiä tuolta pihalle, kun tänään siellä on 9 asukasta ja jos finaalissa on 4. Ensi sunnuntain ja finaalin välissä pitäisi siis 4 vielä häätää.

Niin tulee, tällä viikolla en usko tuplahäätöön koska se olisi ilmoitettu jo nyt. Mutta niitä tuplahäätöjä lienee varmasti luvassa.

Tää on vain pelkkää väsynyttä tekohengitystä kun ideat on täysin loppu, mistähän Sami Aaltoselle maksetaan palkkaa?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös