Salainen suosikki?

  • 192 581
  • 1 070

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Vanha hevimies ei kestä enää istua kaapissa tämän totuuden kanssa.

Olen kuunnellut Zen Cafea autossa jo pitkään ja tykkään, tykkään kovasti! Raskauttavana asianhaarana todettakoon, että laulajan suht kapea ääniala sopii omaani kuin nakutettu ja olen sitä myöten alkanut myös laulaa mukana. Kiinni en aijo jäädä! :D
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Huoh...

The Crash.

Ensin kolahti Still Alive, ja eilen kuuntelin ihan sattumalta/vahingossa vanhempaa levyä ja pidin siitäkin. Kova on kynnys jos aion kaapista tulla ulos.

Niin, ja PMMP:n Joutsenet on kaunis. Rusketusraidathan nyt olikin jo kesän kovin bailubiisi...

Juuu, ja heitetään nyt vielä Outkast. Hey Ya! on aivan pirun kova.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Noose
Yö.

Minäkin pidän. Paljon.

Aiemmin suorastaan vihasin Mighty44:n "Superstar"-biisiä. En oikeastikaan voinut sietää sitä enkä muutenkaan erityisemmin pidä sen suuntaisesta musiikista. Kuitenkin esimerkiksi juuri äsken olin aivan fiiliksissä tuon biisin kanssa...

Edit: Winamp:a selatessani hoksasin vielä pari muuta salaista suosikkiani:

Tik Tak - Jää
Tik Tak - Kyyneleet
Ville Pusa - Ingen vinner
Irina - Vastaukset (Tosin kyllästyttää jo kohtuullisen paljon)

Lisäksi "Lumi teki enkelin eteiseen" on surullisella tavalla uskomattoman kaunis laulu.

...Pakenen linjoilta ennen kuin muistan vielä "sen ja sen", "tuon ja tuon" ja sitten vielä "sen yhden" laulun...
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Suomi-iskelmä. Nyt on taas meikäläisellä "se aika", että iskelmä iskee aivan kympillä. Senpä takia Iskelmäradio on ollut meikällä suuressa luukutuksessa noista radioshitasemista.

Roswell oli ensimmäisen tuotantokauden ajan suosikkisarjani. Suuret propsit siitä kuuluu Shiri Applebylle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti Noose
Bonjovi.
Yö.

Katsopas vain.Täältähän löytyy joku jonka salainen suosikki käsittää nämä bändit.Eli samat mullakin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tämän hetken top 3

1) Matti & Teppo - Meidän laulu
2) Tomi Markkola - Niin joki virtaa
3) Katri Helena - Minä toivon
 
-Olen seurannut Smallville tv-sarjaa melko aktiivisesti.
-Tykkään muutamista Negativen biiseistä.
-Myös Yöllä on muutama biisi, joista tykkään.

Tuossapa nuo, mitkä nyt tuli mieleen.
 

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
Kenenkäs kappale se hymypoika(?) on?
En tiedä, pitäiskö tätä hävetä mutta se on ihan hyvä!
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Viestin lähetti ÄLKOOÄM
Kenenkäs kappale se hymypoika(?) on?
En tiedä, pitäiskö tätä hävetä mutta se on ihan hyvä!

Versus- yhtyeen.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Matti Esko.

"Mä oon rekkamies... oon hitto soikoon.."
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti HN
No Doubt - It's My Life

Kaikkea muuta kuin omaperäisestä nimestään huolimatta aivan käsittämättömän hyvä biisi. Poppis-HN on viime aikoina vallannut uhkaavasti jalansijaa metalli-HN:ltä...

On muuten Talk Talkin biisi alunperin. Tämän saatoit tosin tietääkkin, mutta kuhan varmistelen.

Yhdyn, hyvä biisi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Robbie Williams - Me And My Monkey.

Kolisee kuin keilahallissa. Eikä tuo apinakappale ole suinkaan miehen tuotannosta se ainoa biisi, josta pidän.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mikko Alatalon kappale "Mä maalaispoika oon" kolahtaa jostain yhtä käsittämättömästä syystä kuin se, miksi Jokerit hankki PC Drouinin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Onkohan tämä kaamosmasennusta tai jotain:


Irwin: Viimeinen laulu.

Vaikka kaikkihan Hml:ssä Irwineitä on.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hanna Pakarisen tulkinta Pepe Willbergin Aamu-biisistä on aivan ihana, eikä Willbergin versiossakaan ole mitään vikaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En yleisesti ottaen pidä bändistä nimeltä Tehosekoitin, mutta yksi biisi heillä on joka kolahtaa ja se on "Maailma On Sun".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös