SaiPa kaudella 2017–2018

  • 525 641
  • 2 027

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
William Mäkisen sopimuksen option käyttämättä jättämistä ihmettelen kyllä todella paljon. Mäkinen olisi todella lupaava nuori puolustaja joka olisi pitänyt pitää. Mutta vaikea tietysti sanoa mikä tässä on taustalla kun en ole siellä SaiPan pukukopissa ollut. Joka tapauksessa Mäkinen olisi kyllä kelvannut miun SaiPaan.
 
Suosikkijoukkue
Liiga: Kärpät&SaiPa NHL: Kings&Hurricanes
Ja myös E-Saimaan mukaan (kuten huhujen ja mm. IS:n mukaan jo aiemmin kerrottu) Löfman ja Tanus on SaiPan miehiä ensi kaudella. Mutta kait noita jo pidettiinkin varmoina.

Löfman ja Koho pelaavat hyvällä tuurilla yhteensä 60 peliä ensi kaudella. Pitää toivoa ettei kukaan vahingossa taklaa niitä.
 

Paakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

"Entä olisiko päätös Santasen vapautuksesta pitänyt tehdä jo aiemmin?

– KooKoo teki sen ja Lukko teki sen ja tulos nähtiin. Halusimme antaa joukkueelle ja valmentajalle mahdollisuuden kehittyä kauden aikana. Valitettavasti se ei toteutunut, Ek jatkaa."

Vaikka paljon on parjattu Ekiäkin niin minusta tämä oli ihan looginen juttu. Itse arvostan tuota työrauhan antamista kuitenkin vaikka kausi meni reisille.

Mäkisen jatkamattomuus tietty vähän ihmetyttää, mutta tietty jos asenteessa/pukukopin puolella joku hiertää niin sitten ymmärrettävä ratkaisu.
 

Sputnikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Oilers
Eikös Mäkisella ollut sellainen asenne, että hän on liian hyvä pelaamaan A-Junnuissa, kun joutui sinne pelaamaan jos ei edustukseen mahtunut? Asenneongelmia siis löytyy jos oikein muistan.
 

ahal

Jäsen
Eikös Mäkisella ollut sellainen asenne, että hän on liian hyvä pelaamaan A-Junnuissa, kun joutui sinne pelaamaan jos ei edustukseen mahtunut? Asenneongelmia siis löytyy jos oikein muistan.
Jotain tämmöistä kuullut itsekin. Mutta omana havaintonani olen ollut näkevinäni, että WM ei anna aina parastaan jäällä, välillä menee surfailuksi ja sellainen "tappamisen meininki" usein puuttuu. Sellainen maalinedustan isännän ote touhuun. Nuori kaveri toki, mutta on monta vuotta saanut näyttää kehitystään eikä se ole aina vakuuttanut. Tämä vain kaukalon ulkopuolelta nähtynä. Muuta en mene väittämään. Potentiaalia kyllä kaverissa on, mutta puhkeaako kukkaan jossain muualla. Saattaa vaatia tiukan valmentajan apua. Mahtuisi kyllä ensi kaudenkin joukkoon, jos parempia ei ole näkyvissä.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
E-Saimaassa Tersalta kysyttäessä.



Jatkavatko valmennustiimin muut jäsenet, eli Janne Valtonen, Jouko Viljakainen ja Tuomo Ropo uuden päävalmentajan apuna?

— Se on uuden päävalmentajan asia. Tällä hetkellä meillä ei ole mitään suunnitelmia, että pitäisikö siinä tehdä muutoksia. Sen näkee aikanaan.


Eli eiköhän nuo apuvalmentajatkin vaihdu kun uusi valmentaja pääsee valitsemaan.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Jos päävalmentaja vapautetaan tehtävistään niin hän ei todellakaan jatka valmennustiimissä... Jossain todellisessa ammattilaissarjassa (jossa valmentajien palkat ovat pikkurahoja) koko tiimi lähtisi samalla ovenavauksella ja saisivat siitä korvauksen (varsinkin ne, jotka ovat/olivat lojaaleja Santasta kohtaan). Nyt muiden on pakko jäädä, koska se on toimeentulokysymys ja seuralle budjettikysymys.

Etelä-Saimaan uutisesta:

"Ihan suoranaisia rooleja meillä ei ole sinne asti vielä olemassa. Kyllä me varmaan tulemme tarjoamaan hänelle jotain tehtävää. Se on sitten hänen hallussaan, jos hän haluaa ottaa sellaisen. Tietotaitoa hänellä tosiaan on. Tämäkin tulee varmaan tässä parin kuukauden sisällä eteen", Tersa sanoo.

Minusta tuossa SaiPan uutisessa nimenomaan kaikki asiaa sivuavat sanamuodot olivat sellaisia, että siinä juuri jätettiin auki se, jatkaako Santanen kuitenkin jossain roolissa.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletteko muuten täysin vakuuttuneita siitä, että Wade Immonen on se tuleva päävalmentaja? Itse olen alkanut jopa hieman epäillä kyseistä asiaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletteko muuten täysin vakuuttuneita siitä, että Wade Immonen on se tuleva päävalmentaja? Itse olen alkanut jopa hieman epäillä kyseistä asiaa.
Samoin.

Kun nyt esim. oli tuossa E-Saimaassa juttua, että valmentajan kartoittaminen on aloitettu. Eli mitään päätöksiä tahi sopimuksia ei ole olemassa. Tietysti voi olla, että koko homma on retoriikkaa, että kielletään ja samalla kierretään asioita, kun ei voida puhua asioista vielä. Ei olisi eka kerta.

Voi kuitenkin olla, että Immonen oli tuulesta temmattu huhu (tai on tietysti voinut olla jotain tunnusteluja). Sekin, jos muu valmennustiimi jatkaa. Yleensä kyllä valmentajat itse haluaa valita muun tiimin ja varsinkin jos valmentaja tulee ihan ulkopuolelta, niin voisi kuvitella, että haluaa mukaan sellaisia tyyppejä joiden kanssa työskennellyt aiemmin ja tuntee? Immonen tuskin tuntee kovin läheisesti SaiPan nykyisen valmentajiston tyyppejä?

No, katsotaan mitä tapahtuu. Sellainen fiilis kyllä vähän itsellekin tuli, että näinköhän uutisoitiin turhan äkkiseltään nyt eri sivustoilla.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kun nyt esim. oli tuossa E-Saimaassa juttua, että valmentajan kartoittaminen on aloitettu. Eli mitään päätöksiä tahi sopimuksia ei ole olemassa.

Tietenkin sanotaan noin, koska Immosella on kausi kesken. Kyllä se Wade sieltä tulee ja ihan hyvä niin.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä valmentajakeskustelussa ei hirveästi olla oltu muuta mieltä kuin että edustuksen valmentajat vaihtoon. Ketä faneista edes kiinnostaa miten junnujoukkueet on valmennettu, onko siellä pätevää porukkaa, ja onko sitä tarpeeksi. Jos tässä vaan mennään edustus edellä niin pohjalla ollaan ja sinne jäädään. Huono esimerkki mutta esimerkki kuitenkin, Barcassa 10 vuotiaita valmentaa päätoimiset ammattitaitoiset valmentajat, ja meillä se hoidetaan tyyliin ''Veetin iskä tällä viikolla, en viikosta ei vielä tiedä''.

Sannille on seurassa paljon tekemistä, vaikka sitten A-junnujen penkin takana tai sitten B, C, D, E.
 

ahal

Jäsen
Tässä valmentajakeskustelussa ei hirveästi olla oltu muuta mieltä kuin että edustuksen valmentajat vaihtoon. Ketä faneista edes kiinnostaa miten junnujoukkueet on valmennettu, onko siellä pätevää porukkaa, ja onko sitä tarpeeksi.

Sannille on seurassa paljon tekemistä, vaikka sitten A-junnujen penkin takana tai sitten B, C, D, E.
Vaikka edustus edellä mennäänkin, sillä lippulaiva pitää olla kunnossa, niin tottakai junnujen tekemiset kiinnostaa. Jos seura haluaa olla uskottava toimija liigakiekkoilussa, sillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin järjestää junnupolku reilaan vaikkapa D:stä A:han. Junnut laiminlyömällä seura tekee itsestään pellen eikä sitä oteta vakavasti liigaperheessä.

Esimerkiksi Jukureilla on ollut aukkoja junnupuolella ja valmennuksessa, mutta nyt lopettaneet Kauppinen ja Sipiläinen ottanevat vetovastuuta sielläkin. Mako on ainakin lupautunut A:n koutsiksi ja Sipiläinen aloittanee nuoremmista junnuista.

Olen aivan varma, että Sannilla olisi paljon annettavaa junnupuolella vaikkapa junioripäällikkönä. Kokemusta ja auktoriteettia sinne löytyy, vaikka edustuksen luotsaaminen ei heti onnistunutkaan. Toki asia vaatii sulattelemista ja pohtimista sekä aikaa heti fudujen jälkeen. SaiPalla ei kuitenkaan ole ylitarjontaa pätevistä vetäjistä tai jos olisi, varmasti sen tietäisimme. Sen tunnistaa hallituskin, mikä paljastuu varovaisissa alkukommenteissa ikävän päätöksen jälkeen. Pitkän linjan saipalaisuus olisi junnuvalmennuksessa vahvuus, sillä (kaukaa) ulkoa on vaikea tulla tekemään pitkäjänteistä työtä ellei ole todellinen intomieli ja lähes fanaatikko asiansa suhteen. SaiPan(kaan) junnuvalkuille nyt ei kuitenkaan pystytä suuria summia työstä maksamaan.

Mutta koordinaattoria junnujenkin koutsaus vaatii.
 

Barney

Jäsen
Joku taisi tässsä ketjussa heittää ehdotuksen, että entä jos Tero Lehterä tulisi Immosen apuvalmentajaksi ja mitä enemmän tuota asiaa olen itse makustellut, niin sitä paremmalta se on alkanut tuntua. Kuulostaisihan Immonen-Lehterä parivaljakko ainakin paperilla erittäin hyvältä, eikä se teoriassakaan olisi mikään mahdottomuus. En tiedä, kuinka hyviä tuttuja Immonen ja Lehterä ovat, mutta pelasivathan he aikoinaan kuitenkin useamman kauden yhdessä Jokereissa. Immonenhan on käsittääkseni vastannut Zugissa juurikin enimmäkseen puolustuspelaamisesta ja alivoimasta, kun taas Lehterällä on näyttöjä Bluesin junioreista juurikin hyökkäyspelin onnistuneesta organisoinnista. Lehterä on ainakin minun papereissani yksi lupaavimpia suomalaisia valmentajia, joten Immosen poistuessa olisi tuleva päävalmentaja jo erittäin lähellä.

Mielenkiintoista nähdä, ketä SaiPa hankkii kesän aikana ja milloin. Tuleva kesä on todella tärkeä uskottavuuden palauttamisessa, joten joillain keinoilla pitää saada fanit kiinnostumaan joukkueesta ja saada väkeä halliin. Keväällä pitäisi julkaista uusi valmennusryhmä ja jo "varmat" Löfman ja Tanus, jos nimet löytyvät paperista. Fanien suosikkipelaajia pitäisi saada takaisin joukkueeseen, joten oma poika Löfman on hyvä aloitus. Muita mahdollisia signauksia kesän aikana voisivat olla esimerkiksi Brian Salcido, Janne Tavi, Jesse Mankinen ja Jarno Koskiranta, jos hän oikeasti haluaa SaiPaan tulla ensi kaudeksi. Sataman tapahtumassa pitää tänä vuonna tapahtua oikeasti jotain muuta kuin vain joukkueen julkistus. Siellä pitää tulla joku yleisömagneetti. Jos Koskiranta todella on tulossa SaiPaan, niin hän olisi ideaali julkistus siellä. Mankinenkin saattaisi täyttää "pommin" kriteerit.

Urheilullinen menestys ensi kaudella on toki tärkeää, mutta yhtä tärkeää on se, mitä tulevana kesänä tehdään ja mihin aikaan. Toivottavasti toimistolla on jo selvät suunnitelmat, miten he saavat nostatettua hypeä ensi kautta varten. Minä olen sitä mieltä, että se vaatii laadukkaita paluumuuttajia ja yhtä liigatason tähtipelaajaa. Hienoa on ollut nähdä tällä kaudella mm. Teemu Turusen ja Iikka Kangasniemen nousua liigatähtien joukkoon. Vähintään yksi tuollainen pelaaja pitäisi SaiPassakin ensi kaudella syntyä. Mahdollisuudet ovat hyvät, sillä Tanus tulee olemaan tulevaisuudessa tähti Liigassa. Toivottavasti on valmis ottamaan sen stepin jo ensi kaudella. Joni Nikko tulee myös olemaan todennäköisesti kova tekijä Liigassa tulevaisuudessa, toivottavasti jo ensi kaudella. Petrus Palmua on huhuttu ensi kaudeksi Liigaan. Nyt siellä toimistolla hereillä, siinä voi olla mahdollisesti kanssa yksi sellainen pelaaja.

Jos Koskiranta on tosissaan tulossa ensi kaudeksi SaiPaan, niin siinä tapauksessa sille huonommallekin Koskirannalle on varmaan sorvattava jatkosopimus. Tässä vinkki ensi kauden rosteriksi, saa käyttää:

Jonatan Tanus - Jarno Koskiranta - Brock Trotter/Tuomenoksan superulkkari
Janne Tavi/Jesse Mankinen - Anssi Löfman - Joni Nikko
Kim Strömberg - Tero Koskiranta - Petrus Palmu
Valtteri Virkkunen - Ville Koho - Elmeri Kaksonen
Eetu Koski

Brian Salcido - Brett Carson
Kalle Maalahti - Lasse Lappalainen
Lauri Taipalus - Per Savilahti-Nagander
Jere Sneck

Frans Tuohimaa
Jussi Markkanen

Jos ja kun Koskiranta ei tule, niin sitten siihen tilalle joku kovan profillin ykkössentteri, todennäköisesti ulkomaalainen. Kun hyökkäykseen antaa heti alkukaudesta roolin muutamalle halvalle, mutta potentiaaliselle pelaajalle, niin jää enemmän rahaa muihin hankintoihin. Tuollaisella rosterilla SaiPa voisi mielestäni lähteä ihan realistisesti taistelemaan suorasta playoffpaikasta. Todennäköisesti kolmikosta Tanus, Nikko & Palmu vähintään yksi löisi liigatasolla itsensä läpi, eikä nuo muutkaan varmaan sen huonommin pelaisi kuin jotkut kalliimmat sakusalmiset tai tomileivot. Lisäksi muutama tuttu fanien suosikkipelaaja nostaisi hypea kautta kohtaan. Jos penkin takana olisi vielä kaksikko Immonen-Lehterä, niin ainakin omasta mielestäni olisi ennakkoon kiinnostavin SaiPa-kausi edessä, mikä olisi varsin hyvä saavutus tälläisen katastrofikauden jälkeen. Eli kolmella sanalla tiivistettynä, miten SaiPan pitää minun mielestäni lähteä yrittämään nousua tästä suosta: paluumuuttajat ja nuoret lupaukset.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku taisi tässsä ketjussa heittää ehdotuksen, että entä jos Tero Lehterä tulisi Immosen apuvalmentajaksi ja mitä enemmän tuota asiaa olen itse makustellut, niin sitä paremmalta se on alkanut tuntua. Kuulostaisihan Immonen-Lehterä parivaljakko ainakin paperilla erittäin hyvältä, eikä se teoriassakaan olisi mikään mahdottomuus. En tiedä, kuinka hyviä tuttuja Immonen ja Lehterä ovat, mutta pelasivathan he aikoinaan kuitenkin useamman kauden yhdessä Jokereissa. Immonenhan on käsittääkseni vastannut Zugissa juurikin enimmäkseen puolustuspelaamisesta ja alivoimasta, kun taas Lehterällä on näyttöjä Bluesin junioreista juurikin hyökkäyspelin onnistuneesta organisoinnista. Lehterä on ainakin minun papereissani yksi lupaavimpia suomalaisia valmentajia, joten Immosen poistuessa olisi tuleva päävalmentaja jo erittäin lähellä.

Mielenkiintoista nähdä, ketä SaiPa hankkii kesän aikana ja milloin. Tuleva kesä on todella tärkeä uskottavuuden palauttamisessa, joten joillain keinoilla pitää saada fanit kiinnostumaan joukkueesta ja saada väkeä halliin. Keväällä pitäisi julkaista uusi valmennusryhmä ja jo "varmat" Löfman ja Tanus, jos nimet löytyvät paperista. Fanien suosikkipelaajia pitäisi saada takaisin joukkueeseen, joten oma poika Löfman on hyvä aloitus. Muita mahdollisia signauksia kesän aikana voisivat olla esimerkiksi Brian Salcido, Janne Tavi, Jesse Mankinen ja Jarno Koskiranta, jos hän oikeasti haluaa SaiPaan tulla ensi kaudeksi. Sataman tapahtumassa pitää tänä vuonna tapahtua oikeasti jotain muuta kuin vain joukkueen julkistus. Siellä pitää tulla joku yleisömagneetti. Jos Koskiranta todella on tulossa SaiPaan, niin hän olisi ideaali julkistus siellä. Mankinenkin saattaisi täyttää "pommin" kriteerit.

Urheilullinen menestys ensi kaudella on toki tärkeää, mutta yhtä tärkeää on se, mitä tulevana kesänä tehdään ja mihin aikaan. Toivottavasti toimistolla on jo selvät suunnitelmat, miten he saavat nostatettua hypeä ensi kautta varten. Minä olen sitä mieltä, että se vaatii laadukkaita paluumuuttajia ja yhtä liigatason tähtipelaajaa. Hienoa on ollut nähdä tällä kaudella mm. Teemu Turusen ja Iikka Kangasniemen nousua liigatähtien joukkoon. Vähintään yksi tuollainen pelaaja pitäisi SaiPassakin ensi kaudella syntyä. Mahdollisuudet ovat hyvät, sillä Tanus tulee olemaan tulevaisuudessa tähti Liigassa. Toivottavasti on valmis ottamaan sen stepin jo ensi kaudella. Joni Nikko tulee myös olemaan todennäköisesti kova tekijä Liigassa tulevaisuudessa, toivottavasti jo ensi kaudella. Petrus Palmua on huhuttu ensi kaudeksi Liigaan. Nyt siellä toimistolla hereillä, siinä voi olla mahdollisesti kanssa yksi sellainen pelaaja.

Jos Koskiranta on tosissaan tulossa ensi kaudeksi SaiPaan, niin siinä tapauksessa sille huonommallekin Koskirannalle on varmaan sorvattava jatkosopimus. Tässä vinkki ensi kauden rosteriksi, saa käyttää:

Jonatan Tanus - Jarno Koskiranta - Brock Trotter/Tuomenoksan superulkkari
Janne Tavi/Jesse Mankinen - Anssi Löfman - Joni Nikko
Kim Strömberg - Tero Koskiranta - Petrus Palmu
Valtteri Virkkunen - Ville Koho - Elmeri Kaksonen
Eetu Koski

Brian Salcido - Brett Carson
Kalle Maalahti - Lasse Lappalainen
Lauri Taipalus - Per Savilahti-Nagander
Jere Sneck

Frans Tuohimaa
Jussi Markkanen

Jos ja kun Koskiranta ei tule, niin sitten siihen tilalle joku kovan profillin ykkössentteri, todennäköisesti ulkomaalainen. Kun hyökkäykseen antaa heti alkukaudesta roolin muutamalle halvalle, mutta potentiaaliselle pelaajalle, niin jää enemmän rahaa muihin hankintoihin. Tuollaisella rosterilla SaiPa voisi mielestäni lähteä ihan realistisesti taistelemaan suorasta playoffpaikasta. Todennäköisesti kolmikosta Tanus, Nikko & Palmu vähintään yksi löisi liigatasolla itsensä läpi, eikä nuo muutkaan varmaan sen huonommin pelaisi kuin jotkut kalliimmat sakusalmiset tai tomileivot. Lisäksi muutama tuttu fanien suosikkipelaaja nostaisi hypea kautta kohtaan. Jos penkin takana olisi vielä kaksikko Immonen-Lehterä, niin ainakin omasta mielestäni olisi ennakkoon kiinnostavin SaiPa-kausi edessä, mikä olisi varsin hyvä saavutus tälläisen katastrofikauden jälkeen. Eli kolmella sanalla tiivistettynä, miten SaiPan pitää minun mielestäni lähteä yrittämään nousua tästä suosta: paluumuuttajat ja nuoret lupaukset.
Kyllä kelpaisi tämmöinen kokoonpano. Jos tällä joukkueella ja siun mainitsemilla valmentajilla lähdettäisi ensi kauteen niin miun puolesta koko tämä päättynyt katastrofikausi olisi täysin unohdettu. Loukkaantumisten varallekin olisi reserviä jo sisäänajettujen omien poikien muodossa: Mönkäre, Karjalainen, Kettunen, Jääskeläinen jne.

Kunpa siellä SaiPan toimistollakin ajateltaisi näin.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Tämän päivän E-Saimaassa on luonnollisesti juttu Santasen potkuista ja on siinä joitain kommentteja Tersaltakin. Eli kyllä sieltä pikkuhiljaa tietoja muutoksista tulee, kuten on odotettukin. Pelaajauutisia saadaan varmaan odotella vähän pidempään.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en epäile Immosen tuloa sillä niin vahvaa on huhuilu ja mutu, että Immonen se on. Tuo mitä Barney tuossa kirjoitti olisi minun mieleeni täydelliseltä kuulostava kaksikko Immonen/Lehterä. Moni varmaan sanoo ettei noilla hirveästi kokemusta ja muuta ole. Olen itse aika vakuuttunut mikäli nämä kaksi olisi SaiPan valmennuksessa ensi kaudella. Selvää kuitenkin on ettei tämän kautisesta valmennusryhmästä jää kakkonenkaan vaan se kaveri tulee korjattua sillä jonka Immonen siihen haluaa ja todella toivoisin, että tämä olisi Lehterä.

Myös tuosta satama -tapahtumasta täysin samoilla linjoilla kuten varmaan ehkä muutkin, että siellä täytyy julkaista se kunnon ykkössentterihankinta. Mikäli ei ole J.Koskiranta niin sen on silti oltava sitten kovan kaliiperin keulakuva. Tuossa tapahtumassa on vain yksinkertaisesti viimeistään palautettava usko kannattajakuntaan.

Tanus tullessaan on kova haku tulevaisuuden mies ja toivotaan tämän tulevan esim 1+2 vuotisella seuran optioilla.

Katsellaan mitä tuleman pitää olen jostain syystä luottavainen.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Ennekuin paremman Koskirannan sopimus julkaistaan ja keltamustat kansanjuhlat sekä Lappeenrannan satama- että kauppatorilla samanaikaisesti starttaavat, on syytä laittaa myös SaiPan tiedotuskanavat takaisin kuntoon sotsiaalisessa mediassa.

SaiPan some, ja muutkin netti- ja tiedotushommat ovat Pehkosen lähdön jälkeen ränsistyneet vähintään samaa tahtia kuin Blue White Eagle Rauhan rannassa.
 

HUMPPAJUGEND

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uus-Lavolan Peli-Pojat
Ennekuin paremman Koskirannan sopimus julkaistaan ja keltamustat kansanjuhlat sekä Lappeenrannan satama- että kauppatorilla samanaikaisesti starttaavat, on syytä laittaa myös SaiPan tiedotuskanavat takaisin kuntoon sotsiaalisessa mediassa.

SaiPan some, ja muutkin netti- ja tiedotushommat ovat Pehkosen lähdön jälkeen ränsistyneet vähintään samaa tahtia kuin Blue White Eagle Rauhan rannassa.
Jälkiviisaus on aina hiukan persiistä, mutta tietyllä tavalla pelkäsin tällaista kehitystä. Pehkonen valitteli silloin tällöin työpäiviensä pituutta, mikä kielii yhtäältä liian suuresta työtaakasta, mutta toisaalta miehen kunnianhimoisesta asenteesta työtään kohtaan. En tiedä, minkä verran Mikolla on media-alan koulutusta, mutta työn jälki oli aina järjestelmällistä ja laadukasta. Näitä arvoja en nykyisestä linjasta täysin tunnista.

Eihän siellä mitään kardinaalimunauksia ole tapahtunut, mutta toiminta kaipaisi ehkä ripauksen lisää nöyryyttä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mankista ei kannata turhaan noihin kokoonpanoihin sijoitella, ei ole tulossa Lappeenrantaan ainakaan hetkeen, jos ollenkaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
ES: Juhani Tamminen vaatii SaiPan tulevalta valmentajalta särmää – ”Jos otetaan taunotasalakki, siihen ei reagoi kukaan”

Ketähän Tami tarkoittaa...

#79 kirjoitti:
— Jos minulla olisi rahat kiinni SaiPassa, hankkisin äijän, jolla on kova johtajuus, ja jonka julkistustilaisuudessa olisi koko valtakunnan pressi paikalla.

— Kysymys on siitä, että johto osaa valita oikean veljen, joka sytyttää organisaation lisäksi koko kaupungin. Jos siihen otetaan joku taunotasalakki, siihen ei reagoi kukaan. Ei kaupunki, eivät pelaajat, eivätkä yhteistyökumppanit.

— Waden (Immonen) ura on ollut kakkosena. Hän on hieno kundi, mutta profiloitunut kakkosvalmentajaksi. Jos he haluavat hänet, se on heidän valintansa. Mutta, jos haetaan imagomuutosta ja draivia, kun tällä kaudella on vedetty vihkoon, onko hän oikea mies, Tamminen kysyy.

No kyllähän Tami nimenomaan on sitä mieltä, että tässä tilanteessa on vain yksi ainoa oikea vaihtoehto... ja se on Ludvig XIV

Ei kai nyt sentään...
 
Viimeksi muokattu:

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tietysti Tamminen on omasta mielestään oikea ratkaisu mihin tahansa. Jos häneltä kysytään, niin onhan hän oman aikansa paras eurooppalainen pelaaja ilman muuta, valmentajana näytöt ovat vertaansa vailla ja suunnilleen keksinyt jääkiekon. Sitä olen suuresti ihmetellyt, miten niin joka suhteessa ylivertainen osaaja valmensi mestiksessä eikä NHL:ssä.
Tamminen ei tule toimimaan päävalmentajana muualla kuin jonkun hyväntekeväisyysottelun huumori/myötähäpeä roolissa. Luullen itse olleensa tapahtuman valovoimaisin tähti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös