Scott Langkow

  • 33 406
  • 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Teemu Lassila peliajan hakuun, yhden tai kahden sopimuksen irtisanominen ja yksi SM-liigan ulkopuolinen Pataan. Eiköhän siinä olisi Tamimaisuutta.
 

Tuamas

Jäsen
Tämä oli ainoa mahdollinen siirto tässä vaiheessa, Tervosta ei ole vielä liigavahdiksi. Tervo pystyy tällä hetkellä pelaamaan juuri kakkosena liigassa ja pelaamaan merkityksettömiä otteluita kohtuullisesti, mutta omalla panoksellaan hän ei Ässiä pystyssä pidä. Pelityyliä hiukan kehitetään ja kokoa lisää, niin kyllä siitä vielä aikanaan hyvä veskari tulee, mutta vielä selkeästi raakile.

Siitä kuka tilalle tulee ei ole kuin arvailuja, Lassilaa on esitetty mahdolliseksi samoin muutamaa muuta liigakakkosta. Tietysti jos on selvinnyt ettei Lankku enää tällä kaudella pelaa, voi kyseessä olla myös ulkolainen veskari. Mieluiten tietysti jos Langkow loukkaantuu niin Lassila maaliin ja kentälle joku ulkolainen snaipperi...
 

Järvi T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Detroit Red Wings Respect: Tps ja Kärpät
Nyt näyttää pahalta!!! Uusi maalivahti hommattu. Kuka mahtaa olla??? Mutta nyt näyttää siltä että lankku on pois loppukauden.
Että voi melkein sanoa hyvästit pleijareille.

Voi surku. Toivottavasti on edes joku laatupeluri.
 

Tuamas

Jäsen
Ei vaan nyt niille pleijareille on jotain saumaa, kun Langkowin loukkaannuttua hankitaan joku edes lähelle hänen tasoaan pääsevä. Jos Langkow tosiaan on koko loppukauden sivussa, niin korvaajankin on pakko olla pirun hyvä. Mutta väliaikaisratkaisuksi esim. Lassila olisi hyvä, voisi joukkue saada sen verran pisteitä niistä peleistä, että mahdollisuudet pleijareihin säilyvä. Nykyiset veskarit eivät pelaa joukkueelle pistettäkään, ennemmin pisteitä lähtee. Nyt ei ole varaa alkaa kasvattamaan uutta liigaveskaria.
 

Tompse

Jäsen
Elikkä...

Tervon tilalle hankittiin nyt sitten jo povaamani Teemu Lassila, viiden pelin vuokrasopimuksella. Sopimusta tarkastetaan uudestaan viiden pelin jälkeen, jos Langkow on vielä poissa.

Näin tänään, vielä kun joku hyvä hyökkääjä saatas, niin kaikki olisi reilassa.
 

Järvi T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Detroit Red Wings Respect: Tps ja Kärpät
Okei Teemu Lassila tulee vuokralle Ässiin viideksi peliksi.
No toivotaan että tämä nostaisi ässät uuteen nousuun. Muutama peli a-junnuissa, ei aivan kylmiltään tule. Minä kyllä uskon siihen että Tps ottaa Lassilan takaisin omaan kokoonpanoonsa näiden viiden pelin jälkeen, varsinkin jos ne menee hyvin. Lassila on kyllä yksi suosikki vahdeistani. Upeeta peliä viime kaudella. Jos Teemu on täydessä kunnossa niin ei pelien pitäisi siihen kaatua. Ellei sitten tule mitään motivaation puutetta. Tulevaisuudessa tuskin tulemme näkemään enää häntä ässissä.

Kaikki hallille huomenna katsomaan millai Teemu pelaa.

Lankun tilanne ei selvinnyt. Olisi kiva tietää missä kunnossa hän on. Jos hän on pois loppukauden, niin Lassila ehkä saadan pidettyä maalilla vähän aikaa. Mutta tarvitsee muistaa että tepsillä on optio häneen. He voivat vetää hänet koska vain takaisin. Silloin olemme pulassa.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Lassila

Joo eli näin kävi, että Teemu Lassila pukee sitten patapaidan päälleen jo huomisessa Ifk-ottelussa sekä ainakin neljässä pelissä tämän lisäksi, eli sopimus on 5 pelin mittainen.

Hiukan nyt ihmetyttää tuo sopimuksen lyhyys. Ilmeisesti TPS ei ollut valmis antamaan Lassilaa pidemmäksi aikaa, joka tosin on ihan ymmärrettävää. Ässien kannalta tilanne ei välttämättä tästä paljon helpota, koska Lankun uumoillaan palavaan Tammikuun lopulla, niin nopeasti katsottuna Lassilan jälkeen jää vielä lähes 10 peliä jonkun muun harteille, ennen kuin maestro palaa takaisin, jos palaa silloinkaan.

On tietysti mahdollista, että kyseessä on ns. TryOut, tosin tällaisesta ei kyllä tiedotustilaisuudessa mainittu mitään. Toivoa sopii että Lassilan avulla saadaan ehkä jokunen voitto ja lisää itseluottamusta joukkueelle, jolloin pystyttäisiin ehkä Tervon/Masan kanssakin hoitamaan pelejä ja tärkeitä pisteitä kotiin.

Aika näyttää..

-paze-
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Re: Elikkä...

Viestin lähetti Tomze
Tervon tilalle hankittiin nyt sitten jo povaamani Teemu Lassila, viiden pelin vuokrasopimuksella. Sopimusta tarkastetaan uudestaan viiden pelin jälkeen, jos Langkow on vielä poissa.

Näin tänään, vielä kun joku hyvä hyökkääjä saatas, niin kaikki olisi reilassa.

Voin melkein varmasti sanoa ettei tule uusia hyökkääjiä.Ei ainakaan kovia nimiä sillä Ässien rahat ovat niin vähissä huonosti menneiden pelien ja katsomojen tyhjenemisen takia.Rahaa ei yksinkertaisesti ole.Ainoa vaihtoehto voisi olla joku Pölläsen ja Janne Mäkelän vaihto.Tosin siitä tuskin suurta apua olisi.

Ja tämä veskari ruletti ei ainakaan rahatilannetta paranna vaikkei sitä hirveästi varmasti huononnakkaan.Tosin tämä oli tässä tilanteessa varmasti paras mahdollinen ratkaisu.Toivotaan,että Lassilla edes jotain saisi kiinni.
 

Tuamas

Jäsen
Itseasiassa Ässät säästää rahaa tällä ratkaisulla, vakuutusyhtiö maksaa 80% Langkowin palkasta, joten Ässille jää 20% maksettavaa ja Lassila pelaa kuitenkin puoli-ilmaiseksi. Joten eiköhän voitolle Ässät tästä jää, jos katsomot nyt eivät täysin tyhjene.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Aika montaa varmaan kiinnostaa miten Lassila Ässissä pelaa että paljon on siellä päässä kiinni. Jos sieltä tulee sellanen normaali 7-0 tappio hiiefkoota vastaan, niin katsomossa voi olla aika tyhjää sen jälkeen.

Mutta niistä Playoffeista on ihan turha edes puhua. Ei Ässäfani edes tiedä mikä on Playoff. Arvatkaas mikä seuraava lukusarja on: 2-0-11-22-53?

Vastaus: Voitot-Tasapelit-Häviöt-Tehdyt maalit-Päästetyt maalit tauon alkamisen jälkeen... Että piste per peli.
 

Ahwenlampi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oiva veto hankkia Lassila tilkitsemään Ässä-maalia. Ainakin MTV3:n teksti-tv kertoi hänen olevan tammikuun loppupuolelle Porissa. Hyvä sikäli kun edessä on melkoinen otteluruletti (13 peliä tammikuun loppuun mennessä), eikä Tervo&Järvisen kanssa uudesta noususta olisi toivoakaan. Loppuvuosi meni täydellisen mahalaskun merkeissä, joten tästä eteenpäin on tultava pisteitä.

Loppukauden peleistä on play-off -paikkaa ajatellen otettava n. 15 voittoa, joten HIFK-ottelu on jo - ainakin omasta mielestäni - jonkinlainen kauden kulminaatiopiste. Nyt vaan tsemppiä koko joukkueelle ja vara-lankulle eritoten.
 

Citizen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HIFK, HPK
Onneksi olkoon Porin Maa. Hiiala hiiala hoi.

Saitte sitten ensimmäisen oikean maalivahtinne muutamaan vuoteen. :P Turkulaista osaamista. Toivottavasti Teemun tulosta on hyötyä, että saataisiin Etelä-Suomen joukkueita playoffeihin enemmän.
 

Järvi T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Detroit Red Wings Respect: Tps ja Kärpät
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Aika montaa varmaan kiinnostaa miten Lassila Ässissä pelaa että paljon on siellä päässä kiinni. Jos sieltä tulee sellanen normaali 7-0 tappio hiiefkoota vastaan, niin katsomossa voi olla aika tyhjää sen jälkeen.

Tuskinpa tulee.
Minua henkilökohtaisesti ottaa pannuun nua sinun negatiiviset kommentit. Ja olen huomannut että myös muitakin. Jos sulla ei ole mitää positiivistä sanottavaa niin PAINUKS VITTUUN!!!
Ei tollasta herjaamista jaksa kattella. Taitaa colorado fanilla olla muutakin korvien välissä kuin lunta...
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Henkilökohtaisesti pidän tästä ratkaisusta. Lassila on hyvä maalivahti. TPS hakee tällä ratkaisulla kaverille kovia pelejä alle, kunnes alkanee taas peluuttaa häntä ykkösenä. Tietenkään ei voida väheksyä Karjalaisen suoriutumista tähän asti, onhan sekin mahdollista että Tuomo syrjäyttää Lassilan Tepsin maalivahtiosastolla kauden kuluessa.

Luulisi että ratkaisu on turkulaisten kannalta parempi kuin esim. se että Lassila oltaisiin vuokrattu Mestikseen. Tässä siirrossa kysyntä ja tarjonta kohtasivat.

Lisäksi voimme tulevaisuudessa kun Lassila pelannee Nashvillen organisaatiossa äijäillä sillä että poikkesihan se Porissakin. *hymiö*

Mielenkiintoista nähdä miten hän pelaa HIFK:ta vastaan huomenna. Jos menee yli kolme omiin on kiva nähdä myös kuinka moni täällä dissaa kaveria pelin jälkeen..
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnea vaan Poriin, mutta en silti mitään sateentekijää odottaisi. Pelituntuma lienee jossain määrin hakusessa, ja Narvanmaan hovi nostanee miehen takaisin heti kun sitä on kerätty jonkin verran. Kysyntä ja tarjonta kohtaavat todellakin hyvin, mutta Lassila on pienoinen kysymysmerkki. Joka tapauksessa olisin innolla huomenna Isomäessä mikäli se suinkin olisi mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Realistinen pitää olla.

Viestin lähetti Järvi T.
Tuskinpa tulee.
Minua henkilökohtaisesti ottaa pannuun nua sinun negatiiviset kommentit. Ja olen huomannut että myös muitakin. Jos sulla ei ole mitää positiivistä sanottavaa niin PAINUKS VITTUUN!!!
Ei tollasta herjaamista jaksa kattella. Taitaa colorado fanilla olla muutakin korvien välissä kuin lunta...

Onko montakin syytä miksei tulis? IFKillä on kovempi hyökkääjistö kuin Lukolla (Ainakin viimeks kun mä tarkistin pistepörssin niin asia oli näin). Lassila saattaa hyvinkin tehdä 10-20 torjuntaa per erä, mut mites kun niitä laukauksia tulee 20-30 per erä? Meinasitko vetää pitkävedon (mahdollista single)kohdetta isollakin panoksella Ässien puolesta?
Itseasiassa kun Ässät pelas hiiefkoota vastaan Helsingissä viimeks, löin kaverin kans vetoa et "jos Ässät tekee maalinkin niin ne voittaa". No ei voittanut. Ok, sanotaan et kyl mä aattelin tulosvetoon laittaa tommosen 0-6. Vaikkapa kolmella eurolla.

Negatiiviset kommentit? Herjaamista? Mun mielestä mä olen lähestulkoon ainoa joka täällä on suht realisti. Ootas kun Ässät palaa tauolta (joka siis alkoi 2.11.03) ja taas alkaa voittamaan, niin kyllä mä positiivistakin tekstiä pistän. Mut kerro mulle mikä se hyvä puoli tollasissa 7-0 tappioissa Lukkoa vastaan on? Sä varmaan ite hypit pitkin katua ja kiljut riemusta et "Jes! Ei tullu ku 7-0 turpaan"? Ja sano nyt vielä ettei se peli päättynyt noin. Mä melkein väittäsin että näitä tekstejä kannattais ehkä kirjoittaa sellasella asenteella että mitä paremmin menee pelit, sitä positiivisempaa tekstiä. Eikä mitään shittiä "Vai mitä et meil menee hyvin? On toi 4 pistettä 26 mahdollisesta kuitenkin helvet1sti parempi kuin 3. Onneks oli Pelicans vastassa. Niin ja Blues."-tyyliin.

Joo, mikäli mä biologian tunnilla oikein ymmärsin sillon kymmenen vuotta sitten, niin Colorado-fanilla on tosiaan muutakin kuin lunta korvien välissä. Esim. Aivot on aika lähellä siellä.
(Detroit Dead Things-fanilla siellä ei sen sijaan taida olla edes lunta? Tai no ehkä keltasta lunta...).
Että sukella sä siihen Järvees, äläkä nouse pintaan ennenku oot miettiny et millanen syy-seuraus on "Ässien pelit-Nää tekstit" välillä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitäköhän patojen organisaatio maksaa vuokraa lassilasta...? No, todennäköisesti raha on tervetullutta palloseuralle ja torjuuhan lassila tepsin vaarallisimpia vastuksia vastaan paremiin ehkä mitä ässien tän hetkiset veskarit. Tämä oli suuri peliliike palloseuralta.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Enpä muista koskaan toivoneeni näin hartaasti jonkun muun liigajoukkueen voittoputken alkua, kuin nyt Ässien. Lassila oli ikävä kyllä ennen loukkaantumistaan niin umpihuono, ettei pahemmasta väliä. Peli ei näyttänyt pahalta, mutta jostain ne limput vaan upposi kummasti. Toivottavasti kyse oli vain huonosta tuurista, joka vaan käytettiin loppuun heti alkukaudesta.

Muistakaahan sitten pitää huoli hepun perustarpeista. Vähintään kivettömät rypäleet, pleikkari ja vaahtokylpy on pidettävä tarjolla jatkuvasti.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti E3
Enpä muista koskaan toivoneeni näin hartaasti jonkun muun liigajoukkueen voittoputken alkua, kuin nyt Ässien. Lassila oli ikävä kyllä ennen loukkaantumistaan niin umpihuono, ettei pahemmasta väliä. Peli ei näyttänyt pahalta, mutta jostain ne limput vaan upposi kummasti. Toivottavasti kyse oli vain huonosta tuurista, joka vaan käytettiin loppuun heti alkukaudesta.

Muistakaahan sitten pitää huoli hepun perustarpeista. Vähintään kivettömät rypäleet, pleikkari ja vaahtokylpy on pidettävä tarjolla jatkuvasti.

Sehän meni niinku Ässillä. Tami sano et "kaheksan joukkoon" ja "piste per peli" mut mä oon lukenut jostain et Ässät ei ole pelannut noin. Jostain syystä Lukolta on tullut kahdessa viime kohtaamisessa turpaan vain yhteismaalein 0-12. Ässätkin on jo toivottavasti käyttänyt loppuun huonon tuurinsa, jota mä kutsun myös maaottelu-tauoksi. Mut muistetaan kuitenkin, niinkuin nää "tosi-fanit" sanoo, et Ässillä on ollut tauon jälkeen vastassa pahimmat mahdolliset joukkueet. Eli Blues, HIFK, HPK, Ilves, Jokerit, Jyp, Kärpät, Lukko, Pelicans, Tappara ja TPS. Todennäköisesti pahimmat mahdolliset, ehkä SaiPaa lukuunottamatta. Jolta tuli muuten turpaan just ennen taukoa.

Mut niinkuin mua on käsketty, niin mä sanon tässä, et mä olen helvetin ylpeä siitä et Lukolta ei tullut turpaan yhteismaalein 0-13! Siinä on iso ero verrattuna 0-12 lukemiin (vai onko?).
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti E3
Enpä muista koskaan toivoneeni näin hartaasti jonkun muun liigajoukkueen voittoputken alkua, kuin nyt Ässien. Lassila oli ikävä kyllä ennen loukkaantumistaan niin umpihuono, ettei pahemmasta väliä. Peli ei näyttänyt pahalta, mutta jostain ne limput vaan upposi kummasti. Toivottavasti kyse oli vain huonosta tuurista, joka vaan käytettiin loppuun heti alkukaudesta.

E3 spiikkaa asiaa, Lassila oli tosiaan aivan paska alkukaudesta, tosin palloseuran peli ei silloin ollut muutenkaan uomissaan. Itse asiassa jos oikein kyynisiä ollaan Teemulla ei ole minkäänvaltakunnan näyttöjä kuin viime keväältä. Tällaisia hetken putkia on monilla muillakin, esim Lecklin ja Lundell tepsissä. Jostain syystä asiantuntijat kuitenkin vakuuttavat Lassilan olevan lupaus, toivottavasti näin on.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Vanha Len
Mitäköhän patojen organisaatio maksaa vuokraa lassilasta...?
Juttelin tänään Ässä organisaatioon kuuluvan ukkelin kanssa ja valitettavasti ei ollut vielä kuullut hintaa, mutta veikkaili että max 1000 eskoo per ottelu. Ihmettelin kyllä sitä, että ko. henkilö oli kuullut asiasta teksti-tv:n välityksellä. Tami on tainnut päättää itse hankinnasta(varmaankin Toivola on antanut siunauksensa hankinnalle). Ilmeisesti sopimus mahdollistaa vaikka sen, että teeppi ekan matsin jälkeen pyytää Lassilan takaisin.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin Korkin mieli muuttuu

Viestin lähetti korkki
Onhan Tervossa ihan pirun paljon enemmän potentiaalia kuin Järvisessä. Onkohan tämä jokin paniikkiratkaisu vai ovatko Ässät ostaneet Tervon oikeudet, kuten Tamin trendi tuntuu olevan... Tervohan oli tulossa Ässiin jo kesällä mutta siirrossa kesti loppujen lopulta näin kauan...

Härkösellä on työpaikka Vaasassa ja ovat ilmeisesti juurtuneet sinne perheen kanssa jo hyvin (Sportin fanien mukaan). Niin, olisihan Härällä jo kokemusta liigasta ja minun mielestäni olisi hyvä valinta tuuraamaan Lankkua muttei Tervokaan mikään huono vaihtoehto ole.
Rivienvälistä luettuna:
Niin, kyllä se Tervo ihan hyvä on


Viestin lähetti korkki
Olen edelleen sitä mieltä että Tamin olisi nyt syytä etsiä Sportin puhelinnumero luettelosta ja sopia Härkösen pelaamisesta loppukauden täällä. Varmasti Ässäkasvattikin olisi kiinnostunut vielä pelaamisesta liigassa kun saa mahdollisuuden. Vaihdossa voidaan antaa Järvinen kakkosveskaksi ja vielä ekstrana Pöllänen.

Ei ole Tervosta vielä vastuunkantajaksi liigassa. Varmasti joskus tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä kun tarvitaan hän ei pysty torjumaan niitä pisteitä.


Tietysti jos Lankun vakuutus saadaan rahastettua niin sitten hankitaan paras saatavilla oleva kaveri.
Rivienvälistä luettuna:
Niin kuin jo sanoin niin Tervo on aivan paska, Härkösessä vasta on sitä jotain. Minähän tuolla aiemmin ehdottelinkin jo Härköstä.
-----------------------------------------------------------------------------------
Vaikka sinä Härköstä tuolla aiemmin pidit ihan hyvänä, niin siellä minä ja Coupe todettiin jo että hän olisi hyvä Scottin tuuraajaksi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Luepas lenno myös aikaisempia viestejäni. Mielestäni KAUDEN ALUSSA ehdotin että Ässät hankkisi Härkösen kakkoseksi kun kerran oikeudetkin vielä omistaa. Siihen joku Sportfani vastasi ettei Härkönen mainitsemieni syiden takia halua enää pois Vaasasta.

Sitten ensimmäisessä lainauksessasi pidän Tervoa lupaavana. Toisessa pidän edelleen lupaavana, mutta totean ettei mies ole vielä valmis vastuunkantajaksi. Taidamme nyt lukea tekstejäni hiukan eri tavalla?

Eli ehkä sinä ja kakkosnikkisi olette pitäneet Härköstä hyvänä tuuraajana, mutta minä taisin kirjoittaa asiasta jo ennenkuin teille tuli kirjoitusoikeudet tänne...

EDIT: Meikäläinen 6.5.03 kello 15.42 ketjussa "Näilläkö mennään"
Ja kyllä tänne se kakkosveskarikin tarvitaan. Mites olisi Härkönen? Pärjäsi Takon kakkosena hyvin ja pystyi torjumaan lyhyellä varoitusajalla. Järvistä en valitettavasti pysty koskaan näkemään edustuksen maalivahtina. Omasta mielestäni Tåg on ainakin jonkin verran lupaavampi.

EDIT2: Silloin kun Lankku ei ollut tehnyt vielä sopimusta Ässiin Härköstä esitettiin jopa ykköseksi, mutta ainakin minä silloin tyrmäsin ykkösenä pelaamisen.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kausi
E3 spiikkaa asiaa, Lassila oli tosiaan aivan paska alkukaudesta, tosin palloseuran peli ei silloin ollut muutenkaan uomissaan. Itse asiassa jos oikein kyynisiä ollaan Teemulla ei ole minkäänvaltakunnan näyttöjä kuin viime keväältä. Tällaisia hetken putkia on monilla muillakin, esim Lecklin ja Lundell tepsissä. Jostain syystä asiantuntijat kuitenkin vakuuttavat Lassilan olevan lupaus, toivottavasti näin on.

Lassi oli IMO pääsemässä hiukan juonesta alkukierroksilla kiinni kunnes Metsärannan (?) niitti TPS:n harjoituksissa päätti pelit siltä erää. Tauon aikana poika on kuulemma treenannut lihaskuntoa esimerkillisesti ja on luotettavan lähteen mukaan erinomaisessa tikissä siltä osin.

Paljon riippuu siitä millainen alku Ässissä tulee, jos Lassi avaa tänään voitolla ja 1-2 päästetyllä maalilla, on vain taivas rajana. 5-7 häkkiä taakse IFK-pelissä ja ongelmat saattavat taas alkaa.

Kesä ja alkusyksy kun paljastivat että tähän Ylösen Upin kyborgiin on sittenkin asennettu hermojärjestelmä vaikka Runsalan saunaterassilla nimenomaan toisin sovittiin.
 

Järvi T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Detroit Red Wings Respect: Tps ja Kärpät
Ässät - Hifk 30.12

Lassilalta hyvä suoritus. Hyvä peli jätkältä joka on pelannut viimeksi kolme kuukautta sitten. Ainoastaan 0-2 maali lipsahti helposti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös