Siirtoikkuna sulkeutuu – Tobbarin viimeiset peliliikkeet?

  • 111 861
  • 1 005

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
No kysy nyt ja jatketaan eteenpäin. Ketjun nimi on kylläkin "

Siirtoikkuna sulkeutuu – Tobbarin viimeiset peliliikkeet?"​


Ei Sikariportaan viimeiset peliliikkeet.
Olet poiminut kirjoituksista jo parhaat sinulle sopivat kysymykset, en jaksa nähdä vaivaa uudelleen kysyä samoja.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Luuletko,ettei näppäimistöt ole olleet kuumina minun kohdistuvista "ilmiannoista"? Keskustellaan jääkiekosta jatkossa. Edelleen odottelisin sitä perustelua miksi Ilveksen pakisto olisi niin paljon parempi kuin HIFK:n? Ei pakisto heillä näytä kovin kevään kestäviltä, varsinkin kun juuri puolustuspeli on ollut Ilveksen suurin ongelma tällä kaudella. Se on selkeästi faktojen valossa heikoin osa-alue Ilveksellä.

En minä ole ainakaan himoinnut Ilveksen pakistoa, vaikka sillä kaikki elementit onkin olla aivan järkyttävän hyvä. Minä kaipailisin meille pientä silausta kiekollisuutta hyvän rungon päälle.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Varmaan siksi koska en ollut hankkinut kirjoitusoikeuksia. Vaikeita hetkiä tulee joka joukkueelle, ne kuuluvat urheiluun. Ala-aste läpät ei ole oikein mun juttuni. Minä pyrin katsomaan asioita objektiivisesti, faktoihin perustuen. Myöskään öyhöttäminen ei ole minun juttuni, mutta jokainen tyylillään. Mikä teitä risoo, että pitää vieläkin jauhaa henkilötason juttuja?

Jutellaan ennemmin HIFK:n puolustuksen tasosta versus muut, vaikka se Ilves.
No, keskinäisissä otteluissa Ilves on päästänyt 8, HIFK 11 maalia.
Puolustuksia verratessa pitää ottaa huomioon koko kentällisen peli, mukaanlukien maalivahdit.
Mutta aina voi kaikkea rajata haluamallaan tavalla. Tällä hetkellä esim. sarjan kärjessä ei ole HIFK.
Mutta älä vastaa tähän viestiin, sillä en aio jatkaa kanssasi viestittämistä vaikka kuinka haluaisit. Siihen ei minulla riitä kiinnostus.
 

microugn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän nyt siltä vaikuttaa että maalivahti on mitä ois pitänyt hankkia. Tulee melkein Tobbaria ikävää.

Noh, ehkä tässä vaan ei pää enää kestää hävitä Tapparalle.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mua ainakin alkaa vituttamaan tää ”oikein kannattamisen” esiintuominen. Jokaisella on oma tapansa kannattaa joukkuetta, ei ole yhtä ainoaa ja oikeaa tapaa.

Jotkut tavat toki raskaampia tai vaativampia kuin toiset. Jos sitä ei pysty ymmärtämään, niin voi miettiä omia tekojaan rauhassa himassa.

Raskasta luettavaa tää palsta nykyään.

On jännää miten voi samassa viestissä syyttää tietynlaisia kirjoittajia raskaslukuisen tekstin tuottamisesta (eli moralisoida mikä on vääränlaista kannattamista) mutta samalla sanoa, että tällainen vääränlaisen kannattamisen moralisointi vituttaa.

Kiben peilit, missä ovat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös