Seppo Repo erotettu!

  • 3 505
  • 10
KJT on erottanut tänään valmentajansa Seppo Revon! Kuka ottaa ohjat jatkossa? Onko se Timo Blomqvist, jota oltiin jo aiemmin tuomassa KJT:n peräsimeen? Vai hoitaako loppukauden Jan Lehti, joka nosti A-juniorit SM-sarjaan? Onko vaihdoksesta enää hyötyä tässä vaiheessa? Mitä uusi valmentaja voi saada aikaan näin lyhyessä ajassa? Toivottavasti homma ei mene lopullisesti sekaisin. Miten tämä vaikuttaa pelaajien karsintapeleihin keskittymiseen, kun jatkuvasti joukkueen taustalla sekoillaan. Taitaa olla liian monta kokkia hämmentämässä soppaa...
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Mistäs moinen tieto on peräisin?

Maanantaina K-Vantaa-KJT-matsin lehdistötilaisuudessa en ainakaan havainnut mitään merkkejä Revon aseman horjumisesta.
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos näin on, tulipahan kuin salaman isku taivaalta, ja ehkä hiukan huonoon aikaan.

Aika uskaliasta näin kriittisilla hetkillä vaihtaa koutsia, no tekihän Kärpätkin joskus niin play-offsien ollessa jo ovella.

Repohan on tehnyt kuitenkin hyvää työtä muina kausina joukkueen kanssa, nyt olisi tuon mukaan hyvä valmentaja vapaa.

Muuten, joukkueen kotisivu, kjthockey.net, eikö sitä päivitetä tai onko se vanhentunut saitti?
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Kotkafani
Muuten, joukkueen kotisivu, kjthockey.net, eikö sitä päivitetä tai onko se vanhentunut saitti?

Sitä ei ole päivitetty vuoteen, eli se on vanhentunut. Se on KJT:n organisaation näyteikkuna, ja oikeastaan aika edustava sellainen. Siitä nimittäin kokemattomampikin Internet-seilaaja näkee, kuinka retuperällä joukkueen taustavoimat ovat.

Itse otsikon aiheesta sitten. Voiko tuo tieto oikeasti pitää paikkansa? Oltiinhan Seppo Repoa syrjäyttämässä jo aiemminkin Timo Blomqvistin tieltä, ja silloin valmentajanvaihdoksen aika olisikin ollut. Mutta tässä vaiheessa, ennen karsintojen alkamista, Revon syrjäyttäminen tuntuu aika väärältä ratkaisulta. En väitä, että miehen valmentajantaidot tosiaankaan olisivat huippuluokkaa, mutta tällaisten tapausten vaikutus joukkueen pelaajistoon on takuulla ilmeinen. Etenkin psyykkinen puoli voi kärsiä.

Kuka siihen tilalle sitten tulisi? Timo Blomqvist tai Jan Lehti, en tiedä oikein muista. Voiko asialla olla kenties yhteyttä siihen, että Kuusiniemi palasi managerin tehtäviin?

Itse kyllä toivon, että näin ei olisi, mutta kai se on pakko uskoa vastoin parempaa tietoa. Ehkä joukkue herää taisteluun Mestis-paikasta tosissaan. Vai alkaako hyväksi kehuttu joukkuehenki sittenkin rakoilla? Vaikuttaa aivan koko systeemin alasajolta.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Hankala minun on uskoa tuohon uutiseen ennen kuin kuulen sen jostakin varmasta lähteestä. Ajankohta nimittäin kusee ja pahasti - vaan eipä ole sekään mitään uutta, kun puhutaan KJT:sta.

Toisaalta, jos lähdemme ajattelemaan loogisesti, Juha Kuusieniemen paluu joukkueen manageriksi saattoi enteillä valmentajapestin uusimista. Juuri Kuusiniemihän aikoinaan yritti hankkia potkut Revolle ja saada Blomqvistin päävalmentajaksi.

Enpä tosiaan tiedä sitten. Todella huonon ajankohdan valitsivat erottamiselle, mikäli se paikkansa pitää. Voi mennä joukkueen peli aika sekaisin, jos valmentamaan heitetään täysin uusi mies. Siinähän menee pelaajien pelityylien yms. tuntemisen opetteluunkin iät ja ajat - ja nyt kuitenkin pelataan kauden tärkeimpiä matseja.

Toivoisin ainakin itse, että tieto ei pidä paikkaansa. Jos se kuitenkin pitää paikkansa, täytyy toivoa, että seuran johtoporras tietää, mitä se tekee.
 

Hansel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HAUKAT,Jokerit
Tieto Revon erottamisesta PITÄÄ PAIKKANSA !!

Olin itse tänään seuraamassa KJT:n harjoituksia ja Repo ei ollut mukana.
Itse en asiasta vielä tuossa vaiheessa tiennyt mutta kävihän siinä ajatus mielessä kun ei miestä näkynyt.
En silti olisi kuvitellut tosissani että tähän ratkaisuun oli päädytty.
Mielestäni ratkaisu oli väärä tässä vaiheessa koska joukkue on viime peleissä esittänyt otteita jotka lupailevat hyvää karsintoihin.
Jos mennään ajassa takaperin pari kuukautta jolloin KJT oli pahimmassa pulassa niin en olisi niinkään yllätänyt tästä tiedosta,..olin jopa itse ehdottamassa Revon siirtämistä mutta tällä hetkellä tuntuu jopa hiukan pahalta Hodon puolesta.
Olen varma että tieto tuli pelaajillekkin kuin salama kirkkaalta taivaalta mutta toivottavasti Jan Lehti (joka ainakin tänään veti harjoituksia) pystyy yhdessä joukkueen kanssa käymään asian läpi ja jatkamaan kunnialla sarjan loppuun!
Hyvää asiassa on kuitenkin se pestiä jatkaa tuttu mies joka tuntee ryhmän ja tietää junnuvuosien menestyksen kautta miten tulosta voidaan tehdä.. !
Mielenkiintoista nähdä kuka jatkaa ensi kaudella valmentajana olettaen että mestistä kuitenkin edelleen Järvenpäässä pelataan!
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Potkut todellakin pitävät paikkansa! Johan tulivat todellakin yllätyksenä.

Täältä löytyy Jatkoajan uutinen asiasta.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Harvoin olen olen valmentajan potkujen kannalla, mutta nyt olen. Repo ei ole saanut pelaajien kunnioitusta koko kauden aikan, on puhunut ja luvannut pelaajille paljon paskaa koko kauden ajan ja pelaaja t on ollut suorastaan petettyjä Revon toiminnassa. Alkukaudesta pelit sujui nuoruuden innolla, mutta kun alkoi ns. sunkkä alamäki ei Revosta ja Nymanista ollut sen poikkasemiseksi. Se mitä olen kuullut joukkueen sisältä pelaajilta ja muilta sidoshenkilöiltä on ollut pelkkää negatiivistä repoa kohtaan. Ei kunnollista pelisysteemiä, ei kunnollista pelin johtamista eikä mitään yritystä edes muuttaa joukkueen pelittapaa kesken ottelun. Repo nukkui ainakin kolme kertaa ottelujen lopuissa (pelkästään j:päässä) kun piti maalivahtia ottaa pois. Vaikka valmentajan vaihdoilla olisi muuta väliä niin pelaajat pitävät Jan Lehdesta, ja luulisin että he haluavat pelata niin Jannelle hyvän meriitin KJT:n säilymisen muodossa, kuin myös ehkä tulevalle ensikauden valmentajalle, kunnon näytöt.
Toinen mitä ihmettelen miksi Kuusiniemen Juha viitsii maksaa omasta pussista joukkueen menot, Jokineva ei viittsinyt ja häipyi sen vuoksi. Oli kuulemma joukkueenjohtaja tokaissut Jokinevalle ennen viime perjantain peliä kun joukkueella ei ollut mailoja illan peliin seuraavasti " Vi..u Kuusiniemen aikaan nää hommat sentään toimi", samalla Jokineva tajusi häipyä porukoista.
Joten uskon että tästä valmantajan vaihdosta on vain hyötyä joukkueelle, ja toivotaan KJT:n pysyvän sarjassa.
 

Lätkä

Jäsen
Huh,huh!

No huh,huh!

Ei sit KJT:n leirissä muuta, niin tehtiin aivan älytön teko.
Karsintapelien kynnyksellä annettiin kenkää Hodolle. Hul-
luin teko mitä voi kuvitella. Jatkaa samaa Järvenpääläistä
linjaa, johon voi lukeutua välinpitämättömyys koko Mestikseen.
Eikö ne tajua, että tämä maan sarjaportaista kakkonen ja tän-
ne himoitsee lukemattomia joukkueita, niin isommista, kuin pie-
nemmistäkin kunnista. Hodo erottaminen oli kyllä viimeinen
pisara. Toivon mukaan Vilenin joukot ei asiaa sen kummemmin
ajattele, sillä eihän tässä muuta voi toivoa. Tuo, mitä viittasin
Järvenpääläisten välinpitämättömyyteen selittyyy monella asial-
la. Esim. yleisöä ei kiinnosta lainkaan,vaikka sarja toisiks paras
maassa. Peleissä on kolme-neljäsataa tuijottajaa ja hekin is-
tuu flegmaattisesti muutamaa junioria lukuunottamatta paikal-
lansa. Tuollaista joukkuetta, kun KJT pitää kannattaa. Ei ihme,
että jätkät hävis kotonaan, kun ei koskaan saaneet sitä yhtä
ylimääräistä pelajaa katsomosta.

Nyt vielä muutama peli ja sit katseet ens kauteen. KJT on kova
joukkue ja tekopyhä rahalla tehty Salamat saa sen hetken
päästä tuta. Eli ei muuta kuin jätkät unohtakaa hetkeks Hodo,
vaikka se aika kyyniseltä kuulostaakin ja hoitakaa karsinnat
mallikkaasti kotiin. Sen jälkeen käykää hakee Hodo vaikka kal.
jalle ja haukkukaa täysillä KJT:een nykyjohtoa.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Re: Huh,huh!

Viestin lähetti Lätkä
Tuo, mitä viittasin
Järvenpääläisten välinpitämättömyyteen selittyyy monella asial-
la. Esim. yleisöä ei kiinnosta lainkaan,vaikka sarja toisiks paras
maassa. Peleissä on kolme-neljäsataa tuijottajaa ja hekin is-
tuu flegmaattisesti muutamaa junioria lukuunottamatta paikal-
lansa.

Täältä puuttuu kiekkokulttuuri; se meni Haukkojen mukana. TV-pelistä etenkin näki selvästi, että yleisö vaikuttaa keskimäärin vain analyyttiseltä - ei missään nimessä fanaattiselta. Juniorit tosin ovat kunnioitettavasti kannustuksessa mukana (niin tosin taitaa olla kaikkialla). Faniryhmämme yrittää kyllä ankarasti saada muutakin hallia mukaan huutamaan, mutta näillä on näköjään mentävä. Meitä on enintään neljä-viisi jätkää siinä huutamassa (plus junnut), se ei riitä. (Mutta huutamisestamme emme luovu!) Järvenpään jäähallin vaisuun tunnelmaan suurin syy on ilman muuta liian pieni yleisömäärä. Edes alkukauden voittoputken aikana katsomoon ei innostuttu tulemaan. Jos halliin saataisiin katsojia kuudestasadasta ylöspäin, tunnelmaakin tulisi. Lisäksi KJT:n pitäisi pelata hyvin. Syy pieniin yleisömääriin on kuitenkin aivan selkeä - tämän olen maininnut aiemminkin - joukkueen nimi. Ei ole enää Järvenpään Haukkoja (paitsi 3-divarissa), vaan KJT - kollektiivinen keskiuusimaalainen joukkue, joka pelaa Järvenpäässä ja jonka luullaan pelaavan Keravalla. Tämä oli hieman off-topiikihtavaa.

Seppo Revon erottamisessa olen alkanut nähdä hyviäkin puolia. Etenkin, jos joukkueen pelaajat ovat olleet hänestä sitä mieltä, mitä yllä on mainittu. Repoa käy sääliksi, sillä sen verran sympaattinen herra hän kuitenkin on. Mutta näillä mennään, ehkä pelaajat tunteva Jan Lehti on tosiaan parempi vaihtoehto.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Ei KJT:n edustuksen johto tumput suorina lepsuille,vaan tekee aika paljonkin.Homma on vapaaehtoista kutsumustyötä ja oto:nahan se tehdään.Ei ne vähät rahatkaan seuralle ihmettelemällä tule.Osansa voisi tehdä myös maksava yleisö tulemalla paikalle ja kaupunkikin vois paremmin ymmärtää seuran pr-arvon.

Järvenpää on vahva kasvukeskus ja syntyvyydeltäänkin ihan Suomen kärkeä.Jengiä muuttaa paikkakunnalle joka puolelta Suomesta pääkaupunkiseudun työpaikkojen perään.Kaupunki on komea kulttuurikaupunki lähellä kaikkea.Omaa identiteettiä kumminkin puuttuu.Esim. jääkiekossa ystävä-ja kylänmiesotannalla löytyy runsaasti eri liigaseurojen faneja.Oman kaupungin seuraa ei pidetä juuri minään ja monet muualta muuttaneet yhdistävät seuran Keravaan vaikka asuisivat lähellä hallia.

Itsekin muutin kaupunkiin ihan sattumalta puolipakosta ja luulin ajelevani vanhan kotikaupunkini Bluesin pelejä katsomaan.
Mutta täällähän saa kausikortin halvalla ja paikalliset pojat pelaavat vauhdikasta kiekkoa apinan raivolla.Tuote on kyllä kunnossa,tämän kauden rämpimisestä huolimatta.Sitkeän rumpuryhmän johdolla hallista voisi saada todella tunnelmallisen paikan,jos jengi vain heräisi hallille tulemaan.Ehkä jo Salamia vastaan?


Seuran järvenpääläisprofiilia on tarkoitus nostaa.Konsteja kyllä on,mutta hyvää tahtoa($) on toistaiseksi puuttunut.

Tänään täytyy yrittää ennättää perjantaitreenejä ihmettelemään,että miltä meno näyttää.Hodon vastaavat olivat ainakin seisoskelua,surffailua ja kevyttä pelailua.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös