Sionismi – totta vai tarua?

  • 23 718
  • 142

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin sitä varmaan natsi-Saksassakin toimittiin, vedettiin sitä omaa juttua ilman hirveää kiihkoilua.

Kannattaa tutustua aiheeseen, huomaat lievää kiihkoa ilmassa. Natsismi on epäonnistunut ja puhtaan rasistinen aate, fakta joka tuodaan täällä useasti esiin, ei ole kiihkoa ilmassa. Sionismi kuuluu samaan kategoriaan, rasistinen ajattelumalli, fakta joka tuodaan täällä selkeästi esille.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Näin sitä varmaan natsi-Saksassakin toimittiin, vedettiin sitä omaa juttua ilman hirveää kiihkoilua.

Tekisi hyvää tälle koko keskustelupalstallekin välillä. Kiihkoilun määrä ja erilaisten leirien väliset sodat ovat lisääntyneet huomattavasti viimeisenkin vuoden aikana.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Etelä-Afrikalla menee nykyisin Afrikan mittapuulla todella hyvin. Zimbabwella meni ennen Mugaben pelleilyjä vähintään yhtä hyvin, joten kysyisin että millä mittarilla nyt näitä valtioita vertailet?

Sadan metrin matkalla on kunnostautuneet lähinnä Karibian alueen ihmiset. Vai koska olet viimeksi nähnyt Etiopian edustajan arvokisoissa satasen finaalissa? On esitetty teoria, että vielä muutama sata vuotta sitten kukoistanut orjakauppa on ollut tässä osallisena, vain vahvimmat geenit selvisivät hengissä matkalla Afrikasta Amerikkaan. Eli joo, tosiaan mustat rulaa satasella, mutta ei ihan kuitenkaan. Vain Karibian alueen mustat.

Sehän on ihan tieteellinen fakta että mustilla on enemmän nopeita lihassoluja joiden ansiosta he ovat ylivoimaisia 100 metrin juoksussa verrattuna valkoiseen mieheen. Tämä on myös syy siihen että musta mies ei osaa uida koska heiltä ei löydy siihen tarvittavaa lihaskestävyyttä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sehän on ihan tieteellinen fakta että mustilla on enemmän nopeita lihassoluja joiden ansiosta he ovat ylivoimaisia 100 metrin juoksussa verrattuna valkoiseen mieheen. Tämä on myös syy siihen että musta mies ei osaa uida koska heiltä ei löydy siihen tarvittavaa lihaskestävyyttä.

Aiheesta tuli joskus brittiläinen tiedeohjelma jossa tutkittiin nimenomaan jamaikalaista geeniperimää ja heillä ainakin on huomattavasti enemmän nopeita lihassoluja kuin perusbritillä. En tiedä onko afikkalaisella noita nopeita soluja, tuota ei ohjelmassa kerrottu. Lihaskestävyyttä mustilta afrikkalaisilta sen sijaan varmasti löytyy.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minusta tämä ketju on ihan ok keskustelua, ketjun väitteet ammutaan toistuvasti alas ja sionismi asetetaan sille kuuluuvaan rooliin, sinne muiden tarujen joukkoon.
Kannattaa tutustua aiheeseen, huomaat lievää kiihkoa ilmassa. Natsismi on epäonnistunut ja puhtaan rasistinen aate, fakta joka tuodaan täällä useasti esiin, ei ole kiihkoa ilmassa. Sionismi kuuluu samaan kategoriaan, rasistinen ajattelumalli, fakta joka tuodaan täällä selkeästi esille.

Ihan selvyyden vuoksi, puhutko nyt antisemitismistä?

Sionismi itsessään ei ole mikään taru, vaan ihan normaali poliittinen nationalistinen ideologia. Sionismia on kiistatta olemassa, myös kiihkoversio. Tämä onkin oikeastaan ainoa asia sionismissa, missä ketjun valkoihoinen veljeskunta on oikeilla jäljillä, sen jälkeen rupeaa menemään pieleen.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mielenkiintoista settiiä.

Nyt kun USA on niin pahasti Israelin pihdeissä, niin mitenkäs Donald Trump sijoittuu näissä siionisti-suunnitelmisssa? Herra sanoo olevansa "Pro Israel", mutta onko vain susi lammasten vaatteissa? Vai kenties pelkästään siionistien työkalu tulevaan Lähi-Idän puhdistukseen? Vai hoitaako Hillary homman?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sehän on ihan tieteellinen fakta että mustilla on enemmän nopeita lihassoluja joiden ansiosta he ovat ylivoimaisia 100 metrin juoksussa verrattuna valkoiseen mieheen. Tämä on myös syy siihen että musta mies ei osaa uida koska heiltä ei löydy siihen tarvittavaa lihaskestävyyttä.
Itse olen käsittänyt, että mustien ihmisten heikko uintimenestys liittyy enemmän kehon keskimääräiseen painojakaumaan. Painojakauma ylä- ja alavartalon välillä on uintia varten heikompi kuin valkoisilla ja aasialaisilla. Tämä siis jostain luettu ja koitan etsiä tälle lähteen myöhemmin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itse olen käsittänyt, että mustien ihmisten heikko uintimenestys liittyy enemmän kehon keskimääräiseen painojakaumaan. Painojakauma ylä- ja alavartalon välillä on uintia varten heikompi kuin valkoisilla ja aasialaisilla. Tämä siis jostain luettu ja koitan etsiä tälle lähteen myöhemmin.

Minä taasen olen lukenut tutkija J. Bekmanin arvostusta saaneesta tutkimuksesta "Mustan Afrikan kulttuuriantropologinen historia verrattua biotieteisiin" loppuyhteenvedon, jonka mukaan mustat eivät osaa uida johtuu suurelta osin siitä ettei sikäläiseen kulttuuriin kuulu uimisen opettaminen lapsille ja tausta on kulttuuriantropologia ja tuhatvuotiset kansantarinat. Tämä vaikuttaa edelleen myös globaalisti mustien käyttäytymiseen, kyseessä on eräänlainen tarinankerronnan perinteestä tuhansien vuosien kuluessa muotoutunut fobia ja tausta on perimältään sama kuin fobioilla yleensä. Joskin monien fobioiden tausta ulottuu ihmiskunnan historiassa vielä pidemmälle menneisyyteen. Tämä Bekmanin kuuluisa tutkimus kuitenkin omalla tapaa osoittaa sen, mikä merkitys kulttuurilla on ihmiskäyttäytymiseen ja kuinka se on merkittävässä roolissa edelleen ja jothaa epärationaaliseen käyttäytymiseen ja tiettyyn valintaan.

vlad
 

Animal

Jäsen
Mielenkiintoista settiiä.

Nyt kun USA on niin pahasti Israelin pihdeissä, niin mitenkäs Donald Trump sijoittuu näissä siionisti-suunnitelmisssa? Herra sanoo olevansa "Pro Israel", mutta onko vain susi lammasten vaatteissa? Vai kenties pelkästään siionistien työkalu tulevaan Lähi-Idän puhdistukseen? Vai hoitaako Hillary homman?

Mielenkiintoista tosiaankin. Itse olen kiinnostunut mikä palstan siionismi -asiantuntijoiden mielestä on kiinalaisten kommunistien rooli tässä salaliitossa huomioden että Neuvostoliittoa pidetään tämän ajatusmallin mukaan pahimpana käärmeenpesänä ja Kiina kuitenkin laittaa aika hyvin kapulaa amerikkalaisten siionistien rattaisiin geopoliittisesti.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
En kyllä yhtään ihmettele tuota afrikkalaisten uimataidon välttelyä. Aika paljon jotain ahventa vaarallisempaa elukkaa kuitenkin pyörii siellä afrikan vesistöissä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minä taasen olen lukenut tutkija J. Bekmanin arvostusta saaneesta tutkimuksesta "Mustan Afrikan kulttuuriantropologinen historia verrattua biotieteisiin" loppuyhteenvedon, jonka mukaan mustat eivät osaa uida johtuu suurelta osin siitä ettei sikäläiseen kulttuuriin kuulu uimisen opettaminen lapsille ja tausta on kulttuuriantropologia ja tuhatvuotiset kansantarinat. Tämä vaikuttaa edelleen myös globaalisti mustien käyttäytymiseen, kyseessä on eräänlainen tarinankerronnan perinteestä tuhansien vuosien kuluessa muotoutunut fobia ja tausta on perimältään sama kuin fobioilla yleensä. Joskin monien fobioiden tausta ulottuu ihmiskunnan historiassa vielä pidemmälle menneisyyteen. Tämä Bekmanin kuuluisa tutkimus kuitenkin omalla tapaa osoittaa sen, mikä merkitys kulttuurilla on ihmiskäyttäytymiseen ja kuinka se on merkittävässä roolissa edelleen ja jothaa epärationaaliseen käyttäytymiseen ja tiettyyn valintaan.

vlad

Itse olen myös aina ajatellut että ihan nämä nykypäivänkin kultturivirtaukset. Jos vaikka otetaan nuori lahjakas tummaihoinen amerikkalainen urheilija, niin voi tosiaan olla, etteivät vanhemmat ole vieneet uimaan, sen sijaan koriskenttä kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

gasp

Jäsen
... sionismi asetetaan sille kuuluuvaan rooliin, sinne muiden tarujen joukkoon.

Mutta mistä kokoomuspoliitikko Pertti Salolainen oikein puhui YLEn Aamu-tv:ssä, kun hän sanoi että juutalaisilla on "sekä rahat että media käsissään aika pitkälti" ja että "tämä on surkea totuus mikä Yhdysvaltain politiikassa on"?. Tai kun Israelin entinen pääministeri Sharon sanoi, että juutalaiset hallitsevat Amerikkaa? Outo lausunto oli myös amiraali Thomas Moorerilta, kun hän sanoi että mikäli amerikkalaiset tietäisivät millainen ote juutalaisilla on heidän hallituksestaan, he kävisivät aseelliseen vastarintaan.

Finnish politician: Jews control money, media in US - YouTube

Sitäpaitsi sionismi on yhtä päivänselvä asia kuin perussuomalaisuus, mutta tarkoitit varmaan sionistista ylivaltaa (sekin päivänselvää).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Sehän on ihan tieteellinen fakta että mustilla on enemmän nopeita lihassoluja joiden ansiosta he ovat ylivoimaisia 100 metrin juoksussa verrattuna valkoiseen mieheen. Tämä on myös syy siihen että musta mies ei osaa uida koska heiltä ei löydy siihen tarvittavaa lihaskestävyyttä.

Sanoisin, että ei mustilla ihmisillä vaan nimenomaan Karibian alueen mustilla. Syyksi tähän on arveltu orjakauppaa. Entinen pikajuoksiakiituri Michael Johnson teki tuosta asiasta dokkarin joskus muutamia vuosia sitten. Tässä vähän tekstimuodossa tuosta dokkarista, itse ohjelma varmasti löytyy jostain netin syövereistä vieläkin.

Muuten @gasp , jos sionistien ylivalta maailmassa tarkoittaa sitä, että minulla on mahdollisuus liikkua lähes rajoituksetta siellä missä tykkään, sekä mahdollisuus omalla työlläni saada itselleni näin hyvä elintaso mitä minulla nyt on, niin antaa hallita vaan. Ei haittaa ollenkaan.
 

gasp

Jäsen
Muuten @gasp , jos sionistien ylivalta maailmassa tarkoittaa sitä, että minulla on mahdollisuus liikkua lähes rajoituksetta siellä missä tykkään, sekä mahdollisuus omalla työlläni saada itselleni näin hyvä elintaso mitä minulla nyt on, niin antaa hallita vaan. Ei haittaa ollenkaan.

Noin taitaa aika moni ajatella. Jopa Mayer Rothschild sanoi:

"Ne harvat, jotka tietävät totuuden pankkijärjestelmästä, ovat joko täysin riippuvaisia siitä tai janoavat sen mahdollistamia voittoja. Tämä ryhmä ei siis tule vastustamaan sen vääryyksiä. Sitten on suuri enemmistö, joka ei kykene alkuunkaan ymmärtämään koko talousjärjestelmää. Heistä tehdään maksumiehiä ilman, että he edes tietävät sitä."

Sen sijaan, jos kysyttäisiin irakilaisilta, palestiinalaisilta + monelta muulta, että mitä mieltä he ovat Israelista ja USA:sta (=Israel poliittisesti), olisi varmaan aikalailla eri vastauksia. Myöskään ei näköjään ole jenkkiamiraalit sun muut kovin tyytyväisiä kun juutalaiset laittavat jenkkisotilaita hakemaan lähi-idästä öljyä. Samalla kuoli puoli miljoonaa ahmettia ja joitakin kymmeniä tuhansia jenkkisotilaita. 9/11 tapahtumat myös aika kyseenalaisia, kun samoihin aikoihin pidätettiin toistasataa juutalaisvakojaa, ja jotkut asiantuntijat ovat vakuuttuneita, että Mossad oli tekojen taustalla.

Goldman Sachsin kusetukset varmaan kyrpivät aika montaa gojimi-kapitalistia, sekä juutalaisten rahoittamat miljoonat presidentinvaaleissa ja poliittiset agendat (maahanmutto tappiin yms), jotka tuovat miljoonia meksikolaisia "työntekijöitä". Goldman Sachs -pankkia epäillään miljardien petoksesta | Taloussanomat

Onkohan silläkään väliä, kun ADL (juutalaisjärjestö) valvoo USA:sa, että mitä kirjoja painetaan heidän omistamien (suurimmat yhtiöt) kustantamojen kautta. Lisäksi kun omistaa median, niin ei varmaan kovin puoluettomia näkemyksiä esitetä Israelin aluevaltauksista tai Israelin verivihollisesta Iranista. Koulujen opetusmateriaalissa tai tv:ssä ei tietenkään käsitellä puolueellisesti mm. 2-maailmansodan tapahtumia tai kriittistä tutkimusta holokaustista, tai vaikkapa maahanmuuttokritiikkiä (mm.Trump). Kyllähän näitä riittää.

Robert Friedman sanoi:

"ADL tarkkailee ympäri maata olevien 31 toimistonsa kautta koulujen opetussuunnitelmia, kirjastojen hankintalistoja sekä julkisia konferensseja ja symposiumeja, toimien kulissien takana tukahduttaakseen intellektuellia vapautta."

- Artikkelissaan The Jewish Thought Police heinäkuussa 1993.

Tuli muuten nyt tässä mieleen, että kun tämän pakolaiskriisin aikana on noussut esiin tämä kuuluisa "rasismikortti". Niin sehän on selvää, että kun jokin maa EU:ssa kieltäytyy ottamasta pakolaisia (Unkari yms), niin mediassa on jokseenkin aikamoista rasismihuutelua tai muuta vastaava kritiikkiä. Mutta miksi mediassa ei ole kertaakaan mainittu kaikkein rasistisinta (oikeasti rasistista) Israelia, joka ei ota yhtään pakolaista. Ja joitakin maassa olevia afrikkalaisia on salaa sterilisoitu, etteivät vain pääse tuottamaan erirotuista väkeä Israeliin. Nythän vasta tunnettu israelilainen rabbi Yitzhak Yosef sanoi, että kaikki ei-juutalaiset on karkotettava. Tarkalleen hän sanoi näin: ”Kaikki ei-juutalaiset tulisi karkottaa Israelista. Ainut syy sille, miksei näin ole tehty, on se, että he ’palvelevat juutalaisia’, kunnes Messias tulee”. Mitähän tuo tarkoitti, kun hän sanoi että gojimit (ei-juutalaiset) palvelevat juutalaisia? En ole myöskään nähnyt Iltalehdessä tai YLE:n uutisissa mainintaa, kun Israel hoitaa ISIS-terroristeja sairaaloissaan. Ei kait tuo sitten niin vakavaa ole, kun sama porukka pisti Pariisissa reilu 100 eurooppalaista kylmäksi ja Brysselissä vähän pamahti. Joka tuutista huudetaan "terrorisminvastaista sotaa", mutta kun juutalaiset hoivaavat näitä, niin eihän siinä sitten mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Noin taitaa aika moni ajatella..

Aika epeli tuo Mayer Rothschild jos tollasia on sanonut. Lienee varmaan joku jutkunvihaaja jossain päin. Mene ja tiedä. Ei tartte kertoa kuka on, ei vois vähempää kiinnostaa.

Mutta tuosta juutalaisvastaisesta propagandastasi huolimatta valitsen miljoona kertaa ennemmin tämän hyväksi havaitun sionistien ylivallan kuin tuon mainostamasi "kansallissosialistisen" valtion vai mikä pohjoismaiden yhteisöhässäkkä nyt onkaan tavoitteenanne. Sionistien ylivallan alla sentään kaikilla yli 18 vuotiailla maan kansalaisilla on äänioikeus, sinun ihannemaassasi se on vain valkoihoisilla heteromiehillä. Tai kovasti ainakin näkyvät ihannoivan antiikin Kreikan demokratiaa, siitä vaan päättelin (toki antiikin Kreikassa homous taisi olla ihan ookoo juttu, joten kai siellä homomiehetkin sai äänestää. Orjat ja naiset ei ainakaan saanut). Ei kiitos moisille hirvityksille.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Voi, että minä vihaan antiseminismi sanaa nykypäivänä. Heti kun Israelia (eli juutalaisia) arvostelee, on antiseministi. Mutta hyvä vallan välinehän sana on. Sillä saa ainakin amerikassa arvostelijat hiljaiseksi. Tosi asiassahan nykypäivänä ei taida enää olla vaikutusvaltaisten juutalaisten joukossa juurikaan yhtään holokostista selvinnyttä. Mitä olen kuullut ja ymmärtänyt, nämä holokoostista selvinneet eivät olisi halunneet viedä Israelia ihan tuohon jamaan, kuin missä se on nyt. Mutta niinhän se ihmisillä menee: kun saat valtaa, sitä käytetään väärin. Niin tekevät tällä hetkellä myös sionistit, enkä usko, että suurin syy heidän palestiinan politiikalle (siirtokunnat) on uskonto, vaan luonnonvarat Israelin ja palestiinan alueella.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta mistä kokoomuspoliitikko Pertti Salolainen oikein puhui YLEn Aamu-tv:ssä, kun hän sanoi että juutalaisilla on "sekä rahat että media käsissään aika pitkälti" ja että "tämä on surkea totuus mikä Yhdysvaltain politiikassa on"?. Tai kun Israelin entinen pääministeri Sharon sanoi, että juutalaiset hallitsevat Amerikkaa? Outo lausunto oli myös amiraali Thomas Moorerilta, kun hän sanoi että mikäli amerikkalaiset tietäisivät millainen ote juutalaisilla on heidän hallituksestaan, he kävisivät aseelliseen vastarintaan.

Finnish politician: Jews control money, media in US - YouTube

Sitäpaitsi sionismi on yhtä päivänselvä asia kuin perussuomalaisuus, mutta tarkoitit varmaan sionistista ylivaltaa (sekin päivänselvää).

Juu, minulla on hieman termit hakusessa, koska en ole aiemmin aiheeseen tutustunut. Sinä siis uskot, että uuteen maailmanjärjestykseen, jossa maailmaa hallitsee salainen juutalaisten muodostama maailmanhallitus? Ja tämä on toiminut vuosikymmeniä salassa?

On hyvin erikoista, ettei toimittajat tai esim. tutkijat eivät ole pystyneet paljastamaan tätä organisaatiota vuosien varrella. Jos tällainen organisaatio olisi olemassa, sen sisäpiiristä olisi löytynyt syvä kurkkuja. Kyse olisi kuitenkin valtavan kokoisesta organisaatiosta, johon kuuluisi paljon ihmisiä. Kaksi vielä pystyy pitämään salaisuuden, kolmas kertoo jo kaverille.

Sinun juttusi ovat uskomattomia tai se, että sinä ilmeisesti oikeasti uskot juttuihisi on uskomatonta. Linkittelet tänne valtavia määriä uusnatsipropagandaa ja väität vielä niitä tieteelliseksi aineistoksi. Ei ne ole, ne on hörhöjen kirjoittamia satuja. Kun kirjoittaa sinun "tieteellisten tutkijoiden" nimiä vaikka Google Scholariin, tuloksena on tyhjää.
 

gasp

Jäsen
Juu, minulla on hieman termit hakusessa, koska en ole aiemmin aiheeseen tutustunut. Sinä siis uskot, että uuteen maailmanjärjestykseen, jossa maailmaa hallitsee salainen juutalaisten muodostama maailmanhallitus? Ja tämä on toiminut vuosikymmeniä salassa?

On hyvin erikoista, ettei toimittajat tai esim. tutkijat eivät ole pystyneet paljastamaan tätä organisaatiota vuosien varrella. Jos tällainen organisaatio olisi olemassa, sen sisäpiiristä olisi löytynyt syvä kurkkuja. Kyse olisi kuitenkin valtavan kokoisesta organisaatiosta, johon kuuluisi paljon ihmisiä. Kaksi vielä pystyy pitämään salaisuuden, kolmas kertoo jo kaverille.

Sinun juttusi ovat uskomattomia tai se, että sinä ilmeisesti oikeasti uskot juttuihisi on uskomatonta. Linkittelet tänne valtavia määriä uusnatsipropagandaa ja väität vielä niitä tieteelliseksi aineistoksi. Ei ne ole, ne on hörhöjen kirjoittamia satuja. Kun kirjoittaa sinun "tieteellisten tutkijoiden" nimiä vaikka Google Scholariin, tuloksena on tyhjää.

Ensinnäkin, juutalaiset eivät hallitse maailmaa, vaan pääasiassa Yhdysvaltoja ja suurimpia rahamaailman vaikuttajia. Lisäksi kysymyksessä ei ole mikään yksittäinen organisaatio, vaan pääasiassa aate ja rotu (sionismi ja juutalaisuus). Tietenkin jotkut erilliset juutalaiset organisaatiot edesauttavat yhteistä agendaa, mutta mistään aivan yksittäisestä organisaatiosta ei ole kysymys.

USA:n entinen ulkoministeri John Foster Dulles sanoi, että Israelin suurlähetystyö käytännössä sanelee kongressille maassa asuvien vaikutusvaltaisten juutalaisten kautta, että mitä tehdä.

Sanoit, että toimittajat eivät ole pystyneet paljastamaan tätä vuosien varrella. Juurihan minä olen linkittänyt erinäisiä lehtikirjoituksia, armeijatahojen lausuntoja, Pertti Salolaisen lausunnon ja muuta vastaavaa. Se, että et lue aiheesta jostain iltapäivälehtien kirjoituksista, ei tarkoita että aihe ei voi olla tosi. Iltapäivälehdet eivät myöskään käsittele Israelilaisten äärimmäistä rasismia ja heidän tukeaan ISIS-terroristeille. Voiko sitten olettaa heidän käsittelevän juutalaista valtaa USA:n politiikassa? Ei. Myöskin antisemiitin leiman pelko estää kaiken kritiikin juutalaisia kohtaan. Tämä on hyvin tehokas keino vaientaa ns. vastarinta mediassa. Lisäksi juutalaiset omistavat mediataloja, eli on päivänselvää että tällaista aihetta ei silloin käsitellä.

Minä tutkin asioita ja perustelen uskomukseni niihin lähdeaineiston perusteella. Ei ole väliä, onko aihe "salonkikelpoinen" vai ei.

Minulle jo pelkästään nämä asiat ovat vahva todiste sionistisesta ylivallasta:

- Israelilaislehti hehkuttaa juutalaisten ottaneen vallan Amerikan politiikassa. Samainen lehti luettelee nimeltä tärkeimmät juutalaiset tekijät Amerikan politiikassa. Eli henkilöt, jotka käsittelevät salaista tiedustelumateriaalia ja informoivat siitä presidentille.
- Israelin pääministeri kertoo juutalaisten hallitsevan Amerikkaa.
- Useat jenkki-amiraalit latovat huolestuttavia lausuntoja israelilaisten vallasta sekä politiikassa, että mediassa. Lisäksi hieman piilo-antisemiittinen presidentti Nixon mainitsee huolensa juutalaisesta mediavallasta.
- Jo Henry Ford käsitteli tätä samaista aihetta kauan sitten ja piti sitä hyvin ongelmallisena. Hän kirjoitti myös kirjan Kansainvälinen juutalainen.
- Washington Post ja New York Times kertoo juutalaisten olevan merkittävin tekijä demokraattiehdokkaiden vaalirahoituksessa, lisäksi mainitaan "juutalainen yliote Amerikan eliitissä".

Tarkennatko väitettäsi, että mitkä ovat "hörhöjen kirjoittamia satuja". Eli luokitteletko saduiksi mm. Washington Postin tai NY Timesin kirjoitukset, tai Nixonin ja jenkki-amiraalien lausunnot, ja Ariel Sharonin lausunnon?

Kirjan Juutalainen ylivalta kirjoittaja David Duke on tehnyt erinomaista työtä tuon kirjan kohdalla, varsinkin lähdeaineiston osalta. Muitakin samasta aiheesta kirjoittaneita on, mutta minulle on riittänyt pääasiassa Duken teos ja internet. Kyseessä ei ole millään lailla "hörhö", vaan henkilö, joka on mm.

- Voittanut vuoden 1988 demokraattien varapresidentin esivaalit New Hampshiren osavaltiossa saaden yli 60% äänistä.
- Bestseller-kirjailija.
- Presidentinvaaleissa vuonna 1992 sai enemmän ääniä joissakin republikaanien esivaaleissa kuin joukko paljon paremmin rahoitettuja republikaani-senaattoreja
- Voitti vaalit vuonna 1996 piirikunnan toimeenpanevan komitean jäsenenä Louisianan suurimmassa republikaanisessa piirissä.
- Tohtorin arvo historiassa, Ukrainan MAUP-yliopistossa
- Luennoinut yli sadassa yliopistossa
- Louisianan edustajainhuoneen entinen jäsen.

Luokitteletko tyypin foliohattupäiseksi hörhöksi?

Oletettavasti olet lukenut Wikipediasta Duken olevan entinen KKK-jäsen, ja siten kyseenalaistat hänen kyvykkyytensä ja älykkyytensä tällaisen aiheen parissa. Esimerkiksi USA:n entinen presidentti George Bush on entinen kokaiinin käyttäjä ja senaattori Robert Byrd on myöskin entinen KKK-jäsen mutta media käsittelee häntä senaattorina, ei KKK-miehenä. Bushia ei myöskään käsitellä entisenä narkkarina. Duken kohdalla mainitaan joka kerta KKK-jäsenyys, ei mitään muuta, vaikka hän erosi järjestöstä lähes 40 vuotta sitten. Tämä johtuu erityisesti siitä, että mies puhuu tulenarasta aiheesta.

Nykyisin Duke on ollut puheenaiheena erityisesti CNN:llä, koska Duke suosii preseidenttiehdokas Trumpia. Trumpia on paljon pommitettu kysymyksillä liittyen "White supremasicmiin" ja valkoiseen nationalismiin.

Why the Jewish Elite Hates Donald Trump - YouTube Tässä pätkässä näkyy CNN:n juttuja.

Jotkut ihmettelee, että miksi juutalaiset paljastavat valtansa lehtikirjoituksien kautta. Israelilaislehdessä mainittiin, että juutalaiset ovat saaneet niin vahvan yhteisön tärkeimmille politiikan osa-alueille, että he ovat "tulleet kaapista" eivätkä pelkää valtansa menetystä, koska "Clinton-vuosien saavutukset tulevat kaikesta huolimatta säilymään".
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös