Su 28.10.2012 Färjestad BK - Jokerit

  • 41 486
  • 140

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ottivat sitten Elitserienin seiskalta pataan 4-1, helvetin hyvä tulos. Jee. Ei olisi se ET turnauksen loppupelit kiinnostaneetkaan, joku Tappara sen sijaan meni lohkovoittaja jatkoon, mutta ei meidän Jokerit. Miten vitussa voidaan hävitä jollekin Färjestadille? Heikko esitys ja vielä siihen päälle Eavesin loukkaantuminen, vituttaa taas kympillä.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sitä nyt aina voitosta voittoon voida mennä ja mä ilmeisesti poikkean suurimmasta osasta täältä mutta mielummin häviän tämän ottelun kuin jonkun yksittäisen runkosarjamatsin.

ET on ihan hyvä juttu ennen kautta ja silloin sitä on mukava seurailla ja tulla t-paidassa ja shortseissa hallille jne mutta miksi tämän huipennus pitää tehdä keskelle kautta...? Mua ei vaan jotenkin nappaa tällainen tuurnamentti tai siis otteluohjelma lähinnä. Jokerit arvostaa turnausta ja ilmeisesti jätkät kuitenkin siellä on yrittänyt ihan kunnolla, mutta tällä kertaa tälleen. Mulle riittää että Kanadamaljaa nostellaan keväällä. Toki ois rahasummat seuralle kelvannu mutta pystyn huomenna töihin menemään normaalisti tästäkin tappiosta huolimatta.

Ja ei, minua ei kauheasti vituta, eikä tämä ole viesti jolla yrittäisin sivuuttaa ja vähätellä tappion tuomia tuskia. Toivottavasti Eaves palaa pian. Mitä lie taas käynyt kun ei ole pään tai niskan seuduilla vammaa. Ruhjevammoja tai olkapää hajalla? Toivottavasti ei solisluita tai muita poikki.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo kyllä nyt kävi selväksi Elitserienin ylivertainen kovuus SM-liigaan nähden. Ehkä jopa Ruotsin yliote Suomesta yhteiskuntana ylipäätään.

Yks matsi turnauksessa, jossa menestyminen on "ihan kiva" meikäläisen mielestä. Vastaavasti putoaminen on "harmi". Palataan taas asiaan ensi vuoden loppukesästä, ja keskitytään nyt siihen päätavoitteeseen.

Sen sijaan Eavesin tilanne vituttaa ihan kunnolla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Tämä yksi pelikö nyt kertoo aukottomasti Elitserienin ylivertaisuudesta SM-liigaan verrattuna? Se, että Jokerit viime vuonna kylvetti noita ruotsalaisseuroja yksi toisensa jälkeen huonommalla joukkueella kuin nyt, oli pelkkä hassu sattuma? Ja tämä on nyt se peli joka kaiken paljastaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Joo turha yhden pelin perusteella vertailla sarjoja. JYP voitti kuitenkin Elitserienin runkosarjaa johtaneen joukkueen. Ruotsissa.
 

hoki 60

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi ja taitokiekko
Ruotsalaisjoukkueet finaaliin ja suomesta pääsee mukaan liigassamme sijalla 11 oleva Tappara, on se niin väärin...
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin kaippa sm-liigassa tuollaisesta taklausesta olisi 5min saanut. Melko puuntakaahan tuo tuli.

FBK:n kolmessa ekassa maalissa huonoa puolustamista, olisiko se neljäs peli kuuteen päivään+matkustaminen Ruotsiin sitten verottanut tuon verran. Kun ei Jokereille vastaavanlaisia maaleja nyt ole tehty.

edit. vituiks meni tuo eka linkkaus, joten laitoin suoran linkin peliin.
FBK-Jokerit
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Voi jeesus sentään mikä kaverisyöttö keskikaistalle, tuossahan pelaaja on täyttä tykinruokaa ja nyt sitten nähdyin tuloksin. Tollefsen pääsi lempimestalleen niittaamaan. Idioottimaista toimintaa jokereiden pelaajilta. SM-liigassa olisi varmaankin suihku kutsunut Tollefsenia, kun taklaus kohdistui ylävartaloon + loukkaantuminen. Puuntakaa taklaaminen ei ole kiellettyä jääkiekossa (tämä ei ollut blind side-hit), varsinkin, kun tässä tilanteessa kiekollinen pelaaja itse aiheuttaa haavoittuvan tilansa, pelikaverinsa hyvällä myötävaikutuksella.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tarkoittanet peliä jossa ruotsalaisjoukkuueella oli 14 junnua pelaavassa kokoonpanossa? Painoarvoa tälle pelille antaisin saman verran kuin pitsiturnaksen peleille.

Ottelussa ei ollut mitään panosta. Miksi HV:n tai JYPin olisi pitänyt peluuttaa parhaita kokoonpanoja? Oli muuten hieno reissu Jönköpingiin. Ruotsi on hieno maa, miinuksena rapakalja.
 

C Waddle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puuntakaa taklaaminen ei ole kiellettyä jääkiekossa (tämä ei ollut blind side-hit), varsinkin, kun tässä tilanteessa kiekollinen pelaaja itse aiheuttaa haavoittuvan tilansa, pelikaverinsa hyvällä myötävaikutuksella.

Joo, periaatteessa ihan hyvä paikka niitata norskilla tuossa, mutta ei taklaus oikein osu niinkuin pitäisi; kroppaan, vaan kohdistuu lähinnä ylävartaloon, vähän päähänkin. Eli ihan oikeutetusti siitä olisi sm-liigassa ulos lentänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös