Smallworld Fantasy Premiership

  • 3 541
  • 57

STim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, JYP
Special T on päässyt ensimmäistä kertaa top 20:iin eli kauden alussa asetettuun tavoitteeseen missä nyt tietysti pitää myös pysyä.

Pisteiden päivityksessä näyttää tosiaan olevan ongelmia, mutta ainankin oma joukkueeni on tähän mennessä saanut kaikki ansaitut pisteet lukuunottamatta maanantain BC-AV ottelua.

Eli näyttäisi siltä että tällä hetkellä on päivitetty sunnnuntain ottelut. Näitä ihmeelisyyksiä tulee myös siitä että Fantasy
Gamesin oma otteluohjelma ei pidä paikkaansa.

Edit: puuttuva sana
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joukkueen poisto

Haluaisin poistaa toisen joukkueeni mutta en löydä sellaista kohtaa josta se onnistuisi. Ei taida olla mahdollista?

Ja huonosti on alkanut, koko ajan sijoilla 102-110 Jatkoaika-liigassa.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Poistaa et voi, mutta voit heittää sen johonkin toiseen divisioonan ja unohtaa sen sinne..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Rosterin arvo!!

Oman rosterini arvo on 45,336,000

Koko pelin kärkipäässä olevan "Get down shep"-joukkueen rosterin arvo 90,936,000!! (rosterin arvo + money left)

Onko niin että "onnistuneilla pelaajakaupoilla" voi nostaa rosterinsa arvoa yli 50,000,000?!! Vai aletaanko epäillä vilppiä?

Onhan se nyt perhana pikkuisen erilaista kerätä pisteitä tuollaisella rosterilla. Ei voi muuta kuin ihmetellä (vai pitäisikö onnitella) :O

Tämä on ketju on kuollut mutta toivottavasti joku asiaa ymmärtävä ottaa kantaa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Rosterin arvo!!

Viestin lähetti InSideHockey
Onko niin että "onnistuneilla pelaajakaupoilla" voi nostaa rosterinsa arvoa yli 50,000,000?!! Vai aletaanko epäillä vilppiä?
Mulla on noin 66 miljoonaa drakmaa joukkueen kasaamista varten ja olen käyttänyt kaikki treidit.

Jos joukkueen arvo on noin 90 miljoonaa, luulisin, että joku on käynyt ostoksilla (ei välttämättä tosin)? Oliko toi joukkue meidän liigassa vai maaimanlaajuisessa?

Koska jos se oli maailmanlaajuisessa niin sittenhän siinä ei ole mitään vilppiä, koska treidejä saa ostaa.

1 FC Hazlewood 8551 110
2 LepRa AFC 8348 47
3 Veronmaksajat 7771 116
4 Voittaja 7561 19
5 Gunners 7550 0
6 Refs United 7462 3
7 Motley Crew 7406 129
8 Vieri´s dream team 7398 140
9 MillWallenius 7247 0
10 Hanuri-team 7223 147

Ciao,
Tommi
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: Rosterin arvo!!

Viestin lähetti vieri

Koska jos se oli maailmanlaajuisessa niin sittenhän siinä ei ole mitään vilppiä, koska treidejä saa ostaa.

ok. Mutta ymmärränkö oikein että ei se arvo pelkästään "treidejä ostelemalla" nouse 90 miljoonaan. Kyllähän niitä on pitänyt ostaa aivan saatanasti ja jokaisen onnistua aivan nappiin ja ostaa halvalla ja myydä kalliilla useita kymmeniä pelaajia?

Mukavaa puuhaahan tuo 90 millin rosterin pyörittäminen olisi :)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kyllä mä uskon, että ihan vaan treidejä ostelemalla se on ton summan saanut. Kuten sanoin, niin munkin joukkue on noin. 66 miljoonaa vain yhden viikkotreidin avulla. Jos mulla olis vaikka 3-5 treidiä per viikko, niin uskoisin omistavani noin 90 miltsin joukkueen.

Ciao,
Tommi
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Kyllä mä uskon, että ihan vaan treidejä ostelemalla se on ton summan saanut.

Juu, ei siinä varmastikaan mitään vilppiä ole. Meikäläinen on saanut LepRa AFC:llä ilman ostovaihtoja rahamääräksi 69 877 000. Ja siihenkin mahtuu monta huonoa siirtoa. Suurella määrällä vaihtoja ei olisi vaikeaa päästä tonne 90 miljoonaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös