Satakunnan Talviklassikko 24.–25.1.2025

  • 7 156
  • 41

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hotelli varattuna ja liput molempiin peleihin hankittuna. Satoi tai paistoi, kyllä mä tämän reissun haluan kokemuslistalle. Varsinkin kun en ole koskaan ollut ulkoilmapelissä muuta kuin pelaajana junnuna jolloin pelasimme avojääsarjaa niin se oli automaatio :)

Vinkkinä että S-mobiilin kautta sai hankittua liput vaikka ei ole kausikorttia tms. Osuivat vahingossa eteen "edut" -osiossa ja hinnassakin taisi olla pieni alennus.
 
Viimeksi muokattu:

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voipi olla tyhmä kysymys mutta kysytään kuitenkin. Katsoin lippuja tuonne perjantain peliin ja D-katsomo on ilmeisesti Lukon faneille tarkoitettu? Ettei käy vahinkoa ja joudu olemaan suippojen seassa.
Näin itse sisäistin asian.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin itse sisäistin asian.
Juu, samoin. Kävin vielä varmuuden vuoksi tsekkaamassa Ässä-osiosta, että heille tarjotaan paikkoja B-katsomosta, joten pitäisi todellakin mennä noin. Ainoa huoleni on, jos Lukko-kannattajat eivät ole tarpeeksi innokkaita lipun ostajia, aletaanko niitä sitten kauppaamaan ristiin…
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mistä noita lippuja voi edes katsoa? Julkistusuutisessa sanotaan, että 19.4. tulee liput myyntiin.
 

Bugiranne

Jäsen
Myös Raumam Bojilla on rajallinen määrä etuosto-oikeutettuja lippuja tammikuussa 2025 pelattaviin Talviklassikko-otteluihin.

 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Vinkkinä että S-mobiilin kautta sai hankittua liput vaikka ei ole kausikorttia tms. Osuivat vahingossa eteen "edut" -osiossa ja hinnassakin taisi olla pieni alennus.

Kiitos vinkistä! Tuli itsekin ostettua molempiin peleihin liput tuolta S-mobiilin kautta.

Hienoa että tällainen järjestetään ja loistavaa että pelaavat kaksi peliä niin malttaa vähän kauempaakin tulla viikonlopuksi paikan päälle!
 

Kepakko

Jäsen
Lukon somesta:

"Satakunnan Talviklassikko – lisää lippuja ennakkomyyntiin! ❄️

Suuren kysynnän takia, olemme nostaneet ennakkokiintiöitä tietyille ryhmille. Jos lippulinkkinne on ilmoittanut loppuunmyytyä, niin käy tarkistamassa tilanne uudelleen nyt!

Varmista nyt paikkasi ikimuistoisista Talviklassikko-otteluista, ennakkomyynti on auki tiistaihin 16.4. asti.

Ennakkomyynti koskee kausikorttilaisia, yhteistyökumppaneita, junioripelaajia ja kannattajaryhmiä."
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä? Miten on mahdollista, että kysyntää on, vaikka tämän piti olla vain:
Ei sillä, että pitäisin talviklassikkoa jotenkin muovisena, mutta tuo temppu on nyt ihan puhdasta markkinointia. Saadaan epäröivät liikkeelle, joihin itsekin kuulun enkä ainakaan vielä lippua omista. Jos olisi Raumalla, niin liput olisi jo. Porista en jotenkin tykkää, en tiedä oonko ainoa.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se olisi sitten Talviklassikon osalta lippukauppa kaikille auki. Itse ostin tänään Lukko-Ässät otteluun kaksi lippua.

Lukko ja ulkoilmaottelu, kyllähän mä tämän haluan kokea. Saa ottelun lopputuloksen lisäksi jännittää missä säässä saakaan ottelua seurata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös