SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 354
  • 498

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Joo itseltäni puuttuu vielä kakkosmolari ja yksi puolustaja. Kannatan myös tuota raati ehdotusta.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varaan Henrik Juntusen ja Juha-Pekka Haatajan.

Raati kelpaa minullekkin. Olisiko sopiva raati ykkösen ja kakkosen pelaajat ja omaa ei saa äänestää?

Vuoro HN:llä.
 
Viimeksi muokattu:

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Ykkösen ja kakkosen pelaajat raatina kuulostaa hyvältä. Yritetääs nyt kuitenkin saada drafti tänään jo valmiiksi, ei pitäisi olla mikään mahdottomuus jos jokainen vähän viitsii tähän aikaansa käyttää.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Tepa
Raati kelpaa minullekkin. Olisiko sopiva raati ykkösen ja kakkosen pelaajat ja omaa ei saa äänestää?

Vuoro HN:llä.

Tarkoittanet omaa suosikkijoukkuetta? Raati käy minullekin mainiosti. Mikäänhän ei estä myös laittamasta tämän asiantuntijaraadin valinnan jälkeen yleistä äänestystä, jotta saisimme kansan syvien rivienkin mielipiteen.

Mitenkäs on lopetetaanko drafti pelaajiin, vai draftaisimmeko vielä valmentajan?

Minulta uupuu ll-maalivahti ja seitsemäs puolustaja.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tarkoitin, että jos raati on ykkös- ja kakkosdraftin joukkueiden GM:mät niin minä itse en esimerkiksi saa äänestää omaa joukkuettani Kärppiä vaan valitsen jonkun kahdestatoista muusta joukkueesta. Vuoro HN:lla edelleen. Pahoittelen työmatkasta johtunutta paussia.
 
Viimeksi muokattu:

Filosofem

Jäsen
Itse olen täysin puolueettoman raadin kannalla ts. raati ei koostuisi minkääntason draftaajista. Vuorossa joku, ehkä Mauno. Poimikaapa nyt pelaajat pois, että itse saan tehtyä oman osuuteni loppuun.

EDIT. Niin tosiaan, enhän olekaan viimeinen varaaja RV16:n kanssa, vaan vielä on sen jälkeen yksi kierros.
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Minä voin kai draftata nyt koska seeyou@jäähalli ei tarvitse enää maalivahtia eli Ilveksen kakkos maalivahdiksi tulee Jere Myllyniemi. Ilvekseltä puuttuu siis yksi puolustaja.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti RV16
Fandul on jo varattu
Luetaan niitä listoja!

Ensimmäisen sivun varatut pelaajat ei ole täysin ajantasalla. Tipahdin siinä kärryiltä 2h pikadraftin aikana ja katsoin tärkeimmäksi pitää vuoroja yllä. Koska ollaan näin lopussa en viitsisi alkaa enää tarkistamaan noita 50 varausta.
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jantsa#11 ilmoitti minulle ottavansa Radek Philipin.

Huzkowskin ja Philippin mentyä tulen siihen tulokseen, että hidas mutta kankea Marko Toivonen joutuu ottamaan kolmospakin paikan ja otankin nyt nelosketjun laitaan voimahyökkääjä, Jari Jääskeläisen.

Ja vuoro zahovicille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös