Serena Williams

  • 30 026
  • 106

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen illlalla ajattelin, jotta kumma on jos ei asiasta ole mitään kommenttia täällä vapaan puolella - nimittäin Serenan uutukaisesta peliasusta ja miksei tytöstä itsestääänkin. Herra siunaa kun oli sitten mukava katsella näin ukkomiehenä urheiluruutua kun Serena keikisteli puvussaan. Vaimo käski pyyhkimän vaahdon suupielestäni, mutta kykenin siihen vasta muutaman minuutin päästä tapahtuneesta. Voi jeh, kun on tytöllä paikat kohillaan.

Vanhan pervon unelmatyöksi muodostui eilisestä lähtien tenniksen rajatuomari, voisi olla että jäisi jokunen leveä syöttö jäädä huomaamati, eikä paranisi käyttää kireitä sortseja.....
 

JanJ

Jäsen
Jo vain!
Serenaa katselee kyllä mielellään.
Toista se on Serenan "velipoika" Venus.
Siinä on sellainen vastakohta että huh huh.
Kun nuo kaksi pelaa vastakkain, sisuskalut repivät eri suuntiin :D
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Aamun kalevassa oli kuva jommasta kummasta Williamsin sisaruksista ja alateksti jotenkin seuraavan kaltaisesti "... Williams käyttää koko kroppaa lyöntiinsä" ja voi helevatra mitkä pakarat sillä muijalla oli. Meinas kahveet mennä väärään kurkkuun, kun niihin silmäni iskin. En minä vaan kakarana huomannut tennistä pelaillessani, että tennistytöillä olisi ollut tavallista paremmat perät :D
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tennis naisten pelaamana on meikäläisen ehdotonta suosikkiohjelmaa nykyisin. Muodollisesti päteviä ovat molemmat Williamsin sisarukset, jos kohta Serenaa katselee kyllä huomattavasti mielummin, kuin tätä JanJ:n mainitsemaa "velipoikaa".

Anna Kournikova, Elena Dementieva ja Jelena Dokic sekä Martina Hingis pitävät osaltaan huolen telkkarin lähellä viihtymisestä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Kyllä!

Serenan syöttö ns. "seisauttaa veret". Sama ilmiö oli joskus aikoinaan kun Norjan Trine Hattestad kiskaisi keihästä. Siinä oli selostajaparoilla pokan pitämistä kun rintavarustus heilahteli puolelta toiselle heiton jälkivoimasta.

Tosin Serena nyt on paljon tiukempi pakkaus, mutta se syöttö, se syöttö....uuh.

Ehkäpä peliä Serena vs. Mary Pierce voisi pitää tässä tapauksessa "moraalisena" finaalina.:D
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Kaikkien aikojen tennisasu

Täytyy sanoa kuin papukaija G. Pula-aho eli "Ah, mitkä pakarat!" Seuraavaks toivoisin, että Serena panis päälleen samanlaisen asun mutta väriltään valkoisen. Syntyis lisäksi upea kontrasti mustan ihon ja valkoisen peliasun välille.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Aamun Satakunnan Kansassa oli kuva Serenasta ilmeisesti juuri syöttämässä. Katsoin sitä kuvaa noin minuutin ihmetellen miten jollakin voi olla noin silmään pistävä takapuoli. Siis positiivisessa mielessä. Ei jumablade! Minun mielestä se musta asu sopii siihen hienosti.

Way to go Serena!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti V-man
http://www.hot.ee/sweetdevil/serena21.jpg

Eikös tuo ole Ben Johnsson? Minua lähinnä inhottaa tuollainen drag-queenin näköinen naikkonen.

V-manin kanssa aivan samoilla linjoilla. Pojat hei, naisilla ei ole viiksiä. Williamseilla on kauheat amispehkot. Vetäkää tästä johtopäätöksiä :)
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Kyllä Serena lämmittää kummasti vanhan viheltäjänkin mieltä, ja seisauttaa niin veret kuin..... noh ei nyt kaikkea voi kertoa.

Tässä hieno kuvan voimasta joka jyllää kyseisen leidin raajoissa
http://www.usopen.org/news/photos/imagepages/b58ca3914113dbcb00256c22000bf41a.html

Ja tässä pari muuta lisää:

http://www.usopen.org/news/photos/imagepages/44a2e31cf25e64c600256c220005b514.html

http://www.usopen.org/news/photos/imagepages/df521b2a1cbf35ef00256c22000c11bf.html

http://www.usopen.org/news/photos/imagepages/8c8b773260bc188f00256c1f006bfa17.html
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mission16W


V-manin kanssa aivan samoilla linjoilla. Pojat hei, naisilla ei ole viiksiä. Williamseilla on kauheat amispehkot. Vetäkää tästä johtopäätöksiä :)

Täytyy myöntää että allekirjoitan tämän suosiolla. Yhden uuden asiankin opin tämän ketjun myötä, kauneus on todellakin katsojan silmässä ja mielipiteet eroavat toisinaan kuin yö ja päivä.
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ny äijät tuijottaa liikaa kasvojen piirteisiin. Kuka niistä on puhunut?? Alunperin juttu lähti siitä, että tytöllä on paikat kohdillaan, eikä kukaan sen jälkeenkään ole mielestäni puhunut Serenan kasvojen piirteistä tuon taivaallista vaikka en minä yhtään pahana niitäkään pidä.

Nyt äijät tarkkuutta!!!

PS. Sitäpaitsi JMK 81 kuvakavalkadi ei tee nykyään yhtään oikeutta tälle leidille toisin kun taas Herra Tuomarin sitä vastoin sitä paremmin tekee.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti OikeaPakki
Kyllä!

Serenan syöttö ns. "seisauttaa veret".


Mielestäni parempi ilmaisu on ''pakkaa veret''.:rolleyes:

Kylllähän vain mielikuvitus on rajana, kun Serenaa katselee. Ei ole likassa liiemmälti laardia, kondiksessa on. Ja ketä ne viikset kiinnostaa, Gillette Mach III pykälään, niin ongelma on historiaa.

Muutoin kannattaisi Serena kanssa olla väleissä ja suu siivosti. Saattaisi nimittäin olla, että vääränlaisen lasautuksen kuultuaan mieheltä, Serena tirvaisisi turpaan. Sen verran jyrkän näköisessä kunnossa pimu on.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Janis
Ny äijät tuijottaa liikaa kasvojen piirteisiin. Kuka niistä on puhunut?? Alunperin juttu lähti siitä, että tytöllä on paikat kohdillaan, eikä kukaan sen jälkeenkään ole mielestäni puhunut Serenan kasvojen piirteistä tuon taivaallista vaikka en minä yhtään pahana niitäkään pidä.

Nyt äijät tarkkuutta!!!

PS. Sitäpaitsi JMK 81 kuvakavalkadi ei tee nykyään yhtään oikeutta tälle leidille toisin kun taas Herra Tuomarin sitä vastoin sitä paremmin tekee.

Ilmaisin itseni ilmeisesti hieman epäselvästi.

Minulle kokopaketti merkitsee aina eniten, mutta kukin tavallaan.
Sen sijaan jos alamme keskustella eri osa-alueista, kuten eri vartalon osien muodostumista, ymmärrän senkin hyvin.
Silti rohkenen olla valtavirran kanssa erimieltä. Minäkin arvostan treenattua kroppaa, mutta liika on liikaa, mielestäni kyseisten sisarusten vartalomalli ei edusta minulle Seniorin sanoin "pakkaa veret" linjaa, vaan pikemminkin laskee käyrät linjaa.

Seniorille vielä sellainen makupala, että mitä enemmän sitä partaa rassaat, sitä enemmän sitä puskee turvasta ulos, niin ja ei parta pahoille kasva, joten lienee tuhma tyttönen?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka

Seniorille vielä sellainen makupala, että mitä enemmän sitä partaa rassaat, sitä enemmän sitä puskee turvasta ulos, niin ja ei parta pahoille kasva, joten lienee tuhma tyttönen?

Niin, nythän liikutaan mielikuvitusmaailmassa, joten ajattelin Serenan luo ihan yhden päivän reissua. Minua ei välttämättä kiinnosta enää se, että viikon päästä visiitistäni Serenalla olisi vaikka Joulupukin parta.:cool:
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Janis
Ny äijät tuijottaa liikaa kasvojen piirteisiin. Kuka niistä on puhunut?? Alunperin juttu lähti siitä, että tytöllä on paikat kohdillaan, eikä kukaan sen jälkeenkään ole mielestäni puhunut Serenan kasvojen piirteistä tuon taivaallista vaikka en minä yhtään pahana niitäkään pidä.

Nyt äijät tarkkuutta!!!

PS. Sitäpaitsi JMK 81 kuvakavalkadi ei tee nykyään yhtään oikeutta tälle leidille toisin kun taas Herra Tuomarin sitä vastoin sitä paremmin tekee.

En minäkään pelkästään kasvoista puhunut, vaan koko olemuksesta. Minua tuollaiset lihakset häiritsevät enemmän kuin hyvät rinnat pystyvät paikkamaan. Eli selvennykseksi: Kivat daisarit ja tiukka pylly, mutta muuten miehen vartalossa = No thanks.

Tää on vaan mun mielipide. Älkää usuttako Williamssin veljeksiä mun perääni.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
No jopas. Hyi, yäk ja ptui. V-man kyllä on jo tuonut sanoiksi minunkin mielipiteen näistä "siskoksista". Urheilijoina arvostan todella korkealle mutta naisellisuus on heistä kadonnut jo aikaa sitten.

Kyllä naisen kuuluu olla edes jollain tapaa hento, jotta meillä miehillä olisi jotain suojeltavaa.

Minua tuollaiset viljamssit lähinnä pelottaa.
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Optikoille bisnestä

Serena on huomattavasti rujompi pakkaus kuin siskonsa Venus. Molemmat ovat kuitenkin erityisen kaukana minun käsityksestä siitä minkälainen on kaunis nainen. Serena vieraili jo aikaa sitten Jay Leno showssa ja se oli huomattavasti harteikkaampi kuin Leno. Pari vuotta lisää niin siskokset saavuttaa bulgarialaiset aitajuoksijat ja legendaarisen GG:n elikkä hiihtäjä Galina Gulakovan koossa ja kauneudessa.

Saamari ... BMW-Williams:kin on sirompi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Telkkarista en tata ihmista (ei oikein voi kayttaa sanaa nainen) nahnyt, mutta lehdessa oli iso ja hieno varikuva sivultapain otettuna.

Huh huh miten kauhean nakonen, aivan jarkyttavat pakarat. Ihmisilla on erilaisia nakemyksia... Joku kuolaa, ma meinasin oksentaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No juu. Makunsa kullakin. On vähän liian "ylikuntoinen" tuo Serena meikäläisen mieleen.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Kyllä minä mieluummin katselen Serenan ja Venuksen kaltaisia hyvä kroppaisia naisia ennenmin kuin suomalaista "karjakko" mallista, perä laahaa tuulipuku kahisee mallia.
Tosin löytyy meiltä kotimaasta parempiakin kuin Williamsin sisarukset, kyllä minä katselen Janina Frostellia ennemin (en kuuntele, laulua ainakaan) kuin ko. sisaruksia.
Tiukka kroppa on aina kaunis, tiettyyn rajaan asti tietysti, ja sisarukset ei ole sitä vielä ylittänyt. eikä tämä kuvan kaunotar:
 

Liitteet

  • 8290-0001hjjk.jpg
    8290-0001hjjk.jpg
    23,8 KB · kertaa luettu: 1 813

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mimmistä tulee välittömästi mieleen, että joku valkoinen metsästäjä on käynyt Kongon takamailla varastamassa hopeaselän hoidon. Sitten se metsästäjä on humalaspäissään raakannut partahöylällä ms kingkong:n paljaaksi ja lyönyt tennismailan käteen.

Martina Hingis on namu ja näyttää naiselta.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viestin lähetti Shane
Samaa mieltä Murmelin yms. kanssa. En ole mikään rasisti, mutta mustat naiset ovat minusta yhdellä sanalla sanottuna kuvottavia.

No maku asioista ei voi kiistellä, mutta kerro mitä kuvottavaa on liitteen naisessa???? Minusta tummissa naisissa on sitä jotain, salaperäisyyttä, kauneutta ja ennen kaikkea luonnonmukaista ryhtiä.
 

Liitteet

  • tb73.jpg
    tb73.jpg
    29,9 KB · kertaa luettu: 1 872
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös