Ryssien autoralli HKI - RUS

  • 2 453
  • 30

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Carlos:

Todella hyvin kirjoitettu. Näinhän se voi myös olla. Voin puhua omasta kokemuksesta, sillä ajan paljon Euroopan koneteillä. Niin työn puolesta autolla - kuin vapaalla prätkällä. Varsinkin prätkällä saattaa matka Euroopan läpi mennä 200:n keskinopeudella. Voit kuvitella mitä tapahtuu kun pitäisi yhden laivan jälkeen alkaa ajamaan 100:sta... Olen ollut sen tosipaikan edessä monta kertaa. Ensimmäiset 15 minuuttia menee sormet pystyssä: "Nyt ajan ihmisiksi". Seuraavan kerran kun katsoo mittariin: 130 km/h. Pian sen jälkeen tulee mieleen - eihän tästä tule yhtään mitään! Pankaa seinää vasten ja ampukaa, mutta nyt mennään!

Murmeli:
Paljonko muuten tuollaisesta vasikoinnista ansaitsee? Kylläkai siitä saa ainakin lähettää pienen laskun, jos liittää mukaan kopion puhelinlaskusta:D
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Carlos:

Viestin lähetti finnishninja
Murmeli:
Paljonko muuten tuollaisesta vasikoinnista ansaitsee? Kylläkai siitä saa ainakin lähettää pienen laskun, jos liittää mukaan kopion puhelinlaskusta:D

Veikkaan kuules, että saan itse laskun häirittyäni päivystävän polliisin donitsi & ilta-sanomat -hetkeä.

Ei vaan tosissaan minä arvostan poliisin työtä äärimmäisen korkealle ja ymmärrän turhautumisen tuollaisen temppuilun edessä.

Näitä minä en kyllä ymmärrä, että kun jossain muualla saa ajaa kahtasataa, niin se tekee hyväksyttäväksi sen, että Suomessa ajellaan myös kahtasataa. Toistan vielä: kenen pitää kuolla, ennen kuin asiaan puututaan kovalla kädellä?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: venäläisiä?

Viestin lähetti SSeightyeight


Olipas kerrassaan typerä viesti sinulta. Muista en tiedä mutta ainakin itseeni nuo venäläiset kilvet olisivat vaikuttaneet siihen olisinko soittanut polliisille, kyllä täälläkin päin autot ajavat paljon kovempaa kuin laki sallii mutta miksi minä siihen puuttuisin? En tiedä. Jos taas joku venäläisillä rekkareilla ajava auto huristelee kavereidensa kanssa häiriöksi asti soitan poliisit varmasti!

-Tämä sitten oli vain minun mielipiteeni asiasta-

Jep jep ja Venäjän kulttuurissa ei opi kiertämään lakeja enemmän kuin Suomen, eihän? Lapsen usko on heino asia, mutta sillon kun Kouvolaan ja Kotkaan ajelin itäänpäin, huomasin tuon holtittoman 200 lasissa suhailun ja yllättävän usein auto oli Venäjän kilvissä. Otos on vieläkin yllättävämpi, jos luku suhteutetaan suoraan kansallisuus/auto.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Carlos:

Viestin lähetti finnishninja
Todella hyvin kirjoitettu. Näinhän se voi myös olla. Voin puhua omasta kokemuksesta, sillä ajan paljon Euroopan koneteillä. Niin työn puolesta autolla - kuin vapaalla prätkällä. Varsinkin prätkällä saattaa matka Euroopan läpi mennä 200:n keskinopeudella. Voit kuvitella mitä tapahtuu kun pitäisi yhden laivan jälkeen alkaa ajamaan 100:sta... Olen ollut sen tosipaikan edessä monta kertaa. Ensimmäiset 15 minuuttia menee sormet pystyssä: "Nyt ajan ihmisiksi". Seuraavan kerran kun katsoo mittariin: 130 km/h. Pian sen jälkeen tulee mieleen - eihän tästä tule yhtään mitään! Pankaa seinää vasten ja ampukaa, mutta nyt mennään!


Ei siinä mitään, kunhan et keilaa viattomia, mutta onneksi kyseessä on prätkä. Toki sukulaiset, perhe ja ystävät saattavat surra pientä lipsahdusta, toivottavasti ei.

Moottoripyöräilijät oikein kerjäävät kuolemaa ajelemalla jonojen välistä yli 100km/h. Ei siinä mitään, mutta pieni sivuuttais liike ja henki poissa, minulla ja omaisilla pahamieli.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Re: Re: Carlos:

Viestin lähetti Tatzka

Ei siinä mitään, kunhan et keilaa viattomia, mutta onneksi kyseessä on prätkä. Toki sukulaiset, perhe ja ystävät saattavat surra pientä lipsahdusta, toivottavasti ei.

Moottoripyöräilijät oikein kerjäävät kuolemaa ajelemalla jonojen välistä yli 100km/h. Ei siinä mitään, mutta pieni sivuuttais liike ja henki poissa, minulla ja omaisilla pahamieli.

Tsot tsot! Älähän motoristeja sotke ryssien hapankaalin tuoksuiseen ketjuun.:)
Pärinäpojat on iloisia veikkoja vaikka välillä "pommittaakin"
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Re: Carlos:

Viestin lähetti Le Banner


Tsot tsot! Älähän motoristeja sotke ryssien hapankaalin tuoksuiseen ketjuun.:)
Pärinäpojat on iloisia veikkoja vaikka välillä "pommittaakin"
NÄIN ON! Eikä tuu hikka heti vaikka joku vähän joskus kaasutteleekin:D

Kaasua komissaario Palmu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös