Sihvonen&MaKiprusoff

  • 1 017
  • 1

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Kyllä tuo Arakanto on viksu ja vilmaattinen valmentaja. En itse olisi ikimaailmassa, siitäkään huolimatta että hän on yksi suosikkejani, ottanut Toni-tigeriä Möm-möm -skabauksiin menneen kauden perusteella. Sihvosen pelillinen käyrä on ollut laskeva siitä lähtien kun W&S hylkäsivät hänet, eli siis muuttivat rihvelitauluineen Ilmalaan, ja jättivät Tonin kipparoitavaksi sekavan IFK:n.

Ja mitä Sooshi tekee nykyisellään? No, saatna, mies karvaa, ronkkii, vääntää MM-kisoissa kuin mikäkin maailmanluokan pelaaja, on kehveli tekaisuut parit maalitkin. Seetna että tuntuu hyvältä katsoa miehen kohellusta. Toivon vilpittömästi että hän onnistuu ensi kaudella paria edellistä paremmin, pelaa sitten missä hyvänsä.

Toinen itseni yllättänyt pelaaja on ollut Kiprusoffin Marko. Kyllä kaveri hoiti eilenkin tonttinsa niin mallikkaasti, notta. Komeaa perstaklaustakin tuli ja maalinedustalta siivottiin ainakin kiekot veks. Lisäksi MaKi kunnostautui, jos ei nyt poliisina niin ainakin puistotätinä, käymällä svedupelaajan naamanläpsyttelyyn kun tämä ei älynnyt lopettaa pelaamistaan Markon mielestä riittävän ripeästi pillin soitua. Seetna, hyvä Marko.

että sikäli...
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Sooshi

Olen Lapasen kanssa täysin samaa mieltä Sooshista. Olen aina pitänyt hänen tyylistään mutta nyt mies pelaa kuin elämänsä keväänä. Veikkaan, että hänet nähdään ennen tammikuun loppua narripaidassa, mikäli säilyttää nykyisen tasonsa.:)

Itse asiassa uskon, että näemme Jokereiden tekevän AIK:n kanssa ensi kaudella sellaisen swapin, jossa Sihvonen ja Lind siirtyvät Jokereihin ja Peltonen AIK:hon.:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös