SM-liigan Fan Clubien salibandyturnaus

  • 20 822
  • 115

Tuamas

Jäsen
Kivaa oli

Oli kyllä kaikin puolin varsin mukava turnaus, vaikka välillä harmitti kenttien pienuus. Muuten kyllä oli varsin mukavia pelejä, liki kaikki hyvällä hengellä liikkeellä ja saatiin vielä kohtuullisen lämpöinen Lukko-pelikin ja vielä voitto siitä. Itse olin erityisen tyytyväinen Lukko-pelin viimeiseen vaihtoon jossa sain annettua pari kohtuullisen hyvää, ainakin omasta mielestäni puhdasta, niittiä. Pahoitteluni jälkikäteen jos sattui.

Toki tytön pitäminen kotona, eikä jakamassa itseään jossakin Espoossa, oli myöskin varsin mukavaa. Täytyy antaa ykstoista pongoa ja papukaijamerkki meirän pojille, saunailta kruunasi koko homman.

Itse olin outolintu tiimissämme, tämä toki vain ja ainoastaan sen takia ettei painattajilla ollut tietoa minun #77-pakosta näissä turneissa. Eli kunnioittaakseni suurta kiekkoilijaa A.Heinoa pyrin pelaamaan kaikki turnaukset hänen Ässien aikaisella pelinumerollaan. Itseasiassa turnaus alkoikin varsin Heinomaisesti, -4 ja lukemattomia ylivetoja ensimmäisessä pelissä. Toki onneksi pikku hiljaa peli muotoitui parempaan suuntaan ja jatkopelit jo menivätkin perusvarman pakkipelaamisen merkeissä, finaalissa sitten ihan hyvä +/- -saldo ja aika monta blokattua vetoa.

Ja ei jumankauta kun oli paikat kipeänä pari seuraavaa päivää, tuo kuusi peliä päivän aikana on aika paljon, mutta yhtään ei haitannut eikä kyllä finaalissa väsyä tuntunut luonnollisesti vielä lainkaan.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt on jo pakko kysyä, julkaistaanko turnauksesta koskaan tilastoja?

Espoo sai sentään edellisvuonna tilastot nettiin vaivaiset 20 tuntia viimeisen vihellyksen jälkeen...

Porissa on kestänyt kohta kuukauden päivät.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
irGGu kirjoitti:
Tätä olen kysellyt itsekin, mikäli noita tilastoja ei koskaan julkaista, saa sällimme varmasti kunnon huudot. En tosiaankaan tahdo ajatella kirjoittaneeni puolista otteluista turhaan ottelupöytäkirjoja.

Sorry, joo. Turhan kauan on kestänyt ja informaatiopimeys vallinnut!
Nöyrä kumarrus polvillani. Valitettavasti saattaa vielä hieman kestää.

MUTTA. Tekniikka on ihmeellistä. Kovo jonne ne tilastot ovat tallennettu, on korjauksessa Espoon suunnilla. Kiitti Maxtorin kovalevyille... Ja pöytäkirjat, osa hukkui kokakolaan.
Tulevat, kunhan saadaan kiinto espoosta. (formatoimattomana..)
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti ensi syksyn turnausta ei pelata ainakaan Porissa, kun ei yksiä tilastoja saada yli kahteen kuukauteen ihmisten luettavaksi...
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Pee kirjoitti:
Toivottavasti ensi syksyn turnausta ei pelata ainakaan Porissa, kun ei yksiä tilastoja saada yli kahteen kuukauteen ihmisten luettavaksi...

Ei ole pelkoa. Näillä näkymin on ilmeisesti tavoitteena järkätä turnaus jossakin muualla kuin Porissa. Esimerkiksi Tampereella tai Espoossa.
 

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ainakaan tähän mennessä ei ole järjestäjää löytynyt. Harmi homma, olisi mukava pelata tämä turnaus.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Onko näin, että järjestäjää ei löydy. Miten King? Eikö Espoon suunnalla ollut asiaan kiinnostusta. Pk-seudun jengit voisivat asiassa toimia yhteisesti. Jatkoajasta saataisiin varmasti myös apuja.

Mites Tampere?

Taitaa olla, että koko SM-liiga Fan Club Ry on aika jäässä toiminnan suhteen. Olisi kyllä mukava, jos turnaus saataisiin.

Ikävää, jos hauska ja orastava perinne näin katkeaa.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Mitä tälläinen turnaus vaatii järjestelyihin? Monta kaukaloa? Miten on aikaisempina vuosina pelattu? Miten kustannukset?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Järjestin itse ensimmäisen turnauksen melkein yksin (silloin apuna oli yksi Jokerien ja yksi HIFK:n porukasta, mutta itse pidin langat käsissä), nytkin olen kyllä konsultoitavissa tarpeen mukaan.

Lyhyesti turnauksen järjestäminen vaatii:

-Yhteydenpitoa mukaan tulevien joukkueiden kanssa
-Otteluohjelman laatiminen ilmoittautuneiden mukaan
-Kaksi kaukaloa molemmat samanaikaisesti 8-10 tunniksi samasta paikasta
-Dumarit (maksaa muuten maltaita nekin)
-Rahan keruu joukkueilta
-Turnaussääntöjen tarkistaminen ja tuomareille asiasta infoaminen
-Toimitsijoiden ja juryn järjestäminen
-Kaikenlainen pikkusälä, kun hommat ei kuitenkaan mene aina ihan putkeen
-Valmius olla turnauksen aikana ragointikykyinen 1 minuutin varoajalla kaikkeen, mitä tapahtuu (humalaiset pelaajat, ulosajot, tulospalvelu jne jne)

Yhteensä turnauksen budjetti lienee jossain 2000 euron paikkeilla - ainakaan paljoa ei yli mene. Yleensä hinta per joukkue on pyörinyt jossain sadan euron päällä. Kustannukset on jaettu joukkueiden maksettaviksi aika tasan.

Ainakin viime syksynä Blues Fan Club ilmoitti ihan julkisestikin olevansa valmis järjestämään turnauksen, jos sen järjestäminen ei porilaisilta onnistu. Kunniatehtävähän se voittajalle olisi...
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En ole itse mukana Blues Fan Clubin hallituksen hommissa ja tällä hetkellä en perhesyistä ole ollut salibandyringinkään toiminnassa, että itselläni ei ole tietoa asiasta.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Ainakin viime syksynä Blues Fan Club ilmoitti ihan julkisestikin olevansa valmis järjestämään turnauksen, jos sen järjestäminen ei porilaisilta onnistu. Kunniatehtävähän se voittajalle olisi...

Porissahan ei tähän sopivaa tilaa oikein ole. Porihallin kaukalot kun ovat kovin pienet, kuten viimeksi todettiin. Ja mielestäni täältä suunnasta ilmoitettiin aika selkeästi, ettei tulevaa turnausta järjestetä.

Suurin "syyllinenhän" tähän hiljaisuuteen on täysin toimimaton SM-Liiga Fan Clubit ry.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Suurin "syyllinenhän" tähän hiljaisuuteen on täysin toimimaton SM-Liiga Fan Clubit ry.

Tällä hetkellä kuntopohjamme on vaihteleva, ja harrastuspohjamme (lue: vakituisesti edes harrastejoukkueissa pelaavien määrä) vähäinen, mutta heitän nyt tässä selkeän haasteen ilmaan että jos jollain fanipoppoolla on jatkossa kiinnostusta pelata David Krokett Ry:n porukkaa vastaan matsi ja istua iltaa sen jälkeen, otamme mielellään haasteen vastaan. Joku perjantai/lauantai ja liigapaikkakunta/läheltä, täällä etelässä, ehdotatte hallin, sovimme ajan, ja pelaamme matsin.

Ensimmäisen virallisen DK-salibandymatsimme pelaamme ensi kuussa keravalaisia B-tyttöjä vastaan, mutta oletan että täältä voisi löytyä lähes yhtä tasokkaita porukoita. Varoittavana sanana se että joukoissamme on monta turenkilaista, sekä että pelin jälkeen voi olla tarjolla myös Jallua. Pelaamme pelit kuitenkin ehdottoman tosissaan ja selvinpäin, jälkipeleistä en mene takuuseen. Olen myös treenannut itseni kovaan veskakuntoon, eli tarjolla ei ole imurointia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös