Subscribers - pelaajien seuraajat

  • 1 126
  • 4

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Tämä on ollut jo pitkän aikaa euroopassa/jenkeissä suosittua. Eli seuraat kun joku muu pelaa ja julkaisee videoita peleistä mitä hän pelaa. Suositut pelaajat striimaavat livenä Twitchissa pelejä livenä.

Itse olen seurannut tiettyjä tyyppejä jo pitkän aikaa ja olen saanut helvetin monet naurut kyseisten pelaajien toimesta. Pistän tähän alle listan pelaajista ketä itse seuraan ja videon esimerkiksi:

Vanoss: Miehellä on "seuraajia" tällä hetkellä reilusti yli 5 miljoonaa. Evan hioo videoita useita tunteja. Yleisemmät pelit: GTA 5 ja Gmod: Siitä Video.

H20Delirious
: Ylivoimaisesti paras tyyppi IMO. Sairas huumorintaju ja hauskin pelaaja. Riittää kun kuulet Deliriousin naurun, heh. Pelasi esim. Alien Isolationin läpi viime aikoina. GTA 5 + Gmod: GTA5 video

Nää tyypit on samaa porukkaa eli Vanoss, H20Delirious, Lui Calibre, Nogla, Wildcat, Moo, Terroriser jne..... juuri sopiva porukka hyvällä huumorintajulla. Lisäksi 22-vuotias LDShadowlady, Battlefield 4 tyypit briteistä ala ChaBoyy ja Azzy.

Lopuksi Moon taistelu Deliriousia vastaan, part 2
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Minulle tämä ei kyllä aukene, että yötäpäivää katsellaan kun toiset pelaa jotain peliä. Olen itsekin muutaman minuutin katsonut toisten pelaavan, juuri mainitsemaasi GTA V:tä, mutta nimenomaan siinä tarkoituksessa, että saan itse käsityksen kannattaako peli hommata vai ei. Ainakin League of Legendsin parissa tämä on toisaalta jo arkipäivää, pelaajat nimittäin elättävät itsensä hyvin pitkälti streamaamalla ja maailmanmestaruuspelejä katselee varmaankin miljoonayleisö.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itselleni taas aukeaa eli olen erilainen kuin sinä. Kaikilla meillä on mielipiteensä ja kunnioitan sinun omaa. Se mitä en kunnioita on tuo turhanpäiväinen" yötäpäivää" kommentti. Se on tyypillistä Jatkoajan liioittelua joka vituttaa itseäni paljon. Taidat liioitella paljon muutakin elämässäsi?
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Itselleni taas aukeaa eli olen erilainen kuin sinä. Kaikilla meillä on mielipiteensä ja kunnioitan sinun omaa. Se mitä en kunnioita on tuo turhanpäiväinen" yötäpäivää" kommentti. Se on tyypillistä Jatkoajan liioittelua joka vituttaa itseäni paljon. Taidat liioitella paljon muutakin elämässäsi?
Oho, älä ota sitä vakavasti. Ymmärrän kyllä, että joitain ihmisiä hiertää jotkut asiat ja tässä varmaan ollaan asian ytimessä sinun kohdallasi. Tulen vastaan, ja sanon, etten tarkoita sinua vaan yleisesti ihmisiä jotka oikeasti katselevat yötäpäivää streameja. Kuten sanoin ymmärrän lyhytaikaisen tiiraamisen, ehkä eri tarkoitusperin, mutta liika on liikaa. Niin pelien katsomisessa kuin niiden pelaamisessakin.

Pohdiskelin tässä heittämääsi henkilökohtaista piikkiä ja voinen avata ajatusmaailmaani sen verran, että kyllä, varmaan liiottelen aika paljon. Pilke silmäkulmassa. Aika paljon oli vähättelyä. Sitäkin.

Olen varma, että olet osittain jo varautunut minun tyyppiseeni kommentointiin kun avasit tämän ketjun. Tämä on asia, joka todennäköisesti herättää voimakkaita tunteita vrt. Putous, Vain elämää tai Big Brother. Ei ehkä samassa mittakaavassa kun homma ei ole niin yleistä ainakaan toistaiseksi, mutta nousemaan päin.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Varmasti monien mielestä mielenkiintoista, mutta itse saan paremmat naurut kun pelataan kaverien kanssa kännissä NHL:ää tai FIFA:aa. Sen olen huomioinut, kun noihin peleihin uppoutuu liikaa, pelasit tai katselit muiden pelejä, niin arkena ei ole muuta puhuttavaa. Pari kaveriakin puhuu lähes ainoastaan LOL:sta, joten sikäli jäänyt vähille heidän kanssaan oleminen. Mutta tehköön mitä ihmiset tykkää, ei ole mun laiffi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös