St. Louis Blues (2.) – San Jose Sharks (3.), Lännen konferenssifinaalit

  • 27 052
  • 105
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Veikkaan että Crosby koskee ensi yönä pyttyyn ja mitä se tietääkään finaalia ajatelleen...

Niin, jos näin ihanasti pääsisi käymään, niin mitä se oikeastaan kertoisi? 2008 Crosby ei koskenut pyttyyn, mutta vuotta myöhemmin koski yhdessä silloisten varakapteenien (Malkin & Gonchar) kanssa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Pyttyyn koskemisella ei ole mitään välittäjähiukkasta joka vaikuttaisi tuleviin tapahtumiin.

Ainoa välittäjähiukkanen jolla on merkitystä finaaleissa on Cernissä hiljan havaittu Sharksin bosoni joka liimaa kiekon lapaan ja estää vastustajaa koskemasta siihen.
 

Gemondo

Jäsen
Itsehän olen lyönyt nyt kahtena kautena putkeen vetoa Sharksin mestaruuden puolesta. Viime kaudella tuli huti
Löitkö ennen kauden alkua? Paljon sai silloin kertoimeksi? Itse löin tammikuun lopussa vetoa Sharksin puolesta ja silloin kerroin oli vielä 38!
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
^ Ennen kauden alkua ja muistaakseni 40 tai 50. Enemmän kuin Bruinsilla, sen muistan. Ois varmasti saanut tuolloin paremmankin kertoimen, mutta kun viihdettä ja pikkusummia, niin en jaksa noita pelitilejä availla.

Hyvän kertoimen oot saanut vielä noinkin myöhään.
 

Yö-Orava

Jäsen
Sama homma, ainakin kahtena kautena putkeen Sharks ollut mestaruudesta lyömieni joukossa. Tänä vuonna mulla on lyötynä näköjään joulukuun vikana päivänä, kerroin 31. Sitten viime aikoina tietysti pienemmällä roimasti lisävetoja niin sarjoihin, otteluihin kuin mestaruuteenkin. Tukevasti vankkureissa olisin toki ilmankin.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Millä helvetillä löysitte noin suuria kertoimia. Itse katselin neljä saittia ja isoin oli 35 jolla löin Sharksin puolesta ennen kautta. No, hyvinhän tuollakin saattaa tehdä fyrkkaa, mutta silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös