Sara Sieppi – joka hokiteron märkä päiväuni

  • 126 308
  • 257

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kyllä. Kaikilla on perse, mutta kaikilla ei ole tissejä.
Pienetkin tissit voivat olla tosi seksikkäitä, miesmäinen ja lankku perse ei. Sara Siepillä on jonkin verran persettä, jota hän ei uskalla näyttää. Sillä jos näyttäisi, Suomessa heti leimattaisiin pervoksi ja huoraksi. Muualla kyseisiä avuja ylistettäisiin. Suomi on vain juntti maa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Pienetkin tissit voivat olla tosi seksikkäitä, miesmäinen ja lankku perse ei. Sara Siepillä on jonkin verran persettä, jota hän ei uskalla näyttää. Sillä jos näyttäisi, Suomessa heti leimattaisiin pervoksi ja huoraksi. Muualla kyseisiä avuja ylistettäisiin. Suomi on vain juntti maa.

Itse pitäisin enemmän junttina sinua, joka kirjoitit kyseisen kommentin. Niputit hienosti kaikki samaan muottiin ja vähän olit olevinasi parempi. Mutta mitä voisi odottaa porolta.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Joo, olen syyllinen... otan osaa silti sinulle. Et taida edes tajuta miksi? No hieman hidas ei muutu nopeammaksi vaikka kuinka yrittää.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koskisen Sedun viimeaikaisten saavutusten innoittamana aloin pohtia Siepin Saraa ja hänen antiaan loppuvuodelle 2020. Suhde Roope Salmiseen meni kuten meni eli kaikki muut tiesivät että Roope on Roope muttei Sara ja nyt odotellaan, miten Sara seuraavaksi saa käännettyä loistavat kertoimet päälaelleen. Sarahan on Torniosta, joten kenties Puljujärven poika voisi olla hänelle juuri sopivaa seuraa? Mahdollisuudet NHL:n ykköskenttään ovat molemmilta jo menneet mutta jos roolipelaajaksi alakutoseen?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä luulen, että Saraa kiinnostaa nykyään enemmän wellness - elämä ja pumppitangot kuin mikään kertotaulua osaamaton lätkäjätkä. Nyt on aikaa kuntoilla ja osallistua vaikka pullistelukisoihin kuin roikkua jonkun edarin kintereillä, kun mikään tarpeeksi muodikas yökerho ei ole enää auki eikä sinne ole soveliasta mennä. Sitä paitsi ei muodikkaat ihmiset enää mitään viinaa juo vaan ne on aamukuudelta lankuttamassa jotain purjevenettä vasten ja luureista raikaa jonkun vinttikoiran kannustus: ”jaksaa jaksaa älä luovuta!!”
 
Sitä paitsi ei muodikkaat ihmiset enää mitään viinaa juo vaan ne on aamukuudelta lankuttamassa jotain purjevenettä vasten ja luureista raikaa jonkun vinttikoiran kannustus: ”jaksaa jaksaa älä luovuta!!”

Hyvinkin lähelle osuit. Ne ei juo viinaa ja on usein aamukuudelta hereillä, ehkä purjeveneessä mutta ei lankuttamassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pojat pojat... Sara kuitenkin on maalaistyttö ja siksi hänellä on luontainen perheenperustamisen tarve. Siinä fitnessatessakin hän miettii että mistä munasolulleni mies.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen, että Saraa kiinnostaa nykyään enemmän wellness - elämä ja pumppitangot kuin mikään kertotaulua osaamaton lätkäjätkä.
Deittailee kuulemma HIFK:n edustusjoukkueeen pelaajaa. Meillä onkin laatupelaajat, ne osaavat varmasti kertotaulun kaikki.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Meidän jatkislaisten oma tyttö on täyttänyt 30 vuotta! Granlund lähti Jenkkeihin ilman häntä, Roope paljasti luonteensa. Mutta onneksi Dubaissa on naiskauneuden ystäviä (saattaa olla että näissä piilee uusi case Valavuori...) ja somella pystyy luomaan rahaa.

Mikä on Saran tarinan seuraava käänne? Kohtaavatko hän ja Jari-Matti Latvala Stadin yössä? Alkaako hän juontaa jotain reality-ohjelmaa, kun paikallisen Lamborghini-kerhon perustajat Ismet ja David löytävätkin maailman naisten joukosta uusia ja nuorempia? Mielenkiintoa ei tästä puutu, kuten ei Suomen "seurapiireistä" muutenkaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen tainnut ennenkin mainita tämän, mutta tykkään Sara Siepistä. En pidä häntä niin muovisena kuin moni muu tuntuu tekevän. Ja tottakai myös muodollisesti hyvinkin pätevä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meidän jatkislaisten oma tyttö on täyttänyt 30 vuotta! Granlund lähti Jenkkeihin ilman häntä, Roope paljasti luonteensa. Mutta onneksi Dubaissa on naiskauneuden ystäviä (saattaa olla että näissä piilee uusi case Valavuori...) ja somella pystyy luomaan rahaa.

Mikä on Saran tarinan seuraava käänne? Kohtaavatko hän ja Jari-Matti Latvala Stadin yössä? Alkaako hän juontaa jotain reality-ohjelmaa, kun paikallisen Lamborghini-kerhon perustajat Ismet ja David löytävätkin maailman naisten joukosta uusia ja nuorempia? Mielenkiintoa ei tästä puutu, kuten ei Suomen "seurapiireistä" muutenkaan.
En tiedä, mutta ei Siepin ainakaan rahan takia tarvitse sen enempää pyöriä Valavuoren, Ismetien, Davidien tai Lamborginienkaan seurassa. Viimeisimpien tietojen mukaan Siepin yritys pyörittää yli 200k liikevaihtoa ja teki 123k:n voiton ja Sieppi työllistää firmalla itsensä ja siskonsa. Ihan hyvin tuntuu siis pyyhkivän.

Toki koronavuoden tuloksia ei vielä ole nähtävillä mutta jospa tuo siihen malliin olisi asiansa hoitanut ettei tarvitse Lamborgiineja tai Davidvuoria jatkossakaan.
 

redpecka

Jäsen
Sara, tee itsellesi jotain! Tai siis jätäthän tekemäti ja annat tulevaisuudelle uudet luonnolliset kauneusnormit, joita miljoonat seuraajasi sitten matkivat.
 

Liitteet

  • hunter-sara.PNG
    hunter-sara.PNG
    551,8 KB · kertaa luettu: 886

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Siepin tissien kimppuun on hyökätty! Verbaallisesti onneksi. En kyllä pysty ymmärtämään, että miksi toisen ulkomuotoa arvostellaan, arvostelialla itsetunto ongelmaa veikkaan minä. Siepin tapauksessa taitaa kyse olla kumminkin aika harmittomasta somejullkkiksesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sarahan on Torniosta, joten kenties Puljujärven poika voisi olla hänelle juuri sopivaa seuraa? Mahdollisuudet NHL:n ykköskenttään ovat molemmilta jo menneet mutta jos roolipelaajaksi alakutoseen?

Ja nyt on ilmennyt, että Pulju onkin Jari Kurrin uudelleensyntymä, joten ei muuta kuin kimppuun vaan ja heti.

Ilta-Sonnat kirjoittaa:

"Sara on sisustanut meijän kotin", sanoo Jesse naurusuin Edmontonissa. "Meillä on täällä tämmönen pikku Tornio."
 

redpecka

Jäsen
En osaa fanittaa tai vihata näitä sometyöläisiä. Aina joskus näkee otsikoita vaikka Sarasta kuten nyt maksumuurin takana.
  • Onko hänellä siis joku vihaajaosasto joka ei diggaa jos naisella on vaikka tissit?
  • Vai onko nuo vihaajat maksettuja kohunaiheuttajia, jotta puhetta riittäisi ja joku naiskauneutta arvostava pappa tulisi oikeasti kehumaan kuinka muodot on jees?
  • Vai trollataanko tuolla huolella?
  • Vai onko kohua tarpeeksi jos 99 sanoo että muodot kohdillaan ja yksi sanoo että läski? (Lukemat hatusta kun en itse seuraa ja en osaa somea.)
Minä kyllä tykkään että Sara näyttää naiselta - on tissiä, reittä ja takapuolta. Panisin jos pelaisin lätkää tai muutenkin jos antais ja itsellä seisois.
 

Liitteet

  • para on saras.PNG
    para on saras.PNG
    130,8 KB · kertaa luettu: 395

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En osaa fanittaa tai vihata näitä sometyöläisiä. Aina joskus näkee otsikoita vaikka Sarasta kuten nyt maksumuurin takana.
  • Onko hänellä siis joku vihaajaosasto joka ei diggaa jos naisella on vaikka tissit?
  • Vai onko nuo vihaajat maksettuja kohunaiheuttajia, jotta puhetta riittäisi ja joku naiskauneutta arvostava pappa tulisi oikeasti kehumaan kuinka muodot on jees?
  • Vai trollataanko tuolla huolella?
  • Vai onko kohua tarpeeksi jos 99 sanoo että muodot kohdillaan ja yksi sanoo että läski? (Lukemat hatusta kun en itse seuraa ja en osaa somea.)
Minä kyllä tykkään että Sara näyttää naiselta - on tissiä, reittä ja takapuolta. Panisin jos pelaisin lätkää tai muutenkin jos antais ja itsellä seisois.
Jos nyt vilkuilee kesätyttöäänestyksiä tai Naiset, jotka saavat sinulta jalat alta ketjuja niin täälläkin haukutaan aika varauksetta naisia ulkomuodon perusteella. On sitten liian muovinen, laiha, läski, liian isot tissit tai pienet tissit, liikaa persettä tai liian vähän. Sitten jotkut menevät erilaisille somealustoille kommentoimaan paljon ilkeämminkin naisia. Jotkut menevät suunnilleen logiikalla "elbows too pointy, would not fuck" tai sitten haukutaan sen takia kun tyrkytetään itseään.
 

redpecka

Jäsen
Jos nyt vilkuilee kesätyttöäänestyksiä tai Naiset, jotka saavat sinulta jalat alta ketjuja niin täälläkin haukutaan aika varauksetta naisia ulkomuodon perusteella. On sitten liian muovinen, laiha, läski, liian isot tissit tai pienet tissit, liikaa persettä tai liian vähän. Sitten jotkut menevät erilaisille somealustoille kommentoimaan paljon ilkeämminkin naisia. Jotkut menevät suunnilleen logiikalla "elbows too pointy, would not fuck" tai sitten haukutaan sen takia kun tyrkytetään itseään.
Mitä olet itse mieltä onko ketjun naisella liikaa vai liian vähän muotoja?

Itseäni huvittaa kyllä mallimaailma ja -ihanteet. Sanoinko huvittaa? Siis tarkoitin oksettaa - tai noin sanoisin jos olisin kiinnostunut - kun ovat niin riutuneen näköisiä vaikkakin kasvoissa saattaakin olla jotain persoonallista omaperäisyyttä, mutta kun niitten bodien pohjilta kai luodaan trendit & ihanteet & vaattet mitä pienet seuraa kun ovat tottuneet ja ei paremmasta ja terveemmästä tiedä.

Sitten joku +malli, hah! Normaali ihminen. Pantavanmuotoinenkin eikä tarvii varoa mahdollisessa kanssakäymisissä terävistä kulmista johtuvia mahdollisia loukkaantumisia. Näin siis oletan jos joutuisin kanssakäymiseen.

Joku ihme viimeinen saareke tämä malliskene vielä. Kauankohan menee kun alasajetaan. Eikö edes feministit tee mitään?

Mutta joo, näillä somevaikuttajilla kuten Saralla, ei suoraan työnkuva rinnastu mallimaailmaan ja alkaahan toki itsensätyrkytys helposti ärsyttämään, varsinkin jos lukee iltalehtiä saati jotain somemaailmaa. Sekin kun se käytti jotain kanssamatkustajaa vipuvartena kertoakseen että matkusteli jossain hienossa pinnallisessa paskamaassa lentokoneella. Se "villapaitainen ukkeli" otti yhteyttä ja sanoi, että ei ole hyvä tämä. Itsellä ei tullut mieleen, että tämä olisi ollut julkkistyrkky vaan oikeasti halusi vain oikaista asioita. Julkkisidarityrkky oli se maskispede jollain lennolla, muttei liity muodokkaan Saran ketjuun.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä olet itse mieltä onko ketjun naisella liikaa vai liian vähän muotoja?
Ei mulla ole mielipidettä hänen muodoistaan kun ei kiinnosta niin paljoa että viitsisin seurata hänen elämäänsä.
 

redpecka

Jäsen
Ei mulla ole mielipidettä hänen muodoistaan kun ei kiinnosta niin paljoa että viitsisin seurata hänen elämäänsä.
Ok. Mitä itte lehden sivulta kattonut joskus bikinikuvia niin on aika täydellinen vartalo tytöllä - tai hyvät pohjat jonka varaan voi huoletta rakentaa. Tuossa kun vielä vähän aikuistuu ja iän myötä enemmän naisellistuu, voi olla aika herrrrrrrrrrrrkkupakkaus siinä 45-vuotiaana. 59-vuotiaana varmasti jo täysverinen luxuspuuma, ellei sitten käy sairaissa naamankiristyksissä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, Sara on nätti tyttö. Ja kun viisastuu, niin tuollaiset avautumiset jäänee vähemmälle. Nyt on vaan pakko vähän mainostaa, kun on vielä saumaa. Kyyyllä se vanhempana varmaan hiukan nolostuu näistä nykyisistä sanomisistaan. Kai.
 

Oopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sara Sieppi on mielestäni ihan kaunis ja fiksu neito, mutta naisellisia muotoja voisi olla enemmän! Siis jos tämän ketjun tarkoitus on kommentoida Sara Siepin vartaloa? Mutta ilmeisen hyvin tulee toimeen tuolla somevaikuttajuudella, joten ei voi olla kuin kateellinen hänelle.

Nostaisin Sara Siepin edelle kauneuskisassa vielä Katri Kulmunin, Anna Kontulan ja Pasha Pozdniakovan. Ja Sara sitten hyvänä nelosena tässä mittelössä, jos suomineidoista puhutaan. Seuraan näitä kaikkia instassa ja yhtä myös onlyfanssissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös