Suljen radion heti jos kuulen...

  • 28 312
  • 231

Kun kuulen tätä radiosta, vaihdan kanavaa/suljen aparaatin...

  • Anna Hanski

    Ääniä: 105 28,0%
  • Rainer Friman

    Ääniä: 126 33,6%
  • Elvis Presley

    Ääniä: 44 11,7%
  • Freeman

    Ääniä: 65 17,3%
  • Janos Valmunen

    Ääniä: 113 30,1%
  • Georg Ots

    Ääniä: 79 21,1%
  • Irwin Goodman

    Ääniä: 48 12,8%
  • J. Karjalainen

    Ääniä: 58 15,5%
  • Frederik

    Ääniä: 67 17,9%
  • Sepi Kumpulainen

    Ääniä: 90 24,0%
  • Tomas Ledin

    Ääniä: 99 26,4%
  • Badding

    Ääniä: 48 12,8%
  • Hanna Ekola

    Ääniä: 137 36,5%
  • Glenn Medeiros

    Ääniä: 95 25,3%
  • Kaikki ylläolevat kelpaa!

    Ääniä: 92 24,5%

  • Äänestäjiä
    375

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Kyllä listasta tosiaan puuttui pahin eli: Ultra Bra. Kun ensimmäisenkin äänen kuulee, joka paljastaa että ko. bändin "musiikkia" tulee/on kohta tulossa vaihtuu kanava. Ennemmin kuuntelen esim. merisäätä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Järkyttäviä väristyksiä ja radion sulkemista aiheuttavia kouristuksia synnyttävät lähinnä Anssi Melan "Mikan faijan HIV" sekä mikä tahansa Suurlähettiläiden järkyttävä lätinä.

muaddib
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Daespoo
Aika moni suomalainen artisti aiheuttaa tämän ns. gag-reaktion mutta mikään ei tule lähelle Hanna Ekolan 'Villihevosia'. Siinä on siis niin uskomattoman surkea tekele että aivan pahaa tekee ajatella koko 'laulua'.

Hanna Ekola villihevosineen on karmeinta mitä voin vaan kuvitella. Onnekseni en omista radiota mutta harmikseni joudun sitä töissä kuuntelemaan ja hyvin usein kappaleita joita on suorastaan kiduttava kuunnella... Niitä kuunnellessani tunnustaisin mitä tahansa ja milloin tahansa.

Kotona kuuntelen vain levyjä tai mpkolmosia.

vlad#16.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Kaikkihan nuo voittavat kirkkaasti hiphoplökäpöksypaskan.

Mutta jos joku pitää noista valita, niin Hanna Ekola.....
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Erno
Kaikkihan nuo voittavat kirkkaasti hiphoplökäpöksypaskan.

Juuri näin. Onneksi radio ei sitä juuri suolla. Radiota en kuitenkaan niin kauheasti kuuntele. Mutta kun se on päällä, kanavana on mielialan mukaan joko a) Suomipop (nimenomaan musiikin takia), b) Kiss FM (liikaa toistoa, muuten jees sekä musiikiltaan että jutuiltaan) tai c) Nova (asiallinen kanava, musiikki OK). Ja mielipiteeni eräästä radioasemasta: NRJ (eli enertsei), Shit music only. Mikseiköihän sitä kirjoiteta NRG, jos energy-sanaa etsitään?

Kaikkia äänestyksen artisteja en tunne, mutta en ainakaan ketään noista äänestä.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
:( mitä tahansa Anssi Melalta ja kanava vaihtuu. Samoin tämmönen piisi ku All about chemistry tai jotain semmosta, esittäjää en onneksi edes muista. Tosaalta, Radio Helsingin kuuntelijana en ole vaaravyöhykkeessä. Sehän ei tämmöstä sontaa soita muuta kuin perjantaisin klo 15 jolloin tulee legendaarinen paskalista, jossa muuten Anssi Kela taitaa hallita tällä hetkellä.
Voikaa hyvin!
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Erno
Kaikkihan nuo voittavat kirkkaasti hiphoplökäpöksypaskan.

Sanos muuta, sellaista velttoilua ei kuuntele eikä katsele kukaan täysjärkinen! Mikä tämä Fintelligens vai mikä lienee sitten on? Miten tuollaista pas..a voi edes olla? Kielen rääkkäyksen lisäksi sanoma muistuttaa uhmaikäisen lapsen kiukustumista?

Noista vaihtoehdoista kaikki menee siten, ettei radio sulkeudu. Tosin tuon eräiden kehuman Janoksen tuotannon tuntemisella en pääse rehentelemään, mutta kai se siedettävää edes on. Fintelligentsiä ei voita huonoudessaan mikään!
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kanava vaihtuu, jos tuutista tulee ihmispaskaa a'la Limp Bizkit, Linkin Park, jotain muuta mukamas kovaa uhoamisheavyä, mutta kaikkein pahimpana juuri tämä hiphoplökäpöksymusiikki joka saa kertakaikkiaan sappinesteet kurkkuun.

Anssi Kela on sinäänsä nykytrendin mukainen artisti, että noustaan nopeasti yhdellä hitillä (BMW) listojen kärkeen. Artisti heittää keikkaa, mutta onkin livenä kuultuna surkea. Yleisö ostaa levyn, jossa on muutama samaa sanomaa eri muodossa toistava perushittibiisi. Kun levy on kuunneltu loppuun ja radioasemat (Nova, Kiss, NRJ) ovat soittaneet koko kesän joka saa*anan tunti ko. artistia, ei mitään uutta annettavaa artistilla enää edes ole, paitsi ehkä joku soundtrack-sinkku.
Anssi Kela on tullut tiensä päähän ja kuolee pikkuhiljaa näkymättömiin, eihän heppu ole herranjestas ollut kuin vasta vuoden suuren yleisön tietoisuudessa!
On sääli, että nykyiset musiikintekijät suosivat näin lyhytjänteistä tekemistä, joka toimii vain ja ainoastaan markkinavoimien takia, ei itse hyvän musiikin takia.

Onko artisti suuri ja jos pongahtaa hetkeksi listaykköseksi ja on suosionsa huipulla, mutta kukaan ei muista vuodenpäästä siitä mitään?
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cosmo
Eros Ramazzotti. Kertakaikkiaan vetää hiljaiseksi miehen ja radion.

Täysin samaa mieltä, samoin Anssi Kela hiljentää radion tai ainakin vaihtaa kanavan. Olen usein ihmetellyt, että mikä pakkomielle Kiss fm:llä on soittaa repeatilla Eros Ramazottia. Eipä sitä kanavaa paljoa tule sen takia kuunneltuakaan.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo J.Karjalaisen kajahdettua tuutista ulos volume menee heti nollaan tai kanava vaihtuu. E-typen tapaiset teknorunkutukset sama homma (omistan muuten e-typen yhden levyn enkä tiedä miksi). Myös kaikenlaiset taiteelliset uuden polven ranskalaiset torvimusiikit ei oikeen hivele korvia.

Ja jos puhutaan radio ohjelmista niin lauantaisin ruokapöydässä menee kansanradio VÄLITTÖMÄSTI pois. Kirkonmenojakaan en kestä kuunnella. Kanavista sulkeutuu heti yle ykkönen ja kiss fm.
 

Shane

Jäsen
räppipaskaa tai hiphop-pelleilyä

Radiokanavista tulee kuunneltua eniten Novaa, syystä että siellä ei tuota saastaa soiteta ollenkaan.
 

Aksu

Jäsen
Ns. vitutuslistan (joka toimiston seinällä on) ylivoimaisesti eniten merkintöjä saanut on Jukka Kuoppamäki, tämä suuri sinivalkoinen sielu, jolle taivaat on sinisiä ja oma ääni puhdasta kultaa. Elikäs ääneni menee hänelle,
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos olisi mahdollista sulkisin radion aina kun kanavana on Kiss FM tai Nova. Musiikki näillä kanavilla on sieltä syvältä, ja vielä kun samat muotikappaleet (varsinkin Kissillä) tulee puolen tunnin välein niin kyllä alkaa ahdistaa. Erityismaininta Kissin Palkitse esimiehesi - perseennuolemisohjelmasta. Tämän ohjelman alkaessa tekee mieli lähteä kotiin.

Novalla ei sentään toistoa ole niin paljon, mutta tämän munattoman aikuisrockin soittaminen tuottaa saman ahdistuksen .:mad:

Ikäväkseni joudun joka arkipäivä jompaa kumpaa työpaikalla kuuntelemaan. Pitäis varmaan hajottaa toi radio.:rolleyes:
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ylivoimainen ällötys: Irwin Goodman. Hyvä negaatio on myös J.Karjalainen, joka ei ymmärrä lopettaa jankutustaan 3 minuutin kohdalla, vaan toistaa itseään 5 minuutin ajan - sekä kappaleesta toiseen. Badding raivostuttaa myös; se rasvatukka ei sympatioita herätä meikäläisessä. Sitten on se naisimmeisen esittämä "Se eeeiii mee pooooiis" -kappale, joka on jo niin loppuukaluttu, että pahaa tekee (tarkoitan kappaletta, siitä naisimmeisestä en osaa sanoa). Eros Ramazzoti sekä Laura Paussini ovat niin ikään etolistallani. Frederik löytyy listalta hänkin, sekä Britney Spears. Onhan näitä...Kaikki äänestyslistan artistit, paitsi Elvis, ovat riskiesiintyjiä, mitä tulee kanavanvaihtoon.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse vaihdan asemaa autossa heti jos Radio City soittaa Led Zeppelinin Stairway To Heaven -rallin.

Sitä ei vaan jaksa kuunnella. En tiedä miksi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tommy
Itse vaihdan asemaa autossa heti jos Radio City soittaa Led Zeppelinin Stairway To Heaven -rallin.

Sitä ei vaan jaksa kuunnella. En tiedä miksi.

Olisihan se ikävä autossa kuulla olevansa matkalla sinne lämpöseen paikkaan...taivasosuushan on hyvä asia? Mikä miestä vaivaa?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Minä en sulje radiota

Joo.Minä pidän radiota aina päällä,kun olen kotona.Itseasiassa en kuuntele mitään kanavaa,vaan kuulostelen kohinaa.Teen tämän siksi,kun minulle tulee viestejä Hörps-nimiseltä planeetalta.Hörpsissä asustelevat pikku veijarit ovat auttaneet minua jo monessa käytännön asiassa.Viime viikolla nämä snadit humanoidit lähettivät minulle Ufon rakennusohjeet.

Olenkin ruvennut jo rakentamaan tunnistamatonta lentävää hökötystä.Runko on jo valmis.Tein sen kirjahyllystä,sohvista,pöydistä ja ikkunoiksi otin makkarin fönarit.Olenkin nyt siirtynyt sähkö-hommiin.Eukko ei kyllä ymmärrä,miksi minun on pitänyt repiä kaikki kämpän piuhat irti.Onneksi näin kesän kynnyksellä himassa ei lämmitystä,tai valoja juurikaan tarvita.Mittareiksi otin automme?(Saab)osoittimet.Samalla poistin siitä(kin)turhasta romukasasta kaikki pellit.Tarvitsen peltiä,koska ilmakehään palatessani tarvitsen suojaa kuumuutta vastaan.

Kun saan tämän UFO:n valmiiksi,niin lähdemme Pentin kanssa Hörpsissä käymään.Siellä asustelee Izo Gooni-niminen jässikkä.Tämä Izo on kolme metriä pitkä,ja hänellä on kuusi kättä.Me Hifk-fanit olemme saaneet jo liian pitkään tuskastella kädettömiä pakkeja,tältä goonilta eivät kädet ihan heti lopu.Izolla on myös kahdeksan silmää,joten pelisilmää on vaikka muille jakaa.Hörps-planeetta on jäinen planeetta,joten Izo on luistellut/harjoitellut koko ikänsä.

Vaikka hän meidän mittapuun mukaan tuntuu vanhalta,492-vuotta,niin kyseessä on vielä nuori peluri.Kuvitelkaa vähän:Jannu on treenannut 397-vuotta meitä varten.Vaikka Sami Helenius menisi Jokereihin,niin en jaksa uskoa,että hän kovin herkästi haastaisi Goonia,jolla on kuusi kättä.Muonapuolikin rupeaa olemaan jo suht kuosissa,olen varannut mukaan.

-Tonnikalaa

-Nuudeleita

-Kuivattuja hedelmiä

-Kuivattua lihaa

-200-korillista Koffia,joiden voimalla juhlimme Izon kanssa sopimusta Hörps-polaneetalla.

Kaikkea safkaa en kuitenkaan voi/pysty itse miettimään.Pyydänkin teiltä apua,arvon ÄTPPOMK-klubilaiset.Pentti on varmasti hyvinkin vaativa noissa muona-hommissa,joten auttakaa tätä Jullinauttia.

Ps:Naapurin radion olen käynyt usein sulkemassa,sillä sieltä puolelta kuuluva Röketti Rölli häiritsee elämääni.

HÖRPSSSSS!!!!!
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Tämä nykynuorison suosikki, System of a Down tai joku semmoinen. Olin armeijassa kiinni viime joulun, ja tupakaverit ystävällismielisesti päättivät terrorisoida viatonta tykkimiestä kyseisen bändintekeleen 'musiikilla' viiden pitkän ja äärettömän tuskallisen päivän ajan. SoaD:n rinnalla jopa Aqua kuulosti musiikin riemuvoitolta.

Kaikkein hirveimmäksi musan teki se, että joka biisi kuulosti siltä kuin siinä olis ollut aineksia...mutta oli kuitenkin pilattu aivan naurettavalla uholla. Jee, me soitetaan kovaa musaa ja ollaan toisinajattelijoita, jee. Kuuluu samaan sarjaan kuin tämä Rage Against the Machine.

Kaikeksi onneksi, System of a Downia ei hirveesti ole tullut radiosta bongattua.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
reds1897: Sä oot sairas, mene hoitoon:D Mä olen jo, täällä on kivaa, hoitsuilla on isot tissit!

Mä laitan radion kiinni, kun sieltä tulee Aake Kallialan ihan hirveen hauskoja Jokeri-matsien radiomainoksia: "Kanadassa....Ai jaa, saako Banhamin Frankin puhelimeen..." Olen melko varma, että kaudella 02/03 sama teema jatkuu.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Radio meinaa lentää seinään, kun aalloille pärähtää Alicia Keys. Ei vain yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan, on niin huono.
Mikäli Janina Frostellin jhs:ssa esittämä kappale alkaa soida radiossa, on reaktio varmasti samakaltainen. Voisi Janina keskittyä bikinien esittelemiseen ja jättää laulamisen muille.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Suomi-iskelmän kaikuessa kaiuttimista tapahtuu päässäni välitön "nythetitoitoosakiinni"-reaktio. Sitä ei pysty oksentamatta kuuntelemaan, eikä kyllä varmaan oksentaenkaan. Aivan kamalaa. Puhelimesta taas meinaa aina akku kummasti loppua, kun reds soittaa :cool:
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Ei tarvitse sulkea radiota, koska en sitä juuri koskaan kuuntele. Mafia on ainoa vähän "ei-hitti"-tyylinen kanava, vaikka sielläkin niitä hittejä soi aika paljon. Mafialta tulee kuunneltua joskus joitakin harvoja ja valittuja ohjelmia, mutta oma musiikkimakuni ei hirveästi kata radion tarjontaa. Toisaalta, onhan esimerkiksi Badding vähintäänkin loistava, mutta sitäkin voi kuunnella levyltä. Radiotarjonnasta yli 90% on täyttä paskaa.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
C.D

Celin Dion ja JOKE LIINAMAA.Kiljukaula ja paikallisradioiden pahin sössöttäjä,kesto säätiedoitteiden lukija.Mies joka puhuu paljon mutta ei sano mitään.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Haggis ja Deppis

Haggis:

Vai olen minä sairas.Eipäs ruveta imartelemaan,pelkkä tavallinen juoppohullu minä olen.Pääni on välillä sekaisempi kuin lottopallot.Minä olen siitä harvinainen "ihminen"että saan riidan aikaiseksi itseni kanssa.Selvinpäin olen kyllä sovussa itseni kanssa,mutta annas kattoo,kun saan hiukan viinaa,niin johan alkaa väittelyt.;)

Deppis:

Sinullapa onkin mielenkiintoinen puhelin,sillä tunnetusti puhelumme kestävät pisimmillään 2-minuuttia.Olisiko tässä kyseessä kuitenkin pääsi,joka tyhjenee totaalisesti,kun kuuntelet minun suoltamaa äänisaastetta.Mikäli näin ei ole,niin kehoittaisin vaihtamaan akkua,tai vaihtoehtoisesti vaihtamaan numeroa,sillä minä rupean ehkä kännipäissäni riivaamaan sinua.Tuo edellä kirjoittamani pätkä oli sitten leikkiä.Tämä piti sanoa,koska olet niiiiiin tosikko.Tulin tähän johtopäätökseen,koska meillä on niin lyhyet puhelut,ja mulla niiiiin piiiiiiitkät piuhat.Soitellaan taas Deppis,puhuminen kannattaa aina.;)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanotaan nyt, että ei mikään näistä. Sensijaan nämä suomalaisten hiphop-bändit (esim. fintelligens) saavat aikaan radion sulkemisen alta aikayksikön. Puhutaan ja heilutetaan käsiä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös