Saint Louis Bluesin tilanne

  • 986
  • 4

Blue Streak

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tässä on oma arvioni Saint Louisin tämän hetken tilanteesta.
<BR>
<BR>Kuten kaikki jo tiedämme, Bluesin GM Larry Pleuella oli eilen todella kiireinen päivä. Blues hankki Coyotes kapteenin Keith Tkachuckin ja antoi vaihdossa Michal Handzusin, Ladislav Nagy, Jeff Taffen sekä ensimmäisen varausoikeuden. Tässä kaupassa Blues sai todella hyvän hyökkääjän. Tkatchuk on vahva, iso, osaa pelata kovaa, tehdä maaleja, tapella...ym. Hänestä tulee olemaan vielä todella paljon hyötyö Bluesille. Blues myös menetti kovia pelimiehiä, Michal Handzus on NHL:n yksi parhaista puolustavistahyökkääsitä. Ladislav Nagy, todella lupaava hyökkääjä. Jeff Taffe on myöskin lupaava ja on jo antanutnäyttöjä juniorisarjoissa sekä maaotteluissa.
<BR>
<BR>Toisessa kaupassa Blues kauppasi hyökkääjä Craig Conroyn Calgaryyn ja sai vaihdossa Cory Stillmanin. Mielestäni tässä kaupassa Blues jäi selvästi voitolle. Conroy on hyvä puolustavapelaaja, mutta häntä on kritisoitu paljon siitä, että hän ei saa aikaan mitään. Cory Stillman on loistava pelaaja, joka tekee paljon pisteitä ja hänellä on myös hyvä peliäly. Loistava kauppa!
<BR>
<BR>St.Louis poimi Sebastian Bordelaun waiwersseista. Saa nähdä minne Bordelau sijoitetaan. Hän osaa myös tehdä pisteitä, joten eiköhän hänestäkin ole jotain hyötyä!
<BR>
<BR>Pitkin eilistä päivää pidettiin jo varmana, että Blues hankkii Eric Lindrossin Philadelpiasta. Huhujen mukaan kaupan piti sisältää myös Flyers maalivahti Boucher. Itse olin todella helpottunut, kun tuota kauppaa ei syntynytkään koska huhujen mukaan Pavol Demitra olisi lähtenyt Flyersiin tai Flyersin kautta Phoenixiin.
<BR>
<BR>Mietiskelin juuri Bluesin ketjuja pudotuspeleihin. Neljännen ketjun pelipaikoista tulee olemaan kovaa taistelua. Oletetaan, että kaikki pelaajat ovat pelikunnossa ja ei ole tullut uusia loukkaantumisia.
<BR>
<BR>Hyökkääjät, varmat pelipaikat:
<BR>Turgeon, Young, Drake, Demitra, Tkachuk, Mellamby, Stillman, Hecht ja Nash.
<BR>
<BR>Bartecko ja Reasoner ovat luultavasti myös kokoonpanossa.
<BR>
<BR>Nämä pelaajat taistelevat pelipaikasta:
<BR>Eastwood, Mayers, Rheaume, Corso, Bordelau, Low ja Simpson.
<BR>Viimeisestä pelipaikasta tulee olemaan kovaa taistelua, mutta sen vie luultavasti joko Mayers tai Bordelau.
<BR>
<BR>Puolustus:
<BR>Pronger, McInnis, Hill, Gusarov, Salvador ja Khavanov. Jos, MacInnis ei ole pelikunnossa niin sitten Finley hänen tilalleen.
<BR>
<BR>Quinnevillellä tulee olemaan myös kova päätös edessä, luottaako Johnsoniin vai Turekkiin maalilla.
<BR>
<BR>
<BR>
<BR>C\'mon Blues!!!!!!
<BR>[addsig]
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Sen verran kommenttia, että Blues teki tosiaankin loistavia kauppoja ajatellen tätä kautta. Itse olin tietenkin pettynyt, että Blues pelasi \"varman päälle\" ja hankki Lindrosin sijaan Tkachukin, mutta minkäs asialle teet.. Tkachuk oli minun oman toivelistani kärjessä, mutta Pleau teki niin kovan tarjouksen, että Fletcher ei voinut kieltäytyä kaupasta. Kaiken kaikkiaan Blues näyttää todella tasapainoiselta ja vahvalta joukkueelta.
<BR>
<BR>Niin ja minulla olisi tälläiset ehdotukset Bluesin ketjuiksi pudotuspeleissä:
<BR>
<BR>Tkachuk - Turgeon - Young
<BR>Demitra - Stillman - Hecht
<BR>Drake - Eastwood - Mellamby
<BR>Nash - Reasoner - Mayers
<BR>
<BR>Luultavasti kovat miehet eli Reed Low ja Reid Simpson eivät saa peliaikaa pudotuspeleissä ja Corso, Bordeleau ja Bartecko jäävät pois minun spekulaatiossani. Tosin Qunneville saattaa pistää vanhat ketjukaverit Dallas Draken ja Keith Tkachukin samaan ketjuun, mutta silloin Tkachuk tippuisi luultavasti kakkoseen, koska tuskin Quenneville haluaa erottaa loistavan kauden pelanneita Turgeonia ja Youngia. Tuossa olisi nyt kaksi selkeästi hyökkävää ketjua ja kaksi kovaa karvaavaa ja taklaavaa ketjua, jotka myös myös molemmat pystyisivät ratkaisuihin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä Eastwood nyt varmasti on pelaavassa kokoonpanossa kun Conroykin lähti.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kyllä minäkin uskon että Eastwood on kokoonpanossa..aloituksia ja alivoimaa..
<BR>täytyy todeta että Bluesin hyökkäys on tällä hetkellä TODELLA kova...
 

Coyotefan82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Phoenix Coyotes, Jokerit
Eipä oikeastaan voi muuta kuin onnitella St.Louisia Tkachukin hankkimisesta. Kyllähän Handzus ja Nagy, tai lähinnä Handzus on aika kova pelimies nuoresta iästään (24?) huolimatta. Nagysta en osaa sanoa oikein mitään, taitaa mies olla pääasiassa farmikamaa. Taffesta moni on puhunut lupauksia antavasti, mutta luulen että nuoresta herrasta tulee samanlainen \&quot;huippulupaus\&quot; kuin Phoenixin omasta pojasta Daniel Brierestä.
<BR>
<BR>Cliff Fletcher voisi harkita itsemurhaa.......vaikka onnistuikin palkkakulujen vähentämisessä. Phoenix putoaa 1. kierroksella, jos nyt yleensä pleijareihin pääsee, uudet pelaajat eivät vielä pysty auttamaan nykyistä joukkuetta jatkoon. St.Louis taas tappelee tkachukin avustamana SC:n voitosta siinä missä Detroit, Colorado tai New Jersey.
<BR>
<BR>Blues taitaa siis soida nykyään aika iloisesti.......kunhan vielä Pronger ja MacInnis palaavat. [addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös