Sebastian Repo – menestys on vielä kohtalomme

  • 147 250
  • 730

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Älkää nyt kuvitelko että mä mitään johtopäätöksiä mistään asiasta vetäisin mutta mikä tai kuka tämä Mulkku on josta nyt on muutama päivä hoettu? On kenties Jatkoajan tiimi hyväksynyt tuollaisen nimimerkin palstalle?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Älkää nyt kuvitelko että mä mitään johtopäätöksiä mistään asiasta vetäisin mutta mikä tai kuka tämä Mulkku on josta nyt on muutama päivä hoettu? On kenties Jatkoajan tiimi hyväksynyt tuollaisen nimimerkin palstalle?
@Mulkku tuus ny itte kertoo Rokulle?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos sulla on joku automaattinen asetus joka laittaa kaikki mulkut ignoreen?
Se olisi hyvä asetus. Ei kun en lue tota peliesitykset-ketjua varsinkaan pelin aikana niin jää nuo huomioimatta. Nyt lukasin pikaisesti nuo Mulukun viimeisimmät viestit ja mä vähän luulen etten jatkossakaan sitä ketjua pelin aikana lue.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Repo on ennenkin ollut liekeissä tammikuussa. Toissa kaudella palkittiin tammikuun pelaajana. Tämä pimeä aika näemmä sopii hänelle. Nyt on kuitenkin saanut myös sitä kokonaisvaltaista pelaamista paremmaksi. Eli on erittäin arvokas pelaaja Lukolle.

Toivotaan Sebulle nyt myös hyvää kevättä. Parit viime playoffit ovat menneet tuloksellisesti vähän alakanttiin. Pelin parannus saattaa luvata hyvää, kun aurinko alkaa olla taas vähän korkeammalla.
 

Kyljys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilves-pelin toisessa erässä, hiukan Lukon 2-1 kavennusmaalin jälkeen arvottiin pelikatkolla jonkinlainen tuotepaketti. Voittajaksi paljastui hymyilevä herrasmies, joka kertoi haastattelijalle pienen tivaamisen jälkeen olevansa poikansa peliä katsomassa.

Kun tästä lisätietoja oikein udeltiin, niin mies päätyi nöyrästi toteamaan:

”Hän teki äsken maalin.”

Hetki siinä sen jälkeen kotiyleisöllä meni, ennen kuin tajusivat alkaa buuaamaan.
 

JPP8

Jäsen
Ilves-pelin toisessa erässä, hiukan Lukon 2-1 kavennusmaalin jälkeen arvottiin pelikatkolla jonkinlainen tuotepaketti. Voittajaksi paljastui hymyilevä herrasmies, joka kertoi haastattelijalle pienen tivaamisen jälkeen olevansa poikansa peliä katsomassa.

Kun tästä lisätietoja oikein udeltiin, niin mies päätyi nöyrästi toteamaan:

”Hän teki äsken maalin.”

Hetki siinä sen jälkeen kotiyleisöllä meni, ennen kuin tajusivat alkaa buuaamaan.
Oikeasti buuasivat tuolle?
 

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Helppo uskoa, että SuljetunOsaston kakarat ovat ihan noin vajaita. On huonoja häviäjiã ja sitten ihan paskoja sellasia.

Ripa tyylikkäästi onnitteli Sebastianin isää 60-v synttäreistä Ramonan lähetyksessä.
Onneksi näyttää sinulta löytyvän ihan kaikki muumit laaksosta.

Oikea reaktiohan oli yleisöltä hyvin ristiriitainen. Muutama buuaus ja taputus. Selvästi huomasi, että moni ei oikein tiennyt kuinka reagoida ja joiltakin varmaan lähti vähän molempia. Tämä koettuna Ilveksen kannattajapäädyn takaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Selvästi huomasi, että moni ei oikein tiennyt kuinka reagoida ja joiltakin varmaan lähti vähän molempia.
Tämä kertoo kaiken oleellisen. Miten reagoit inhimilliseen asiaan? Joutuuko tosiaan miettimään, miten minä nyt tässä kohtaa käyttäydyn? Jos en itse riemusta hyppisi, niin buuaukset jättäisin ainakin pois. Antaisin ne aplodit jo sen takia, että äijä on ihan miehen iässä. Tunneäly ja fiksuus. Nuo ovat suurimman osan Ilves kannattajien ja meidän kaikkien perusominaisuuksia. Pieni marginaali yleensä pilaa aika paljon.

Enkä pahoittanut mieltäni, vaan totesin vaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä tuossa buuaamisessakin aika paljon merkkaa se, että millä mielellä buuataan. Jos se mielenmaisema on että "vittu mikä pelle, buuuuuu!" niin sitten on aika noloa hommaa. Mutta jos meininki on enemmän että "hehe, buuu" niin lähinnä ihan hauska juttu. Varsinkin kun kohteena on aikuinen mies eikä vaikka pikkulapsi.

En tiedä kumpaa laatua tämä kyseinen buuaus oli. Ja ehkä buuaajistakin löytyi molempien ryhmien porukkaa löytyy.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Eikös lukolla alkanut voittoisa jakso silloin joulukuun tienoilla kun Repo saapui remmiin vai muistanko aivan väärin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös