Saimaan Keltamustat ry

  • 78 610
  • 286

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sachl
Eikö siellä nyt voidaan laittaa kunnon pöydä tuolineen, koska tämä vaikuttaa aika säälittävältä valmentajia kohtaan.
No hei, remontti tuli ja meni, ainakin suurimmaksi osaksi! Eihän sitä nyt ihan kaikkea voida vaatia, jostain aina joutuu tinkimään. Nih!
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu
Tila on ollut tuo sama jo pitkään ja ko. tilassa seisovat toimittajista lähtien kaikki eikä tilaisuuden kesto toisaalta ole niin pitkä, että se ketään häiritsisi.
No ei varmaan häiritse mutta kuitenkin on varmasti mielyttävämpi antaa kommentteja istuen eikä seisoen, ainakin luulen niin. No, kunhan sanoin mielipiteeni, ei tässä sen kummempaa.

edit: Niin, eikä se nyt niin vaikeeta pitää olla tuoda pari tuolia sinne.
 
Viimeksi muokattu:

Pietari02

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä kun tavalliset fanitkin pääsevät myös näkemään tälläisiä videoita. Toivottavasti näitä tulee myös jatkossakin.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Pietari02
Hyvä kun tavalliset fanitkin pääsevät myös näkemään tälläisiä videoita. Toivottavasti näitä tulee myös jatkossakin.

Jos hallilta ei olisi niin kiire pois, niin tietyissä hallin ravintoloissa tuo sama pressitilaisuus kyllä pyörii tv-ruudussa.

Toki, kaikilla ei ehkä ole aikaa tuollaiselle, mutta se on sitten oma asia.

Tämä on kyllä hyvää palvelua kannattajayhdistykseltä, sitä en kiellä, vaan itse asiassa kiitän.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Lienee oikea foorumi onnitella SaiPa-faneja ja ennenkaikkea tekijöitä, oikein selkeistä ja miellyttävistä fanisivuista.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti theref
Jos hallilta ei olisi niin kiire pois, niin tietyissä hallin ravintoloissa tuo sama pressitilaisuus kyllä pyörii tv-ruudussa.

Näinhän tämä on. Jälkipelibaarissa ja ainakin pääaulassa tuo näkyy pelin jälkeen, tosin eri kameralla kuvattuna. Olimme kuvaamassa lauantaina hallilla muutenkin, joten ajattelimme samaan syssyyn ottaa tuon narulle. Kävijämäärien perusteella aika moni sen kävi lataamassa.
 

Hannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, kiitokset vaan pressivideosta. Itselläni ei ole ollut tapana jäädä pelin jälkeen hallin tv:stä kyseistä tilaisuutta seuraamaan ja eikä aina ehdi/muista kotimatkalla radiostakaan sitä kuunnella, joten mukava katsella vaikka näin netin välityksellä.

Näytti muuten aika koomiselta tuo Taurun haahuilu valmentajien ympärillä mikrofoni käsissä. Hirvittää jo etukäteen pelkkä ajatuskin hellankoukkukuumasta Jortikasta lehdistötilaisuudessa ja Eero pyörimässä siinä ympärillä. Luulisi Iskelmällä olevan varaa ostaa siihen pöydälle oman mikrofonitelineen. Kyllä se Eero nappaa "mikin" siitä telineestäkin nopeasti mukaansa, jos jälkipeleihin kiire on.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kavereiden kanssa ollaan jo pidempään ihmetelty miksei tuonne 'pressitilaan' ole hommattu esim jotain pahvitaustaa jossa on SaiPan ja yhteistyökumppaneiden logot. Eihän näitä tietystä muualla näe kuin pelin jälkeen, mutta jäisi siitä jotenkin siistimpi kuva. Toinen parannus pitäisi saada toimittajien kysymysten kuulumiseen, ilmeisesti tilassa ei ole kuin nuo kaksi mikkiä, voisiko sinne toimittajille hommata kiertävän mikin jota kautta kysymykset esitettäisiin. Lehdistötilaisuuden seuraaminen on muuten hyvä tapa välttyä ruuhkilta parkkipaikalla.

Kun kerran lauantaina teillä oli kamera käytössä niin saitteko narulle Banhamin pyörähdysharhautusta jatkoajalla? Humalaisen katsojan mielestä se oli hemmetin hieno ja kiinnostaisi nähdä uudestaan oliko se niin hieno kuin muistaa.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti pest
Toinen parannus pitäisi saada toimittajien kysymysten kuulumiseen, ilmeisesti tilassa ei ole kuin nuo kaksi mikkiä, voisiko sinne toimittajille hommata kiertävän mikin jota kautta kysymykset esitettäisiin. Lehdistötilaisuuden seuraaminen on muuten hyvä tapa välttyä ruuhkilta parkkipaikalla.

Kun kerran lauantaina teillä oli kamera käytössä niin saitteko narulle Banhamin pyörähdysharhautusta jatkoajalla? Humalaisen katsojan mielestä se oli hemmetin hieno ja kiinnostaisi nähdä uudestaan oliko se niin hieno kuin muistaa.

Ensimmäiseen vastaus:

Siellä on toimittajia varten iso mikki, jota mikin kanniskelija pyrkii viemään kysymyksiä kulloinkin esittävän toimittajan suun lähettyville.

Toiseen vastaus:

Ei ole ainakaan meidän omassa materiaalissa. Otteluvideosta löytynee.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Suuren kiitokset SaiPaFanit Ry:lle hienoista sivuista. Jos kerran seura ei halua panostaa sivuihin niin fanit näköjään haluavat!

Kiitokset myös valmentajien kommetit videosta. Itse uskoisin, että SaiPan kannattajakunnasta on varteenotettava osa sellaisia, jotka eivät asu Etelä-Karjalassa. Heille, luen itseni tähän ryhmään, netti on tärkein media, josta joukkueen edesottamuksia seurataan. Itse pääsen vain pari kertaa kaudessa Kisapuistoon ja näen parit vieraspelit. Aktiiviseuraaminen onkin tapahtunut netin kautta kuuntelemalla SaiPan matsit Taurun selostamina ja lukemalla raportit täältä Jatkoajasta. Juuri meille "etäfaneille" videot ovat mukava piristysruiske. Vielä kun ottulujen maalit ym. tähtihetket tulisivat videoklippeinä nettiin, ala Ilves.com, niin olisin todella tyytyväinen.

Nimimerkki Aksu kyseli tässä ketjussa ideoita fanisaitin sisällöksi.
Itse lukisin mielelläni kuulumisia SaiPan entisiltä pelureilta. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä 90-, 80- tai 70 -luvun pelurit ovat mieltä SaiPasta ja suomalaisesta jääkiekosta yleensäkin. Haastatteluun saisi lisäväriä kun esim. Taskulan Keijo tai Nevalaisen Matti kertoilisivat jotain legendaarisimpia muistojaan pelikentiltä ja niiden laidalta.

Teette hienoa työtä, jatkakaa samaan malliin!
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Bon

Nimimerkki Aksu kyseli tässä ketjussa ideoita fanisaitin sisällöksi.
Itse lukisin mielelläni kuulumisia SaiPan entisiltä pelureilta. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä 90-, 80- tai 70 -luvun pelurit ovat mieltä SaiPasta ja suomalaisesta jääkiekosta yleensäkin. Haastatteluun saisi lisäväriä kun esim. Taskulan Keijo tai Nevalaisen Matti kertoilisivat jotain legendaarisimpia muistojaan pelikentiltä ja niiden laidalta.

Teette hienoa työtä, jatkakaa samaan malliin!

Kiitos kannustuksesta!

Usko tai älä, vanhat SaiPalaiset on minulla jo työn alla.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Kiitos vaan haastatteluista. Hyvä, että fanisivustolta löytyy elämää kun saipa.fi tuntuu polkevan paikallaan, vaikka ennen kauden alkua lupailtiin jotain muuta.
 

Kaaleppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täytyy minunkin kiitellä fanitoiminnan aktivoitumista tällä kaudella. Erityisen hienoksi olen kokenut pelin jälkeisen tilaisuuden Jatkoaika-pubissa, jonne tulee aina joku SaiPan pelaaja haastateltavaksi. Yhtä lukuunottamatta kaikki on tullut kuunneltua. On mielenkiintoista kuulla tuoreeltaan pelaajien mietteitä pelistä, ja samalla saa vähän kuvaa pelaajien erilaisista persoonista. Jotkut ovat yllättäen hieman jännittäneet haastattelua ja toiset taas olleet - varsinkin Kauppinen - melkoisia huumorimiehiä.

Joku puhuikin tuossa edellä ihmisten kiireestä pois hallilta. Toivoisinkin, että jos ei mikään hoppu ole, niin mahdollisimman moni jäisi kuuntelemaan haastattelua. Varsinkin arki-iltoina tappiopelin jälkeen on ollut niin vähän kuultelijoita, että melkein on nolottanut paikalle saapuvan pelimiehen puolesta.
 

Aksu

Jäsen
Lauma faneja on aina viisaampi kuin tällainen allekirjoittaneen tapainen puupää, joten pyydän taas apua ja vinkkejä. Tuo vanhat SaiPalaiset-juttusarja on siinä vaiheessa, että olen kerännyt kasan nimiä 70-90- luvuilta. Olen ottanut siihen mukaan persoonia, jotka minua kiinnostavat, mutta tämä samalla takaa sen, että moni kiinnostava nimi jäi listan ulkopuolelle. Siispä laittakaa minulle toivomuksia tai peräti listoja pelaajista, joista haluaisitte lukea tarinaa. YV:llä, thänks!

Ja heti kun tuo lista on kohtuullisen hyvässä jamassa niin aloitan työskentelyn. Kieltäytymisiä tulee varmasti ja osaa on vaikea tavoittaa tai peräti löytää.
 

Aksu

Jäsen
Kävin tekemässä eräälle toiselle taholle jutun Petri Kokosta. Muutama kysymys sieltä täältä jäi jutussa käyttämättä ja laitoin ne luettavaksi vastauksineen tuttuun osoitteeseen www.saipafanit.com. Tämä ei siis ole varsinaisesti haastattelu!
 

Aksu

Jäsen
SaiPafanien järjestämään vieraspelireissuun Blues-Saipa 3.12. lähtee bussi myös Imatralta. Kysyntää oli sen verran mukavasti. Lisätietoja saatte fanien sivuilta.

Edit:Yhteystiedot löytyy etusivun oikealta laidalta löytyvästä Invaasio-mainoksesta.
 

Aksu

Jäsen
SaiPa järjestää 21.11.2004 klo 10.30-13.00 fanitapahtuman jäähallilla. Paikalla on koko liigajoukkue ja valmentajat. Tapahtuman aikana lapsilla on mahdollisuus päästä liigapelaajien kanssa kentälle ja faneilla on luonnollisesti mahdollisuus tavata/jutella/pyytää nimmareita pelaajilta. Lisäksi Sputnik-clubilla pyörii kooste alkukauden maaleista (ilmeisesti kotipeleistä) ja jonkin sortin kilpailujakin on luvassa (Mm. Banham on lupautunut vetämään poliisin tutkaan ja ihmiset saavat arvuutella lämärin voimaa). Lisätietoja saatte mm. SaiPaFanien sivuilta löytyvästä ilmoituksesta, joka ilmestyy tämän päivän aikana.

Ps. Tapahtuma on ilmainen ja sisältää kaakaon…
 

Aksu

Jäsen
Pari asiaa. Ensinnäkin parin viikon hiljaisempi jakso loppuu ensi viikolla ja siitä eteenpäin pyritään säännölliseen juttutarjontaan. Viime aikoina on ollut liian monta hommaa päällekkäin ja siitä johtuu juttujen vähyys.

Toiseksi jos joku palstalaisista on kiinnostunut tekemään juttuja tai kolumneja nykyisen tekijätiimin lisäksi SaiPaFanien sivuille niin ottakaa yksityisviesteillä minuun yhteyttä. Kertokaa siinä mistä olisitte kiinnostuneita ja minkä taustan omaatte. Rima ei ole meillä korkea kuten olette huomanneet... Ja nimimerkeilläkin saa tehdä kunhan meille henkilöllisyytenne kerrotte.
 

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
En löytänyt saipafanit.com sivustoilta milloin on viimeinen ilmottautumispäivä 3.12 pelattavaan Blues-SaiPa otteluun. Olisin erittäin kiinnostunut lähtemään mukaan matkalle. Eli jos jollakin on tietoutta (kuten vaikkapa Aksulla), valaiskaa minua. Onkohan matkalle lähdössä jo paljon porukkaa?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti kurre
En löytänyt saipafanit.com sivustoilta milloin on viimeinen ilmottautumispäivä 3.12 pelattavaan Blues-SaiPa otteluun. Olisin erittäin kiinnostunut lähtemään mukaan matkalle. Eli jos jollakin on tietoutta (kuten vaikkapa Aksulla), valaiskaa minua. Onkohan matkalle lähdössä jo paljon porukkaa?

Viimeinen ilmoittautumispäivä on keskiviikko 1.12. Matkalle on tällä hetkellä 83 ilmoittautunutta.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli
Viimeinen ilmoittautumispäivä on keskiviikko 1.12. Matkalle on tällä hetkellä 83 ilmoittautunutta.

Mainittakoon nyt, että ilmoittautuneita on 92. Lähdemme matkaan kahdella bussilla eli mukaan mahtuu vielä noin 8 ihmistä. Suosittelemme pikaista ilmoittautumista mikäli haluatte olla varmoja paikastanne.

Edit : Nyt on ilmoittautumisia sellainen määrä, että emme ota enää uusia ilmoittautumisia. Mahdollisia peruutuspaikkoja voi kysellä perjantaina ja jos niitä tulee aiemmin, ilmoitamme kotisivuillamme sekä täällä.

Edit2: Syynä tähän on bussitilanne. Emme saa perjantaiksi enää ylimääräistä bussia.
 
Viimeksi muokattu:

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Oletteko jo tietoisia mihin katsomoon olette menossa? Olen itse myöskin peliin tulossa, ja olisi mukavaa istua kaltaisteni joukossa.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Allu79
Oletteko jo tietoisia mihin katsomoon olette menossa? Olen itse myöskin peliin tulossa, ja olisi mukavaa istua kaltaisteni joukossa.

401. Kyselyjen perusteella sinne on tulossa pääkaupunkiseudulta jonkun verran tukijoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös