Siirrot, huhut ja sopimukset

  • 206 430
  • 845

TOVERIT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mielenkiintoista muuten nähdä Koiviston ensi kauden seura, TuTossa jatkaminenkin on varmaa korteissa, kun saa pelata niin paljon kuin huvittaa, mutta ainakin tällä hetkellä kaveri on esiintynyt paremmin, kuin Kuokkanen viime kaudella. Toisaalta suurin ero miesten välillä nähdään playoffeissa, joissa Kuokkanen pelasi kauden huonoimmat pelinsä, jos/kun Koivisto hoitaa ne, rohkenen itse nostamaan Koiviston Kuokkasen edelle ja selvästi.

Itse nostan Koiviston edelle jo nyt. Kuokkasta en koskaan pitänyt suurten ottelujen molarina, Koivistoa taas olen pitänyt aina. Tätä tilannetta ei mikään muuta. Jos Koivisto Tutossa ensi kaudella, voidaan puhua melkoisesta lottovoitosta. Toivottavasti kaveri arvostaa peliaikaa enemmän kuin liigasopimusta.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Itse pidän Koivistoa TuTon tärkeimpänä pelaajana kenelle pitäisi saada sopimus ensi kaudeksi.
Forre ja Keinänen kun saatais jatkamaan niin ykkösketjuksi ainakin minulle kelpaisi hyvin Vuorisalo-Forsell-Keinänen.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Mutta eikö tuon Törön peluuttamisen takana ollut tuo "koivisto episodi"? Eli Koivisto lähti itse luukulta kun puolustajat eivät pelanneet yhtään... Ja toivotaan että Koivisto pysyy kunnossa muuten on tukala tilanne jatkossa!


Ei ollut näin. Olin paikan päällä ja kyllä Koivisto vaihtoaitioon tuli ihan valmennusjohdon käskystä, eikä ollenkaan tyytyväisen oloisena.

Luonnollisesti pitää ristiä kaikki ruumiinosat sen puolesta, että Koivisto ei loukkaannu missään vaiheessa. En usko että Ortio maaliin laitettaisiin, vaan valinta tapahtuisi Törnströmin ja Pietilän välillä.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Luonnollisesti pitää ristiä kaikki ruumiinosat sen puolesta, että Koivisto ei loukkaannu missään vaiheessa. En usko että Ortio maaliin laitettaisiin, vaan valinta tapahtuisi Törnströmin ja Pietilän välillä.

Miten hyvä tai potentiaalinen tulevaisuuden toivo tämä Pietilä oikein on? Itse en ole kyseistä kaveria kertaakaan kentällä nähnyt, mutta hänethän valittiin taannoin Elitloppetin (vai-mikä-se-nyt-oli) parhaaksi maalivahdiksi. Olisiko hänestä tarvittaessa jo ensi kauden ykköseksi jopa?

Ja tähän samaan hengenvetoon täytyy lisätä, että TuTon kannattajien fantasiadraftin ykkösnimi Timo Pärssinen on aamun TS:n mukaan tehnyt kahden vuoden jatkopahvin Timrån kanssa. Innokkaimmat fanit voivat siis pyyhkiä hänen nimensä pois siitä ykkösketjun laidasta.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Miten hyvä tai potentiaalinen tulevaisuuden toivo tämä Pietilä oikein on? Itse en ole kyseistä kaveria kertaakaan kentällä nähnyt, mutta hänethän valittiin taannoin Elitloppetin (vai-mikä-se-nyt-oli) parhaaksi maalivahdiksi. Olisiko hänestä tarvittaessa jo ensi kauden ykköseksi jopa?

Olen kaverin pari kertaa pelaamassa nähnyt, ja pidän häntä varsin hyvänä maalivahtina. Sanoisin näin, että jos budjettia joudutaan ensi kaudella kiristämään, niin Pietilä voisi kyllä tulla kysymykseen. Kakkosmaalivahdiksi Ortio ja kausi voi alkaa.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Miten hyvä tai potentiaalinen tulevaisuuden toivo tämä Pietilä oikein on? Itse en ole kyseistä kaveria kertaakaan kentällä nähnyt, mutta hänethän valittiin taannoin Elitloppetin (vai-mikä-se-nyt-oli) parhaaksi maalivahdiksi. Olisiko hänestä tarvittaessa jo ensi kauden ykköseksi jopa?

A-junnuissa Pietilä pärjää kyllä, ja varmasti olisi ihan omiaan heikompia joukkueita vastaa mestiksessäkin, mutta ykköseksi... Potentiaalia kaverilla kyllä on kehittyä ykkösmolariksi vähintäänkin mestistasolle, mutta välttämättä ei ole sitä vielä. Toki hänestä sellainen voisi kehkeytyä piankin, kun pääsisi äijien kanssa treenaamaan. Sanotaan, että ainakin Ortiota ja El Törö-Töröä parempi veska ilman muuta!
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Olen kaverin pari kertaa pelaamassa nähnyt, ja pidän häntä varsin hyvänä maalivahtina. Sanoisin näin, että jos budjettia joudutaan ensi kaudella kiristämään, niin Pietilä voisi kyllä tulla kysymykseen. Kakkosmaalivahdiksi Ortio ja kausi voi alkaa.
Tuskin kuitenkaan niin paljon kiristetään että Pietilä olisi ykkösveska. Maalivahti kun on lähes puoli joukkuetta niin Pietilä ei ihan vielä ole sillä tasolla. Hauskaa tämä että TuTo yrittää nousua mutta silti maalissa pelaisi Axel Pietilä. Sanonpa vaan että huonolta näyttää jos mennään Pietilällä ensi kausi. Ja tämä ei ole mitään mollausta vaan suora fakta :)
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Suurta valoa tähän kaikkeen synkkyyteen.
Petri Koivisto on tänään kirjoittanut jatkosopimuksen TuTon kanssa.
 

Makke

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Suurta valoa tähän kaikkeen synkkyyteen.
Petri Koivisto on tänään kirjoittanut jatkosopimuksen TuTon kanssa.

Erittäin hieno homma!! Nyt onkin sitten jo 50% ensi kauden joukkueesta valmiina ;)
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Suurta valoa tähän kaikkeen synkkyyteen.
Petri Koivisto on tänään kirjoittanut jatkosopimuksen TuTon kanssa.

Eiköhän tämä synkkyys ole aika pitkälti jokaisen omassa päässä muodostettu tila. Itse en ainakaan vielä synkkyyteen vaivu. Joukkue johtaa sarjaa. Varmoja lähtijöitä on tasan yhtä monta kuin vuosi sitten tähän aikaan. Kevättä kohti mennään. Itse murehdin näitä sitten, kun oikeasti on siihen aihetta. Nyt päätavoite on siivittää joukkue Mestiksen voittoon.

Ja tosiaan ensi kauden joukkueestahan on jo yli 50% kasassa. Vai pitääkö vielä odottaa seuran virallista ilmoitusta Koiviston jatkosta?
 

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Ja tosiaan ensi kauden joukkueestahan on jo yli 50% kasassa. Vai pitääkö vielä odottaa seuran virallista ilmoitusta Koiviston jatkosta?
Virallinen vahvistus uupuu, mutta toistaiseksi erittäin vahva huhukin riittää. Toisaalta minulla ei ole myöskään mitään syytä epäillä muutamaa syväkurkkua, jolta tämä huhu on kuultu. Vielä kun Forren nimi saataisiin paperiin, niin ensi kauden joukkueen ydin olisi kasassa.

Koivisto ja Vuorisalo ovat siis "isoista nimistä" ensi kauden kokoonpanossa. Ei tämä nyt ihan hirveän pahalta vielä näytä.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Koivisto ja Vuorisalo ovat siis "isoista nimistä" ensi kauden kokoonpanossa. Ei tämä nyt ihan hirveän pahalta vielä näytä.

Myös ainakin Järvisellä on tietääkseni sopimus, mutta jatkamista en silti uskaltaisi kirkossa kuuluttaa. Mikäli(!) tosiaan Koivisto on jatkopahvin allekirjoittanut, niin ihmetyttää suuresti miksei minnekään suuntaan ole asiasta informoitu. Villen komennossa tällainen asia, etenkin tällaisessa tilanteessa, olisi tiedotteena median edustajien sähköpostilaatikoissa nopeammin kuin sopimuspaperista olisi muste kuivunut. Ja ei, en sano tätä siksi että haikailisin Villeä takaisin ruotuun, vaan siksi että peräänkuulutan TuTolta ryhdistäytymistä tämän asian suhteen.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Myös ainakin Järvisellä on tietääkseni sopimus, mutta jatkamista en silti uskaltaisi kirkossa kuuluttaa. Mikäli(!) tosiaan Koivisto on jatkopahvin allekirjoittanut, niin ihmetyttää suuresti miksei minnekään suuntaan ole asiasta informoitu. Villen komennossa tällainen asia, etenkin tällaisessa tilanteessa, olisi tiedotteena median edustajien sähköpostilaatikoissa nopeammin kuin sopimuspaperista olisi muste kuivunut. Ja ei, en sano tätä siksi että haikailisin Villeä takaisin ruotuun, vaan siksi että peräänkuulutan TuTolta ryhdistäytymistä tämän asian suhteen.

No nyt on tiedotekin saatu ulos. Lämmittää kyllä kriittistäkin fania.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mikäli(!) tosiaan Koivisto on jatkopahvin allekirjoittanut, niin ihmetyttää suuresti miksei minnekään suuntaan ole asiasta informoitu. Villen komennossa tällainen asia, etenkin tällaisessa tilanteessa, olisi tiedotteena median edustajien sähköpostilaatikoissa nopeammin kuin sopimuspaperista olisi muste kuivunut. Ja ei, en sano tätä siksi että haikailisin Villeä takaisin ruotuun, vaan siksi että peräänkuulutan TuTolta ryhdistäytymistä tämän asian suhteen.

Kyllä se Koiviston jatko on nyt jo ihan virallinen tieto. Sulka hattuun hänelle, joka Koiviston sopimuksen väänsi, ja toki myös hatunnosto Koivistolle itselleen jatkopäätöksestä.

Tiedottamista, niin kuin monia muitakin asioita tunnutaan opettelevan tällä hetkellä TuTossa. Opettelussa on toki se hyvä puoli, että sen periaatteessa pitäisi tarkoittaa asioiden osaamista ja hallitsemista tulevaisuudessa. Valitettavaa vaan on se, että opettelu tapahtuu näin kriittisinä aikoina, jolloin aikaa siihen opetteluun ei periaatteessa ole.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kyllä se Koiviston jatko on nyt jo ihan virallinen tieto. Sulka hattuun hänelle, joka Koiviston sopimuksen väänsi, ja toki myös hatunnosto Koivistolle itselleen jatkopäätöksestä.

Tiedottamista, niin kuin monia muitakin asioita tunnutaan opettelevan tällä hetkellä TuTossa. Opettelussa on toki se hyvä puoli, että sen periaatteessa pitäisi tarkoittaa asioiden osaamista ja hallitsemista tulevaisuudessa. Valitettavaa vaan on se, että opettelu tapahtuu näin kriittisinä aikoina, jolloin aikaa siihen opetteluun ei periaatteessa ole.

Hyvä Devon juuri kirjoitin samasta aiheesta.
Ei mulla mitään Heinosiakaan vastaan ole. Se vain harmittaa kun suurin osa porukasta kääntää sen Heinosten haikailun negatiiviseksi seuran uusia ihmisiä kohtaan. Ville ja Esko teki sitä ja tätä ja fanit vertailee sitä tämän hetkiseen tilanteeseen. Eskokin oli toiminnassa mukana kymmeniä vuosia on aivan selvää, että toiminta oli vuosien saatossa jalostunut ja kehittynyt. Näin tulee tapahtumaan myös seuran uusien toimijoiden kohdalla. Kysymys on vain siitä annammeko me heille mahdollisuuden. Itse olen kyllä valmis odottelemaan nyt edes kokonaisen kauden verran enkä heti tuomitse.

Sen verran vielä tuosta virallisuudesta niin jos kirjoitan tänne jotain uusista sopimuksista niin se tarkoittaa, että nimet on paperissa.
Noilla asioilla ei kannata leikkiä. Koivistokin voi vaikka lueskella täällä ja päättää ettei ainakaan allekirjoita kun tuollaista sontaa väännetään.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Kyllä se Koiviston jatko on nyt jo ihan virallinen tieto. Sulka hattuun hänelle, joka Koiviston sopimuksen väänsi, ja toki myös hatunnosto Koivistolle itselleen jatkopäätöksestä.

Tiedottamista, niin kuin monia muitakin asioita tunnutaan opettelevan tällä hetkellä TuTossa. Opettelussa on toki se hyvä puoli, että sen periaatteessa pitäisi tarkoittaa asioiden osaamista ja hallitsemista tulevaisuudessa. Valitettavaa vaan on se, että opettelu tapahtuu näin kriittisinä aikoina, jolloin aikaa siihen opetteluun ei periaatteessa ole.

Kiistatta hieno juttu tämä Koiviston jatkosoppari. Mutta kuten asian ilmaiset, niin juuri nyt on hiukan huono aika opetella, nyt tuollaisten asioiden oppiminen pitäisi käydä todella ripeästi. Tämäkin on kuitenkin asia joka olisi pitänyt olla hyvin hallussa kaikilla jotka Villen toimintaa vuosikaudet seurasivat. Petri Vanne ei valitettavasti Villeä työn touhussa nähnyt, mutta ne jotka näkivät ja Villen kanssa töitä tekivät, voisivat evästää Vannetta (ja kaikkia muitakin) asian tiimoilta.

Case Koiviston tiedottamisen marssijärjestys pitäisi ilman muuta olla se, että ensin tieto medialle, vasta sen jälkeen semitietona nettifoorumeille. Nytkään se ero ei suuri ollut, mutta juuri se ihmisiä hiukan hämmentävä puoli vuorokautta.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kiistatta hieno juttu tämä Koiviston jatkosoppari. Mutta kuten asian ilmaiset, niin juuri nyt on hiukan huono aika opetella, nyt tuollaisten asioiden oppiminen pitäisi käydä todella ripeästi. Tämäkin on kuitenkin asia joka olisi pitänyt olla hyvin hallussa kaikilla jotka Villen toimintaa vuosikaudet seurasivat. Petri Vanne ei valitettavasti Villeä työn touhussa nähnyt, mutta ne jotka näkivät ja Villen kanssa töitä tekivät, voisivat evästää Vannetta (ja kaikkia muitakin) asian tiimoilta.

Case Koiviston tiedottamisen marssijärjestys pitäisi ilman muuta olla se, että ensin tieto medialle, vasta sen jälkeen semitietona nettifoorumeille. Nytkään se ero ei suuri ollut, mutta juuri se ihmisiä hiukan hämmentävä puoli vuorokautta.

Laitan tähän tästä lähin mistä olen asiasta kuullut ettei muiden näkökulmat tule omina mielipiteinäni.
Toimisto: Vanne otettiin Villen työpariksi ja samalla opettelmaan näissä jääkiekkokiemuroissa elämistä. Mutta asia ei mennytkään niin vaan Ville otti lopputilin ja Vanteen opettelu jäi nyt oman aktiivisuuden ja muiden opettajien varaan.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ville ja Esko teki sitä ja tätä ja fanit vertailee sitä tämän hetkiseen tilanteeseen. Eskokin oli toiminnassa mukana kymmeniä vuosia on aivan selvää, että toiminta oli vuosien saatossa jalostunut ja kehittynyt. Näin tulee tapahtumaan myös seuran uusien toimijoiden kohdalla. Kysymys on vain siitä annammeko me heille mahdollisuuden. Itse olen kyllä valmis odottelemaan nyt edes kokonaisen kauden verran enkä heti tuomitse.

Totta kai. Kehitystä varmasti tapahtuu, ja mahdollisuus annetaa uusille toimijoille. Totesinkin vain, että nykyinen tilanne on ollut tiukka paikka uusille ihmisille hypätä ruotuun. Pehmeämpi lasku olisi ollut toivottavaa kaikkien kannalta. Sehän ei tietenkään ole heidän vikansa.

Sen verran vielä tuosta virallisuudesta niin jos kirjoitan tänne jotain uusista sopimuksista niin se tarkoittaa, että nimet on paperissa.
Noilla asioilla ei kannata leikkiä.

Ei tietenkään. Sopimuksen todenperäisyyttä en epäillyt, mutta virallinen siitä tiedosta tulee vasta seuran tiedotteen jälkeen. Nyt se tiedote on ilmeisesti Jatkoajalle tullut, koska uutinen on sieltä luettavissa. TuTon nettisivuillahan asiasta ei vieläkään puhuta mitään.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Laitan tähän tästä lähin mistä olen asiasta kuullut ettei muiden näkökulmat tule omina mielipiteinäni.
Toimisto: Vanne otettiin Villen työpariksi ja samalla opettelmaan näissä jääkiekkokiemuroissa elämistä. Mutta asia ei mennytkään niin vaan Ville otti lopputilin ja Vanteen opettelu jäi nyt oman aktiivisuuden ja muiden opettajien varaan.

Jep, näin tapahtui. Nyt vaan tuntuu että se opettelu jäi Petrin itse opeteltavaksi. Tai ainakaan nämä "opettajat" eivät ole kaverille median kanssa toimimisen aakkosia opettaneet, ja niiden aakkosten halinta on kuitenkin aina ehdottoman tärkeä asia menestyvälle seuralle.

Turhaan muuten siitä huolta kannat että kirjoituksesi leimattaisiin omiksi mielipiteiksi. Kritiikkiähän on kai tullut juuri siitä kun on koettu että olet niin vahvasti Paksal & Co:n äänitorvi? :)
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Koivisto

Todella hyvä uutinen tämä Koiviston soppari. Siltikin toivottavaa olisi, että perusrungon kanssa saataisiin sopimukset mahdollisimman nopeasti kiinni. Molke on tietty hyvä avaus. Molke, johtava pakki, ykkössentteri ja siihen sitten muutama vahva tekijä ympärille. Muiden kanssa ei sitten ole niin hätäkään. Täytyy toivoa, ettei muihin Mestis-seuroihin ole kauheasti menijöitä. Liigaan sitten vaan ennemmin.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Kyllä Koiviston soppari lämmittää. Nyt meillä on yksi osa-alue kolmesta kunnossa. Pikkulinnut ovat kyllä laulaneet, että muutama muukin tämän kauden joukkueesta olisi jo jatkosta sopinut, mutta odotellaan nyt virallisempaa tietoa.

Siirtoikkuna tämän kauden osalta sulkeutuu kohta. TuTon osalta ei liene muuta merkittävää pelissä kuin Kerälän, Karevaaran ja Virtasen loppukauden osoite. Ed.mainitussa järjestyksessä minä heidät TuTossa näkisin.
 
Viimeksi muokattu:

blazee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kärpät, Ducks, Capitals, Red Wings, Penguins!
Siirtoikkuna tämän kauden osalta sulkeutuu kohta. TuTon osalta ei liene muuta merkittävää pelissä kuin Kerälän, Karevaaran ja Virtasen loppukauden osoite. Ed.mainitussa järjestyksessä minä heidät TuTossa näkisin.

Niin, Kerälä teki/tekee 2v sopimuksen Kerhon kanssa ja Karevaara pelaa loppukauden HPK:n riveissä. Että se siitä odottelusta, odotellaan että nämä julkaistaan myös mediassa :-D
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Jep, näin tapahtui. Nyt vaan tuntuu että se opettelu jäi Petrin itse opeteltavaksi. Tai ainakaan nämä "opettajat" eivät ole kaverille median kanssa toimimisen aakkosia opettaneet, ja niiden aakkosten halinta on kuitenkin aina ehdottoman tärkeä asia menestyvälle seuralle.

Turhaan muuten siitä huolta kannat että kirjoituksesi leimattaisiin omiksi mielipiteiksi. Kritiikkiähän on kai tullut juuri siitä kun on koettu että olet niin vahvasti Paksal & Co:n äänitorvi? :)

Koiviston sopimus oli tehty eilen illalla ilta treenien jälkeen käsitykseni mukaan, joten uutista ei saatu eilen ulos mistään koska kello oli niin paljon. Esimerkiksi Turun sanomiin oli eilen laitettu heti tiedote sopimuksesta mutta Turun sanoma ei jostain syystä ilmeisesti nähnyt uutista julkaisemisen arvoiseksi. Itse kirjoitin sen tänne koska pidän fani clubin vetäjän yhtenä tehtävä sitä, että ilmoittaa faneille niitä asioita jotka ovat julkisia, jos itse niitä tietää. No tänään olen ilmoittanut etten ilmoita edes clubissa enää mitään mitä saisi julkaista ennen kuin sen saa mediasta lukea, koska sekin hyvässä tahdossa tehty ilmoitus käännettiin taas TuTon toimijoiden ja minun vastaiseksi.

Tuohon jälkimmäiseen on hyvä todeta, että kun täällä oli noin tusinan verran Heinonen & Co äänitorvia niin päätin puolustaa nykyisyyttä ja tulevaisuutta eli tämän hetken toimijoita. Luonne kun on sellanen ettei pitkään jaksa katella kun yhtä kiusataan ja puhutaan hänestä pahaa. Se vain ilmeisesti rikkoi tämän foorumin harmoniaa ja yksimielisyyttä. Nimimerkki Kaukalon Laidalla kirjoitti tuolla TuTon omistus puolella uusista tuohtuneista kirjoittajista. Vähän otin sen kyllä sellai ettei olisi kritiikkiä tänne kaivattu kun kaikki oli niin yksimielisiä.

Kaikki voivat lukea mitä täällä on kirjoiteltu sen jälkeen kun tapahtumat alkoivat syksyllä vyörymään. Minä sain oikeudet kirjoitella tänne 21.1. eli suunnilleen viikko sitten, joten en ole kovin pitkään vielä edes pystynyt täällä keskustelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Voisiko joku Lehkosen kanssa jutuissa oleva taho kysyä häneltä mitä hän on pelaajille ensi kaudesta sanonut. Onko hän rohkaissut pelaajia jatkamaan TuTossa vai lähtemään muualle? Vähän pelottaa noi jutut mitä kuulee tosta istisanoutumisesta.
Olen myös huhuna kuullut ettei pian myyntiin tulevassa kausijulkaisussa ole ollenkaan päävalmentajan palstaa koska Ika ei nähnyt aiheelliseksi siihen mitään kirjoittaa. No tuon näemme kunhan kirja tulee hallille myyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös