SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2012-2013

  • 4 284 765
  • 4 236
Puhu sinä vain omasta puolestasi. Minun puolesta Pessi on tervetullut takaisin Kärppiin ihan milloin vain, ainakin nyt seuraavien viiden vuoden kuluessa. Jos ei siihen mennessä ole palannut niin katsotaan sitten uudemman kerran vieläkö putki kulkee.

Kaikki voivat puhua omasta puolestaan. Itsekin toivon edelleen Kärppiin vallan muunlaisia pelaajia. Nyt kun Pesosen on nähnyt toisessakin liigaseurassa, niin enää ei haittaa nähdä uudestaankin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onko Hirsosta kuulunut mitään uutta viime aikoina muuta kuin se Timrå huhu? Matt Murley sieltä Timråsta on vissiin tulossa kohti Suomea ja ainakin JYP on ollut huhujen mukaan kiinnostunut miehen palveluksista.

Eihän Hirso halua pelata pääkaupunkiseudun ulkopuolella? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Tämäkö se on se suuri huhu mistä JYPin puolella on puhuttu? Toivottavasti ei, en lämpeä ajatukselle Hirsosta JYP-paidassa.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Eihän Hirso halua pelata pääkaupunkiseudun ulkopuolella? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Tämäkö se on se suuri huhu mistä JYPin puolella on puhuttu? Toivottavasti ei, en lämpeä ajatukselle Hirsosta JYP-paidassa.

Eihän tuossa puhuttu Hirschovitsistä, vaan Matt Murleysta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pelaajia jotka ovat keskinkertaisia AHL:ssä ja siksi päätyvät hakemaan nostetta uralleen SM-liigaan?

Joo, tulevat tänne hakemaan nostetta että pääsevät sitten takaisin Ahl:aan ajelemaan bussilla ympäri Amerikkaa.

Kyllä se on semmoinen juttu että harvoin keskinkertaiset ahl-pelaajat saavat edes tarjouksia Sm-liigasta. En nyt halua puhua muusta kuin "oman" seuran ahl-miehistä, mutta esimerkiksi Michael Ryan on ollut ahl-tasolle hyvä pistemies silloin kun on ollut terve ja pelannut jonkun verran nhl:ssakin. Samoin Shaun Heshkan statsit ovat ahl-pakille aivan hyvät ja muutama nhl-pelikin löytyy. Vähän siis kummastelen kommenttia keskinkertaisista ahl-pelaajista. Enemmän pitäisi puhua pelaajista jotka eivät ole Nhl:ssa kyenneet läpimurtoon ja jotka eivät halua pelata ahl:aa lopun ikäänsä.
 

scholl

Jäsen
Eihän Hirso halua pelata pääkaupunkiseudun ulkopuolella? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Tämäkö se on se suuri huhu mistä JYPin puolella on puhuttu? Toivottavasti ei, en lämpeä ajatukselle Hirsosta JYP-paidassa.

Hirso ei halunnut viime kaudella kesken kauden siirtyä pk-seudun ulkopuolelle. Tosin meni sitten Venäjälle, joka on aika pirusti ulkopuolella. Samoin Timrå ei nyt mikään metropoli ole sekään, joten eiköhän Hirson "kiukuttelussa" ollut kysymys vain pykälän hyödyntämisestä. Jos on mahdollisuus siihen, ettei kesken kauden tarvitse siirtyä johonkin maakuntaseuraan niin hän käytti sen mahdollisuuden.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Älä suotta pyytele anteeksi. Et ole ainut joka Jypistä ja Hirsosta puhuu samassa lauseessa. Myös Jiri Novotny on ollut huhuissa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Myös Jiri Novotny on ollut huhuissa.

Kuulostaa siltä, että joku on katsellut miestä MM-kisoissa ja todennut kaverin olevan varsin pätevä. Olisi erittäin miellyttävä kaveri, mutta mahdollisuudet lienevät tasoa 0,5 %. Noilla tehoilla tienataan vielä miljoona Venäjällä ja tuntuu siellä kuitenkin viihtyneen. Lienee märkä päiväuni-osastoa.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Älä suotta pyytele anteeksi. Et ole ainut joka Jypistä ja Hirsosta puhuu samassa lauseessa. Myös Jiri Novotny on ollut huhuissa.
Aika ison tukun rahaa saa Jyp laittaa pöytään mikäli aikoo saada Novotnyn liikahtamaan pois KHL:stä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Aika ison tukun rahaa saa Jyp laittaa pöytään mikäli aikoo saada Novotnyn liikahtamaan pois KHL:stä.

On äärimmäisen tärkeää, että tulit asiantuntijana sen tänne kertomaan. Nyt olemme kaikki viisaampia.

Jos Jyväskylässä oikeasti ollaan tällaista huhuiltu niin valoja päälle. Ensin tuli kaveri Saksan kakkosdivarista, ja sitten perään miljoonamies Venäjältä? Tuskin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Jyväskylässä oikeasti ollaan tällaista huhuiltu niin valoja päälle. Ensin tuli kaveri Saksan kakkosdivarista, ja sitten perään miljoonamies Venäjältä? Tuskin.

Ei ole huhuiltu JYPin osiossa omasta mielestäni kertaakaan, mutta miten ihmeessä edelliset hankinnat liittyvät seuraaviin hankintoihin? Jokeritkin hankki viime vuonna Zoltanin Unkarin liigasta, mutta sen jälkeen Jarkko Ruudun NHL:stä. How is that possible?!

Niin ja en usko Novotnyn tuloon. 1-3 kärkipelaajaa JYPille on vielä tulossa, mutta Novotny ei ole yksi niistä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Huhujen mukaan huomenna JYPillä tiedoistustilaisuus, kellään mitään käryä nimistä?
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ei ole..

Huhujen mukaan huomenna JYPillä tiedoistustilaisuus, kellään mitään käryä nimistä?

Pelkästään huominen tiedotustilaisuuskin on pelkkä huhu jota ei ole vahvistettu vielä yhtään missään, saatikaan nimiä kukaan tietäisi.

Tornari siis, arvelen..
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulemma on tehnyt kahden vuoden jatkon Barys Astanan kanssa eli ei tuon jutun mukaan olisi tulossa.
Olisi ollut kieltämättä aika mielenkiintoinen nimi SM-Liigaan. Mikäli Perrin nyt lopettaa ja kun Hytönenkin lähti niin eiköhän Jypissä aika kovan luokan haku kuitenkin tulla näkemään. Onko Perinin uran päättymisestä muuten kuulunut mitään? vai olisikohan kenties jatkamassa vielä, kun en nyt muista lukeneeni ainakaan itse mitään varmaa lopettamis juttua.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Olisi ollut kieltämättä aika mielenkiintoinen nimi SM-Liigaan. Mikäli Perrin nyt lopettaa ja kun Hytönenkin lähti niin eiköhän Jypissä aika kovan luokan haku kuitenkin tulla näkemään. Onko Perinin uran päättymisestä muuten kuulunut mitään? vai olisikohan kenties jatkamassa vielä, kun en nyt muista lukeneeni itse ainakaan mitään varmaa lopettamis juttua.
Ei kai siitä mitään selkeää olekaan kirjoitettuna. JYPin mestaruusjuhlissa Perrin antoi vahvasti ymmärtää, että lopettaisi mutta ei tosiaan sanonut varmasti mitään suuntaan tai toiseen. Aika näyttää...
 

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Metallurg Novokuznetsk menee konkurssiin, mihin Lassila siirtyy? Jatkaako jossain muussa KHL-seurassa? Mielenkiinnolla odotan olisiko Teemu saatavilla esim Heleniusta korvaamaan... Mutta kiinnostavaa tietysti sekin, että kenelle on maksamatta ja mitä? Olettaisi että Välivaara ei nyt ole sitten jäämässä seuraan kun sitäkin jossain vaiheessa oli huhuiltu..
Perrinin Facebook-sivujen mukaan mies nauttii nyt kesästä ja lomasta, mutta jotain voi päätellä miehen JYP-hehkutuksesta sivuillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös