SaPKo 2008–2009

  • 114 495
  • 379

Paroni69er

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Harmin paikka, ei jatka Tirkkonen SaPKossa ensi kaudella, näin kertoo Itä-Savo. Perhe ja koti Kuopiossa vei voiton. Toivon totisesti, että paikalle löytyy ammattimies, eikä kylänmies!!
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Rovaniemeltä miehelle vois löytä paikka vaikka valmennuspäälikön ruotuun, että eiköhän Tirkkonen pakata kamppeet ja suunnataan Rovaniemelle. Minä voin tulla vaikka henk kohtasesti auttamaan muutossa.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Harmin paikka, ei jatka Tirkkonen SaPKossa ensi kaudella, näin kertoo Itä-Savo. Perhe ja koti Kuopiossa vei voiton. Toivon totisesti, että paikalle löytyy ammattimies, eikä kylänmies!!

Mitä olen kuullut, niin paikalla saatetaan löytää mies, jota voidaan kuvailla sekä ammatti- että kylänmieheksi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mikäs Machuldan tilanne on ensi kautta ajatellen? Itse uskoisin että mies lopettaa uransa ja palaa takaisin kotimaahansa. Mikäli Tirkkonen olisi jatkanut savonlinnassa tilanne olisi saattanut olla toinen, mene ja tiedä. Mites kaveri on muuten pelannut? Onko liike kohentunut yhtään ensimmäisistä peleistä?
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Mikäs Machuldan tilanne on ensi kautta ajatellen? Itse uskoisin että mies lopettaa uransa ja palaa takaisin kotimaahansa. Mikäli Tirkkonen olisi jatkanut savonlinnassa tilanne olisi saattanut olla toinen, mene ja tiedä. Mites kaveri on muuten pelannut? Onko liike kohentunut yhtään ensimmäisistä peleistä?

Liike on ihan ollut ihan ok. Melko tarkalleen sen pisteen per peli Vallu on takonut. On siellä viime peleissä ollut tehokkaampiakin äijiä, mutta ihan turhaan se Machuldan paita ei roiku Talvisalon hallin Pässipubin seinällä, onhan mies kääntänyt ottelut voitoksi muun muassa Joensuussa ja Imatralla eli pahoissa paikoissa. Parasta tässä hankinnassa on varmasti kuitenkin ollut sen herättämä kiinnostus kiekkoilevassa Suomessa ja mediassa. Erittäin hyvä hankinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös