SUHONEN-klubin avauspuhe

  • 6 789
  • 51

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Spanhel Ulos HIFK:n Ovesta Nopeasti Eikä Neppaillen-klubi avautuu tällä Jumalan suomalla hetkellä.

Martin Spanhel niminen heppu tuli, näki ja valloitti. Ainakin jostain käsittämättömästä syystä paikan HIFK:ssa.

Oletetaan että hän on Mies. Mies ei osaa lukea peliä, Mies ei osaa taklata puhtaasti, Mies ei HIFK-hengen mukaisesti vastaa mahdollisista teoistaan. Miehellä on sitäpaitsi onneton takatukkajäljitelmä, jolla hän nuoleskelee Sir Pentti The Ensimmäistä.

Mies ei ole myöskään sniperi, Mies ei ole grinderi, Mies ei ole syöttökone.

Klubimme toiveena ja tarkoituksena olisi kerätä tarpeeksi negatiivista auraa Spanhelin sekä hänen kannattajien ylle, jotta tämä Mies ei enää veisi arvokasta ulkomaalaispelaajan paikkaa.

Klubimme arkkivihollisena tunnetaan nimimerkki JHag lukuisine kätyreineen. JHagin uskollisena koirana toimii nimimerkki Pärde, tällä hetkellä muiden rivijäsenten(?) arvo- ja nokkimisjärjestys ei ole saapunut tiedustelupalvelumme tietoisuuteen. Villejä huhuja on kuitenkin liikkeellä, että JHag olisi Ilmalasta palkannut riveihinsä cobolin, jota pidetään myös yleisesti ottaen viisaana sekä arvostettuna kiekkoniilona.

Tämä ei ole isku vastoin muutoin niin rakkaan, viisaan, sympaattisen ja ihanan toveri JHag:n kasvoja vasten. Hän on pahemman kerran eksynyt todella synkälle polulle, ja kuten Jehovan Todistajat meitä maallisia yrittävät, yrittäkäämme Me pelastaa JHag tuolta tuhon polulta. Jos hän tallaa sen loppuun asti, mies muistetaan enää vain pelkkänä bodaavana vitsinä.

Tätä en halua, tätä emme halua. Mies on meille niin rakas, että teemme mitä vain Hänen itsensä takia, koska tällä hetkellä Hän on liian heikko noustakseen omin avuin ylös.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Meikäläinen ilmoittautuu tähän klubiin tällä sekuntilla. Spanhelista on päästävä eroon ja hommattava tuolle arvokkaalle ulkomaalaispaikalle joku pelaaja josta on joukkueelle oikeasti hyötyä. Ulostakaa se Spanhel nyt sieltä joukkueesta nopeasti ja peliätekevä sentteri tilalle.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ck,

etkö itse ole huolissasi JHag:n mielenterveyden puolesta? Tämä on yhtä paljon Spanhelia vastaan kuin JHag:n elämän pelastamisen puolesta.

Nyt on tosi kyseessä!!! HERÄTKÄÄ!!!
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
I Agree!

Samaa mieltä, eli Spanhel ulos ja sassiin! "Mies" ei ole vakuuttanut allekirjoittanutta missään vaiheessa, mutta silti annoin mielessäni hänelle mahdollisuden. Se meni ohi jo 17 peliä sitten.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääseekö mukaan?
Jo oli aikakin nousta barrikadeille tätä huutavaa vääryyttä vastaan! Meiltä vie ulkomaalaispaikan mies, joka ei sitä missään oloissa ansaitse! No täytyy myöntää, ettei tämä ole ensimmäinen kerta....
Muuten Cairns, kun(jos) Spanhel lähtee, lupaatko meille Bednarin?


edit: En osaa kirjoittaa...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti J-Ko
Muuten Cairns, kun(jos) Spanhel lähtee, lupaatko meille Bednarin?

En voi luvata mitään, valitan, mutta lähetä Pentille faxi.

Kunhan Spanhel saadaan ulos, toivon hartaasti koko täyden(!) DDR-hallin hiljentyvän hetkeksi ja rukoilemaan JHag:n jaksamisen puolesta. Mies tarvitsee nyt kipeästi tukea!
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Tämä on yhtä paljon Spanhelia vastaan kuin JHag:n elämän pelastamisen puolesta.

Nyt on tosi kyseessä!!! HERÄTKÄÄ!!!
Hmm..Näin sanoo mies joka pyörittää omaa Kimi fan-clubia, ja on kaikenlisäksi sen ainoa jäsen.

HERÄÄ!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Alfred
Hmm..Näin sanoo mies joka pyörittää omaa Kimi fan-clubia, ja on kaikenlisäksi sen ainoa jäsen.

HERÄÄ!

En ole ainoa jäsen, ja minä en sitä pyöritä. Olen vain fanaattisin kannattaja koko maailmassa ja nautin siitä kuinka juttuni uppoavat kuin veitsi teidän totiseen voipakettiin.

Tämä on SUHONEN-ketju, ei Hirschovits-ketju.

HERÄÄ!
 

Betoz

Jäsen
I'm in!

Kyllä tässä nyt ollaan katseltu Spanhelin menoa tarpeeksi kauan ja asialle on tehtävä jotain!
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Cairns
Ck,

etkö itse ole huolissasi JHag:n mielenterveyden puolesta? Tämä on yhtä paljon Spanhelia vastaan kuin JHag:n elämän pelastamisen puolesta.

Nyt on tosi kyseessä!!! HERÄTKÄÄ!!!

Kyllähän tuo JHagin käyttäytyminen on erittäin huolestuttavaa, mutta voisiko tässä olla joku semmoinenkin takana, että JHag haluaa olla oikeassa yhden pelaajan suhteen mitä kaikki muut haukkuu. Vähän samaan tyyliin miten esimerkiksi Carlos puolusti Nikkeä sinä puolustat Hirsoa ja meikäläinen ja muutamat muut puolusti Kuhtaa.

Noista pelaajista Kuhta on liekeissä, Hirsolla on vielä mahdollisuuksia, mutta Nikellä ja Spanhelilla ei tule olemaan mitään sijaa ikinä, ainakaan meikäläisen HIFK:ssä.

Ensimmäisen Spanhelin matsin nähtyäni olin varma siitä, että hän on ihan väärä jätkä IFK:ssa. Siinä matsissa Spanhel väisteli taklauksia, sitten hänet pistettiin ylivoimalla maskiin, niin Spanhel seisoi 2 metriä maalin sivussa. Seuraavassa vaihdossa maskissa seisoskeli muuan Vopat ja taisi tuosta tulla maalikin.

JHag on niin väärässä Spanhelin suhteen kuin vain voi olla, mutta ehkäpä Spanhelin ulostaminen herättäisi JHaginkin ymmärtämään tämän asian. Toivonkin, että joukkueen johto ymmärtää ulostaa Spanhelin.
 

menthos #75

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFKSympatiat: Kärpät, Blues
Jahas nyt tässä Cairnsin ja JHagin välisessä sodassa onllaan siirrytty jo isoihin tykkeihin.
Herääkin heti kysymys, että miten JHag vastaa tähän Cairnsin ilmiselvään piikkiin. Toivottavasti edes veli JHagimme terveys kestää tämän koetuksen yli.

Ettei menisi aivan off-topiciksi niin minä olen mukana, savustetaan se Spanhel ulos vaikka väkisin!!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös sivullekirjoittanut liittyy mitä pikimmin tähän klubiin, mikäli minut vain hyväksystään jäseneksi. Spanhel on lyhyesti ja kauniisti sanottuna paska. Kaveri, jonka voisi FF:a mukaillen heittää hiuksista ......n. Ulos!
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jaahas, täällä on taas maailman fanaattisin ja sokein kiekkofani äänessä..

Olen kaiketi ensimmäinen, joka asettaa tämän klubin omalle boikottilistalleen, sinne heti Hirso-fanclubin ja INWT:n perään.

Naurettavaa räkätystä tyhjästä. Noh, kai tämä oli odotettavissa, kun ei voi oman favonsa suorituksilla briljeerata.. Pitää löytää joku toinen tapa läpsiä muita.

Sylikoira kuittaa, kuuleeko mäyrä..?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voi kuulkaas nyt lähetystyön tekijät. Älkää nyt enää työntäkö niitä Vartiotorni kaatuu ja Herätkää -lehtiä. Minä tiedän, että kiekkotaivaassa on rajoitettu määrä paikkoja. Tarkemmin sanottuna kolme kappaletta; Pentti Matikaiselle, Martin Spanhelille ja Minulle. Sieltä me katselemme geeliä hiuksiimme sivellen maan matosten touhua. Välillä vilkaisemme jääkiekkohelvettiin, jossa Mika Saukkonen juuri selostaa HIFK - muu maailma ottelua, minkä toki näemme livenäkin. HIFKiä valmentaa Alpo Suhonen, ykkösketjussa (ns. kolmen koon vitjassa) ovat Kimmo Mäki-Kokkila - Kim Hirschovits - Kimmo Salminen. Kaikki ovat lupaavia kiekkonuoria, kuopuksena Hirsovitch, 41, jonka sopimus NHL:ään on enää sinettiä vailla valmis. Ottelun katsomossa heiluu innokas KKK-faniklubi johtajanaan eräs alemman sarjatason gooni, jonka yllä on Hirschovitsin paita. Erätauolla Sinikka Sokka lausuu runoja, Juhani Tamminen piirtää fläppitauluun ja Jorma Kinnunen heittää keihästä.

Miksi tämän klubin nimikkohenkilö on SUHONEN eikä SPANHEL? Onko jollain salainen Suhonen-sympatia? Onko Spanhel Hirson tasoinen pelaaja? Onko Suhonen mukana juonessa?

Olen rauhantahtoinen kaveri, vaikka toisin luullaan. Minun missioni ei ole toimia ketään vastaan. Ei enää, kun Suhonen häipyi. Annan kaikkien kukkien kukkia. Myös Hirson ja tämän klubin. Liittäkää minut ihmeessä postituslistallenne! Nimeäni saa ja pitää käyttää suoramainontatarkoituksiin.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Pärde
Olen kaiketi ensimmäinen, joka asettaa tämän klubin omalle boikottilistalleen, sinne heti Hirso-fanclubin ja INWT:n perään.

Et kai vaan veli Pärde tarkoita siis että INWT on jopa boikottilistallasi viimeisenä? Ei hyvin mene. Noh, Nicce tulee vielä...

En liity tähän klubiin (allekirjoituksessa on jo sallitut 3 riviä täynnä), mutta olen myöskin sitä mieltä että Spanieli pihalle ja hiukkasen nopeasti. Tilalle voidaan ottaa melkeinpä ihan kuka tahansa, hemmetti jopa Jonni Vauhkonen ajaisi saman asian.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuka perustaisi Laaksoharju On Loistava -klubin. Eli LOL -klubin?

Carlos; Nyt siellä ammutaan jo raskailla ja vedetään Jonnikin mukaan! Varo, etten kaiva Kimmo "parhaimmillaan tiukoissa paikoissa" Kuhdan viime kevään playoff-tehotilastoa esille....
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Viestin lähetti Senior
Osuvampi nimi klubille toki olisi

Spanhel
Paiskataan
Ambomaalle
Nyt
Heti
Eikä
Lauantaina.


Tähän klubiin liityn samantien jäseneksi! Tämän ottelun saldo toistaiseksi: Spanhel saamassa jäähyä selkääntaklauksesta, mutta HPK teki 2-0 maalinsa. WAY TO GO MARTIN!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Carlos
Et kai vaan veli Pärde tarkoita siis että INWT on jopa boikottilistallasi viimeisenä? Ei hyvin mene. Noh, Nicce tulee vielä...

Ei ole enää, kiitokset klubin perustajajäsenelle. Nicce tulee eittämättä vielä, kunhan ei meidän hallissa eikä varsinkaan Clubilla. Kyllä siinä olisi Rollella selittelemistä..

Off-topic, my apologies.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Carlos; Nyt siellä ammutaan jo raskailla ja vedetään Jonnikin mukaan! Varo, etten kaiva Kimmo "parhaimmillaan tiukoissa paikoissa" Kuhdan viime kevään playoff-tehotilastoa esille....

Tarkoitukseni ei ollut ampua raskailla, vaan olin ihan vakavissani että jopa Jonnin suoritukset riittäisivät korvaamaan Spanielin. Puhumattakaan nyt sitten vaikka The Pasista, jolloin luulen että meistä kumpikaan ei olisi surullinen.

Mutta kun nyt heitit vastauhkauksen, niin käydään ihmeessä siihenkin käsiksi. Kiben tehotilasto oli pleijareissa viime keväänä -4, joka oli muuten joukkueen huonoin. Tosin esim. Pärällä oli ihan sama tehotilasto -4, ja Kauppilalla -3.

Tosin samassa tilausuudessa voisi mainita että niin Pärä kuin Kibe tekivät 2 maalia mieheen, mikä oli n. 66,6% joukkueen maaleista ko. karkeloissa. Siitä viimeisestä 33,3% oli vastuussa Urkuri ja Capo.

Missä oli sitten loput joukkueesta? Emmäävaantiärä... luistimennauhat löysällä?
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Oon mukana! Spanhelilta tänään taas oikeen hyvä peli!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Vaihdettuani JHag:n kanssa kymmeniä vihamielisiä tekstiviestejä sekä uhkailusoittoja, on aika jälleen keskittyä klubimme asioihin.
Sattuu syvälle sydämeen, kun hoidon tarpeessa oleva aikuinen, mutta seniilidebiili mies ei ota apua vastaan kun sitä tarjotaan.



Viestin lähetti JHag
Kaikki ovat lupaavia kiekkonuoria, kuopuksena Hirsovitch, 41, jonka sopimus NHL:ään on enää sinettiä vailla valmis. Ottelun katsomossa heiluu innokas KKK-faniklubi johtajanaan eräs alemman sarjatason gooni, jonka yllä on Hirschovitsin paita. Erätauolla Sinikka Sokka lausuu runoja, Juhani Tamminen piirtää fläppitauluun ja Jorma Kinnunen heittää keihästä.

Ikinuori Kimpsupimpsu iski tänään jälleen vakuuttavat tehot huipputiukassa trillerissä, jossa Idols(isi) Spanhel keskittyi vain poseeraamaan Kimiäkin enemmän paikallisille perunateinitytöille ilman tehoja.

Onko gooneilla Hirson paita?

Viestin lähetti JHag

Miksi tämän klubin nimikkohenkilö on SUHONEN eikä SPANHEL? Onko jollain salainen Suhonen-sympatia? Onko Spanhel Hirson tasoinen pelaaja? Onko Suhonen mukana juonessa?

Älä keskity epäolennaisuuksiin vaan avaa silmäsi. Tulemme ilomielin kotiinne jakamaan esitteitä ja flaiereita ihan milloin tahansa. Voimme myös soittaa Teille jos koette että uskallatte purkaa sieluanne ja Spanhelin aiheuttamaa sielun epätasapainoa

Alpo Suhonen ei ole mukana kuin sen verran, että nautin parhaillaan Chileläistä Pato Amado punaviiniä, etanoita en ostanut.

Viestin lähetti JHag
Olen rauhantahtoinen kaveri, vaikka toisin luullaan. Minun missioni ei ole toimia ketään vastaan. Ei enää, kun Suhonen häipyi. Annan kaikkien kukkien kukkia. Myös Hirson ja tämän klubin. Liittäkää minut ihmeessä postituslistallenne! Nimeäni saa ja pitää käyttää suoramainontatarkoituksiin.

Valitettavasti emme voi lisätä Teitä postituslistallemme, asiat joista keskustelemme suistaisivat Teidät samantien murheiden vyyhtiin ja se ei ole tarkoituksemme. Tarkoituksemme on tukea Teitä, antaa rakkautta sekä aikaa ja mahdollisuuden keskustella asioista jottä näkisit asioiden oikean laidan.

Kim Hirschovitsin klubin listoille pääset koska vain, se on pieni mutta hyvä ensiaskel oikeaan suuntaan elämässäsi.

Love!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Cairns
Älä keskity epäolennaisuuksiin vaan avaa silmäsi.

KORKEA VEISU 8

1. Olisitpa kuin oma veljeni, samasta juomapullosta imenyt! Tapaisin sinut kaukalossa, sinua taklaisin, eikä minua kukaan halveksuisi.
2. Minä johdattaisin sinut, veisin Nordiksen kaukaloon, ja hän neuvoisi minua. Minä antaisin urheiluviiniä juodaksesi, granaattiomenan mehua.
3. Hänen vasen kätensä on minun rinnuksissani, ja hänen oikea kätensä takoo minua.
4. Minä vannotan teitä, te Nordiksen pojat: älkää herätelkö, älkää häiritkö peliä, ennenkuin se itse haluaa.
5. Kuka tuolla tulee erämaasta ketjukaveriinsa nojaten? Kotikatsomon paineen alla sinut herätin. Siellä sai sinut peli kerran, siellä sai sinut taklaus.
6. Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä peli on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, on Nordiksen liekki.
7. Eivät suuret vedet voi peliä sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat pelin hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin.
8. Meillä on pieni veli, jolla ei vielä ole taitoa. Mitä teemme veljellemme sinä päivänä, jona häntä kysytään?
9. Jos hän on muuri, rakennamme sille hopeasta harjan; jos hän on ovi, sen setrilaudalla suljemme.
10. Minä olen muuri, ja käteni ovat kuin tornit; vaan nyt olen hänen silmissään niinkuin antautuvainen.
11. Penalla on viinitarha Nordiksella; hän on jättänyt viinitarhan vartijoiden huostaan; sen hedelmistä saisi tuhat hopeasekeliä.
12. Minun viinitarhani on minun omassa hallussani. Sinulle, veljeni, tulkoot ne tuhat, ja sen hedelmän vartijoille kaksisataa.
13. Sinä Nordiksen asuja, toverit kuuntelevat ääntäsi; anna taklausta pelkäävien sitä kuulla.
14. Riennä, ketjutoveri, kuin gaselli, kuin nuori peura Nordikselle.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Viestin lähetti JHag
Kuka perustaisi Laaksoharju On Loistava -klubin. Eli LOL -klubin?

Entä S-O-S?

Söde On Symppis!

Muuta ei sitten jääkään sanottavaksi C:n rintaan ripustamisen jälkeen. Painaako moinen liikaa, vai mistä johtuu dyykkaus vuoden tulokkaasta lähestulkoon IFK:n heikoimmaksi puolustajaksi?

Onko tällä "historia" meitin jengissä vai hä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös