Simpsonit vs. South Park vs. Futurama

  • 9 676
  • 85

Paras piirretty?....

  • Futurama

    Ääniä: 42 6,9%
  • Simpsonit

    Ääniä: 364 59,5%
  • South Park

    Ääniä: 143 23,4%
  • Kaikki yhtä hyviä....

    Ääniä: 43 7,0%
  • Kaikki yhtä huonoja!....

    Ääniä: 6 1,0%
  • Joku muu, mikä?....

    Ääniä: 14 2,3%

  • Äänestäjiä
    612

Huuhaa

Jäsen
Äänestysten äänestys....

Tästä äänestyksestä voi tulla aikaste tiukka, sillä olen huomannut, että näillä sarjoilla on vankka fani"klubinsa" täällä Jatkoajassa....
 

Huuhaa

Jäsen
Minä äänestin muuten Simpsoneja, koska henkilökohtaisesti South Parkin "huumori" on mielestäni yhä edelleenkin vastenmielistä, ja Futurama ei taas muuten mielestäni toimi.... Ja Simpsonithan on legendaarisen hauska ja paras piirretty kautta aikojen ihan noin muutenkin....
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kaikki yhtä hyviä. Jokaisella sarjalla on omat niksinsä, joilla minä liimaudun töllön eteen aina jonkun näistä siihen taikalaatikkoon ilmestyessä, joten en pysty erottelemaan mikä olisi paras.

Jos taas asia käännetään siten, että saisin valita yhden, mikä jatkuu kahden muun loppuessa ... Futurama!

(go Bender, go Bender, go Bender!)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No eihän se voi olla mikään muu, kuin Simpsonit.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan offtopicina heitän vaan kysymyksen, että minkä hemmetin takia pitää näitä äänestyksiä nimetä aina tyyliin: "Äänestysten äänestysten äänestys" tai jotain "Superhypertärkeä äänestys..."

Ainakin allekirjoittaneella menee hermo moiseen... olisit vain laittanut selkeän kysymyksen, että mikä on paras piirretty.... mutta joo, äänestin Etelä-Puistoa...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä valitsin Futuraman, vaikka toisaalta kaikki ovat yhtä hyviä. Jokaista tulee seurattua. Lisäksi ottaisin esim. Familyguyn, erittäin hyvä sarja.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Ihan offtopicina heitän vaan kysymyksen, että minkä hemmetin takia pitää näitä äänestyksiä nimetä aina tyyliin: "Äänestysten äänestysten äänestys" tai jotain "Superhypertärkeä äänestys..."

Sepä siinä, siinäpä se.... :D

Ei vaan, mielestäni tämä on todellakin äänestysten äänestys, sillä kuten tämän viestiketjun aloitusviestissäkin kirjoitin, niin olen huomannut, että näillä tämän äänestyksen sarjoilla on vankka fani"klubinsa" täällä Jatkoajassa, ja ajattelin, että nyt selvitetään "totuus"="Kansan" mielipide tästäkin asiasta....

Nimimerkillä: "Kaikkia ei voi miellyttää".... :rolleyes: :)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
South Park! Simpsonit ei enää oikein sytytä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
south parkkia ja simpsoneita tulee katottua se futurama on sitten jotenkin kökömmin käsikirjoitettu. mutta kaapeleilla ja paranoid android videossa esiintynyt robin on myös ihan ok.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Simpsonit. Nuo kolme mainittua ovat parhaat piirretyt mitä televisiosta tulee, mutta Simpsonit täytyy nostaa muiden yläpuolelle.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
South Park nousee muiden yläpuolelle. Tosin kaksi muuta jää turhan usein katsomatta. South Parkissa uskalletaan kuitenkin ottaa enemmän tabu-aiheita käsittelyyn, mikä tekee siitä erilaisen kuin näistä kahdesta.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Simpsonit on vielä tällä hetkellä kärjessä, valitettavasti sen taso on alkanut pikku hiljaa laskea. Sitä en osaa sanoa kumpi takana olevista sarjoista menee Simpsoneitten ohi, se on sitten sen ajan murhe.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Kun näistä valitaan niin South Park on ykkönen,vaikka vanhemmat jaksot olivat mielestäni parempia...

Kakkosena Simpsonit,kolmosena Beavis&Butthead.
 

Kiekkonero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
South Park menee kärkeen. Futuramakin on ihan katsottavaa viihdettä. Simpsonit aiheuttaa nykyään enää säälin sekaisia tuntemuksia. Kaikki ideat on loppu ja nykytaso on suoraan sanottuna paska. Odottaa enää lopullista niskalaukausta. Eivät tajunneet lopettaa huipulta, valitettavasti.

Silloin joskus parhaimmillaan Simpsonit oli South Parkin tasoa.
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Simpsons all the way.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuli niin päällikkö-jakso pari paivaa sitten telkkarista, etta taytyi laittaa hakusanaksi bender ja tammonen vanha ketju loyty.

Olen seurannut Futuramaa alusta alken ja vaikka muuten sarja ei aina niin nappaa, niin Bender on vaan ihan mieleton.

Tassa ko. jaksossa Bender joutui avaruteen leijailemaan ja tormasi siella pieneen kylaan. Han oli sitten lilliputtien Metal Lord! Paivat kuluivat ihmetellessa kaikkea ja Lordweiseria litkien.

Katselin jaksoa viela sopivassa nousukkaassa ja hihittelin itsekseni. Bender on kuningas!

Simpsoneitakin tulee valilla katsottua, mitas niista. South Parkia olen elamassani nahnyt pari jaksoa, King of the Hillia en ainuttakaan.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti pernaveikko
Tuli niin päällikkö-jakso pari paivaa sitten telkkarista, etta taytyi laittaa hakusanaksi bender ja tammonen vanha ketju loyty.

Mitä kvittoa! Miltä kanavalta ja koska tulee lisää?

K
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös