Sportin rakennusprojekti kausimallia 2016–2017 – third season's the charm

  • 327 767
  • 1 520
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mä otan vaan parit, valikoidut tärpit:

- Vauhkonen lapioi 20 maalia, pelaa EHT:tä ja vähintään hänen play off - game worn ryysy päätyy mun haltuuni, muiden nuollessa näppejään
- Rinne vetää yli 92% torjunnoilla myös EHT:tä
- Jolle paukuttaa vähintään 12 maalia
- Nordlund paukuttaa vähintään 10 maalia
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Mutta kovat on pakit, jos hyökkääjät tekee 15 ja syöttää 39.

onneksi hyökkääjä syöttää aina pakille eikä koskaan hyökkääjälle... Vai voisko vieruskaverille antaa namupassia ?

tää on tätä: 24% vuotaa takalinjalle :)

edit: Typot
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Nyt olen lievästi pettynyt @Raju Erkki ja @Eksotikki . Sport teki päättyneellä kaudella 153 maalia, hyökkäys on vahvistumassa selkeästi ja te veikkaatte Sportin ensi kauden maalimääräksi 150 ja 126 (!). Missä pohjalainen uho? Sport tekee kauden 2016-17 runkosarjassa vähintään 160 maalia, saa ottaa talteen. Omat pelaajakohtaiset veikkaukseni tulee myöhemmässä vaiheessa.
Katoin, että laitoin sinne ihan hyviä maalimääriä, mutta näköjään ei tullutkaan paljoa. No, Körkkö, Westermarck ja junnut joiden pisteitä en veikannut tehnee sen 5-10 lisää tuohon.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Mites onko siellä Vaasan suunnalla paikallisisissa lehdissä tai radioissa ilmoitettu haetaanko tuonne vielä hyökkääjää ja mihin rooliin?
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mä kyllä uskon että katse on myös Venäjällä tällä hetkellä. Luulisi että VirmasMasa ainakin olisi paikan päällä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mä en puolestani hätäilisi nyt tämän Vaskivuon kanssa. Totta kait, jos on juuri sitä, mitä haetaan, lappu kouraan vaan.
Itse kyllä harkitsisin huolella, koska kiirettä ei ole. Sporttikotka tuossa ounasteli, että katse on venäjällä. Mä pitäisi vielä katseeni mm Venäläisessä.

Näitä Liigan yleishyviä ja Sportinnäköisiä kavereita jää vielä ilman sopimusta ja syksyllä alkaa liha liikkua kohtuu edullisesti. Tollanen työnimi Sami Venäläinen tuskin voi nykypäivän markkinoilla maksaa mansikoita, saati kun näitä jää ilman sopimusta syksyyn.

Ei siis mitään tätä Vaskiluotoa... Eiku Vaskivuota vastaan, mutta maltti on nyt valttia.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Giliati tuli muuten aikalailla Vaskivuon kaltaisilla taustoilla ja tehoilla liigaan. Toki oli nuorempi, mutta Italiasta hänetkin hankittiin suunnilleen samoilla statseilla. ECHL:ssä pelasivat myös aika samanlaiset kaudet. Muutenkin Vaskivuo näemmä ollut aina joukkueensa parhaimmistoa joka joukkueessa, joten on kyllä jännä nähdä mihin pystyy, jos saa sopimuksen. Voisiko tässä olla jopa aineksia ihan kelpo yllättäjäksi...
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muutenkin Vaskivuo näemmä ollut aina joukkueensa parhaimmistoa joka joukkueessa, joten on kyllä jännä nähdä mihin pystyy, jos saa sopimuksen. Voisiko tässä olla jopa aineksia ihan kelpo yllättäjäksi...

Jo, kyllä mullakin on hyvät "vibat" case Vaskivuosta (no, niin mulla aina, koska mulla on nämä kuuluisat värilasit...ja vielä helvetin voimakkaat :D )

Mutta jo, tuo jenkki-tausta on hyvä asia, siinä tulee yleensä mukaan iso annos tsemppiä ja itseluottamusta, ainakin...jos nyt ei muuta. Ja, kaveri on tosiaan aina ollut maalintekijä, toki ei ihan huippu (lliga) tasolla...vielä. Maalivainu siis kunnossa, jos riitä liigatasolla jää sitten nähtäväks. Mutta luulen (tottakai) että Mike breikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Yksi 2-3 ketjun hyökkääjän paikka on auki ja tällä hetkellä try-outilla oleva Vaskivuo on ensisijainen vaihtoehto sille tontille.
Onko muuten mitään hajua että voisiko mm-kisoista vielä olla tulossa joku hyökkääjä? Siis tuon Vaskivuon try outin lisäksi.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Onko muuten mitään hajua että voisiko mm-kisoista vielä olla tulossa joku hyökkääjä? Siis tuon Vaskivuon try outin lisäksi.

Epäilen vahvasti. Budjetti on lähes tapissa ja varmasti kauden ajaksikin jotain säästetään. Tuo MM-spekulaatiohan perustuu täysin Fleuryyn ja Gavrukseen. Kun aikaisemmin, niin miksei nytkin.

Toisaalta tuo perustuu ainoastaan Gavrukseen, koska Fleury julkaistiin jo ennen kisoja.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Onko muuten mitään hajua että voisiko mm-kisoista vielä olla tulossa joku hyökkääjä? Siis tuon Vaskivuon try outin lisäksi.

Mikä tahansa on mahdollista, mutta ainakin virallisen tiedon mukaan joukkue on Vaskivuota vaille valmis. Lähinnä jos Vaskivuo ei vakuuta, voisi joku mahdollisesti tarttua mukaan MM-kisoista.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Meillä on hyvä joukkue jo nyt kasassa. Laituripuolelle kyllä odottasin yhtä täsmähakua. Latviaa tuli kyllä eilen seurattua, en tosin tiedä jamppojen sopimustilanteista. Redlihs on mut vakuuttanut mutta taitaa siirtyä SHL:n?
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Meillä on hyvä joukkue jo nyt kasassa. Laituripuolelle kyllä odottasin yhtä täsmähakua. Latviaa tuli kyllä eilen seurattua, en tosin tiedä jamppojen sopimustilanteista. Redlihs on mut vakuuttanut mutta taitaa siirtyä SHL:n?
Latvian maajoukkueen kärkimiehet tienaavat KHL:ssä niin hyvin, että kannattaa suosiolla unohtaa.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin taitavat tehdä. Ja luulen että ko pelaaja menee Ruotsiin. Ainakin näin jostakin muistaakseni olin näkevinäni. Jos pohtii pelkästään maakuntamaureja niin näitä valitettavasti usein kiinnostaa myös eksoottisemmat nimet selässä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ns varmoja kortteja jää suomessakin ylijäämälaariin väijyymään ja kun ei kuitenkaan mitään sateentekijää enää ihan kärkeen tarvita, kyttäisin ja väsyttäisin edelleen jotain Suomi-poikaa mielummin, kuin laittaisin johonkin arpaan rahani.

Se jo mainitsemani Sami Venäläinen työnimenä maistuisi mulle mielummin, kuin joku steroidi konsonanttihirviö. Kiirettä ei ole edelleenkään. Koskirantaa nyt vaan väsyttämään ensisijaisesti vaikka.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Ns varmoja kortteja jää suomessakin ylijäämälaariin väijyymään ja kun ei kuitenkaan mitään sateentekijää enää ihan kärkeen tarvita, kyttäisin ja väsyttäisin edelleen jotain Suomi-poikaa mielummin, kuin laittaisin johonkin arpaan rahani.
Edelleen oma ehdotelmani olisi Pat Mullane, todellakin pelimies eikä Sportin talous tuohon kaatuisi ja näyttänyt että pärjää liigassa loistavasti.

edit: Siis jos Vaskivuon try out ei tuota sopparia niin Mullane suoralla sopparilla Sportiin tai jos tuottaa ja rahaa vielä kirstussa niin molemmat.
 
Viimeksi muokattu:

Ribals

Jäsen
Edelleen oma ehdotelmani olisi Pat Mullane, todellakin pelimies eikä Sportin talous tuohon kaatuisi ja näyttänyt että pärjää liigassa loistavasti.

edit: Siis jos Vaskivuon try out ei tuota sopparia niin Mullane suoralla sopparilla Sportiin tai jos tuottaa ja rahaa vielä kirstussa niin molemmat.
Mullane olisi itseasiassa hyvä haku tuohon kakkosen laitaan. Eikä varmastikaan kallis, vaikka tekikin 25 pongoa viimekaudella.
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pieni pointti.

Tällä hetkellä meillä on liigan painavin joukkue kasassa, Elite Prospectin mukaan: "Average Wt: 88.24 kg"! Big Bad Spora siis!!

Tämä ei välttämättä ole mikään hirmu etu kun tosi pelit alkavat....mutta toisaalta, kun esim Kalpa, "Average Wt: 82.79 kg" tulee
Kuparisaareen, missä vielä tosi pieni aski, niin meillä on (periaatteessa) 5-6 kg "etu" jokaisessa kamppailutilanteessa.

Tämä ei ainakaan voi olla huono asia...ok,ok, liike jne tottakai....mutta, mun ennuste on että tällä kaudella Vauhkonen, Kanki & Co heittävät Mickey Mousit nurkkaan, ja verkot jatkuvasti tötterölle "mot Sundom" (1 ja 3 erä siis). Näin!
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joko Sport on jäällä treenannut? Joku voisi käydä vähän vaklimassa ja skrivata rapsaa tänne. Erityisesti Vaskivuo kiinnosta meikäläistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös