Snickersin Jatkoaika.com-kimppa

  • 95 016
  • 1 043

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mitä vittua nyt taas? Muuten oli kokoonpano kunnossa mutta just olin pakkia vaihtamassa ja eikös nää lukitse valinnat, mitä lie säätävät taas siellä.

Sivuilla lukee että 14.30 alkoi päivitys ja pitäisi kestää puolitoistatuntia. Eli kohta taas aukeavat..

Ilmeisesti maalivahtisääntöön ei saatu vahvistusta siitä kummalla mennään. Joten taidampa itse mennä tällä vanhalla linjalla..
 

Sic

Jäsen
Joo ei hyvältä näytä, edelleen pelaajat lukittuna ja sellaset 15min. enää aikaa.

EDIT: Jouduimme lukitsemaan joukkueet väliaikaisesti (arvio n. 1,5 - 3,5 tunnin ajaksi). Pyrimme avaamaan joukkueet mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä.

Joops, ainakin nää iltapäivän pelit pitää kyllä mitätöidä tän perusteella, saa sit nähä miten on illan pelien laita. Katotaas sit miten tän hoitavat, ei päivää ilman ongelmia..

Jokatapauksessa sain tälläsen koostumuksen säädettyä ennen tota katkasua:

Koval (eikä pelaa)
Doughty - X
St. Louis - Bartecko - Stamkos
 
Viimeksi muokattu:

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Nyt lukee etusivulla, että 1,5-3,5 tunnin odotusaika. Joopa joo.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Jep, hieman negatiivissävytteistä palautetta lähti matkaan kaikkien näiden toilailujen yhteisvaikutuksesta. "Sveitsiläinen kello" taisi olla mitä makeinta itseironiaa?
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onneksi itse kerkesin tekemään nuo kokoonpanot jo aiemmin päivällä. Jotenkin osasi odottaa jonkinnäköistä farssia, mutten ihan tämmöisessä mittakaavassa. Tänään kokoonpano:
X
Tverdovsky-Doughty
Spezza-Bartecko-Heatley
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onneksi itse kerkesin tekemään nuo kokoonpanot jo aiemmin päivällä. Jotenkin osasi odottaa jonkinnäköistä farssia, mutten ihan tämmöisessä mittakaavassa.


Samat sanat. Muutenkin paikka voi jumittaa sitten pelien alla kun kaikki käyvät tekemässä vaihtoja. Miksi niitä hankintoja ei voi tehdä hyvissä ajoin?
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikö tässä nyt pitäisi periaattessa tehdä niin, että kukaan ei saa tältä kierrokselta pisteitä, sillä esim. ne pelaajat jotka pääsivät vasta kolmen aikaan koneen äärelle, eivät saanet missään vaiheessa mahdollisuutta vaihtaa pelaajiaan?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt lukee etusivulla, että 1,5-3,5 tunnin odotusaika. Joopa joo.

Veikkaanpa että tän päivän peleistä ei pisteitä tulla keräämään jos kerran on jotain lukitushässäkkää. Harmi sillä itse olin jo joukkueeni tehnyt ja uskon venäläisten hakkaavan ranskikset jäänrakoon.
 

Sic

Jäsen
Eikö tässä nyt pitäisi periaattessa tehdä niin, että kukaan ei saa tältä kierrokselta pisteitä, sillä esim. ne pelaajat jotka pääsivät vasta kolmen aikaan koneen äärelle, eivät saanet missään vaiheessa mahdollisuutta vaihtaa pelaajiaan?

No noinhan sen pitää mennä, mutta saas nyt nähdä sit. Ainakin näitä iltapäivän pelien tilastoja ei pitäis kyllä päivittää tonne, jos ennen illan pelejä peli saadaan auki niin ehkä ne voidaan ottaa mukaan sit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eikö tässä nyt pitäisi periaattessa tehdä niin, että kukaan ei saa tältä kierrokselta pisteitä, sillä esim. ne pelaajat jotka pääsivät vasta kolmen aikaan koneen äärelle, eivät saanet missään vaiheessa mahdollisuutta vaihtaa pelaajiaan?

Entäpä ne pelaajat, jotka ovat jo joukkueet tehneet eivätkä pääse enää koneelle?
 

Piippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lakers, ManU
Hyvä eli nyt tämä on meidän käyttäjien syy. Ehkä kaikilla ei ole mahdollisuutta tai aikaa päästä tekemään näitä vaihtoja aiemmin.

Niinpä. Jotkut saattavat jopa odottaa kokoonpanoja ettei tule vaikka hankittua maalivahtia joka onkin sitten huilivuorossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No noinhan sen pitää mennä, mutta saas nyt nähdä sit. Ainakin näitä iltapäivän pelien tilastoja ei pitäis kyllä päivittää tonne, jos ennen illan pelejä peli saadaan auki niin ehkä ne voidaan ottaa mukaan sit.

Ei siinäkään ole mitään järkeä ettei tän iltapäivän joukkueiden pelejä rekisteröitäisi. Kyllä se on että koko päivän pelit sitten ilman pisteitä, ei täällä kukaan jaksa kytätä että josko sitä pitää tehdä joukkue kokonaan illan joukkueiden pelaajista. Ei mattimyöhäisille myöskään pidä antaa mitään etua niihin nähden jotka teki joukkueen jo aamupäivällä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyvä eli nyt tämä on meidän käyttäjien syy. Ehkä kaikilla ei ole mahdollisuutta tai aikaa päästä tekemään näitä vaihtoja aiemmin.

Viime vuotisten jumitusten perusteella kirjoitin viestini.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä mä käytännössä uskon niin ettei pisteitä tänään jaeta ollenkaan. Harmi, sillä tänään olisi ollut mahdollisuus oikeilla valinnoilla todelliseen jättipottiin sen verran heppoiset vastustajat niin venäläisillä kuin kanadalaisilla on.
 

Schadowan

Jäsen
Vaikea tilanne tosiaan. Omasta mielestäni tämä kierros nollataan, niinkun tehtiin viime vuonnakin, kun tuli ongelmia. Ihan naurettavaa touhua taas. Hieno idea mutta surullisen paska toteutus.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö tässä nyt pitäisi periaattessa tehdä niin, että kukaan ei saa tältä kierrokselta pisteitä, sillä esim. ne pelaajat jotka pääsivät vasta kolmen aikaan koneen äärelle, eivät saanet missään vaiheessa mahdollisuutta vaihtaa pelaajiaan?

Se taas jää Snickers -direktoraatin päätettäväksi. Siellä on varmaan taas huomattu yksi "pikku" bugi ja IT-miehet on hälyytetty paikalle.. Pojat aloitti 1,5 tunnin urakalla ja päättivät että ei tästä näin lyhyttä päivää tehdä kun kerta krapulakin on ja tänne asti tultiin.. Venyttivät arviota aluksi 3,5 tuntiin.. Saako arvata? Myöhemmin illalla tulee uusi "korjattu" arvio työn valmistumisesta ja tämä homma venyy yli tän päivän pelien (siis iltapelit) ja joskus huomenna on taas uusi, uljas hokimanageripeli valmiina toiminaan, kuin mitään ei olisi tapahtunut..

Veikkaanpa että tän päivän peleistä ei pisteitä tulla keräämään jos kerran on jotain lukitushässäkkää. Harmi sillä itse olin jo joukkueeni tehnyt ja uskon venäläisten hakkaavan ranskikset jäänrakoon.

Ja sehän tässä nyt pelottaa..! Tänään luotamme Kanadaan ja todennäköistä on että jääkiekon isä ja äiti opettaa Unkarille uusia kuvioita.. Siinä sivussa Unkari huomaa tulleensa väärään paikkaan ja B-Sarjaan alkaa olla jo kova ikävä.. Tänään siis Unkarin komento on "vain lähtöaskel ottaen B-Sarjaan, Mars!"

Oma joukkueeni lopulta on sitten tälle illalle seuraava..

MV: Tyhjä
P: Mikhail Grabovsky
P: Shea Weber
H: Jason Spezza
H: Steven Stamkos
H: Martin St.Louis
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä mä käytännössä uskon niin ettei pisteitä tänään jaeta ollenkaan.

Ja reiluintahan tuo olisikin pelin kannalta. Parasta taitaisi kuitenkin olla, että suljettaisiin koko paska kun on niin vaikeaa pitää sivustoa yllä niin, että homma vihdoinkin toimisi. Ihan kiva niille, jotka kisailevat oikeasti pääpalkinnosta ja ovat tehneet joukkueen aamulla Kanada tai Venäjä painoitteiseksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eipä mene yhtään paremmin Ylen Lätkätietäjällä johon viime vuonna otti osaa 22 000 manageria.

Nyt on kolmas kisapäivä täydessä vauhdissa ja tulosten kohdalla lukee "Yhtään peliä ei ole vielä pelattu. Käyttäjien pisteitä aletaan laskemaan ensimmäisen pelatun pelin jälkeen."
 

Jorge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs,Oranje,AIK
Mukava yllätyshän tuo oli.. Neljältä pääsin vasta koneelle ja vitun snikkerssillä päivitykset meneillään en sitte voinu vaihtaa pelaajia, nyt vaan täytyy toivoa että ruottalaiset ja tsekit tekee tänään paljon pisteitä :)
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Toivottavasti kukaan ei saa yhtään pojoa tältä kiekalta. En muistanut tseka kokoonpanoja. Mezin V-Venäjän maalilla ja mulla toki Koval maalissa. Jau.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös