SM-liigaotteluiden tulosveikkaus 2002-2003

  • 7 702
  • 241

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blues-lukko 3-2
Pelicans-jyp 3-1
Tps-Hifk 3-2
Ässät-Saipa 2-1
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Pitäähän ne omatkin...

Blues-Lukko 3-2
Pelicans-JYP 4-1
TPS-HIFK 3-3
Ässät-SaiPa 0-2
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Blues-Lukko 4-1
Pelicans-JYP 2-2
TPS-HIFK 3-2
Ässät-SaiPa 2-1
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
PIstetääs nyt uuden vuoden kunniaksi

Blues - Lukko 2-3
Pelicans - JYP 1-4
TPS - Hifk 2-4
Ässät - Saipa 1-3
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pieni välihuomautus :)

Ensinnäkin kiitoksia kovasti Satellitelle, kun vaivautuu järkkäämään näinkin mielenkiintoisen systeemin. Mikäli pisteiden laskeminen alkaa käymään voimille, niin vastuuta voisi jakaa kierroksittain osallistujien kesken. Toinen mielenkiintoinen kehityshanke voisi olla jollekin koodarille ohjelmoida webbi-pohjainen systeemi kirjautumisineen. Tämä helpottaisi erityisesti pisteidenlaskentaa...ja sitten aiheeseen.

Veikkasin neljännellä kierroksella seuraavasti:

Jokerit-Ilves 4-1
Tappara-HPK 2-2

Oikeat tulokset olivat:
Jokerit-Ilves 4-1
Tappara-HPK 2-5

Minulle oli kuitenkin merkitty vain 6 pistettä 8 pisteen sijaan. Tämän lisäksi huomasin, että nimimerkille Veikko oli annettu yksi piste liikaa. Sainpahan käräytettyä ;)
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Hartza
Mikäli pisteiden laskeminen alkaa käymään voimille, niin vastuuta voisi jakaa kierroksittain osallistujien kesken.
Tuollein olen itsekkin ajatellut. Kait joku voisi ilmoittautua aina välillä vapaaehtoiseksi, jos on aikaa. Tähän asti ei ole ollut mitenkään kovin vaikeata, kun on ollut vain yksi 5 ottelun kierros ja ei yhtään kuuden ottelun kierrosta. Ja minähän myös opiskelen, joten loman loppuessa minulla on vähemmän vapaa-aikaa kuin nyt.

Toinen mielenkiintoinen kehityshanke voisi olla jollekin koodarille ohjelmoida webbi-pohjainen systeemi kirjautumisineen. Tämä helpottaisi erityisesti pisteidenlaskentaa
Hmm...Meillä on samoja ajatuksia :) Tuo olisi hyvää. Itsekin olen halunnut opetella ohjelmoimaan, mutta en ole oppinut tähän asti kuin HTML:ää, ja sitäkin erittäin vähän. Kai nyt jatkoajasta löytyy koodareita?
[Editoitu viestin _lievän_ väärinymmärryksen pohjalta]

Minulle oli kuitenkin merkitty vain 6 pistettä 8 pisteen sijaan. Tämän lisäksi huomasin, että nimimerkille Veikko oli annettu yksi piste liikaa. Sainpahan käräytettyä ;)
Sulle on laitettu 16p 18p sijaan eikä 6p 8p sijaan. Näitä varmaan tuleekin aina välillä kun ei noin suurella määrällä tuloksia voi olla tekemättä virheitä. Kiitos Hartzalle huomautuksesta.

Ja Veikon pisteet on kyllä oikein. Ekalla kierroksella kolme pistettä ja toisella kerralla 6.
 
Viimeksi muokattu:

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Blues-Lukko 2-1
Pelicans-JYP 0-6
TPS-HIFK 1-2
Ässät-SaiPa 2-4
 

qaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ottawa Senators
Mulla olis tukku ehdotuksia.

+Jaetaan osallistujat 4 lohkoon. Jokaisessa lohkossa on oma pisteenlaskija.
+Mukaan vois ottaa NHL- ja Mestis-otteluita
+Pelataan runkosarjan jälkeen play-offsit


Mitäs mieltä olette näistä?
Itse voisin ainakin yhden lohkon ottaa vastuulleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös