Saako Aliaksen Jennifer Garner sinut kuolaamaan?

  • 1 121
  • 6

karizma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighthy Ducks
Minut saa, ja jos niin ei kävis vois Aliaksen katselu jäädä aika usein väliin. Mahtavan sporttinen nainen ja mitä olen haastattelu hänestä nähnyt, niin loistava tuntuu olevan ihmisenäkin. Jalat maassa tyyppiä, mikä on aika harvinaista Hollywood tähdille.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
karizma kirjoitti:
Minut saa, ja jos niin ei kävis vois Aliaksen katselu jäädä aika usein väliin

Alias sarjaa en ole jaksoakaan katsonut, mutta näyttelijätär on tullut tutuksi, kun linkkejä hänen kuviinsa on ollut monissa paikoissa. Syy miksi ketjuun kirjoitan on se, että minä ainakin teininä masturboin hyvännäköisten naisten kuvia katsellessani. Mitä tuo kuolaaminen oikein pitää sisällänsä - räkä valuu poskesta haluttavan naisen nähdessä?
 

karizma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighthy Ducks
Repolainen kirjoitti:
Alias sarjaa en ole jaksoakaan katsonut, mutta näyttelijätär on tullut tutuksi, kun linkkejä hänen kuviinsa on ollut monissa paikoissa. Syy miksi ketjuun kirjoitan on se, että minä ainakin teininä masturboin hyvännäköisten naisten kuvia katsellessani. Mitä tuo kuolaaminen oikein pitää sisällänsä - räkä valuu poskesta haluttavan naisen nähdessä?


Yleensä suusta. lol
 
Kyllähän Jenniferiä hoitelisi, mikäli tällä olisi pussi päässä. On nimittäin semmonen rotannaama että heikompaa hirvittää. Mrs. Afleckin voisikin pistää hiirieläimen kanssa "Kuin kaksi marjaa" -ketjuun.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
AaroVaalanne kirjoitti:
Sehän on yhtä vanha kuin Marko Kiprusoff!
Ei varmaan yhtään Laura Kivirantaa vanhempi.

Itse en kyllä pidä mitenkään erikoisena, ihan perus naapurintyttö. Ei ruma, muttei mitenkään erikoisen kauniskaan. Esimerkiksi noitasiskoista kaikki vievät voiton.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
karizma kirjoitti:
Minut saa, ja jos niin ei kävis vois Aliaksen katselu jäädä aika usein väliin. Mahtavan sporttinen nainen ja mitä olen haastattelu hänestä nähnyt, niin loistava tuntuu olevan ihmisenäkin. Jalat maassa tyyppiä, mikä on aika harvinaista Hollywood tähdille.

Jennefer ei saa mua sattuneesta syystä kuolaamaan, mutta pidän hänestä kyllä näyttelijänä ja hän on hyvännäköinen mimmi. Iso miinus tulee kyllä Ben Affleckista - voiko ällömpää jätkää ollakaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös