Salainen suosikki?

  • 192 409
  • 1 070

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(Loistavaa "panomusaa")
Seksin aikana on muuten aika vaikeaa kuunnella mitään musaa. Tai no ehkä joku hissimusiikki vois sopia, mutta auta armias jos sattuu jäämään radio päälle ja sieltä tulemaan joku vähänkin parempi biisi. Ja monesti, vaikka ei aiemmin olis innostunut just siitä biisistä, niin kesken aktin se voi iskeäkkin. Ehkä siinä on jotenkin niin fiiliksissä, että innostuu semi-kohtalaisesta musastakin enemmän ja löytää niistä jotain uutta. Mut sekin on aika jännä juttu, että just kun alkaa lykkimään, niin miten just silloin sattuukin tulemaan radiosta se ikivihreä, vaikka sitä ennen olis tullut kaks tuntia lordia putkeen, eikä sellaista naista ole vielä keksittykään tai ainakaan mua vastaan tullut joka iskis enemmän.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Hävettää kyllä tunnustaa mutta...

...Christian Forssilla on yksi hyvä biisi.

Okei okei, kivittäkää minut!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tätä ei oikein kehtaisi tunnustaa, mutta Ari Koivusen biisi Hear me call, tai jotain sinne päin, kuulostaa aika hiton hyvältä. Siis kyllähän tuo kappale on juuri sellaista kaupallisiin tarkoituksiin tuotettua sukkahousheviä, eli toisaalta hirveää tuubaa. Ja sävellyksen / sovituksen osalta se on täynnä tämän musiikkilajin kliseitä. Silti se jotenkin vaan kolahtaa meikäläiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Jone Nikulaa aluksi lainatakseni: "Mun täytyy täs vaihees todeta" Marita, uuh mikä mimmi. Tangomarkkinoiden voittoa en juuri noteeranut mutta André oli jo vientiä itselläni...

I like!
 

Rocco

Jäsen
Pieskää kepeillä tai heittäkää kuumilla kivillä, mutta Ukrainan Euroviisu-biisi "Dancing Lasha Tumbai" on ainakin osittain ihan iloinen ja mukava rallatus.
 

M10

Jäsen
Mielestäni Avril Lavignen "so much for my happy ending"-biisin (?) bridge ennen kertsiä on loistava.

Niin ja Sugababesien Push the button on hyvä biisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole mitään luurankoja kaapissa. Olen musiikin suhteen niin kaikkiruokainen että en häpeä myöntää mitään.
 
Beats and styles.

Kavereilla aivan mielettömän hyviä biisejä! Mm. uusin "Take it back" aivan loistava. Ainoa miinus siitä, että tekivät aikoinaan todella ärsyttävän "Dynamite" kappaleen.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ei ole mitään luurankoja kaapissa. Olen musiikin suhteen niin kaikkiruokainen että en häpeä myöntää mitään.
Kiva kun tulit ilmoittamaan ettei sinulla ole asiaa ketjuun.

Oma salainen suosikki on Robbie Williams. Eikä liity ulkonäköön.
PS. Älkää kertoko vaimolle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jari Sillanpää - musiikillisesti.
 

scholl

Jäsen
Uusi salainen suosikki on ranskalainen France24 uutiskanava englannin kielellä Welhon kaapeliverkossa.
Viime iltoina olen katsellut sieltä uutisia, vaikken ranskalaisuudesta sinänsä pidäkään. Se on piristävää vaihtelua. CNN on liian tuttu. BBC Worldia en kestä katsoa kuin sekunnin ja DW-TV:ltä pitää tietää mihin aikaan tulee mitäkin.

Olen myöskin katsonut muutamia videoita niiden sivuilta ja oppinut mm. sen, että Moskovassa on 100000 huoraa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Eva Biaudet. Se on näyttänyt tosi hyvältä viimeisissä haastatteluissa. Samoja ajatuksia en välttämättä hänen kanssaan jaa, mutta ei kai sillä niin väliä.
 

TemeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeastaan hävettää tänne edes mainita tätä, mutta Jukka-Pojan Pläski. Tulen aivan törkeän hyvälle tuulelle tuosta biisistä. Oikeasti se on hirveää shittiä, mutta silti siitä tulee hyvä fiilis. Olkaa hyvä http://www.youtube.com/watch?v=IkHbON2jF70

Siinä olisi hyvä biisi Jaffalaan kun vierasjoukkue tekee maalin...
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No, mistäköhän päästä sitä aloittaisi:

Musiikista:
- Pidän Hakulisen aikaisesta Yö -yhtyeestä
- Indica on oikeasti ihan mukavaa musiikkia
- ... samoin Irina

Muuten:
- Olen lukenut melkein kaikki Ilkka Remeksen, Taavi Soininvaaran ja Reijo Mäen tuotokset, vaikka yleensä makuni on enemmän kallellaan jonnekin vallan muualle. En pidä näitä sinällään "suosikkeina", mutta kuitenkin lukenut.
- Tämä jo hävettää kertoa, mutta olen lukenut ymmärtääkseni kaikki Mauri Sariolan Susikoski -kirjat. Miettikää nyt, Mauri Sariola.... No, näitä en varsinkaan pidä suosikkeina, mutta lukenut olen kuitenkin...
- Pidän Ruotsin jääkiekkomaajoukkueesta (no, nyt menee vähäinenkin uskottavuus, sikäli jos sitä koskaan oli) ja Mats Sundinista (milloin Anonyymit Svetomaanit ry kokoontuu?)

Huh, kai sitä on aika mennä ripottelemaan tuhkaa päällensä.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Raskaasta musiikista & melodisesta rockista pitävänä ihmisenä on pakko tunnustaa, että virolaisen Vanilla Ninjan tyttärien laulanta on herättänyt minussa voimakkaita hyvänolon väreitä.

Lätkän puolella salainen suosikkini on HIFK, toki valovuoden Kärppien jälkeen. Asia jota kyseistä seuraa kannattavat ystäväni eivät tiedä, enkä anna heidän sitä koskaan tietääkkään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
- Pidän Ruotsin jääkiekkomaajoukkueesta (no, nyt menee vähäinenkin uskottavuus, sikäli jos sitä koskaan oli) ja Mats Sundinista (milloin Anonyymit Svetomaanit ry kokoontuu?)

Itse kannatan yleensä Ruotsin maajoukkuetta jääkiekon MM- ja olympiakisoissa, mutta Sundinista en sentään tykkää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös