Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 180 127
  • 7 196

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja vaikka se puolustuspääkin onkin ollut ihan ok kunnossa noin pääpiirteittäin, niin kyllähän sen pakkien tuskan näkee pelin avaamisessa, kun ainostaan Eriksson on kliseisesti sanottuna kiekollinen sentteri, joka pystyy hyvin jatkamaan keskeltä peliä oikeaan suuntaan. Kaikki kunnia Liivikille ja Töykkälälle, jotka ovat tärkeitä miehiä alempina senttereinä, mutta esimerkiksi Söde näyttää avaavan mielummin laitojen kautta, kun joku muu kun Eriksson kenttä on jäällä. Siksi olisi äärimmäisen tärkeää, että MaG pelaisi keskellä. Nyt kun hän on pelaajana hieman "rutinoituneempi", niin taito pääsee esille paremmin ja paremmin.

Mutta katsokaapa ketjuja kohta kun ne on nähtävillä. Siellä on varmaan taas Ville keskellä, ja MaG pistetty laitaan.
 

scholl

Jäsen
Joulupata ei auttanut, mikään ei auttanut...

Kun kaiken pahan alku ja juuri on ehkä Ligaförening niin mietin viime yönä sitä ja tulin sellaiseen johtopäätökseen, että on aivan kestämätön tilanne, että meidän pitäisi kannattaa seuraa, jonka toimintaan emme voi vaikuttaa. FC Bayern München, FC Barcelona ja monet muut toimivat niin, että kannattajat ovat jäseniä ja seurajohto vastaa toimistaan jäsenistölle. Ei ole niin, että joku muutama ukko on kaapannut jossain vaiheessa vallan itselleen ja naureskelee muille. Ei todellakaan, vaan pitää tehdä hommat hyvin, muuten tulee äänestetyksi hommastaan ulos. Noin se urheiluseuroissa on muutenkin. Ei tämä peli vetele, että meidät kannattajina on pelattu pihalle.

Niinpä nyt kun viimeisen puolentoista kauden aikana on suoritettu tietoinen IFK:n alasajo niin eikö meidän pitäisi vaatia oikeudessa Ligaföreningin avaamista? Silloin voisimme jokainen liittyä jäseneksi ja pitää huolen siitä, että liigajoukkueen pääomistajalla on oikeat miehet puikoissa.

Toisekseen mielestäni HIFK-Hockey Oy:ltä, Tom Nybondakselta ja Petri Matikaiselta pitää vaatia vahingonkorvauksia. Jos ja kun pystytään osoittamaan, että on tapahtunut tietoinen alasajo, voidaan vaatia vahingonkorvauksia aiheutetuista vahingoista. Ne voivat olla lippuihin, kanavapaketteihin tms. käytettyä aikaa ja rahaa, sponsoreiden osalta yrityksen imagolle aiheutunutta haittaa ja sitten pitää muistaa tämän ahdistavan tilanteen aiheuttamat henkiset kärsimykset. Itse ainakin katson, että minulle pitäisi maksaa joku 10000 euroa henkisistä kärsimyksistä. Väitän, etten ole ikinä elämässäni tuntenut vastaavaa tilannetta kuin viimeiset puolitoista vuotta, että tuntuu, että asiat ovat täysin selvillä, kuinka ne pitäisi tehdä, mutta hakkaamme silti päätä seinään, koska joku on päättänyt vahingoittaa meitä. On siis hyvin helppoa saada asiantuntijoilta paperit, jossa todetaan, että mielenterveydelleni on aiheutettu vakavia seuraamuksia.

Otetaan syylliset yksitellen käsittelyyn:
- Matikainen: tulemme osoittamaan, että Matikaiselle oli liian kova pala se, että IFK ei noudattanut Meidän peliä. Samoin oli liian kova pala se, että IFK:n kannattajat ovat hyvinkoulutettua porukkaa. Niinpä hän päätti pyrkiä IFK:n päävalmentajaksi. Se onnistui, jonka jälkeen hän alkoi tietoisen urheilumenestyksen romahduttamisprosessin. Peluutti tähtipelaajia puhki, jauhoi paskansyömisestä ja sekoitti päät moottorisahalla ja alastomuudella. Sitten kun kaikki oli saatu sekaisin niin hän vielä vaihtoi pelaajamateriaalia huonommaksi seuraavaksi kaudeksi kunnes hyppäsi itse pois. Yllättäen kun tehtävä oli suoritettu niin seuraavassa seurassa hän päättikin, että voisikin menestyäkin eli peruste, ettei hän osaa valmentaa tai että hän oli syyntakeeton, ei tule menemään läpi
- Nybondas: herra, jonka vastuualueena on urheilullinen menestys, on laiminlyönyt täydellisesti tehtävänsä. Oikeus saa päättää, onko hän syyllistynyt tahalliseen alasajoon, mutta ei ole ainakaan reagoinut millään tavalla silloin, kun alamäki on ollut käynnissä. Matikaisen palkkaaminen, hänen korvaamatta jättäminen ja epäpätevien tai tahalleen huonosti valmentaneiden coachien erottamatta jättäminen nyt ainakin menevät hänen piikkiinsä
- HIFK-Hockey: yritys on vastuussa siitä, jos sen vastuuhenkilöt "pahoinpitelevät" yrityksen asiakkaita
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Nyt löytyi syy ja selitys tälle kaikelle kurjuudelle. Hakki tietää mistä johtuu ja mitä pitäisi tehdä! (Linkki Iltasanomien sivulle juttuun, jossa otetaan kantaa HIFK:n nykytilanteeseen.)

Ollaanko oltu liian ankaria Sopan suuntaan, kun koko joukkue se näyttäisi olevan paskat housussa ja ilman liideriä, eikä yksin valmentaja tuota henkistä takalukkoa saa avattua, häh?
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäätävää settiä taas schollilta, kiitos. Eikun vaan jotain joukkokannetta menemään. Minä tahdon kanssa tuon 10000 henkisistä kärsimyksistä, mutta sen saadessani olen sen oikeastaan velvollinen välittämään eteenpäin eräille jatkoajan nimimerkeille hyvin hoidetusta työstä mielenterveyteni jotenkin balanssissa pitämisestä!
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Yksi ihminen ei ratkaise tämän vuoden joukkueen kohtaloa, MUTTA olen vieläkin sitä mieltä, että Sormunen nielaisi liian ison palan ottaessaan vetovastuun HIFK kaltaisesta joukkueesta. NS. "Kengät ovat 10 kokoa liian suuret"
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Yksi ihminen ei ratkaise tämän vuoden joukkueen kohtaloa, MUTTA olen vieläkin sitä mieltä, että Sormunen nielaisi liian ison palan ottaessaan vetovastuun HIFK kaltaisesta joukkueesta. NS. "Kengät ovat 10 kokoa liian suuret"

Luulen että hyvin hyvin moni ns. lätkäjätkä olisi ottanut haasteen vastaan ryhtyä HIFK;n päävalmentajaksi jos sellainen tilaisuus olisi tarjolla. En usko että oikein kukaan sanoisi "sori, en pysty olemaan ykkösvalmentaja, olen liian nöösipoika sellaiseen". Joten en syytä Soppaa siitä että on päävalmentaja vaan Nybondasta ja HIFK;n hallitusta joka on hyväksynyt nimityksen.

Eikä Sopassa varmaan mitään vikaa ole ihmisenä, ei tämä ole henkilökohtaista, on vaan väärä jätkä tuohon pestiin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt voisi tähän peliin Soppa sitten ottaa pelin aikana ja sen jälkeen jonkun muun ilmeen päälle, kun sellasen kaisavarismaisen mökötyksen.
Feikkais edes, että homma on hallussa, ja tässä tiedetään selkeästi mitä tehdään.

Kehut muuten hänelle siitä, että tajusi laittaa sen MaG:in keskelle ja Villen laitaan. Olin ihan varma, että väärinpäin menee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Eikä Sopassa varmaan mitään vikaa ole ihmisenä, ei tämä ole henkilökohtaista, on vaan väärä jätkä tuohon pestiin.

Sopassa on paljon samaa kuin B-luokan pelaajassa, jota kuitenkin kehutaan hienoksi ja kivaksi ihmiseksi, rehdiksi perheenisäksi ja mainioksi pukukoppipelaajaksi. Kaikki nämä ovat hienoja ominaisuuksia, mutta ennemmin HIFK:ssa pitäisi olla joka paikalla vaikka vittumainen mulkku, joka on täysi ammattimies pelaamisen/valmentamisen suhteen.
 

Zaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt löytyi syy ja selitys tälle kaikelle kurjuudelle. Hakki tietää mistä johtuu ja mitä pitäisi tehdä! (Linkki Iltasanomien sivulle juttuun, jossa otetaan kantaa HIFK:n nykytilanteeseen.)

Ollaanko oltu liian ankaria Sopan suuntaan, kun koko joukkue se näyttäisi olevan paskat housussa ja ilman liideriä, eikä yksin valmentaja tuota henkistä takalukkoa saa avattua, häh?

Ei tämä yksin Sopan syytä ole, mutta kunnon pelikirja ja jämäkkä valmentaja auttaisi jo paljon. Soppa vaikuttaa alistuneelta, eikä siitä varmasti ole apua joukkueelle. Ville ei ole tainnut olla ihan entisensä tuon SBA-selkkauksen jälkeen ja siitä lähtee "kiitosta" naapuriin.

Mikään järjestetty/käskytetty joukkotappelu tai jonkun Filppulan tai Teräväisen lanaaminen sairaalaan ei kuitenkaan mun mielestä ole tähän ratkaisu, enkä hyväksy mikäli sellaista tapahtuu. Syyskuun tapahtumat olisi pitänyt käsitellä joukkueessa kunnolla jo aikoja sitten, mutta siihen ei ole nähtävästi pystytty. Tästä taasen voidaan syyttää useita henkilöitä.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Mikään järjestetty/käskytetty joukkotappelu tai jonkun Filppulan tai Teräväisen lanaaminen sairaalaan ei kuitenkaan mun mielestä ole tähän ratkaisu, enkä hyväksy mikäli sellaista tapahtuu. Syyskuun tapahtumat olisi pitänyt käsitellä joukkueessa kunnolla jo aikoja sitten, mutta siihen ei ole nähtävästi pystytty. Tästä taasen voidaan syyttää useita henkilöitä.

Itsekkään en kannata moista, mutta HIFK on kärsinyt liian tiukasta linjasta koko kauden ajan. Kuinka usein stadilaiset ovat olleet jäähytilastojen kärjessä jäähyjen vähyyden takia viimeksi ? Näillähän mentiin ainakin jossain vaiheessa tällä kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tämä yksin Sopan syytä ole, mutta kunnon pelikirja ja jämäkkä valmentaja auttaisi jo paljon. Soppa vaikuttaa alistuneelta, eikä siitä varmasti ole apua joukkueelle. Ville ei ole tainnut olla ihan entisensä tuon SBA-selkkauksen jälkeen ja siitä lähtee "kiitosta" naapuriin.

Mikään järjestetty/käskytetty joukkotappelu tai jonkun Filppulan tai Teräväisen lanaaminen sairaalaan ei kuitenkaan mun mielestä ole tähän ratkaisu, enkä hyväksy mikäli sellaista tapahtuu. Syyskuun tapahtumat olisi pitänyt käsitellä joukkueessa kunnolla jo aikoja sitten, mutta siihen ei ole nähtävästi pystytty. Tästä taasen voidaan syyttää useita henkilöitä.

Naapuripöydästä huutelen väliin...

Eikös se Ville paukuttanut 2+1 liiga-avauksessa Jokereita vastaan ja matsi päättyi IFK:n 7-3 voittoon. Mun mielestä syyskuun alun surullinen episodi vaikutti enemmän "syyllisten" kuin "syyttömien" peliin. Jos en ihan väärin muista niin taisi IFK olla valmentajien toimitsijakieltojen päättyessä korkeammalla sarjataulukossa kuin Jokerit, joka konttasi ekat matsit ihan hukassa. Mun mielestä IFK:n taaperrus on kyllä 99% soppendaalin heiniä ja korkeintaan 1% syyskuun episodin traumaa. Siitä olen kyllä samaa mieltä, ettei mikään kostoisku varmastikaan IFK:n tilannetta ainakaan parantaisi.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Naapuripöydästä huutelen väliin...

Eikös se Ville paukuttanut 2+1 liiga-avauksessa Jokereita vastaan ja matsi päättyi IFK:n 7-3 voittoon. Mun mielestä syyskuun alun surullinen episodi vaikutti enemmän "syyllisten" kuin "syyttömien" peliin. Jos en ihan väärin muista niin taisi IFK olla valmentajien toimitsijakieltojen päättyessä korkeammalla sarjataulukossa kuin Jokerit, joka konttasi ekat matsit ihan hukassa. Mun mielestä IFK:n taaperrus on kyllä 99% soppendaalin heiniä ja korkeintaan 1% syyskuun episodin traumaa. Siitä olen kyllä samaa mieltä, ettei mikään kostoisku varmastikaan IFK:n tilannetta ainakaan parantaisi.

Meillä ei muse jää :D
 

Zaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekkään en kannata moista, mutta HIFK on kärsinyt liian tiukasta linjasta koko kauden ajan. Kuinka usein stadilaiset ovat olleet jäähytilastojen kärjessä jäähyjen vähyyden takia viimeksi ? Näillähän mentiin ainakin jossain vaiheessa tällä kaudella.

Tuomarilinja on ollut tällä kaudella järkyttävä. Spontaanit tappelutkin halutaan kitkeä pois täysin (ja tässä on aika lailla onnistuttukin), vaikka ne minusta kuuluvat peliin, toisin kuin minkäänlaiset tahalliset teurastukset. Osittain typerän tuomarilinjan takia kostoisku olisikin aivan järjetön HIFK:n kannalta, sieltähän tulisi pelikieltoa, poliisitutkintaa ja hyvä kun ei suljettaisi liigasta. Sopan toimitsijakielto ei haittaisi, mutta tällä kaudella sellaisen voi ottaa vaikka pelikirjan heittämisestä jäälle. Harmi, ettei Sopalla sellaista ole.


Naapuripöydästä huutelen väliin...

Eikös se Ville paukuttanut 2+1 liiga-avauksessa Jokereita vastaan ja matsi päättyi IFK:n 7-3 voittoon. Mun mielestä syyskuun alun surullinen episodi vaikutti enemmän "syyllisten" kuin "syyttömien" peliin. Jos en ihan väärin muista niin taisi IFK olla valmentajien toimitsijakieltojen päättyessä korkeammalla sarjataulukossa kuin Jokerit, joka konttasi ekat matsit ihan hukassa. Mun mielestä IFK:n taaperrus on kyllä 99% soppendaalin heiniä ja korkeintaan 1% syyskuun episodin traumaa. Siitä olen kyllä samaa mieltä, ettei mikään kostoisku varmastikaan IFK:n tilannetta ainakaan parantaisi.

Jokerit kärsi selvästi valmentajien poissaolosta, HIFK:lle puolestaan Sopan toimitsijakielto oli enemmänkin lahja. Kumpikin vaikutus oli kuitenkin hyvin lyhytaikainen. Soppa ei ole missään vaiheessa ollut mitat täyttävä liigatason päävalmentaja, mutta ei sitä voi tästä sopasta yksin syyttää.

Minä olin itse katsomossa tuossa kauden aloituksessa ja siinä selvästi Ville oli hyvin motivoitunut ja halusi näyttää kaikille, että on ok. Kuitenkin kauden aikana on nähty episodeja (esim. tapaus Plihal, jollaisia Ville ei yleensä harrasta, vaikka mikään pyhimys ei olekaan) joissa minusta on käynyt ilmi, että joku siellä mättää. Varmasti osasyy Villenkin huonoon peliin löytyy Sopan kyvyttömyydestä hoitaa pestinsä, mutta Peltonen on todella tärkeä johtajana HIFK:lle ja mikäli hän ei ole kunnolla päässyt tapahtuneen yli, niin kyllä se vaikuttaa muihinkin.

Mutta en todellakaan jaksaisi tästä tapauksesta jauhaa enää kenenkään kanssa, Hakin lausunto oli ainut syy miksi tämän edes nostin esille. Syyskuu on ollutta ja mennyttä ja HIFK:n olisi pitänyt käsitellä asia joukkueen sisällä, nostaa päät pystyyn ja mennä eteenpäin, kuten Juti sanoisi. Jos näin ei ole tehty, niin syylliset löytyvät vain ja ainoastaan HIFK:n sisältä, yhtenä näistä Soppa.
 

JB10

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johtavahan oli samoilla linjoilla hakin kanssa, suositteli vielä Filppulan tai vastaavan johtotähden muiluttamista. Mielestäni Peltosen kuitti ekassa sarjamatsissa oli riittävä. Mikäli olisi haluttu kostaa samalla mitalla, niin kohteeksi semir. Saattaahan se olla, että semir vielä jonkun kanssa onkin hippasilla. Ei HIFK:n vaisuutta voida kyllä tolla enää selittää, vastuu kuuluu valmennukselle ja pelaajille. Vastuuvalmentajan tulee kuitenkin kantaa päävastuu joukkueen esityksistä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johtavahan oli samoilla linjoilla hakin kanssa, suositteli vielä Filppulan tai vastaavan johtotähden muiluttamista. Mielestäni Peltosen kuitti ekassa sarjamatsissa oli riittävä. Mikäli olisi haluttu kostaa samalla mitalla, niin kohteeksi semir. Saattaahan se olla, että semir vielä jonkun kanssa onkin hippasilla. Ei HIFK:n vaisuutta voida kyllä tolla enää selittää, vastuu kuuluu valmennukselle ja pelaajille. Vastuuvalmentajan tulee kuitenkin kantaa päävastuu joukkueen esityksistä.

Aika hölmöltä kuulostaisi jatkaa silmä silmästä periaatteella. Tuossa edellisessä paikallisessahan taisi olla Varakas, joka yritti saada Semirin hippasille, mutta dumarit hyökkäsivät väliin ennen kuin mitään ehti tapahtua. Samaa mieltä ollaan tällä puolella, että syyskuun tapahtumat olisi jo syytä siirtää historiaan, rangaistuksetkin on annettu ja kärsitty. Nyt pitäisi keskittyä peliin. Toivotaan, että IFK jollain ihmeellä saa pelinsä kuntoon. Pikkuhiljaa rupeaa tosin aika loppumaan valmentajan vaihdon kanssa. Mä tästä vetäydyn takaisin omalle puolelle, tsemppiä ja jaksamista.
 

Stigu

Jäsen
Mun mielestä IFK:n taaperrus on kyllä 99% soppendaalin heiniä ja korkeintaan 1% syyskuun episodin traumaa.
Molemmat vaikuttavat IFK:n peliin, ja on aivan sama mitkä nuo prosentit ovat sillä molemmat ovat Sopan (Nybarin) syytä. Syyskuun BinLaden-päivä oli oikeastaan Sopan & Nyban virallinen paluu Tutinaa&Tötinää-aikoihin. IFK otti turpaan fyysisesti ja pelillisesti, eikä noista turpakäräjistä ole tosiaankaan toivuttu. Sanotaan Sir Pentistä mitä tahansa, hän olisi hoitanut tuon episodin helvetin paljon tyylikkäämmin. Ja hänen jengissään olisi ollut myös pelaajia tuon episodin hoitamiseen. Nyt Sopalla & Nyballa meni paskat housuun, kun hommat eivät edenneetkään niinkuin elokuvissa.

IFK:han on tällä kaudella rukkanen molemmilla osastoilla (pelillinen ilme + fyysisyys). Ainoastaan pakistossa on tuota fyysisyyttä, hyökkäyskalusto on liigan aneemisin.

Tuon episodin ainoa sankari on muuten Melart, joka on noussut säälittävästä noutajasta yhdeksi parhaimmista liigapakeista.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Voi pojat, mitä tästä enää sanoisi.

En olisi millään uskonut keväällä 2011, että tähän tilanteeseen ajaudutaan taas. Eikö Penan ajoista opittu oikeasti yhtään mitään? Mitä vittua? Ei tätä pelleilyä meinaa uskoa enää millään edes todeksi, tän on siis oltava pahaa unta, herättäkää mut jumalauta ja äkkiä. Pasi ''Soppa'' ''Hyvin pelattiin'' Sormunen. Tom ''Tässä ja nyt'' ''Välittömästi'' Nybondas... Voi luoja.

Tätä firman toimintaa seuraa tällä hetkellä jo epäuskoisena. Vitusti kysymyksiä, ei yhtään vastausta. Hauskuutta lisää vielä tuo Sasha Huttusen twiitti, ettei jonkun agentin suojissa olevista pelaajista kukaan tule IFK:hon ennenkuin on valmentaja.

Tulipahan taas avauduttua, kiitos ja anteeksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuinka usein stadilaiset ovat olleet jäähytilastojen kärjessä jäähyjen vähyyden takia viimeksi ? Näillähän mentiin ainakin jossain vaiheessa tällä kaudella.

Tähän liittyi vielä sellainen outous, että samalla kun HIFK oli saanut toiseksi vähiten jäähyminuutteja johtuen isojen rangaistusten puutteesta, oltiin kuitenkin otettu liigan 2. eniten 2 minuutin jäähyjä. Kyllä tämä kertoo korutonta kieltään siitä, että jäljessä ollaan koko ajan ja kahvataan & koukitaan, ei noudeta, eikä niitata.

Tilanne oli noin siis ennen HIFK:n ensimmäisiä isoja rangaistuksia. En tiedä missä nyt mennään. Tiedon tilastoista sain Kiekko-Espoon taholta, luotan siihen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Aika hölmöltä kuulostaisi jatkaa silmä silmästä periaatteella.

Tämä kuittijuna meni jo. Rangaistukset on lusittu ja kaikki voisivat pikkuhiljaa unohtaa 1.9. tapahtumat. Kukaan ei kuollut ja kaikki osalliset pelaavat/valmentavat täyttä päätä liigaa pitkät tuomiot lusittuaan. Pahin rangaistushan HIFK:lle olisi ollut se, että Soppa määrätään 1-valmentajaksi 1,5 kaudeksi. 8 matsia sivussa oli lahja.
 

Stigu

Jäsen
Sopan ketjusta kun on kyse, niin täytyy ihmetellä mihin Soppa saa ensi kaudeksi pestin. Siis olettaen, että hän ei enää jatka IFK:ssa, on hänen löydettävä joku uusi seura valmennettavakseen. Onko Mestiksessä jengejä, jotka ottavat Sopan vastaan? Hieman epäilen. Ehkäpä kakkosvalmentajaksi jonkun mestis-jengin peräsimeen, ja sieltä about 5 vuoden työn ja oppimisen jälkeen ykköseksi mestikseen?

Täytyy kyllä ihmetellä, että liigasta löytyy joukkue, joka antaa kaverin harjoitella valmentamista (ilmeisesti) koko kauden. Katselen tämänltaista Pelicans-peliä, ja Sopan peli näyttää siltä, että jengi pelaisi jotain elokuun pitsi-turnausta. Siis ilman mitään pelikirjaa, intohimoa, kuntopohjaa, vauhtia, intensiteettiä tai järkevää suunnitelmaa. Herää kysymys, tai itse asiassa useita kysymyksiä: Mikä on se elementti, jonka Soppa on tuonut IFK:hon? Mitä hän ajaa takaa? Mihin hänen pelikirjansa tähtää? Onko hänellä pelikirjaa? Onko hänellä pelaajien kunnioitus?
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopan ketjusta kun on kyse, niin täytyy ihmetellä mihin Soppa saa ensi kaudeksi pestin. Siis olettaen, että hän ei enää jatka IFK:ssa, on hänen löydettävä joku uusi seura valmennettavakseen.

Nimenomaan olettaen.

En enää yhtään ihmettelisi, jos Soppa jatkaisi myös ensi kaudella. HIFK kyntää niin syvällä, että tänne ei suostu enää tulemaan ketään tarpeeksi järkevää valmentajaa jolle kannattaisi maksaa sitä mottipäistä summaa, jota hän pyytää ja pysytään Sopassa. Halpa, helppo, kiva kaveri. Sai nyt yhden kauden tulikokeen ja selvisi siitä ja pääsee nyt ensi vuonna puhtaalta pöydältä rakentamaan kokonaan omaa joukkuetta, eikä vain sammuttamaan Petun tulipaloja plaa plaa.

Näin romahtanut uskoni on tähän organisaatioon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä kai Soppa organisaatiossa joka tapauksessa jatkaa. Ja tätä menoa vielä ykköskoutsina, narripelin tuska on utuinen muisto vain.

Kyllä mä näkisin hänessä myös UTJ:n silmää, joten eiköhän anneta se, mitä Raato haluaa: Sopasta UTJ ja 1-valmentaja ja 5 miljoonan pelaajabudjetti. Loppu tulee olemaan historiaa.
 

Snaibeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kai Soppa organisaatiossa joka tapauksessa jatkaa. Ja tätä menoa vielä ykköskoutsina, narripelin tuska on utuinen muisto vain.

Kun kerran ollaan näin pitkälle menty, niin eikös se kannata nyt lunastaa oppirahat ja jatkaa tosiaan samalla valmennuksella ensi kaudella. Kyllähän tätä puuhastelua harrastuksen vuoksi katsoo, jos ei ole muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös