The Hockey Handbook
Jäsen
Mun mielestä nimenomaan hyvä, että Spinan tehoilu hyytynyt kauden mittaan ihan sen takia että kyllähän se Liigan uskottavuutta syö, jos tuollaiset Spinan tasoiset kaverit tulee tänne dominoimaan. Tiedän että tästäkin on moni eriävää mieltä kanssani, mutta CHL:n jälkeen paras keino arvottaa eri liigoja on vertailla yksittäisten pelaajien statistiikkoja eri sarjoissa. Hienoa että CHL:ssä pärjättiin. Mieluummin oma joukkue vaikkapa kymmenentenä Euroopan toiseksi kovimmassa sarjassa, kuin kolmantena kuudenneksi kovimmassa sarjassa. Tästäkin asiasta tietysti valtaosa lätkäfaneista eri mieltä.
En tiedä miten porilaiset, mutta itse olen kyllä tällä hetkellä ihan tyytyväinen Ässien menoon. Hankinnatkin pääasiassa KHL/AHL linjalta.
Ei sille mitään voi, että Liigan taso on mitä on ja Spinan kaltaiset pelaajat ulevat "dominoimaan". Liigan tasosta tällä kaudella kertonee myös sekin, että Ässien 20-30 pisteen mies Mika Niemi (piste-ennätys 31) roikkuu vielä pistepörssin 20 parhaan joukossa.
Onnittelut Ässille huippuhankinnoista. Kaikilla ei vaan ole edellytyksiä hankkia noita KHL/AHL -tähtiä, joiden avulla taistellaan mitaleista. Me täällä itärajalla lasketaan näiden "toivotaan... toivotaan" -hankintojen varaan. Joskus osuu ja joskus ei...