Steve Passmore Jokereiden maalille

  • 99 682
  • 458

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Jos jäädään säälipleijareista ulos, niin jäädään sitten kunnolla. Passmore on hemmetin viihdyttävää katsottavaa. Tekniikaltaan aivan järkyttävä, ei minkäänlaista rytmiä koko touhussa, mutta tylsäksi häntä ei ainakaan voi haukkua. Passmoren mailapeli on kaikessa kömpelyydessään ilmiömäistä. Muistatteko vielä, miten hän ensimmäisessä ottelussaan yritti estää Hirschovitsia tekemästä läpiajosta maalia? Tuuski näköjään muistaa. Ote mailan ylävarresta ja lapa eteen, toinen patja eteen, toinen jalka koukussa, taipuminen omalaatuiseen ripaska-asentoon... Tämä kaikki oli siis vasta valmistautumista huikeaan torjuntaan. Sitten kellahtaminen selälleen ja kiekko rysään. Legendaarista kamaa.

Räpyläkäden sensaationhakuinen harominen on myös hauskaa seurattavaa. Yleinen asenne, elehdintä, irvistely, kiukunpurkaukset, holtiton liukuminen ympäriinsä maalialueella (ja sieltä ulkona), epätasapainoinen heiluminen, torjuminen makuuasennosta (useimmiten selällään maaten), helppojen laukausten kanssa koheltaminen, kyvyttömyys eleettömiin torjuntoihin... Passmoren peleistä Jokeripaidassa voisi koostaa hulvattoman hauskan videon. Juuri tällaisia maalivahteja on sarjakuvissa ja elokuvissa ja mielikuvitusmaailmassa.

On onni, ettei meillä aina jakseta scoutata kaikkia hankintoja niin viimeisen päälle. Epäilemättä Passmore on kertonut Virmaselle ottavansa kaikki vedot kiinni.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Norjalaiset mäkihyppytuomarithan vois koostaa taas videon => EI NÄIN :-)
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan mies ikinä ollut minkään maalivahtivalmentajan kanssa tekemisissä? Katsomossa saa miettiä että saikohan tuo jonkun kohtauksen kun "torjuessa" kaikki raajat sätkii eri suuntiin, pitäis köyttää se käsistä ja jaloista kiinni niihin maalitolppiin.

Eikö joukkue joku aika sitten ollut tyytyväinen Rämön esityksiin, etenkin harjoituksissa oli ollut huikea? Itse en ole nähnyt kuin pari peliä Rämöltä, onko se sitten flopannut niin pahasti että Passmorekin on parempi...? Heittäis sitten vaikka Hallikaisen tai Hovisen maaliin opettelemaan SM-liigan kuvioita, eihän ne huonompia voi olla kuin nykyinen kaksikko.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ambi kirjoitti:
Eikö joukkue joku aika sitten ollut tyytyväinen Rämön esityksiin, etenkin harjoituksissa oli ollut huikea? Itse en ole nähnyt kuin pari peliä Rämöltä, onko se sitten flopannut niin pahasti että Passmorekin on parempi...? Heittäis sitten vaikka Hallikaisen tai Hovisen maaliin opettelemaan SM-liigan kuvioita, eihän ne huonompia voi olla kuin nykyinen kaksikko.

Tässä on nyt varmaan kyse siitä, että kun hemmo kerran maksaa jonnin verran niin peluutetaan sitkeästi miestä silti. Samaahan on nähty mm. Turusen ja Vertalan kohdalla. Ei kulje mutta ukot paahtoivat ylivoimaminuutteja toisensa jälkeen.

Missä viipyy Masan lupaama molarin hankinta? Eikös se ollut niin, että ukkoja hankitaan tolppien väliin niin kauan, kunnes löytyy joku johon kiekot tarttuvat?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
Tässä on nyt varmaan kyse siitä, että kun hemmo kerran maksaa jonnin verran niin peluutetaan sitkeästi miestä silti. Samaahan on nähty mm. Turusen ja Vertalan kohdalla. Ei kulje mutta ukot paahtoivat ylivoimaminuutteja toisensa jälkeen.
Kertokaahan hölmölle mistä tämä mun mielestä höpö höpö jutustelu hinnan ja peliajan suhteesta on lähtenyt ? Tämä on noussut usein Jatkoajassa esille ja myönnän etten ymmärrä tästä mitään. Minkä helvetin takia pitäisi peluuttaa kalliimpaa jos halvempi on parempi ? Ei Masa tai kukaan muukaan niin tyhmä ole ? (eihän)
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
bozik kirjoitti:
Kertokaahan hölmölle mistä tämä mun mielestä höpö höpö jutustelu hinnan ja peliajan suhteesta on lähtenyt ? Tämä on noussut usein Jatkoajassa esille ja myönnän etten ymmärrä tästä mitään. Minkä helvetin takia pitäisi peluuttaa kalliimpaa jos halvempi on parempi ? Ei Masa tai kukaan muukaan niin tyhmä ole ? (eihän)

You tell me. Emmätiijä. Mutta sillä välin kun sä ryystit ranskassa elegantisti viiniä ja poltit sikarin, niin muutama kaveri pelasi tuolla jäällä täysin ansioitta ottelusta toiseen ylivoimaa ja tasaviikoin. Tulosta ei tullut, mutta silti jauhettiin.

En voinut sitä ymmärtää silloin, enkä voi nyt ymmärtää Passmorenkaan kanssa. Oi miksi?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
En voinut sitä ymmärtää silloin, enkä voi nyt ymmärtää Passmorenkaan kanssa. Oi miksi?
Sehän mua tässä lähinnä huvittaa, että Jatkoaikaa lukiessa tulee sellainen fiilis, että jotkut oikeasti ajattelevat niin, että kalliin kaverin on pakko pelata. Älä sorru joukkoon ;)

En mä muuten huolissani olisi, mutta mitäs sitten jos Masa tänne kirjoittelee. Parhaat pelaa ja piste. Ei se sen kummempaa ole. Mun mielestä tämä on valmennuksen ja joukkueenjohdon virkavelvollisuus.

Edit. Jaa niin, Passmore on virhearvio. Mä luulen, että Curre ja Masa luuli, että se on maalivahti. Ei ollut ja ovat vähän kovapäisiä myöntämään mokansa. Tai siis Masan mokan.

ps try out
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
bozik kirjoitti:
Edit. Jaa niin, Passmore on virhearvio. Mä luulen, että Curre ja Masa luuli, että se on maalivahti. Ei ollut ja ovat vähän kovapäisiä myöntämään mokansa. Tai siis Masan mokan.

Mä luulen että Curre ja Masa ovat unohtaneet silmät joka aamu kotiin. Jos amatöörikin näkee, että Passmore on ihan sukka niin miten ammatikseen kiekkoilijoiden kanssa puuhastelevat eivät? Tuleeko sitä sokeaksi sätkynukeille?

Kova paikkahan se toki on myöntää, että tuli palkattua kaksi tärisevää hobittia peräkkäin. Antakaa sille vaikka sormus ja pistäkää hemmo edes pariksi viikoksi viemään sitä Vesuviukselle tai jotain (jollei siis monoa kehtaa antaa). RÄMÖLLE PELIAIKAA, kiitos.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
Jos amatöörikin näkee, että Passmore on ihan sukka niin miten ammatikseen kiekkoilijoiden kanssa puuhastelevat eivät? Tuleeko sitä sokeaksi sätkynukeille?
Ei tule tai edes voi tulla sokeaksi. Oma analyysini olisi suunnilleen seuraava. Kaikista Jatkoajasta pyörinesitä huhuista huolimatta Masa ja Curre eivät usko Rämön kykyihin. Tätä on tukenut se, että ei Rämökään ole peleissä onnistunut. Näin ollen, ainoa vaihtoehto on ollut peluuttaa kaveria, joka joskus on muka ollut jotakin. Mun näkemyksen mukaan virhe tehtiin siinä, jos siis tuo ajatuskulkuni pitää paikkansa, niin ei riittävän ajoissa tajuttu sitä, että vedettiin tyhjä arpa. Tai tarkemmin, kyllä Masa sen heti tajus kun Passmoren näki, mutta mitään ei enää ollut tehtävissä. Masa veti kädet ristiin ja toivoi Passmoren onnistuvan, ei onnistunut.

Moni muistaa keskustelut kun Goehring ulkoistettiin. Silloin todettiin, että nyt perkele rahaa kiinni ja kunnon veskari tänne. Ensin hankittiin Rämö ja kaikki oli ok. Erinomainen kakkonen. Sitten Masa ilmoittaa Passmoresta, ennenkuin tuo kaveri oli edes Suomessa ehti moni ihmetellä miten tuo on scoutattu. Edes minä katsojana en alun alkaenkaan uskonut Passmoreen. Masa uskoi tai sitten hänen oli pakko. Ei ollut muita veskareita tarjolla. Elämä on. Enkä mä Masaa ammu, voihan se oikeasti olla että hyvän veskarin saaminen kesken kauden on vaikeaa (ylläytys yllätys)

Tomppa#74 kirjoitti:
RÄMÖLLE PELIAIKAA, kiitos.
AAMEN. Josko me ansi kauden koutseina.
 

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole jääkiekkovalmentaja, mutta paljon pelejä seuranneena väitän että Passmoresta näki heti ettei hän ole voittava maalivahti! Ilman maagista NHL-kokemusta häneen ei luotettaisi. En allekirjoita myöskään sitä että hän on parantanut otteitaan, sitä ei mikään todista. Maaleja joita hän päästää joka pelissä ei mennyt kuin muutama koko kauden aikana Thomasille ( ei suoraan imaisuja, mutta helppoja )!

En ole nähnyt Rämön treeneissä, mutta peleissä hän on ollut Passmorea parempi! Hänellä on jopa parempi torjuntaprosentti kuin Passmorella (vaikka Oulun heikompi peli pudottaa hänen prosentteja). Hänen tyylinsä jo luo rauhallisemman fiiliksen kenttäpelaajille. Passmorella ei mennä pleijareihin, ja jos mentäisiin niin siellä ei menestytä! Jokerit ei ole saanut yhtään sarjapistettä sen avulla että Passmoren historiassa on joitakin NHL-pelejä!
Hyvä maalivahti olisi torjunut joukkueelle ainakin pari voittoa viime kuukausien aikana!

Kun joukkue tekee maalivahtihankintoja ensi kaudelle, mielestäni Rämö kannattaisi pitää kakkosena. Hallikainen ei ole valmis edes kakkoseksi, hänet kannattaisi vuokrata kaudeksi-kahdeksi mestikseen saamaan kokemusta ensin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Kaikista Jatkoajasta pyörinesitä huhuista huolimatta Masa ja Curre eivät usko Rämön kykyihin.

Huhuista huolimatta tai juuri siksi sanoisin, että Curre ja Masa uskovat Rämöön aivan yhtä paljon kuin Passmoreen. Elleivät jopa enemmänkin. Rämö aloitti Jokerien kannalta kriittiset pelit 26.12 Oulussa ja jos häneen ei uskottaisi, tuskinpa olisi aloittanut. Passmore korvasi Oulussa tilanteessa 5-2 Kärpille Rämön ja sen jälkeisissä peleissä Passmore on pitänyt numeroita siedettävänä ja on vetänyt jopa 95 prossan torjuntoja. Jos ihan suoraan sanotaan, niin eilenkin tilanteessa 2-4 Passmore ja IFK:n huono tuuri estivät noin tusinan lisämaalin synnyn. Se 2-5 maali oli sitten Latvalan näytös, jota Passmore komppasi parhaan kykynsä mukaan.

Passmore ei kuitenkaan ole voittava maalivahti. Siis sellainen joka kääntäisi omalla panoksella pelin joukkueelleen. Jos joku agentti sellaista voittavaa maalivahtia tähän aikaan kaudesta tarjoaisi, kyseessä olisi suuremman luokan huijaus. Ei voittavia maalivahteja ole enää vapaana. Ei ole ollut syyskuun lopun jälkeen.

Passmoren voisi mielestäni heivata kuuseen, mutta entäs jos Rämö loukkaantuu? Hovinen on B-junnu, joka on pelannut sekä A:ssa että B:ssä tällä kaudella. Hallikainen on pelannut muutaman ottelun A:ssa.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
kymppi kirjoitti:
Muista IFK-pelin otteista en sano mitään, mutta jos tuota maalia ei saa Passmoren täydelliseksi imaisuksi, niin huh heijaa. Voipi jokainen katsoa itsekin

No se on juuri mainitsemani 2-5 maali, jossa Latvala pelaa ensin kiekkoa - eikun miestä - eikun kiekkoa - tai menköön, Passmore hoitaa ja Passmore komppaa sitten siitä eteenpäin :)
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
cobol kirjoitti:
Passmore ei kuitenkaan ole voittava maalivahti. Siis sellainen joka kääntäisi omalla panoksella pelin joukkueelleen. Jos joku agentti sellaista voittavaa maalivahtia tähän aikaan kaudesta tarjoaisi, kyseessä olisi suuremman luokan huijaus. Ei voittavia maalivahteja ole enää vapaana. Ei ole ollut syyskuun lopun jälkeen.
Näinhän se taitaa ikävä kyllä olla. Vittumainen tilanne meidän kannalta, koska Passmore on näyttänyt lähinnä vitsiltä maalin edessä (myös maalin sivulla useita havaintoja). Joku yritti huijata mua pari kuukautta sitten tiedolla, että Thomas on jo toinen jalka koneessa suunnistamassa tänne päin ja että Masaman ja Hjalmari tekevät kaikkensa jotta mies tänne saadaan. Ei saatu, enkä tiedä oliko jutussa kuinka paljon totuuspohjaa. Tiedätkö sinä cobol?

Nyt tammikuussa Thomas vois näyttää suuruutensa ja palata tänne paskakeliin ottamaan mustaa kiinni.

Sit mä en heränny, koska hereilläolo on painajaista tässä jääkiekkoelämässä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ilmala kirjoitti:
Joku yritti huijata mua pari kuukautta sitten tiedolla, että Thomas on jo toinen jalka koneessa suunnistamassa tänne päin ja että Masaman ja Hjalmari tekevät kaikkensa jotta mies tänne saadaan. Ei saatu, enkä tiedä oliko jutussa kuinka paljon totuuspohjaa. Tiedätkö sinä cobol?

Thomas oli itse yhteydessä Jokereihin aivan alkukaudesta eli joskus lokakuussa, mutta siihen se jäi ja kaatui omaan mahdottomuuteensa. Ja kuin suolaa haavoihin, Thomas valittiin AHL:n joulukuun maalivahdiksi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
cobol kirjoitti:
Ja kuin suolaa haavoihin, Thomas valittiin AHL:n joulukuun maalivahdiksi.
...ja pelasi jo San Josea vastaan Bostonin maalinsuulla. Tuli tokan erän loppupuolella maaliin, torjunnat 6/7.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että vaikka meillä on veskareita tällä kaudella ollut useampiakin, kukaan heistä ei mahdu teksti-tv:n sivuille, jossa näkyy veskarien tilastot ;) Ehkä ne vaan on niin hyviä.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että vaikka meillä on veskareita tällä kaudella ollut useampiakin, kukaan heistä ei mahdu teksti-tv:n sivuille, jossa näkyy veskarien tilastot ;) Ehkä ne vaan on niin hyviä.

Huomattu on, sama juttu myös pistepörssissä. No laitetaan Lukkarilan piikkiin sekin. =)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
bozik kirjoitti:
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että vaikka meillä on veskareita tällä kaudella ollut useampiakin, kukaan heistä ei mahdu teksti-tv:n sivuille, jossa näkyy veskarien tilastot ;) Ehkä ne vaan on niin hyviä.


heh eräs kaverini sanoi tuossa pari viikkoa sitten että hienoa Goehring nousi pykälän veskari tilastoissa kun Passmore jäi taakse. Joten jotain hyvääkin ;)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nyt

vaan kaikkien imurien isä Passmore koneeseen ja huitsin nevadaan. Hovinen ylös ja jakakoon Rämön kanssa loppukauden pelit.Passmore on vitsi samalta agentilta kuin Goehring. Onneksi Hjallis löysi Masan kanssa kaverin HYVÄÄ DUUNIA ÄIJÄT!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
liigajyrä kirjoitti:
Nyt vaan kaikkien imurien isä Passmore koneeseen ja huitsin nevadaan.
Tässä vaatimus, jonka allekirjoittaminen ei olisi minulle kovin vaikeaa. Minä en tosin laittaisi miestä edes koneeseen, vaan antaisin potkukelkan ja potkaisisin Kolera-altaalta vauhtia. Nyt Currekin sanoi jo Jatkoajan otteluraportissa, että meillä on maalivahtiongelma. Toivottavasti mies ei huomannut sitä vasta nyt. Passmore on paskin ja ylivoimaisesti ärsyttävin pelaaja joka Jokereissa on koskaan pelannut. Ketun vitalis, mä saan ihottumaa pelkästään äijää katsomalla.

Onkohan Passmore muuten oikeasti ollut ennen Suomeen tuloaan maalivahtina. Mä en ole ollenkaan varma.

liigajyrä kirjoitti:
Hovinen ylös ja jakakoon Rämön kanssa loppukauden pelit.Passmore on vitsi samalta agentilta kuin Goehring.
Ei kuitenkaan nosteta Hovista, ennemmin sitten Hallikainen. Hovinen on kuitenkin vielä B-junnu ja mitä B-junnujen matsia sunnuntaina katselin, niin eihän tuota liigaan vielä voi/kannata nostaa. Hovinen tarvitsee vielä todella paljon ihan perustyötä ja harjoittelua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Go home Ass-more!

Kun meidän ns valmennusjohto ei kerran itse ymmärrä vaihtaa miestä pois kentältä niin muu Jokerijoukkue voisi köyttää Ass-moren ja pistää miehen pahvilaatikkoon joka sinetöitäisiin ja lähetettäisiin lentorahtina takaisin Kanadaan jossa paketin saisi vasta avata. Eilinen Kaani-perseily saa olla viimeinen peli Ass-morelta Jokereissa, Rämö ja Hallikainen vain jakamaan vastuuta sillä ainakaan Ass-morea huonommin ei herrat millään pysty torjumaan. Jopa pahvikuva maalinsuulla olisi vaikeammin ohitettava kuin tämä meidän Steve on.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
flintstone kirjoitti:
Jopa pahvikuva maalinsuulla olisi vaikeammin ohitettava kuin tämä meidän Steve on.
Pohdin eilen samaa, mutta ilmeisesti säännöt kieltävät tämän, huono juttu.

Passmoren ulostaminen voisi olla vielä yksi keino herätellä joukkuetta ja mahdollisesti jopa parantaa joukkueen ilmapiiriä. Eilisessä pelissä seurailin Passmoren ja pakkien kommunikointia ja siitäkin heijastui täydellinen luottamuksen puute veskariin. Nykqvist puhuu täyttä paskaa sanoessaan Passmorella olevan joukkueen luottamus. Ei takuulla ole.

Toisaalta Passmore voisi myös itse pyytää eroa ja todeta ettei kykene joukkuetta antamaan. Tällä toimenpiteellä arvostus miestä kohtaan nousisi rupikonnan nuijapäiden tasolle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
bozik kirjoitti:
Passmoren ulostaminen voisi olla vielä yksi keino herätellä joukkuetta ja mahdollisesti jopa parantaa joukkueen ilmapiiriä. Eilisessä pelissä seurailin Passmoren ja pakkien kommunikointia ja siitäkin heijastui täydellinen luottamuksen puute veskariin. Nykqvist puhuu täyttä paskaa sanoessaan Passmorella olevan joukkueen luottamus. Ei takuulla ole.

Tätä minäkin katselin ja kenttäpelaajilla ja Ass-morella oli suuria kommunikointivaikeuksia useissa tilanteissa. Ja kun Jokereiden joukkueella on muutenkin valmiiksi huono itseluottamus niin tuo Ass-moren surkeaakin surkeampi ja ennen kaikkea täysin epävarma torjuntapeli vie varmasti sen langanohuen itseluottamuksen rippeetkin. Tämä olisi voinut kääntyä jos me oltaisiin saatu edes auttavasti liigatasoa oleva veskari tänne mutta meille näyttää osuvan vain huonoja ja vielä huonompia kavereita maalille. Tosin todellinen nousu olisi vaatinut erittäin vahvaa maalivahtipeliä joka olisi auttanut itseluottamuksen löytymistä.

No tämä kausi on kohta meidän osalta historiaa, toivotaan että se lopetaan edes taistellen ja saappaat jalassa kaatuen, eilenkin minusta muu Jokerijoukkue taisteli sen mitä tuolla maalivahtipelillä pystyi ja joukkue kaatui saappaat jalassa, vain Ass-more oli poikkeus tuohon.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
bozik kirjoitti:
Ei kuitenkaan nosteta Hovista, ennemmin sitten Hallikainen. Hovinen on kuitenkin vielä B-junnu ja mitä B-junnujen matsia sunnuntaina katselin, niin eihän tuota liigaan vielä voi/kannata nostaa. Hovinen tarvitsee vielä todella paljon ihan perustyötä ja harjoittelua.


Voiko parempaa treeniä olla kuin yrittää tilkitä reikäjuusto puolustuksen tekemiä virheitä.
Ps. Onneksi Virmanen yrittää kaikkensa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös