Stanley Cup -finaalit, GAME 3: Chicago Blackhawks vs. Tampa Bay Lightning (ma-ti yö 8. - 9.6)

  • 14 285
  • 202

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Bishop jatkaa maalilla 2. erässä. Kai ne siellä tietää paremmin milloin mies kannattaa ottaa pois...
 

Flinck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mä en taas pidä Bishopia niin paljon Crawfordia parempana. Samanlainen tasaisuuden puute vaivaa häntäkin kuten Crawfordiakin. Se kun on yksi voittavan maalivahdin tärkeimpiä ominaisuuksia.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Tässä se Boltsin sauma piilee. Eristä ekat 5-7 min ollaan kuskin paikalla ja vikat 13-15 min matkustajan paikalla.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Crawford esitteli vähän mailapeliään välillä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mä en taas pidä Bishopia niin paljon Crawfordia parempana. Samanlainen tasaisuuden puute vaivaa häntäkin kuten Crawfordiakin. Se kun on yksi voittavan maalivahdin tärkeimpiä ominaisuuksia.

Sama fiilis, vaikka pidänkin isokokoisista maalivahdeista. Ei Corey toki pienin ole, mutta kuitenkin. Vaihtaisin ehkä päittäin, mutta eipä se hurraahuutoja aiheuttaisi.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Jaahas vaihteeksi Chicago ylivoimaa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ei oikein vakuuta tämä Jukka Jalonen kommentaattorina. Taitaa herra olla toista kertaa Pohjois-Amerikassa. Ja taas ylivoima Chicagolle...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ylivoimaa! Vetoja vaan, siellä se mahdollisuus ylivoimassa on.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Ei oikein vakuuta tämä Jukka Jalonen kommentaattorina. Taitaa herra olla toista kertaa Pohjois-Amerikassa. Ja taas ylivoima Chicagolle...
Kyllä, Jalosen kommentit purevat paremmin Skoda Cupissa.
 

chubster

Jäsen
Oli kyllä niin uskomattoman paska yv, ettei sanat riitä. Kruununa Kurcherov suoraan jäähyltä läpi. Onneksi Corey otti tällä kertaa ison torjunnan. Sivuttaisliikettä ja one timeriä Bishopille pitäisi saada.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Bishop. :D voi luoja Cooper sä olet tyhmä. Naurahdin tuolle, kun kiekko meni vain ohi ja kesti neljä sekuntia päästä ylös. Minun sekunneissa toki.

Crawford on helvetin hyvä läpiajoissa. Jälleen hoitaa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Teuvo pelaa hyvin, voi jösses mikä kaveri.
Ei jännitä vaikka todella isoista panoksista pelataan, itseluottamus, taitava, nopea, järkevä pelaaja.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Kucherov perkele. Itse en oo ikinä tykänny kun läpiajosta yritetään tollasta vitun lirua längistä, antaa jotenkin sellasen ylimielisen vaikutelman koko ratkaisusta. Rystyllä kattoon tai suora laukaus!
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Sisääntuonnit tuntuu olevan yhtä tervanjuontia kummallekin ylivoimakoostumukselle. Jotain tarttis keksiä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Cooperilla päivän älykkyystesti menossa. Hyvin keksi selityksen Bishopin toiminnoille, vaikkakin Jon repesi itse kommenttinsa jälkeen. :D
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Vähän niikuin olettaa saattaa TVR on vähän kohmeessa ajoitusten suhteen. Silti parempi kun Rundblad.

Edit- tai en tiedä
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Onpas Filppula ollut heikko tänään. Loukkaantuiko Saadin huitaisusta?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
On torjunut näissäkin pleijareissa todella monta läpiajoa.

Jep, ja jotenkin mulla on semmonen fiilis, että runkosarjassakin usein torjui niitä. Siitä on syntynyt jo meikäläiselle luotto, kun vastustaja polkee läpiajoon.

Oduya koppiin, taisi loukkaantua siinä Kucherovin kampissa, piteli kättään penkillä ennen ylivoiman alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös