SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 463
  • 498

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti olli9
Kim Hirschovits tulee Ilveksen 2.sentteriksi

Perkele, veit mun kolmossentterin. Noh, se kertoo tietysti jotain mun jengin hyökkäyskaluston tasosta, kun teikäläiset täällää haalivat vasta ykkös-kakkossentteritään, jotka ovat nimenomaan niitä, joita olen/olin kaavaillut pelaamaan 3-4 -ketjuihini.

Onhan se sinänsä ymmärrettävää, että Hirsokin haluaa mennä joukkueeseen, jossa saa peliaikaa, mutta ei sitten kelvannut Jatkoajan Parhaan joukkueen kolmossentterin jopi? No en mä ois sitä halunnutkaan...
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa HIFK:hon, Carlo Grünn. Grünnille hieman pienempää roolia, kuin edelliskausina HIFK:ssa, eikä luoda hirmuisia paineita, niin Kapo nousee omalle tasolleen ja Mäkiahon ja Mr.X:n vierellä kolmosketjussa syntyy hyvät tehot.

Tästä jatkaa lehtoparvi, ja Tepa ja Juti, olkaa hyvä. :-}
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mauno Ahonen
Tervetuloa HIFK:hon, Carlo Grünn.

Tana, Mauno, viet mun pelaajat. Tunne saattaa tosin olla molemminpuolinen.

Kele, kun eilen menin oluthuumassa varaamaan Vorelin hienon etunimensä takia. Beny meni sitten ennen seuraavaa vuoroa.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos Mauno. Tervetuloa meidän miesten oransseissa puolesta tänne Fantasia draftiin. Väriä on tosin pian vaihdettava, sillä Jutin takkiin tarvittava oranssi kangas on loppunut maasta. Mutta asiaan.

Varaan Pekka Saarenheimon.

Pekka 'Jumalankäsi' Saarenheimo tuo playoff pelaaja vailla vertaa. Peki on myös nakutellut varsin mukavat pisteet huomioiden pelipaikkaansa neloskentän keskellä 52 9+13=22 25 -16 +9.
 
Viimeksi muokattu:

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaha, Mauno Ahonen ei ehtinyt paikalle. Varaan Kakkosen pakiksi Oleg Sorokinsin.

Sorokin Oleg, Ässät 37 6+11=17 38 -27 11

Loistavat pisteet noin vähissä peleissä. +/- +11 loistava jälkipään joukkueen ykkösparissa.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mauno Ahonen on valtuuttanut minut varaamaan Eetu Holman.

Vuoro seeyou@jäähallilla
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Mikko Suvanto vahvistaa Ilveksen sentteri kalustoa.
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti Filosofem
Mukana:

Filosofem
Hervannan Näkijä
RV16
Zahovic
Krobbe
Tomek#11
ZD
Mauno Ahonen
"UHLBÄCK"
(/Nikoa)
olli9
seeyou@jäähalli
(terassivarauksin)
Tepa (klo 19.30 alkaen)
Jantsa#11 (klo 20 jälkeen)

Eilisen listan perusteella kaikki olisivat paikalla, paitsi Jantsan ja Tepan ylitse saanee hyppiä kunnes he palaavat. Elleivät ole valtuuttaneet ketään.
 

Filosofem

Jäsen
Itse nyt linnoittaudun tähän koneelle seuraavaksi pariksi tunniksi. Tässähän voisi oikein elääkin: on ruokaa, on kaljaa, on jopa kossupullo, musiikki soi vinyylinä, on Iltalehti, on kone auki. Vielä kun vaimoke kävisi aina säännöllisin ajoin ottamassa poskeen, niin tilanne olisi täydellinen.
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Mukana ollaan luultavasti 2 tuntia.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Mukana ainakin kahdeksaan

Tomekki sais vähitellen kompuroida paikalle
 

Filosofem

Jäsen
Jeps, Tomea odotellaan. Kaikki muut ovatkin jo paikalla (ylempänä Tepan ja Jantsan aikataulut - heidän vuorollaan ylitse saa hypätä).

Lähetä seeyou@jäähalli lista vaikkapa isukille (tunnollinen valtuutettu), ellet ole muualle lähettänyt. Krobella ei liene mitään tätä vastaan?
 

krobbe

Jäsen
Lius kaipaa rinnalleen vauhtia ja hurjia tilanteita, siksi kunnian liittyä ikiaikaiseen Taito-Tapparaan saa täyteen loistoonsa Tapparassa puhkeava kaukaloiden Thunberg, areenoiden ampiainen, oikean laidan luotijuna, niin pienten kuin suurempienkin kissojen kauhistus: Teemu Laine.

Jantsa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös