Sukua tai melkein-sukua melkein-julkkikselle

  • 1 218
  • 3

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin. Kuuluuko sukuun tai melkein-sukuun melkein-julkkista eli tositöllötähtöstä tai Tuksun glamööreissä rapujuhlissa pyörähtänyttä yleismenestyjää? Tai jotakuta muuta aivan mahtavaa tyyppiä, jota vain ihmisten kateus estää avoimesti ihailemasta? Näin nimimerkeitse voi raottaa tätäkin ihmiselämän puolta.

Oma melkein-sukulaisuuteni pitää sisällään BB-Tuulin, jonka tätiä kättelin eilen. Tosin BB-Tuulissa ei ole edes kovin paljon häpeämistä. Ks. kuva MTV3:n tasokkailta verkkosivuilta.

Kerro synkiät salaisuutesi! Ja olen tasan varma että täältä löytyy Niko Saarisen sukulaisiakin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
BB-Amandan äiti on haastatellut minua. Näyttävä nainen.
Taitaa olla tuo ketjun otsikko aika hämäävä, kun tarkoitus on kai puhua aidoista sukulaisuuksista eikä melkein sukulaisuudesta, kuten tuossa toisessa ketjussa. On varmaan tarkoitettu sukua julkkiksille tai melkein julkkiksille?
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa olla tuo ketjun otsikko aika hämäävä, kun tarkoitus on kai puhua aidoista sukulaisuuksista eikä melkein sukulaisuudesta, kuten tuossa toisessa ketjussa. On varmaan tarkoitettu sukua julkkiksille tai melkein julkkiksille?

No joo totta, tää meni mulla kyllä kategoriaan Melkein Sukua Melkein Julkkiksen Sukulaiselle.

Otan vuoheni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös