Samantha Fox vs Sabrina

  • 13 283
  • 69

Samantha Fox vs. Sabrina

  • Samantha Fox

    Ääniä: 115 47,9%
  • Sabrina

    Ääniä: 125 52,1%

  • Äänestäjiä
    240
  • Poll closed .

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Toki Sabrina. Video iski silloin joskus pikkupoikana kuin miljoona volttia.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sammy ehdottomasti. I surrender (to the spirit of the night) on oikeasti menevä rallatus vaikka katsoisi vain radiosta. Sabrina on pelkkä tusinatissisolisti. Samanlaisia sikisi 80-luvulla enemmänkin.

Täähän on sama kuin kysyisi kumpi on parempi New Kids On The Block vai XL5?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jii kirjoitti:
Täähän on sama kuin kysyisi kumpi on parempi New Kids On The Block vai XL5?

No ei nyt sentään, kumpaakaan pumppua ei katsoisi vaikka maksettaisiin, kaikkihan noista on full-hinttarin näköisiä pellejä.

Ja musiikki on sitten aivan oma lukunsa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Samantha Fox ehdottomasti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sabrina ehdottomasti, pikkupoikana isovanhempien luona Hymystä katsellut "rohkeat" kuvat ovatkin jääneet pysyvästi mieleen. Aiai
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Nonih, noista videoista tuli taas elävästi mieleen kultainen 80-luku. Näin jälkeenpäin täytyy kyllä ihmetellä, että minkä ihmeen vuoksi olen joskus omistanut Samantha Foxin kasetin (tai itse asiassa kaksi) ja joskus jopa kuunnellut niitä. Eihän sitä kuuntelemalla saa mitään irti, sillä maitorauhaset ne ovat jotka jyräävät tässä(kin) asiassa. Seinäjulisteiden perusteella ääni Sammylle.

Sammyn Touch me-biisihän on itsessään ihan kelvollista 80-luvun poppia ja myös se myöhempi I Surrender oli ihan kuunneltava. Lisäksi I Surrenderin kanssa samalla levyllä taisi olla joku hidas biisi (oisko ollu joku devotion), jonka tahdissa tuli nojailtua diskoissa siwan lauantaipussin rohkaisemana. Sabrinan biisi on ihan hanurista, mutta kieltämättä videota tuli jannuna aina tihrustettua suurella mielenkiinnolla. Lauloikohan tämä tytsy mitään muuta biisiä koskaan?
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Mzt_t kirjoitti:
Sabrinan biisi on ihan hanurista, mutta kieltämättä videota tuli jannuna aina tihrustettua suurella mielenkiinnolla. Lauloikohan tämä tytsy mitään muuta biisiä koskaan?
Ainakin "All of me", "Like a yo-yo" ja "My chico" on biisejä, jotka muistuu mieleen ja onhan niitä nyt muitakin.
Vaikka "Boys" olikin kova hitti, niin jostakin kumman syystä silloin kiinnosti enemmän se video.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sabrina. Musiikin takia. Aikoinaan Boys, Hot girl. All of me, Sexy girl jne kolahtivat enemmän. Samanthalla on vain 2 oikein loistavaa biisiä, eli Touch me ja I surrender.

EDIT: Nyt 80-80. Todella tiukka skaba!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Iso-sisko näitä aikoinaan yritti soittaa naapuri huoneessaan kovempaa kuin minä Iron Maidenia tai Judast Priestiä, ja yritykseksi jäi, mutta vanhempien hermo kyllä paloi tasaisin väliajoin..

Jaahas, liirum laarumit sikseen, ja ääni menee siis Sabriinalle. Hyvät geenit!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Marie Serneholt.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Täh? Tähämähän on ihan käsittämätön kysely. Vastauksen pitäisi olla itsestään selvä: tietenkin Samantha Fox. Niin musiikillisesti kuin avullisesti.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus vuonna -87 olisi mennyt selkein tuomariäänin Sabrinalle. Tuo vuonna 2010 upattu video kuitenkin siirsi momentumin britti-akalle. Onneksi ei sentään puhetta joutunut kuuntelemaan. Mutta vastaan kuitenkin, että "Sabrina".
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ihan kiva utelu.

Jos taa olis tehty 20 vuotta sitten...

Älä ny, kohta on kulunut 30 vuotta neitojen primetimesta, mutta jutun juju onkin siinä että me monet oltiin silloin teinejä ja ripusteltiin näiden tyttöjen julisteita seinille koska pysty vedota "musiikkiin", entäs se Touch Me -vinyylikotelo, se oli sellainen cool joka avautu keskeltä(sopivan kaksimielistä). Ostin Okej -lehdenkin vaikken ymmärtänyt ruotsia sanaakaan, siellä oli Samanthan tissit ja tämänkin pysty ostamaan ilman omantunnon tuskia koska aihe oli "musiikki". Mä vielä ripustan ne perkeleen 80-luvun julisteet mun palvelutalon huoneen seinälle!

_
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilman muuta Sabrina!
Voiko naisten älykkyysosamäärän määritellä nännien koon perusteella?
Rumat kielet laulavat, että Samanhta Fox olisi jo aikoinaan siirtynyt lesbiaanisen kirkon jäseneksi, harmi sinänsä!?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä ny, kohta on kulunut 30 vuotta neitojen primetimesta, mutta jutun juju onkin siinä että me monet oltiin silloin teinejä ja ripusteltiin näiden tyttöjen julisteita seinille koska pysty vedota "musiikkiin", entäs se Touch Me -vinyylikotelo, se oli sellainen cool joka avautu keskeltä(sopivan kaksimielistä). Ostin Okej -lehdenkin vaikken ymmärtänyt ruotsia sanaakaan, siellä oli Samanthan tissit ja tämänkin pysty ostamaan ilman omantunnon tuskia koska aihe oli "musiikki". Mä vielä ripustan ne perkeleen 80-luvun julisteet mun palvelutalon huoneen seinälle!

_

Yhdessä vuonna 1986 tai -87 ilmestyneessä Suosikissa oli kansikuvassa Samantha semmoisessa sinisessä uimapuvussa. Ja juuri sen ainoan kerran oli postiljoonin perkele, joku saatanan Cliff Clavin, tunkenut lehden ilmeisesti perseeseensä. Joka tapauksessa hieno kansikuva oli pilalla. Okej:ta ja jopa Bravoakin tuli näitten asioitten tiimoilta osteltua niinä vuosina. Vaikka en minä vielä silloin osannut saksaakaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Molempien julisteet aikoinaan seinällä oli. Mutta kyllä vastaus silloin ja tänään on aivan sama. Sabrina!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kuinkahan suuri järvi saataisiin aikaan siitä spermamäärästä, mitä tämä tehoduo sai aikanaan(ja saa vieläkin) liikkeelle kuvillaan? Vihreät saisivat paskahalvauksen, jos joku selvittäisi, että kuinka suuri hiilijalanjälki on syntynyt näiden kahden aiheuttamista mällipaperimääristä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös