Suikkaselle kenkää!

  • 180 141
  • 764

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Suikkanen olisi jäänyt niin sitten olisi lähtenyt useampi pelaaja muualle.
Faktatietoa ja tätä Suikkas juttua on ihan turha spekuloida enempää.

Niin, ööö, ootas, miten tämä nyt eroaa tämän hetken tilanteesta? Nyt siivotaan pois niitä Suikkasen pelaajia, jotka ovat vittuuntuneita kun tilalle valittiin joku vitun molopää.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sehän ihmetystä aiheutti kun joukossa oli kuulemma myös pelaajia jotka olivat niinsanottuja Suikkasen miehiä.
Seurajohto olisi toki voinut miettiä järkevämmin korvaajan.
En jaksa tätä Suikkasjuttua enempää kelata. Jokainen voi olla asiasta mitä mieltä tahansa mutta tää on tieto mitä olen itse keskustellut tiettyjen tahojen kanssa.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Niin kauan kun Palloseurasta ei asiaa avata tai Suikkanen itse kerro totuutta, ovat nämä enemmän tai vähemmän huhupuheita ja sitä kautta p*skanlätinää... Suikkanen ei asiasta enempää kerro ennenkuin työsuhde vappuna päättyy!
 

juige

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, Florida Panthers
Niin kauan kun Palloseurasta ei asiaa avata tai Suikkanen itse kerro totuutta, ovat nämä enemmän tai vähemmän huhupuheita ja sitä kautta p*skanlätinää... Suikkanen ei asiasta enempää kerro ennenkuin työsuhde vappuna päättyy!
Tästä olen kyllä itsekkin täysin samaa mieltä. Tänne foorumeillekkinhan nyt voi kirjoitella kuka vaan mitä vaan.

En tosin odota, että Suikkanenkaan hirveästi avautuu noista potkuista ja seuran asioista. Tapana ei ole ollut kovin usein "mustamaalata" entistä työnantajaa.
 

JPL

Jäsen
TPS:n tuho olisi varmaan ollut, jos vaikkapa Nummelin, Koskiranta ja toimistolta Mentor olisivat nostaneet kytkintä?

Suikkanen on omalaatuinen henkilö. Suora lätkäjätkä, joka ei kuvia kumartele. Toiset tykkää ja toiset ei. Ei hän kuitenkaan pistä pelaajia polkemaan kuntopyörää, vaan ennemmin sanoo suoraan että "tämä ja tämä" pelaaja pelasi päin persettä. Kyllä - heittää pelaajan junan alle, jos näkee että se täytyy tehdä. Ammattilaisia noiden pitäisi olla ja kestää se kritiikki myös julkisesti. Ei Suikkanenkaan kuitenkaan kopin sisäisiä asioita levittele, vaan haukut tulevat pelistä.

Suikkasen potkiminen pois kesken kauden on kenties liigahistorian typerin valmentajan vaihtaminen kautta aikain...
 
Viimeksi muokattu:

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Ammattilaisia noiden pitäisi olla ja kestää se kritiikki myös julkisesti..

Tähän on pakko kyllä puuttua. Läätkästä on tullut ihan ihmeellinen paapomislaji suomessa prk. Kritiikkiä ei voi antaa kellekkään kun konsepti heti sekaisin. Huolestuttavaa oli kuulla Jortikankin sanoja alle 20v kisoisa. "Ei voi enään edes kahdenkeskeistä palautetta antaa kun ei nää miehet kestä sitä".

Tilanne ku on tämä, niin kova paikka on NHL:ään lähteä jossa kyllä kyllä heitetään rekan alle saman tien kun teet virheen ja yleensä vedetään pari kertaa vielä kölin ali varmuuden vuoksi. Heitä ei tarvita jotka eivät tätä kestä on siellä mentaliteetti.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Siitä olen samaa mieltä, että näin jälkikäteen tarkasteltuna Suikkasen vaihtaminen Elomoon on osoittautunut TPS:n valmennusvalintojen suurimmaksi virheliikkeeksi moneen vuosikymmeneen. Tai siinä ja siinä, meneekö Leimeen valinta edelle.

Ehkä Suikkasen oli silloin viime syksynä lähdettävä, mene ja tiedä sitten niistä pelaajasuhteista, mutta siitä koko seurajohto saa perkeleellisen pyllistyksen suuntaansa, että työskentelyolosuhteet TPS:ssä ovat sysipaskat. On kaiken maailman selkäänpuukottajaa, mentoroijaa, korvaankuiskijaa ja paskanjauhajaa. Tee siinä laatutyötä sitten.

Suikkanen teki itse suuren virheen palaamalla Turkuun. Iso palkkapussi houkutti ehkä liikaa, sillä jo paluun aikoihin täälläkin puhuttiin, että Suikkasella ei ole Turkuun palaamalla kuin hävittävää. Nyt kävi juuri näin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Varmasti tulee. Ammattimies kummiskin liigassa, joita ei tällä hetkellä montaa ole Suikkasen lisäksi. Liitto-Late, RD, Stögö ja Tirkkonen. Siinäpä ne. PS:n jälkeen olen toivonut vähän hiljaa salaa meille koutsiksi. Stadiin tuleminen kaatuu viimeistään junttiuteen. Ikävä kyllä.

Aika jännä lista, oikein asiantuntemus huokuu. Että ihan ammattimiehiä? Onko ruuvarit vyöllä ja rasvat sormissa, sillein tiiätsä vanhan ajan malliin?

Ei siinä, Jatkoajan mukaanhan tuoreet valmentajat ovat aina paskoja ja osaamattomia kunnes ne ovat voittaneet riittävästi mestaruuksia, jolloin niistä tuleekin jo väsyneitä ja kyllästyneitä.
 

Tamiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Vähän tässä vieraisiin huutelemassa!
Luulisin että teille olisi paras ratkaisu mennä ensikausi vielä Elomon "opein" ja rakentaa juuri noista nuorista vahva runko, jonka jälkeen saatte Tirkkosen tekemään siitä joukkueen seuraavalle kaudelle.
Tietenkin meidän pojat vie teitä K.Kiven valmennuksessa silloin mennen tullen!!!
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Suikkasen potkiminen pois kesken kauden on kenties liigahistorian typerin valmentajan vaihtaminen kautta aikain...

Tämä on osittain totta, mutta enemmänkin sen ansiosta, että Elomo tuli tilalle. Se, että Suikkasen valmennusjohto vaihdettiin Elomo-Kiprusoff-Norrenaan, on suuri farssi, ei niinkään se, että Suikkanen kollegoineen sai kenkää.

Vai joko kaikki ovat unohtaneet, miten paskaa se Suikkasen kiekko oli? Jos sinne olisi tilalle hankittu joku vähän Moloa kovempi koutsi, niin saattaapi olla, että kukaan ei enää jälkiviisastelisi sillä, kuinka suuri virhe Suikkasen potkut oli. Tässä on tietysti helppo jossitella, että ehkä se Suikkasen touhu olisi alkanut ajan myötä toimia paremmin, mutta yhtä hyvin voidaan jossitella sillä, miten myrkyllinen se joukkueen ilmapiiri mahtoi oikeasti olla.
 

Tomazevski

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
http://yle.fi/urheilu/suikkanen_vai...pssta__ei_ole_paljon_paremmin_juossut/7769975

Tuosta tuli mieleeni, että mitä jos Tepsi tarjoaisi Suikkaselle päävalkun pestiä takaisin ja Suikkanen kieltäytyisi siitä? Eikö silloin olisi mahdollista purkaa sopimus, koska Suikkanen kieltäytyisi tekemästä sopimuksensa mukaisia tehtäviä? Tässähän Tepsillä olisi mahdollisuus säästää Suikkasen loppukauden palkka, joka juoksee vappuun asti...
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Eikös noissa valmentajasopimuksissa ole yleensä erilliset pykälät mahdollisista potkuista? Eli niin että valmentajan työvelvoite seuraa kohtaan päättyy sillä hetkellä kun hänet erotetaan päävalmentajan paikalta? Ja silloin valmentaja on vapaa tekemään mitä vaan paitsi valmentamaan toista joukkuetta. Seuran palkanmaksuvelvoite loppuu vasta kun valmentaja alkaa valmentaa toista joukkuetta. Muut työt, esim. TV-kommentointi, eivät poista palkanmaksuvelvoitetta. Näin olen ymmärtänyt valmentajasopimuksien yleensä menevän. Tosin Jokereilla ja Aravirralla oli vielä erikoisempi sopimus että palkka juoksee vaikka Aravirta valmentaisi potkujensa jälkeen muualla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös