Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 179 302
  • 7 196

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
BTW. Ei kuulu tähän ketjuun mutta, JHag mainitsi aiemmin kahdesta tunnetusta Blueskannattajasta, jotka väijyivät mystistä, kuulopuheisiin perustuvaa, kolmatta Blegifania. Todistetusti näitä Bluesfaneja on nyt 7 kpl! Niin, seitsemän... Sijalla 47. Soppatykkikeräyksessä!
 

Nobelarel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rīgas Dinamo, Ralfs Ozolins & Normunds
Tästä lähtee Jatkoajan avausviesti. Tunnukset sain lähes päivälleen 3 vuotta sitten. Hieno ketju! Mukana ollaan summalla 19,62€ joka on Sportin jääkiekkojaoston perustamisvuosi (seura perustettu 1939).

Jatkakaa.
 

scholl

Jäsen
Voi olla. En muista sitä niin tarkkaan, sillä olen nauhoittanut Derrickiä juuri sille VHS-kasetille, jossa nuo uutiset olivat alun perin.

"Harry, hol schol mal den Wagen!"

Ei mutta nyt tajusin, kuka meidän pitää saada puolellemme!
Matula! Hän kun tulee Alfa-Romeolla tai crossipyörällä officelle niin hän vetää Nybaria ja Soppaa joulupataan. Siirryn youtubeen tutustumaan Matulan parhaisiin puolustautumiskeinoihin. Frankfurtista on nimittäin hieman matkaa niin Matula ei ole hetkessä täällä.

edit. Matula pakomatkalla
 
Viimeksi muokattu:

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Nyt menen hetkeksi nukkumaan ennen 3.00 alkavaa puolen tunnin kipinää... Mitähän tästäkin tulee, vahva aavistus, että mun vuorolla alkaa tapahtua!
Ennen sänkyyn menoa kiillotan mun kessun natsat, että on sitten edustavampi voiton hetkellä.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Ihan tukitoimina koetan miinoittaa Oulunsalon lentokentälle johtavaa tietä, ettei patelan kiekkoprofessori vain pääse livahtamaan kohti finnairin tarjoamaa kyytiä Oulusta Helsinkiin. Valitettavasti en voi varmistaa rautatieasemaa samaan aikaan. Lisäjaukkoja siis tarvitaan...

NA
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jaha, se olisi väijy sitten kohtsillään. Eipä ole pitkämatka kyllä enää Nordiksellekaan. Lyön vastarintamobiilini kylmästi ylämuurin taakse lippuluukun katolle. Antakaa sakkoa saatana. Tunnen luissani, että tänään se kaikki tapahtuu. Olen varannut itselleni kaikki vaihtoehtoiset tykötarpeet. Brandya, jos spottaan Raadon tai Heikkilän. Kossua, jos Pentin. Ja syaniidia, jos Alpon. Kohta mennään.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Matula! Hän kun tulee Alfa-Romeolla...

Alfa Romeo mua vähän mietityttää. Näissä vallitsevissa keliolosuhteissa se ei ole tarkoituksenmukaisin kulkuneuvo. Sitä paitsi Penakin ajoi vain Mersulla. Mut jos se suostuu vaihtamaan merkkiä, niin kyllähän se sitten käy.
 
Viimeksi muokattu:

sombrero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twitter kuva 1.
Tässä vaiheessa vielä ujosti naristiin Sopan touhuista.
Twitter kuva 2.
Tässä kuvattuna nykyhetki: Väijy käynnissä, faksi raksuttaa Tiedotetta, joka ei ole kuitenkaan The Tiedote, vaan Nyban haastattelu. Ifk:n toimisto, sydän on punainen ja P-patsaan innoittajan voi jokainen arvata purkkahyllyllä. Joulupataan menossa läjä lippurahaa. Obama kommentoi änärin tilannetta, oisko Sale innokas jeesaa melkein yhtä isossa skandaalissa?

Tsemppiä yön kipinävuoroihin! Mä olen osaltani koittanut haasteiden puitteissa jotain väkertää ja numero 2 valmistui tänään pikkujoulujen jälkeisissä tunnelmissa, oli jo saavutus sinänsä. Lahjoituksenkin pistin menemään. Mä oon tähän mennessä kaikkeni tehnyt ja kuluttanut enemmän piparkakkutaikinaa 13 vuoteen. Ei mitää, kello tikittää. Tyhjä olo.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Osallistuin juuri pottiin, summalla 18,97 luonnollisesti.

Jätän tähän veli Sinnerille siivun terästettä, jotta jaksaa pitää kipinää. Tosin pahoin pelkään, että turhaan täällä päivystetään...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Otan tilanteen haltuun jo muutamaa minuuttia ennen, sillä Nordis on tuossa vieressä. Jos Kotkanpesä kuulee, niin kuittaan väijyn alkaneeksi. Annan tilannetta taajaan.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Osallistuin juuri pottiin, summalla 18,97 luonnollisesti.

Jätän tähän veli Sinnerille siivun terästettä, jotta jaksaa pitää kipinää. Tosin pahoin pelkään, että turhaan täällä päivystetään...

Vieraan maan tukitaistelijana olen järkyttynyt tuntemastasi turhuudesta. Ole vahva uskossa.

NA
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kävelen kohti Nordista. Hiljaista on. Halli on pimeä ja hilj... JUMALAUTA!!! Taskulampun valokiiloja! Monta! Mitä helvettiä, onko ne meidän miehiä?? Saatana Water Gate! Ne hakee tiedotteen vaikka väkisin, tai joku yrittää tuhota sen. Hiivin lähemmäs ja laitan nenän ruutuun ja stetoskoopin siihen myös. Hetki, kuuntelen, katselen ja raportoin sitten. Saatana kun oikein pelottaa...
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Sopiiko arvon taistelijoille, että valvon pohjoista ilmatilaa samalla kun hoidatte kriisialueen päivystystä?

NA
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Velvollisuus suoritettu perinteisin menoin.

Ja tarjoanpa kipinämikkolaisille (ei Reijo) vielä lämmittävän kaskun:

- Mitä valmentaja Coolen oikein tekikään Helsingissä?
- ??
- Tom ny bondas Francisin kaa.
 

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Kiertoväijy liikkeellä, valmiina myös fax-päivystykseen. Tunnussanalla "hei, mua ei huimaa" salamana paikalla.
Väijyt käyntiin!!!

Jatkakaa.
 

timop

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
#tiedotelive kanavan tietojen mukaan perinteiseltä HIFKn officen julkistamiskanavaltakaan Jyväskylän Prisman Infoseinältäkään ei löyty The Tiedotetta. Tämä alkaa käymään jo vakavaksi.

Haistan palaneen käryä. Jyväskylässä on tätä nykyä kolme prismaa. Onko jokaisen ilmoitustaulu varmasti tarkastettu? Kylässä kuitenkin asuu kaikki 2500 serkusta minä mukaanlukien ja pari ulkomaalaista yliopistovaihdossa olevaa eli asukasluku on about 2503. Ja tälle porukalle pyöritetään kolmea prismaa ja yhtä montaa sitymarkettia vielä sen päälle. Mikä olisikaan parempi tapa piiloittaa tiedoite kuin julkiselle paikalle kaikkien silmien alle!

Pitääkö huomenna uhrautua ja soluttautua itkevien lasten ja joulusta kyrpiintyneiden aikuisten sekaan tiedotejahtiin?
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twitter kuva 1.
Tässä vaiheessa vielä ujosti naristiin Sopan touhuista.
Twitter kuva 2.
Tässä kuvattuna nykyhetki: Väijy käynnissä, faksi raksuttaa Tiedotetta, joka ei ole kuitenkaan The Tiedote, vaan Nyban haastattelu. Ifk:n toimisto, sydän on punainen ja P-patsaan innoittajan voi jokainen arvata purkkahyllyllä. Joulupataan menossa läjä lippurahaa. Obama kommentoi änärin tilannetta, oisko Sale innokas jeesaa melkein yhtä isossa skandaalissa?

Tsemppiä yön kipinävuoroihin! Mä olen osaltani koittanut haasteiden puitteissa jotain väkertää ja numero 2 valmistui tänään pikkujoulujen jälkeisissä tunnelmissa, oli jo saavutus sinänsä. Lahjoituksenkin pistin menemään. Mä oon tähän mennessä kaikkeni tehnyt ja kuluttanut enemmän piparkakkutaikinaa 13 vuoteen. Ei mitää, kello tikittää. Tyhjä olo.

Huikeeta tointaa! Toisilla se vaan leikkaa enemmän kuin toisilla (lue: toimistolla). Kyllä näillä hymyillä jaksaa taas oman kipinävuoron hoitaa kun sen aika on. Myös nestetankkaus on tarpeellinen, se joka päästää itsensä kuivumaan, sippaa ensin.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Sopiiko arvon taistelijoille, että valvon pohjoista ilmatilaa samalla kun hoidatte kriisialueen päivystystä?

NA

Ilman muuta. On ensiarvoisen tärkeää, että rinki on riittävän laaja. Kiitos tuesta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös