Steve Moses Jokereihin

  • 448 903
  • 1 233
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Moseksen tuuletus nyt ei ollut mitenkään villi. Mua vituttaa että se pelaa SKA:ssa ja tekee meitä vastaan maalin. Mut vielä enemmän vituttaa tää jengi täällä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuosta Mosesista sen verran, että ensi pelissä olisi syytä antaa kovuutta ja kunnolla. En nyt tarkoita mitään sikailuja ja "kostoja" mistään, vaan ihan jo lopputuloksen takia pelattavaa kovaa ja rehtiä peliä. Mitä pienten kaukaloiden pelistä olen lukenut ja muistelen viime kauden pleijareita, niin miehen peli kärsii tuosta huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi Kovalchukin tai Radulovin. Ja sen verran kovasta maalintekijästä kuitenkin on kyse, että jo ihan oman hyvinvoinnin kannalta Jokerit ei yksinkertaisesti saa antaa yhtää enempää tilaa kuin on aivan pakko.

Mosesilla on kivaa kun hänellä on tilaa. Kun tila katoaa, katoaa myös tehokkuus kummasti. KHL on kuin luotu miehen vahvuuksille, jonka seurauksena ne viime kauden maalit olivat mahdollisia ja tämän kauden maalit ovat syntyneet. Toisaalta heikkoudet ovat taas sillä tasolla, että NHL-unelma on ainakin toistaiseksi haudattu Nashville farmiin. Olosuhteiden pitää siis tuossa parin viikon päästä olla sellaiset, että mies ei pysty täysinäisesti käyttämään vahvuuksiaan ja joutuu menemään epämukavuusalueelleen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Piti oikein katsoa Mosesin maali hidastuksena, niin eipä hän minusta kovinkaan sitä tuulettanut. Ehkä hieman, mutta pahemminkin olisi voinut soittaa viulua. Näytti, että se tuomarihan siinä tuuletti enemmän. Nosti kädet pystyyn ja silleen ennenkuin osoitti maalia...
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Moseksen tuuletus nyt ei ollut mitenkään villi. Mua vituttaa että se pelaa SKA:ssa ja tekee meitä vastaan maalin. Mut vielä enemmän vituttaa tää jengi täällä.

Tämä aikalailla juurikin näin. Toisaalta vituttaa, että pelaa SKA:ssa mutta toisaalta olen iloinen että tää sympaattinen ja hieno kaveri pääsi vuolemaan itselleen kunnon tiliä.

Moseshan vielä ottelulähetyksessä mielestäni vaihtopenkillä vähän kädellä näytti joukkuekavereille ja valmentajalle että rauhoitutaanpas nyt kun olisivat yläviitosia halunneet tulla heittelemään ja juhlimaan osumaa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä aikalailla juurikin näin. Toisaalta vituttaa, että pelaa SKA:ssa mutta toisaalta olen iloinen että tää sympaattinen ja hieno kaveri pääsi vuolemaan itselleen kunnon tiliä.

Moseshan vielä ottelulähetyksessä mielestäni vaihtopenkillä vähän kädellä näytti joukkuekavereille ja valmentajalle että rauhoitutaanpas nyt kun olisivat yläviitosia halunneet tulla heittelemään ja juhlimaan osumaa.

Juuri näin. Ei tuossa tuuletuksessa ollut mitään kuittia Jokereille. Tiukassa pelissä kun tekee maalin niin spontaanisti nousee kädet kohti kattoa. Osa jengistä trollaa ja negaa aivan joka (a)siasta.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen ihmetellyt viime vuosien trendiä, jossa vanhaa joukkuettaan vastaan ei saisi tuulettaa. Totta kai saa. Ei tietenkään tarvitse vetää sellaista Adebayor tyylistä koko kentän yli tuuletusta mutta normaalit käsien nistot sun muut ovat ihan ok.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ihmetellyt viime vuosien trendiä, jossa vanhaa joukkuettaan vastaan ei saisi tuulettaa. Totta kai saa. Ei tietenkään tarvitse vetää sellaista Adebayor tyylistä koko kentän yli tuuletusta mutta normaalit käsien nistot sun muut ovat ihan ok.

Juuri näin! Ehkä se tyrväisen mailalla ratsastaminen olisi suututtanut minutkin yhtä verisesti kun muut nyt suuttuivat. Tiedä vaikka mosekselle tulisi kopissa paskaa niskaan jos ei tuulettaisi ja täten näyttäisi muille pelaavansa juurikin omalle joukkueelleen.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mun mielestä Mosse ei hirveesti ollut esillä tuossa matsissa. Maalin sai tehdä lähes tyhjiin kun Henke oli liikkeessä. Hyvä pelaaja silti ei siinä mitään.

Ei tuuletus munkaan mielestä ollut mikään iso huomioiden maalin tärkeys. Spontaani kädet ylös ja se oli siinä. Itse aion ainakin antaa Mosekselle kunnoln aplodit kun palaa Ilmalaan.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toiset välittää kunnioituksesta ja kirjoittamattomista koodeista ja toisille millään niillä ei ole paskankaan merkitystä, kun kaiken päälle voi aina varmuuden vuoksi myös kusta. Täällä varmasti moni hyväksyy myös pelaajan tuuletukset hänen tehdessään maalin viimeisellä minuutilla tyhjään maaliin. Ainiin mut "ei se hei niin näyttävästi tuulettanut, eikä tehnyt mitään pumppuhaulikkoampumisia ala Selänne".

Ei siinä ole mitään, jos entistä seuraansa vastaan tuulettaa, jos kyse on ollut jostain yhden tai max kahden kauden pikavisiitistä palkkasoturina tai, jos lähdöstä on jäänyt jotain hampaankoloon. Sen sijaan kasvattajaseuraa vastaan tuulettaminen on säälittävää ja moukkamaista eikä osoita juurikaan kunnioitusta, etenkin mikäli maalin jälkeiset tuuletukset tapahtuu kasvattajaseuran kotihallissa Lepistön tyyliin. Myös Mosekselle Jokerit on ollut niin iso vaikutin ja ponnahduslauta uralla, että luulisi kunnioitusta löytyvän muutenkin kuin vain puheissa. Ilman Jokereiden suostumusta Moses istuisi tälläkin hetkellä bussissa menossa jonnekin Maineen pelaamaan huipputärkeää AHL-peliä. Voisi olla paikallaan miettiä kuka ja ketkä ovat olleet tukemassa urakehitystä ratkaisevassa vaiheessa uran kannalta ja antaneet edelleenkin edellytykset ja mahdollisuudet isoille seteleille. Ja jotkut jaksaa vielä hyväksyä, taputtaa ja olla innoissaan, kun Moses tulee tänne SKA:n paidassa kusemaan entisen seuransa kannattajien sukille...
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan 100 varmasti osaa Moses arvostaa Jokereita joukkueena ja ymmärtää mikä ponnahduslauta visiitti Helsingissä oli Moseksen uralle. Muistaakseni Moses ei edes itse pystynyt vaikuttamaan siihen että pelaa nyt Pietarissa. Kädet pystyyn onnistuneen suorituksen jälkeen tunnekuohoussa ja jengi vetää kaverin suoritukset Jokereissa pöntöstä alas.

No, mielensä voi pahoittaa myös kun aurinko menee pilveen tai liikennevaloissa syttyy punainen valo! Korkki kiinni!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei minusta maalien tuulettamisessa ole mitään ongelmaa, varsinkin kun ne tuuletukset tulee sponttaanisti eikä esimerkiksi vittuilu tarkoituksessa, eli vivahde eroja on olemassa eikä Moseksen tuuletus meitä vastaan ollut mitenkään erityinen vaikka mua siis Moseksen tekemä maali meitä vastaan vituttikin, ei tuuletuksen takia vaan sen kuvion takia millä Jokerit mahdollisti siirron SKA:han. Annan varmaan Mosselle ablodit jos on SKA:n avauskentässä 16.2. ja kuulutetaan siis siinä yhteydessä, pelin aikana Moses on silti vain yksi vihulaisista.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jäällä tapahtuneet tuuletukset oli korrekteja, mutta erittäin leveä hymy ja sormien lirputtelu vaihtopenkillä sai meikäläisen sapen kiehumaan.

No moosesta on narreihin tarjolla ainostaan silloin, jos hän floppaa pahast tai uran ehtoopuolella. Kiva kun kävi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Joo, kyllä Moseksen hangonkeksihymy vitutti. Vähempikin olisi riittänyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
mutta erittäin leveä hymy ja sormien lirputtelu vaihtopenkillä sai meikäläisen sapen kiehumaan.
Katsokaapas koko tilanne uudestaan vaikka viasatsport.fistä. Moses tekee maalin, tuulettaa lyhyen aikaa nostamalla kädet rinnalleen, ei hymyile yhtään. Vaihtoaitiossa ojentaa kypäränsä huoltajalle, ei edelleenkään hymyile, vaan näyttää jotain kypäräänsä liittyen ja tekee paljaalla kädellään sellaisen fifty-fifty -liikkeen, ikään kuin jokin siinä kypärässä olisi jotain vähän pielessä. Ilme on samaa luokkaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pitääpä katsoa uudestaan. Muistikuvani on toinen enkä hidastusta viitsinyt paljon katsoa.
 

keksiparempi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieman tyylitöntä oli eilen vislaus Mosekselle SKA pelissä.

Itse toivotan miehen ainakin aina tervetulleeksi Jaffalle vaikkakin vastustajan väreissä!! Pitää arvostaa sitä duunia mitä teki kaikki ne vuodet Jokereissa!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Taputtiko yleisölle pelin jälkeen? Viasatin lähetys tökkäsi.

Oli menossa jo pois, mutta antoi ujot taputukset kuitenkin. Näytti vähän siltä, ettei tiennyt miten toimia ja kehtaako lähteä kiittämään kun koko pelin vihelletty.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joukkue otti ainakin Steven nätisti kättelyssä vastaan. Monet viime kauden joukkueessa olleista halasivat ja näyttivät olevan oikeasti iloisia hänen tulemisestaan "kotiin". Respect!
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelin jälkeen oli kyllä vähä reppanaisen näkönen ilmestys. Vilkuili Eteläpäätyyn sillonkin, kun kävivät omia fanejaan kiittämässä. Melkoinen ristiveto saattoi käydä kypärän sisällä.

Ennen matsiakin kiinnitin huomiota siihen, että Steve luisteli aika äkkiä siniviivalle ja tuijotti liikahtamatta, ihan paikallaan, Jokereiden sisääntuloaukkoa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minunkin mielestäni Mosekselle buuaminen oli varsin mautonta. Hänhän nimenomaan ei valinnut pelaamistaan SKA:ssa, vaan Rotenberg siirsi pelaajaoikeudet SKA:han ja teki sen jälkeen tarjouksen Mosekselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös