Sportin pelaajisto kaudelle 2014–2015

  • 1 009 627
  • 3 407
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Yleisessä tiedossahan on, että JYP on ollut Lambergin perässä ja jopa vitsailtu, tuleeko tästä uusi JonneVirtanenCase JYPn ja HIFKn välille.

Oliskohan Vilmavirta tulossa A-junnuihin? Tuskin nyt sentään liigaan kuitenkaan, vielä??
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Yleisessä tiedossahan on, että JYP on ollut Lambergin perässä ja jopa vitsailtu, tuleeko tästä uusi JonneVirtanenCase JYPn ja HIFKn välille.
Kyse on kyllä ollut Markus Hännikäisestä, joka tänään julkaisiin JYP:n toimesta.

Rystylämäri ampuu taas haulikolla ja yrittää osua ensimmäisen kerran. Mäkin alan huhuamaan jokaista vapaana olevaa pelaajaa meille, niin tulee pari osumaa. Täysin lähteetön twitter-huhuaja.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näköjään tämä rystylämäri onkin sama tyyppi kuin se kultamikke. Vedetään tämä huhu siis vessanpöntöstä alas, mutta kiitos kuitenkin kun nosti Virmavirran nimen esiin. Olisi kuitenkin hyvä tulevaisuuden lupaus meidän pakkiosastolle.
 
Häntähän huhuiltiin jo aiemmin, jossain vaiheessa Sportiin. En tiedä, oliko pelkkää haihattelua, mutta voisi kyllä olla oikeasti hyvä haku.

En usko että Mäkelä lähtee niin kauas kuin Vaasaan. Mun käsityksen mukaan kyttäili Pelsulta sopparia mutta meni niin kauan että Helsinkiin asti raaski lähteä. Oliskohan hylännyt jonkun sopparin kauempaakin siinä välissä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kyse on kyllä ollut Markus Hännikäisestä, joka tänään julkaisiin JYP:n kanssa.

Sorry, my bad! Olin varma, että oli Lamberg. Masa meille vaan jakeleen pommeja siis.
 

Der Adler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Facebookista..........Perjantaina 4.4. pelaajauutisia, julkaistaan kauden 2013- 2014 joukkueesta Liigajoukkueessa jatkavat.

All right, jotain alkaa tapahtumaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Hieno homma. Onkohan tulossa striimiä ja mihinköhän aikaan toi pressi mahtaa olla? Sais kyllä tulla jo niitä uusiakin ulos.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Luulen, ettei ole mitään tiedotustilaisuutta vaan vain tiedote. Kyse on kuitenkin pelkästään jatkajista, joten mitään tarinointia tuskin on luvassa, kun kaikki tuntevat jo pelaajat. Tietenkin jotain voisi haastatella ja laittaa videon tubeen.

Veikkaan, että listalta löytyy ainakin yksi nimi, joka aiheuttaa "mitä vittua nyt taas" -fiiliksiä.

Veikataan:

Heikkinen
Manninen

Kivimäki
Laaksonen
Kristof
Piispanen (try-out)
Nässlin (try-out)
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tossa sun listallahan oli jo se "mitä. Ittua nyt taas" nimi, eli Manninen. Toinen on Halava ja veikkaan, että tulee vielä kolmas ja neljäskin paskaa käteen osaston yleiskulu.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tossa sun listallahan oli jo se "mitä. Ittua nyt taas" nimi, eli Manninen. Toinen on Halava ja veikkaan, että tulee vielä kolmas ja neljäskin paskaa käteen osaston yleiskulu.

Laitoin vain veikkauksen, en toiveita. Luulen, että vaikka Manninen oli heikko, niin hänet hankittiin nimenomaan ensi kautta silmällä pitäen, joten veikkaan häntä "MVNT"-pelaajaksi. Halava kaiketi jatkaa automaattisen option takia.

Uutiset tulevat klo 11.
 

Der Adler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tossa sun listallahan oli jo se "mitä. Ittua nyt taas" nimi, eli Manninen. Toinen on Halava ja veikkaan, että tulee vielä kolmas ja neljäskin paskaa käteen osaston yleiskulu.

Joo-o, täytyy sanoa että vaikka Tuohilampi todennäköisesti on tällainen "mitä Ittua nyt taaas" -kategoria melkein kaikille...niin, niin, jostain syystä toivon että Tuohis jatkaa. Kaveri on kuitenkin aivan helvetinmoinen tsemppari mutta tämä kausi nyt vaan meni vähän penkin alle. Ehkä mä vaan luulen että mä "näen jotain". Mene ja tiedä, mutta tä nyt vaan on mun vatsa-feelis.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Olen tosi pettynyt, jos Jere Laaksosen nimi ei ole jatkajien joukossa. Jättää jäälle aina kaikkensa, kova luistimilla, sekä erittäin käyttökelpoinen alivoima- ja alempien ketjujen pelaaja myös liigatasolle. Taisipa muutaman maalinkin menneellä kaudella heittää, etenkin alivoimalla teki useamman.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Laitoin vain veikkauksen, en toiveita.

Juu, näin oletinkin.
Mä veikkaan, että menee yli kymmenen jatkot. Niitä, kun on niin helppo rastitella, eikä tarvi painaa duunia.

Veikkaus jatkajista:
- Kivimäki
- Laaksonen
- Nässlin
- Gröndahl
- Tuohilampi
- Manninen
- Halava
- N. Aaltonen
- Heikkinen
- Nyholm
- M. Aaltonen

Toive jatkajista (Luti ja Uki on varmoja)
- Kivimäki
- Nässlin
- Mirri (try-outilla tai ilman, kunhan jatkaa)
- Laaksonen
- Piispanen
- M. Aaltonen
- Heikkinen
- Kristof
- Hattunen
- Saukko

Ja ylläolevista rosteria..

1) XX - XX - XX
2) Hattunen - XX - Kivimäki
3) Piispanen - Mirri - Laaksonen
4) Luti - XX - XX

XX - XX
Heikkinen - XX
M. Aaltonen - Uitto


Nässlin, Saukko ja Kristof rotaatiopelaajia. Uitolla ei todennäkösesti myöskään riitä vauhti, vaikka tsemi ja taistelutahto korvaakin paljon.

E: ja seura on varmaan halunnut käyttää "oman" optionsa ja pitää Henrionin. Tämä ei tietty merkitse mitään, mutta twitterissä hänellä on lokaatiostatuksena edelleen Vaasa. Muuten kyllä aktiivista twiittausta, joten tuskin tuo on vahingossa jäänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Gröndahl ei jatka. Muuttanut jo todnäk pois Vaasasta. Omat veikkaukset:

(Uki, Luti, Halava, Auren)
Kivimäki
Manninen
Heikkinen
Henrion
Piispanen
Kristof
M.Aaltonen
Laaksonen

Omat toiveet:

Kivimäki
Heikkinen
Piispanen
Kujanpää
M.Aaltonen
Nässlin
Laaksonen
Kristof
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
E: ja seura on varmaan halunnut käyttää "oman" optionsa ja pitää Henrionin. Tämä ei tietty merkitse mitään, mutta twitterissä hänellä on lokaatiostatuksena edelleen Vaasa. Muuten kyllä aktiivista twiittausta, joten tuskin tuo on vahingossa jäänyt.

Twiittien mukaan tuntuisi olevan valtameren tuolla puolen..
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Twiittien mukaan tuntuisi olevan valtameren tuolla puolen..

Juu, on toki. Siinä, miksi tota nyt sanotaan... Olikso joku headerissa on kuitenkin edelleen Vaasa, Finland.
 

Kenth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee
Pelicans ilmeisesti joutui tekemään jatkon Niko Tuhkasen kanssa. En kyllä käsitä miten Nikokin on yhtäkkiä Liigassa vakiokamaa.

Nyt on tainnut jäädä liigapelit näkemättä. Oletko kuullut, että nuoret pelaajat saattavat ottaa isojakin kehitysaskelia hyvässä valmennuksessa ja sopivassa ympäristössä?

Tuhkanen oli yksi liigakauden sensaatioista ja ehdottomasti Pelicansin parhaita puolustajia esim. puolivälierissä Tapparaa vastaan. Jos pelit jäi näkemättä, kannattaa ainakin tsekata kaverin tehotilasto liigan sivuilta. Olen ihan varma, että nuoren JP Pietilän tavoin myös Tuhkasella oli kysyntää muissa liigajoukkueissa. Olisi heittämällä esim Sportin paras puolustaja.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olen tosi pettynyt, jos Jere Laaksosen nimi ei ole jatkajien joukossa. Jättää jäälle aina kaikkensa, kova luistimilla, sekä erittäin käyttökelpoinen alivoima- ja alempien ketjujen pelaaja myös liigatasolle. Taisipa muutaman maalinkin menneellä kaudella heittää, etenkin alivoimalla teki useamman.

Tähän vahva sama. Tehot 12+14, 5 av-maalia.
 

Senmutsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luulen, ettei ole mitään tiedotustilaisuutta vaan vain tiedote. Kyse on kuitenkin pelkästään jatkajista, joten mitään tarinointia tuskin on luvassa, kun kaikki tuntevat jo pelaajat. Tietenkin jotain voisi haastatella ja laittaa videon tubeen.

Veikkaan, että listalta löytyy ainakin yksi nimi, joka aiheuttaa "mitä vittua nyt taas" -fiiliksiä.

Veikataan:

Heikkinen
Manninen

Kivimäki
Laaksonen
Kristof
Piispanen (try-out)
Nässlin (try-out)

Kylläpä näyttää aika nimettömiltä ja tasapaksuilta täällä esitetyt nimilistat. Kai sinne Vaasaan ollaan nyt pari tosi kovaa nimeäkin hommaamassa? Ihan piruilematta voin sanoa, että tässä ketjussa nähdyillä nimillä Sport olisi aivan heittopussi Liigassa. Alkukierroksilla pari-kolme hurmos voittoa ja sitten syöksyyn. Virmasen Masa varmasti scouttaa jotain vahvistustakin teille.
 

exau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kylläpä näyttää aika nimettömiltä ja tasapaksuilta täällä esitetyt nimilistat. Kai sinne Vaasaan ollaan nyt pari tosi kovaa nimeäkin hommaamassa? Ihan piruilematta voin sanoa, että tässä ketjussa nähdyillä nimillä Sport olisi aivan heittopussi Liigassa. Alkukierroksilla pari-kolme hurmos voittoa ja sitten syöksyyn. Virmasen Masa varmasti scouttaa jotain vahvistustakin teille.

Huomenna (tai tänään) julkaistaan vaan jatkosopimuksia
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Olisi heittämällä esim Sportin paras puolustaja.

Siis Mestiksessä vai Liigassa??

Jos tarkoitit, että Liigassa, niin hieman ylimielinen kommentti. Meillä, kun ei ole, kuin tuo yksi ainoa pakki tällä hetkellä tiedossa. Vois siis olla parempi nykyään, kuin. Uitto, mutta muuten ylimielinen kommentti, kun ei edes tiedetä ketkä ovat Sportin loput puolustajat.

Kovasti on tuhkamuna kehittynyt näemmä Liigassa. Ei siinä mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös