Suomen Big Brother 2006

  • 848 549
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mr.X kirjoitti:
Arista nyt ei ainakaan löydy yhtäkään uutta ulottuvuutta. Väärä kaveri tähän ohjelmaan --> putoaa hyvin tod.näköisesti jo huomenna.

Mira lähtee myös muutaman viikon kuluessa, kunhan ensin poistuvat Henri ja Heidi.

Veikkaan, että kuuden viimeisen kopla on Kaarlo, Jenni, Hanne, Mika, Tatu ja Sari.

Oma suosikkini on Kaki, mutta uskon herran putoavan about kuukauden päästä.

Ari voi muutaman kerran toistaa vielä kuuden-suoransa ;) Ei vaan.. Arviosi mennee melko lähelle, Sarista tosin en usko ainakaan henkisellä puolella kovin paljoa saatavan irti jotta kärkikuusikkoon pääsisi.. Mutta eihän televisiossa sillä yleensäkään pelata, notta mitä päässä liikkuu..

Voisi luulla, että ikävuodet 1-16 Turun seudulla viettäneenä Kaki jo murteestaan pääsisi suosiooni, mutta itseäni herrassa ärsyttää niin puhetyyli, murre, asenne kuin namusetämäisyyskin.

Edit: murre ärsyttää tapauskohtaisesti, tässä tapauksessa yhdistelmä vain on jokseenkin sietämätön. Turunmurteessa sinänsä ei ole vikaa vaan sitä ajoittain kuulee jopa mielellään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Murret

Sehän tässä hivenen ihmetyttää, että kun normaalisti Turun murre vie ärsyttävyydeessään voiton oikeastaan kaikista muista murteista, niin tässä tapauksessa kyllä tämä tamperelainen kiroileva kummelihemmo saa niskavillat pystyyn tampereellaan.

Karin puhumista ei pysty nauramatta kuuntelemaan, mutta Henrin vittunääs-murre muistuttaa erehdyttävästi erään ääää -miehen puhetta ja se ei kyllä juurikaan hänen pisteitä minun silmissäni nosta, pikemminkin päinvastoin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Henri on kyllä todellinen juntti, katsokaa nyt lapset: tuollainen juntti on.
Melkein vihaksi pistää kun katsoo hänen välinpitämättömyyttään muita kilpailijoita kohtaan. Ja vielä tuo ylimielinen asenne..

Kaki on parantanut reilusti osakkeitaan sitten ensimmäisten päivien.
Tatu on edelleenkin voittajasuosikki.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Tommy kirjoitti:
Henri on kyllä todellinen juntti, katsokaa nyt: tuollainen juntti on.
Melkein vihaksi pistää kun katsoo hänen välinpitämättömyyttään muita kilpailijoita kohtaan. Ja vielä tuo ylimielinen asenne..

Kaki on parantanut reilusti osakkeitaan sitten ensimmäisten päivien.

Sama! Henri on sellainen ihminen, jolla on eniten naisia, paras urheilussa ja muutenkin luulee olevansa muita parempi. Mies ei saanu nukuttua kun muut lauloivat ja Mika yritti saada pesää Sarilta nyyh. Pelle! U-L-O-S!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hextall kirjoitti:
Sama! Henri on sellainen ihminen, jolla on eniten naisia, paras urheilussa ja muutenkin luulee olevansa muita parempi. Mies ei saanu nukuttua kun muut lauloivat ja Mika yritti saada pesää Sarilta nyyh. Pelle! U-L-O-S!

Juurikin näin. Se on ihan sama mitä joku muu selittää, sama juttu ja tietenkin 10 kertaa parempana/pahempana, on tapahtunut Henrillekin. Vastenmielinen juntti.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tommy kirjoitti:
Henri on kyllä todellinen juntti, katsokaa nyt lapset: tuollainen juntti on.
Henri on niin juntti kun vaan voi ihminen olla. Oikein malliesimerkki ko. ihmislajista.

Kari on noussut yhdeksi suosikeistani, sillä on todistanut olevansa oma itsensä talossa. Alussa luulin, että vetää ihan tietoista roolia ja odotin kuplan puhkeamista. Face the facts, taitaa olla oikeasti show-mies. Olisi aika vaikeaa kuvitella tämänvuotista Big Brotheria ilman Karia. Toivottavasti on finaalissa.
 
Jape kirjoitti:
Täytyy kyl itsekkin yhtyä monen kirjoittajan mielipiteeseen, että Kakissa on ainesta. Itse olin myös alun jaksojen jälkeen heittämässä Kakia ensin pihalle, mutta nyt toivon todella, että tuo hemmo sinnittelee loppumetreille asti. Tämän illan jakso ei tuonut juuri mitään mullistavaa..

Samma här. En kuitenkaan toivo Kakille voittoa, vaikka sen ansaitsisi. Olisi ollut melko turha ohjelma ilman Kakia. Ensimmäistä BB:tä jaksoin katsoa pari ensimmäistä jaksoa, kun tuli tökkäsi. Tähän olen jäänyt aivan koukkuun hyvin pitkälti Kaki ihmeellisten temppujen vuoksi. Itse toivon finaalikolmikoksi Tatu - Kaki - Kaarlo.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Gellner kirjoitti:
Juurikin näin. Se on ihan sama mitä joku muu selittää, sama juttu ja tietenkin 10 kertaa parempana/pahempana, on tapahtunut Henrillekin. Vastenmielinen juntti.

Enpä ole vähään aikaan tuntenut näin vahvaa myötähäpeää kuin Henrin juttuja kuunnellessani.

En tiedä itkeäkö vai nauraa mutta; "no mää heitän miesten keihäällä sen 57 metriä, kun sais ristiaskeleet kohdilleen niin viä reilu kymppi lisää"
 

kantriantero

Jäsen
Suosikkijoukkue
pää-ääni, AISA
Kaki tuntuu aidosti hyvältä tyypiltä. Sopivan pervo, mutta harmiton ja osaa ottaa muut huomioon. Läppääkin jaksaa kuunnella. Melkein pelkkä kaverin näkeminen saa jo hymyn suupieliin.

En nimittäin mahda mitään sille, että kaveria katsoessa ja kuunnellessa tulee mieleen vanha juttu mehiläisestä, jonka ei pitäisi pystyä lentämään, mutta joka kuitenkin lentää. Kakin ei minkään luonnonlain mukaan pitäisi olla pelimies, mutta kun kukaan ei ilmeisesti ole muistanut kertoa sitä hänelle, kaveri elää sen tiedon mukaan. Ainakin se yksi blondi tuntuu lähteneen tähän leikkiin mukaan, vaikka ihan huumorilla taitaa siihen suhtautuakin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kantriantero kirjoitti:
Melkein pelkkä kaverin näkeminen saa jo hymyn suupieliin.
Yksi hauskimmista hetkistä tämän vuoden BB:ssä on muuten ollut Kakin tanssi Hawaiji-bileissä stringit jalassa ja afro-peruukki päässä. Nauroin ääneen. Mies on todella sinut itsensä kanssa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos ja kun Henri on juntti niin Mira on sitten naispuolinen juntti. Vittu mikä kana. Joka ainoaan asiaan pitää selittää jotain omaa paskaa kommenttia. Asenteena ihana minä olen oikeassa ja te väärässä. Pihalle kyseinen lumppu.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Henri taitaa olla porukan kovin kusettaja. Kaveri suolaa minkä kerkii, enpä usko että kovin moni talossa edes uskoo sitä. Henri pistää aina vähän paremmaksi kun muut. Tyyliin... joku sanoo: "minä oon nainut kolmea ihmistä" johon henkka: "minäpä panin tunnissa kolmea ja lopetin laskemisen tuhannessa"

Ari varmaan tulee tänään talosta pois...Ei oikein anna mitään muille talolaisille eikä katsojillekkaan. Jossain lehdessä oli Miran kaverit kertoneet, ettei Mira mikään Bi ole...Taitaa siis vetää jotain ihme roolia talossa.

edit: Kaki on kyllä kisaajista suosikkini. Jutut sopivan pervoja ja muutenkin pitää tunelmaa talossa yllä. Ainut miinus että puhuu turun murteella. Monkey vois olla kokoajan kännissä niin olisi aika lähellä Kakia listallani.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Blackie kirjoitti:
Yksi hauskimmista hetkistä tämän vuoden BB:ssä on muuten ollut Kakin tanssi Hawaiji-bileissä stringit jalassa ja afro-peruukki päässä. Nauroin ääneen. Mies on todella sinut itsensä kanssa.
Itse pidin hauskana Kakin death-metal esitystä jonain BB-talon krapulapäivänä.

Tietysti kesken Kakin hauskan esityksen vierelle tunki Henkka heittämään jotain über-junttia tuomiopäivä-kummeli juttuaan.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hämmästyttävää ettei kukaan kisailijoista tiedä mitä läpsy on. Johan sitä tahkottiin yläasteella 80-luvulla hartaasti ja tunteella. Kyseessä tietysti helppo ja rempseä korttipeli, anyone?

Niin, ja Hena ulos ensi tilassa. Armoton pässi. Tuskin uskoo itsekään omia juttujaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tommy kirjoitti:
Henri on kyllä todellinen juntti, katsokaa nyt lapset: tuollainen juntti on.

Kyllä. Siinä on niin viimeisen päälle peräkamarin poika kun joku voi peräkamarin poika olla. Kaveri elää fantasiamaailmassa, vetää navetassa leukoja ja käy Corollalla vähän raitilla näyttämässä tytöille kuminpolttoa ja puhumassa suut ja silmät täyteen paskaa.

Voisin melkein lyödä vetoa, että A.) tuolla tolvanalla ei ole todellakaan muijaa B.) 150-ajoa on ennemminkin 1,5 -ajoa ja C.) kaveri ei ole alunperin Tampereelta vaan jostain metsästä, jossa ei ole koskaan tapahtunut mitään.
Oikeastaan tosta tulee ihan ne Pahat Pojat -elokuvassa kuvatut Daltonin veljekset mieleen. Käsittämätön jannu!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hienoa että Aril lensi ulos, onpahan enemmän mielenkiintoa katsoa kun Mira saa talossa aikaan kaaosta!
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
amismies

Henri on oikeesti tamperelainen kaveri joka kävi amiksen Vammalassa. Tämä on fakta. Isäni nykyinen vaimo on opettanu sitä.
Ei tainnu kaveri päästä ees amikseen Tampereella. Sitä en tullu kysyneeks et onko Henri niitä sällejä jotka ei osannu suomentaa sanoja makaronilåda ja appelsin ruotsinkokeessa. Näitäkin sankareita ko koulusta löytyy.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Mike kirjoitti:
kaveri ei ole alunperin Tampereelta vaan jostain metsästä, jossa ei ole koskaan tapahtunut mitään.
Oikeastaan tosta tulee ihan ne Pahat Pojat -elokuvassa kuvatut Daltonin veljekset mieleen. Käsittämätön jannu!

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Henri on kotoisin Hämeenkyröstä. Tai on ainakin siellä asunut. Onhan se tietysti Tampereen lähellä. Tämä siis kuultu kaverilta, joka ihan omakätisesti tuntee Henrin. Sen enempää en koko hermannista tiedä.
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Siis ihan oikeesti

Jos ajatellaaan lähtökohtasesti et 3 kk ollaan eristyksissä muusta maailmasta, niin kyllä kaikkien "lapsellisten" pojot laskee kummasti. Siis jumalauta jos mä en näkis muksujani ko aikaan niin hullukshan sitä tulis, ja mä oon vaan viikonloppuisä.
Siis vinkkinä muille, äänestetään ne lapsia omaavat ulos... heti Henrin jälkeen
Paitsi jos Henriltä kysyttäis niin sillähän on 15 lasta 20:lta äidiltä.....
 
Viimeksi muokattu:

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sopuli kirjoitti:
Henri muuten on äärettömän kova vetämään niitä leukoja. Kädet menivät melkein 90 asteen kulmaan ala-asennossa...

Tälle tuli kyllä repeiltyä. Eikös kyseinen juusto vielä jossain vaiheessa ohjeistanut muita kavereita, että kun löytää sen oikean tekniikan niin homma helpottuu huomattavasti. Noh, jokainen tyylillään.

Olisikohan mahdollista tehdä vaihtokauppa, jossa Mira heitetään ulos talosta ja tilalle astuisi eilen katsomossa vieraillut Miran ex-kundikaveri? Tämä kyseinen jamppa voisi sitten käydä pyyhkimässä Henalla lattioita muutaman päivän ajan ja ottaa sitten hatkat.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Voppie kirjoitti:
Olisikohan mahdollista tehdä vaihtokauppa, jossa Mira heitetään ulos talosta ja tilalle astuisi eilen katsomossa vieraillut Miran ex-kundikaveri? Tämä kyseinen jamppa voisi sitten käydä pyyhkimässä Henalla lattioita muutaman päivän ajan ja ottaa sitten hatkat.

Mira on ainoa pantava lyyli talossa joten vittuun sen exät sun muut studioista itkemästä.
 
Kävin huvikseni katsomassa tämän paljon parjatun Henrin profiilia subtv;n sivuilta. Mies sanoo sielllä mm. näin; Mielenkiintoisessa ihmisessä Henri katsastaa ensimmäiseksi rehellisyyden, avoimuuden ja huumorintajun. Itserakkaat, valehtelijat ja rehentelijät puolestaan saavat hänet näkemään punaista. Omaksi heikkoudekseen hän nimeää "aamulaiskuuden".

En ole itse sarjaa jaksanut muuten seurailla, muutenkuin täältä jatkoajan keskusteluista. Ilmeisesti Henrin pitäisi nähdä punaista peiliin katsoessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös