sponsoroinnin vaikutus

  • 669
  • 0

armand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotiseudun joukkueet
Mikä on jatkoaikalaisten mielipide liiga-joukkueiden sponsoroinnin vaikutuksesta meidän jääkiekkofanien käyttäytymiseen?

Ainakin minua kiusaa palstoilla käyty keskustelu esim. Lidlin osalta. Mielipiteet puolesta ja vastaan lainehtivat, mutta KUKAAN ei huomioi sitä faktaa, että Lidlin sponsorituki liigaseuroille tai ylipäätään jääkiekkoseuroille on nolla euroa. Eikö meidän fanien tulisi osoittaa, että jääkiekon sponsorointi kannattaa käyttämällä omaa suosikkijoukkuetta sponsoroivia yrityksiä? Ainakin itse käytän ainoastaan kotimaisten kaupanketjujen palveluja, koska Porin hallista tai Ässien peliasuista löytyy niin K-markettien, Citymarketin, Prisman, Sokoksen, Ratsulan, Euromarketin ja Sparin mainokset. Omien havaintojen perusteella sama tilanne on muidenkin hallien ja peliasujen kohdalla.

Vai kannattaisiko kauppojen vetää rahat pois seuroilta, koska ainakaan tällä palstalla ei kukaan tunnu tätä seuroille tulevaa mainoksista päätellen merkittävää rahaa arvostavan?

edit: kyseessä ei ole kotimainen / ulkomainen -asia. Käytän esim. Giganttia muualla kuin Porissa asioidessani, koska on mukana jääkiekossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös