Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 016 752
  • 47 212

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Miksi ihmisellä kasvaa karvoja? Kaikilla kasvaa tietty alapäässä ja kainaloissa karvoja, ja myös näistä haluaisin vastauksen kuulla. Sitten osalla kasvaa selässä ja vaikka rinnassa karvoja mutta toisilla ei, miksi? Mikä aiheuttaa ohuen mustan siiman työntymisen ulos ihosta?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi ihmisellä kasvaa karvoja? Kaikilla kasvaa tietty alapäässä ja kainaloissa karvoja, ja myös näistä haluaisin vastauksen kuulla. Sitten osalla kasvaa selässä ja vaikka rinnassa karvoja mutta toisilla ei, miksi? Mikä aiheuttaa ohuen mustan siiman työntymisen ulos ihosta?

Me karvaisemmat emme ole päässeet evoluutiossa niin pitkälle kuin ei-karvaiset ja olemme siksi lähempänä apinaa. Minä olen huomannut sen myös käytöksestäni.
 
Mikäs bussi lähtee Helsingistä ja kulkee koko Vihdintien päästä päähän? Paljonko tällaisen matkan lippu maksaa? Mikä on lauantain viimeinen vuoro takaisinpäin?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikäs bussi lähtee Helsingistä ja kulkee koko Vihdintien päästä päähän? Paljonko tällaisen matkan lippu maksaa? Mikä on lauantain viimeinen vuoro takaisinpäin?

Ootko aatellu reittiopasta kokeilla? Ja jos siis pysyt Espoon sisällä siinä vihdintiellä, niin seutulippu maksaa 4€ (kai).
 
Ootko aatellu reittiopasta kokeilla? Ja jos siis pysyt Espoon sisällä siinä vihdintiellä, niin seutulippu maksaa 4€ (kai).

Kokeiltu on. Määränpää Vihdin syrjäseuduilla, eli Espoon linjat ei riitä. Lähin vaihtoehto menee Porintietä pitkin ja maksaa vajaan kympin, ei paha mutta kävelymatkaa tulee melkein kuusi kilometriä. Vittumaista hommaa kännissä pilkkopimeän maantien varressa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Me karvaisemmat emme ole päässeet evoluutiossa niin pitkälle kuin ei-karvaiset ja olemme siksi lähempänä apinaa. Minä olen huomannut sen myös käytöksestäni.

Itsellä juuret on Lapissa ja siellä tuli koko nuoruusikä vietettyä joten katson ainoastaan olevani viisas ihminen koska olen kasvattanut tavallista runsaamman karvapeitteen itselleni kylmyyttä vastaan. Sen sijaan esim. jotkut turkkilaiset on ihan saatanan tyhmää kansaa. Asuvat suht lämpimässä maassa ja pitää silti kasvattaa hillittömät karvapeitteet. Ehkä ne sen takia niin mielellään tunkeutuvat Suomeen vääntämään pitsaa ja kebabia?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Takkuaako Jatkoaika muillakin? Minulla ilmoittaa odottavan adsby.klikki.com -serveriä.

Ei noin pahasti pätki. Sivun päivitys meinaa viedä välillä aikaa. Pahemmin pätki tuossa viikolla, kun joukkorangaistus oli annettu. Kesti niin kauan sivun latautuminen, että piti melkein tuhlata työaikaa työn tekemiseen.

e. Lisätään vielä, etten tiedä johtuiko tuo alkuviikon pätkiminen joukkorangaistuksesta vai jostain muusta.

e2. Enää ei tunnu pätkivän edes Designerin pää. Eli toimii.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko johtua selaimesta? Mulla käytössä Chrome - miten teillä 'ei-pätkijöillä'?

Paha sanoa, että johtuuko selaimesta. Tiedän tietokoneista ainoastaan hieman enemmän kuin naisista. Eli en ole mikään insinööri.

No, Firefox täällä käytössä ja hyvin toimii, vaikka taustalla äsken pyörikin kiekkopeli.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Käytössä Firefox 5.0.1. ilman Adblockia. Niin ja juuri kun pääsin kehuskelemaan, etteikö ongelmia olisi, niin tulihan niitä. Tuo viestini, jossa kehuni esitin, lataili itseään sellaiset puoli minuuttia. Muutama muukin viestin lähetys on toiminut hitaasti, mutta esimerkiksi keskustelupalstan eri sivut aukeavat ihan normaalisti, ainakin vielä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Heitin jo kaikki omenat sun muut äkkiä järkeillen pääteltynä pois, mutta ei auta.
Tuolla myöhemmin mainittu sokeriliemi toimii, mutta laita sekaan hiukan käsitiskiainetta, niin pintajännite(?) hajoaa ja ansa toimii paremmin. Itse olen joskus käyttänyt omenaviinietikka-tiskiainesekoitusta, mutta sokerivesitiskiaine käy luultavasti myös.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei vaan siitä, että sinulla ei taida olla Adblock Plus:a.

Minulla taasen on Adblock Plus mutta täällä on sama ongelma kuin tant gredulinilla. No, tietotekniset taitoni ovat mitä ovat, joten ilman rautalankaa en osaa tehdä muuta kuin pistää peukalon suuhuni. Veikkaan, että ongelma on yksinkertainen mutta en vaan ymmärrä, että mikä se voi olla.

vlad.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Minulla taasen on Adblock Plus mutta täällä on sama ongelma kuin tant gredulinilla. No, tietotekniset taitoni ovat mitä ovat, joten ilman rautalankaa en osaa tehdä muuta kuin pistää peukalon suuhuni. Veikkaan, että ongelma on yksinkertainen mutta en vaan ymmärrä, että mikä se voi olla.

vlad.
Käy lisäämässä tuo "adsby.klikki.com" suodattimiin, niin sitten pitäisi toimia ilman ongelmia. Jos ei pelitä tämänkään jälkeen, niin sitten en kyllä osaa sanoa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Miksi nuo piilarit eivät vain voi mennä silmiin? Monen vitun kuukauden harjoittelun jälkeen en vain yksinkertaisesti saa niitä laitettua.

Miksi minun pitää olla tällainen vajaaälyinen ja kehitysvammainen vittupersenaama, joka ei tällaisia yksinkertaisiakaan asioita osaa tehdä oikein? Jatkuvasti vain menee hukkaan noita linssejä, kun se neste kerkiää kuivumaan.

Miksi minun pitää olla pelkkä vammainen ääliö? Ei mikään ihme, että treffien jälkeen ei sillä naisella mitään kiinnostusta ole, varmasti huomasi heti, kuinka vajaa-älyisen pellen kanssa on tekemisissä.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miksi nuo piilarit eivät vain voi mennä silmiin? Monen vitun kuukauden harjoittelun jälkeen en vain yksinkertaisesti saa niitä laitettua....
Optikko opettaa. Mee sinne, täällä tuskin osataan neuvoa. Ja jos on noin hankalaa, että kokoaika linssit katoilee kokoaika, niin suosittelen kertakäyttöisiä piilareita kunnes opit niitä käyttään.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Optikolla käyty, siellä on neuvottu, sieltä olen myös saanut ohjeet, netistä tullut haettua lisäohjeita, jne.

Kertakäyttöpiilareita olen hankkinutkin, eivätkä katoile kyllä mihinkään, se neste vain kerkeää kuivumaan, ennen kuin olen saanut sen silmään.

Tänään yli puoli tuntia harjoittelin, ensimmäiset linssit ostin ennen kesäkuuta muistaakseni.

Ainoa vika vain on se, että vaikka kuinka harjoittelen, niin ei vain onnistu. Tietysti harjoittelijakin on täysin vammainen homopersenaama, joten ei mikään ihmekkään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Miksi nuo piilarit eivät vain voi mennä silmiin? Monen vitun kuukauden harjoittelun jälkeen en vain yksinkertaisesti saa niitä laitettua.

Jatkuvasti vain menee hukkaan noita linssejä, kun se neste kerkiää kuivumaan.

Siis mitä helvettiä sekoilet? Varaat siihen viereen vaikka litran piilarinestettä niin ei varmasti kuiva eikä mene yhtään paria hukkaan. Epäonnistuneen yrityksen jälkeen linssi kämmenelle ja nestettä päälle.

Ja sitten yritän arvata mitä teet väärin. Yleinen virhe on että kääntää katseen vinoon juuri ennenkuin linssi osuu silmään. Eli mene lähelle peiliä, tuijota itseäsi tiukasti suoraan silmiin ja vie linssi todella hitaasti silmään, tällöin silmä ikäänkuin imaisee linssin.

Ja tietysti ennen sitä avaat ylä- ja alaluomen vasemman käden etusormella ja oikean käden keskisormella ja laitat linssin oikean käden etusormen päähän.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Oleellista on laittaa piilarit silmiin ja vielä pitää ne silmät auki, voi toki koittaa persereikääkin tunkea mutta tulosta en takaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös